Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Nowicka Julia
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
PERSWAZJA
(1)
REKLAMA
(1)
Wojsko
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
reklama społeczna
(4)
kampania społeczna
(2)
Unia Europejska
(1)
bezpieczeństwo
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikacja strategiczna
(1)
konsument
(1)
media społecznościowe
(1)
perswazja
(1)
polityka informacyjna
(1)
reklama
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama polityczna
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama telewizyjna
(1)
socjotechnika
(1)
społeczeństwo cyfrowe
(1)
uchodźcy
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Drugie wydanie świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce monografii o reklamie niekomercyjnej. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i konkretnych przykładach książka jest źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej, a także o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania takich kampanii. Adresatem tomu są organizacje opracowujące kampanie, agencje reklamowe i public relations, studenci, firmy oraz instytucje, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9963 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11613.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11614.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeksy.
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) i dotąd jedynej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. W nasyconym przykładami i bogato ilustrowanym nowym tomie przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. To ważna pozycja o charakterze poradnikowym. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji dopracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11611.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11612.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy pracach.
Monografia zawiera wskazanie i analizę wybranych zagadnień komunikacyjnych przejawiających się w szerokorozumianym obszarze bezpieczeństwa. Odnosząc się do współpracy międzynarodowej, czynnika komunikacji masowej, specyfiki funkcjonowania konkretnych jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, po istotę współpracy dowódcy z podwładnymi na szczeblu taktycznym, poruszono elementy związane z ustrukturyzowaną i przemyślaną strategią porozumiewania się podmiotów. Tworząc karty monografii bazowano na przemyśleniach i doświadczeniu autorów poszczególnych rozdziałów, opierając się na wnioskach uzyskanych w ramach teoretycznych i empirycznych dociekań badawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19909.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porządkuje wiedzę z zakresu oddziaływania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca oprócz wartości poznawczej oraz praktycznej może pełnić również funkcję dydaktyczną. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wciąż istnieje zapotrzebowanie na wiedzę, która w możliwie pełny sposób pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddziaływaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podręcznik adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11156.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again