Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING
(1)
Marketing
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing bezpośredni
(4)
public relations
(4)
reklama
(4)
sprzedaż osobista
(4)
komunikacja marketingowa
(3)
marketing
(3)
badania marketingowe
(2)
cena
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
marka
(2)
marketing zrównoważony
(2)
merchandising
(2)
plan marketingowy
(2)
produkt
(2)
segmentacja rynku
(2)
strategia marketingowa
(2)
agencja reklamowa
(1)
budżet
(1)
direct mail
(1)
etyka
(1)
grafika
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
liternictwo
(1)
media
(1)
perswazja
(1)
prawo
(1)
projektowanie graficzne
(1)
promocja
(1)
przekaz reklamowy
(1)
przemysł reklamowy
(1)
reklama internetowa
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama telewizyjna
(1)
sponsoring
(1)
wystawiennictwo
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1], P.11836.IX.16 [Magazyn 1], 13008.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again