Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Kopaczyńska Iwona
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Błażejewski Wojciech
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kuźniar Kinga
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Sawicka Krystyna
(1)
Sobierańska Dorota
(1)
Stawinoga Renata
(1)
Swoboda Ewa
(1)
Szczepska-Pustkowska Maria
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(4)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(2)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
DZIECKO
(1)
Edukacja matematyczna
(1)
Jarosław
(1)
NAUCZYCIELE NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Studenci
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
pedagogika wczesnoszkolna
(7)
nauczyciel
(3)
ADHD
(2)
dzieci
(2)
edukacja matematyczna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
socjalizacja
(2)
arteterapia
(1)
asertywność
(1)
aspiracje zawodowe
(1)
biblioterapia
(1)
dydaktyka
(1)
edukacja artystyczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
język angielski
(1)
język polski
(1)
książka
(1)
kształcenie zintegrowane
(1)
logopedia
(1)
muzykoterapia
(1)
nauczanie
(1)
partnerstwo edukacyjne
(1)
pedagogika przedszkolna
(1)
prawa dziecka
(1)
program kształcenia
(1)
rodzina
(1)
rozwój
(1)
rówieśnicy
(1)
studenci
(1)
szkoły
(1)
uczeń
(1)
zabawy dydaktyczne
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W niniejszym opracowaniu autorzy odnoszą się do zagadnień, które od lat wchodzą w zakres edukacji matematycznej w edukacji wczesnoszkolnej. Wszystkie są ujęte w podstawie programowej kształcenia ogólnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23693.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [289]-322.
Przedstawiana Czytelnikowi publikacja zawiera teksty specjalistów zajmujących sie pedagogiką wczesnoszkolną, badających problematykę edukacji dzieci rozpoczynających nauke w szkole. Praca składa się z sześciu części, podejmujących zagadnienia teoretyczne i odnoszące się do praktyki, nawiązujące do zmieniających się kontekstów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15187.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23694.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 266-286.
Pracę (...) uważam za dzieło ważne i potrzebne. Jest ona zbiorowym opracowaniem zawierającym teksty pedagogów wczesnoszkolnych skupionych wokół ośrodka zielonogórskiego. Znaleźć w niej można wiele szczegółowych obrazów pokazujących różne osiągnięcia, ale także różne wyzwania i pola, na których działa pedagogika wczesnoszkolna. Są tu zarówno próby syntezowania dorobku tej dyscypliny, jak i pokazanie kierunków jej rozwoju oraz wskazanie mocnych i słabych stron w teorii i praktyce edukacji wczesnoszkolnej. Jest to z jednej strony ciekawa próba zredefiniowania i specyficznego domknięcia problemów pedagogiki wczesnoszkolnej, z drugiej strony zaś lektura tej książki otwiera szerokie pole pytań, wątpliwości ukierunkowanych zarówno na rozwój edukacji wczesnoszkolnej, jak i na fundamentalne zagadnienia związane z uczeniem się, nauczaniem i rozwojem dzieci w pierwszych latach kariery szkolnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17639.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17638.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Książka "Edukacyjne konteksty rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym" jest publikacją wielowątkową, o zróżnicowanym materiale merytorycznym. Dotyczy ważnych zagadnień ze społecznego i pedagogicznego punktu widzenia, związanych z edukacją dziecka w początkowych etapach nauki szkolnej. Treść zawartych w niej artykułów mieści się w obszarze przedmiotowym pedagogiki wczesnoszkolnej i współczesnej pedeutologii. Autorzy podejmują w niej wiele problemów istotnych dla teorii i praktyki edukacyjnej nie tylko wieku wczesnoszkolnego, jako szczególnie znaczącego okresu rozwojowego, ale także całożyciowej edukacji człowieka". (z recenzji dr. hab. Agaty Cudowskiej prof. Uniwersytetu w Białymstoku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12015.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13158.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
"Książka stanowi kolejną na naszym rynku propozycję zbiorowej, ale jednak odmiennej od dotychczasowych i zróżnicowanej analizy [zagadnień] współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej (...) pojawiają się tu zupełnie nieobecne w dotychczasowych publikacjach pola problemowe, które wyznaczają kierunek koniecznych poszukiwań czy rozstrzygnięć teoretycznych dla tej subdyscypliny pedagogicznej. Każdy z rozdziałów mógłby stanowić odrębna pozycję książkową. (...) [Książka] stanowi oryginalne i nowatorskie podejście do pedagogiki wczesnoszkolnej." (z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12010.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13153.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
"Problematyka przedstawianego tomu jest różnorodna, zarówno pod względem tematyki badawczej, jak i przyjętych założeń metodologicznych. Mamy do czynienia z tekstami przeglądowymi, badawczymi i teoretyczno-praktycznymi. Wskazuje to na wielość możliwych do podjęcia zagadnień, będących konsekwencją refleksji nad teoriami pedagogicznymi i praktyką edukacyjną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Celem tego tomu jest zabranie głosu w nieustającej dyskusji nad wybranymi zagadnieniami konstruujacymi aktualny i przyszłościowy dyskurs społeczny dotyczący uczenia się, rozwoju dzieci mających własne prawa obywatelskie, oferowanej im edukacji w instytucji przedszkolnej i szkolnej." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12252.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13378.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej