Sorting
Source
Books
(15)
Form of Work
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(15)
only on-site
(7)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Cisek Marcin
(3)
Dutko Maciej
(3)
Dywański Piotr
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Jankowski Marek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Balanescu Emilian
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Bekas Robert
(1)
Bossy Daniel
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Bucica Mihai
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dadan Michał
(1)
Darie Cristian
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marek Sebastian
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Meloni Julie C
(1)
Mercer David (1976- )
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Mikowska Monika
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Motyl Piotr
(1)
Mącik Radosław
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
Handel elektroniczny
(4)
MySQL
(4)
PHP
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
APACHE (informat.)
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
INFORMATYKA
(1)
INTERNET
(1)
Instagram
(1)
JOOMLA!
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
OSCOMMERCE
(1)
Perswazja
(1)
Programy komputerowe
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
WooCommerce (program komputerowy)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
sklep internetowy
(15)
MySQL
(4)
e-biznes
(4)
PHP
(3)
e-commerce
(3)
e-marketing
(3)
strona WWW
(3)
usługi online
(3)
Internet
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
handel elektroniczny
(2)
platforma aukcyjna
(2)
Apache
(1)
Facebook
(1)
Internet Explorer
(1)
Joomla!
(1)
PHP 5
(1)
SQL
(1)
VirtueMart
(1)
WordPress
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bhp
(1)
branding
(1)
e-gospodarka
(1)
informatyka gospodarcza
(1)
interfejs
(1)
klient
(1)
konsument
(1)
marka
(1)
osCommerce
(1)
perswazja
(1)
poczta elektroniczna
(1)
projektowanie
(1)
reklama
(1)
relacyjna baza danych
(1)
social media
(1)
sprzedaż
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
zakupy internetowe
(1)
15 results Filter
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6596 [Magazyn 2], 6595 [Magazyn 2], P.5319 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
WordPress WooCommerce : stwórz zyskowny sklep internetowy / Dariusz Pichalski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 104 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki WooCommerce. Na systemie zarządzania treścią WordPress bazuje blisko 40 procent istniejących stron internetowych, a twórcy tego CMS-a mają większe ambicje. Przekroczenie magicznych 51 procent udziału w rynku może im się udać właśnie dzięki wtyczce WooCommerce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 24268.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 24267.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Form of Work
Subject
Genre/Form
Indeks.
Systemy zarządzania treścią (CMS-y) są zwykle najlepszym rozwiązaniem dla osób mających zamiar stworzyć dobre, funkcjonalne strony internetowe bez nadmiernego wysiłku i ponoszenia dużych kosztów. Jednym z takich systemów jest Joomla!, CMS nie tylko darmowy, ale także zapewniający dostęp do kodu źródłowego i wyjątkowo elastyczny. W oparciu o Joomla! da się zbudować dowolny rodzaj witryny WWW, a wyspecjalizowane komponenty pomagają uzyskać dokładnie ten efekt, o jaki nam chodzi. Jednym z takich komponentów, przeznaczonym dla obecnych i przyszłych handlowców, którzy chcą zaistnieć w sieci, jest VirtueMart. Rozwiązanie to pozwala stworzyć znakomicie działający, prosty w obsłudze i wygodny dla użytkowników sklep internetowy. Uwzględnia przy tym różnorodność potrzeb założycieli sklepu dotyczących wizerunku firmy, sposobów kontaktów z klientami, kategorii produktów i metod ich wyszukiwania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13773.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14746.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4515 [Magazyn 2], P.5318 [Magazyn 1], P.4847 [Magazyn 1], P.5317 [Magazyn 1], 5238 [Magazyn 2] (5 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W książce prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5458.IX.12 [Magazyn 1], P.4897.IX.12 [Magazyn 1], P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7026 [Magazyn 2], 6617 [Magazyn 2], P.5569 [Magazyn 1], P.5570 [Magazyn 1] (4 egz.)
Book
In basket
ABC Internetu / Krzysztof Pikoń. - Wyd. 3. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
Internet to sieć komputerowa obejmująca swoim zasięgiem całą Kulę Ziemską. W przeciwieństwie do innych sieci nie ma ona jednak centralnego komputera, ośrodka dyspozycyjnego, rozbudowanej hierarchii scentralizowanego zarządzania. Tak w zasadzie to nikt nie zarządza tym gigantem jako całością. Nie jest on niczyją własnością i nikt nie może go np. zamknąć. Internet powstał, funkcjonuje i rozwija się, chociaż prawdę powiedziawszy graniczy to z cudem. Niniejsza książka stanowi praktyczne wprowadzenie do Internetu. Omawia od podstaw najważniejsze zagadnienia, których poznanie jest niezbędne do przyłączenia się i korzystania z Internetu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.455.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Author
Bekas Robert Autor Burcon Tomasz Autor Burzyński Andrzej Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Autor Cebulski Kamil Autor Chimkowska Angelika Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz Autor Cioczek Konrad Autor Cisek Marcin Autor Czaplicka Monika Autor Dejnaka Agnieszka Autor Dutko Maciej Autor Dywański Piotr Autor Fornalski Paweł Autor Froń Karol Autor Gaca Daria Autor Gamoń Adrian Autor Godlewski Marcin Autor Golec Marek Autor Gorzycki Adrian Autor Grabowski Grzegorz Autor Grzywnowicz Mateusz Autor Jankowski Marek Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Autor Tomczyk Tomek Autor Kamiennik Łukasz Autor Kiełcz Piotr Autor Kobryń Maria Autor Kolanek Bartosz Autor Kołata Damian Autor Korycki Paweł Autor Stępa Maciej Autor Kosel Michał Autor Kotarbiński Jacek Autor Krakowski Zbigniew Autor Królak Paweł Autor Kruk Kamila Autor Krynicka-Pieleszek Iga Autor Krzyworączka Paweł Autor Langa Bartosz Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej Autor Lidzbarski Michał Autor Łuczyńska Dagmara Autor Łukiańczyk Marcin Autor Maciejewski Tomasz Autor Maciorowski Artur Autor Marczewski Łukasz Autor Marzec Krzysztof Autor Mielczarek Paweł Autor Motyl Piotr Autor Namieciński Rafał (1973- ) Autor Niedźwiedź Marek Autor Okulski Robert Adam Autor Oracz Piotr Autor Osman Marcin Autor Palak Tomasz Autor Pawłowska Magdalena Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam Autor Piwowarczyk Marcin Autor Przetacznik Ilona Autor Puzyrkiewicz Dariusz Autor Rdzeń Krzysztof Autor Rogala Barbara Autor Sadłowski Rafał Autor Sadowski Michał (1982- ) Autor Sala Paweł Autor Sobczak Jakub Autor Solga Robert Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia) Autor Szajdziński Jakub Autor Szulczewski Piotr Autor Tkaczyk Paweł Autor Trader21 Autor Trzupek Justyna Autor Winkiel Mikołaj Autor Wisłocka Izabela Autor Wiszowaty Damian Autor Wsół Marcin Autor
Genre/Form
Indeks.
Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20395.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Book
In basket
(Onepress.)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean cenodajek, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.146.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć pracę z tymi narzędziami oraz jak skonfigurować każde z nich. Po przygotowaniu środowiska pracy rozpoczniesz naukę PHP, tak aby pętle, tablice, funkcje i inne konstrukcje tego języka nie miały już więcej przed Tobą tajemnic. W kolejnych rozdziałach nauczysz się integrować PHP z MySQL. Poznasz tajniki procesu projektowania bazy danych, podstawowe polecenia SQL oraz sposoby operowania na danych z poziomu PHP. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat zaawansowanej konfiguracji serwera Apache, monitorowania jego pracy oraz sposobów wykorzystania protokołu SSL. Niewątpliwie ogromnym atutem książki są liczne przykłady, które pozwolą Ci szybko przyswoić wiedzę. Możesz również wykorzystać je bezpośrednio na Twoich stronach!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9163 [Magazyn 1], P.9164 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10840.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5461 [Magazyn 2], P.4900 [Magazyn 1] (2 egz.)
E-book
Book
In basket
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.145.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia wykorzystanie informatycznych systemów zarządzania w podmiotach gospodarczych wspólczesnego świata. Publikacja dostarcza teoretycznej wiedzy na temat informatyki gospodarczej, w tym między innymi procesów decyzyjnych w zakresie zarządzania przedsięborstwem, komputerowych systemów finansowo-księgowych, zaaansowanych analiz biznesowych, obsługi sieci Internet i wykorzystania jej w prowadzeniu działalności gospodarczej, projektowania stron WWW oraz budowy, obsługi i wdrażania rozwiązań z zakresu e-commerce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14869.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again