Sorting
Source
Books
(10)
Form of Work
Książki
(10)
Pliki i bazy danych
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(8)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Author
Barteczko Krzysztof
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Mruk Henryk
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
MARKETING
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
TURYSTYKA
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
Usługi
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przewaga konkurencyjna
(10)
komunikacja marketingowa
(3)
marketing
(3)
dystrybucja
(2)
konkurencyjność
(2)
marka
(2)
rynek turystyczny
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia marketingowa
(2)
turystyka
(2)
Internet
(1)
cena
(1)
cykl życia produktu
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
koncepcja równowagi
(1)
koncepcja trwałego rozwoju
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kontrola strategiczna
(1)
kontrola zarządcza
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing strategiczny
(1)
motywowanie pracowników
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
nierówności społeczne
(1)
niestabilność finansowa
(1)
organizacja nonprofit
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie
(1)
planowanie marketingowe
(1)
praca zespołowa
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przywództwo
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
segmentacja rynku
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system informacji marketingowej
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zanieczyszczenie środowiska
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zespół pracowniczy
(1)
10 results Filter
Book
In basket
Współczesne wyzwania rynkowe, jak również związane z nimi zmiany zachodzące wokół funkcjonujących na rynku organizacji wskazują na złożoność i wielowymiarowość czynników, które przesądzają o możliwościach i kierunkach ich rozwoju. Walory i atuty posiadane przez przedsiębiorstwa, architektura oraz kompozycja zestawu elementów będących w dyspozycji firmy, jak również układ czynników zewnętrznych tworzą konfigurację stanowiącą o wartości organizacji, która przekłada się na jej potencjał konkurencyjny. Konkurencyjność organizacji może być rozpatrywana w różnych wymiarach i odniesiona do różnych organizacji, zarówno tych ukierunkowanych na zysk, jak i realizujących społecznie użyteczne cele czyli organizacji non profit.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3598.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Zagadnienie właściwego miejsca marketingu w praktyce gospodarczej, a w szczególności docenianie rangi marketingu w kształtowaniu procesów biznesowych przedsiębiorstw, stanowi jeden z ważniejszych współczesnych problemów poznawczych i praktycznych. Niniejsza praca stała się próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6982 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7783.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7782.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.19.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2], B.652.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta jest pierwszym całościowym ujęciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2962.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 223-247.
Książka prezentuje metody efektywnego wbudowywania koncepcji trwałego rozwoju w strategię przedsiębiorstwa prowadzące do kreacji dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Autor wskazuje również na wieloaspektowość i złozoność wzajemnych relacji między wdrożeniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa a możliwymi do osiągnięcia przewagami konkurencyjnymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23751.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14180.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13202.IX.16 [Magazyn 1], P.12088.IX.16 [Magazyn 1], P.12089 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Core concepts of management, 2004.
Indeks.
Książka przedstawia najpopularniejsze i najbardziej przydatne koncepcje zarządzania, sprzyjające zdobywaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej oraz rozpoznawaniu sygnałów płynących z otoczenia zewnętrznego i reagowaniu na nie. Wiele omówionych koncepcji dotyczy: organizacji firmy (z uwzględnieniem kultury organizacyjnej, projektowania struktury organizacyjnej i procesów pracy), planowania i kontrolowania w firmie, motywowania, komunikacji wewnętrznej, umiejętności interpesonalnych, pracy zespołowej i kierowania zmianami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12736.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13775.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again