Sorting
Source
Books
(10)
Form of Work
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(11)
only on-site
(9)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Author
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Briggs Asa (1921- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gorman Lyn
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
McLean David (1949- )
(1)
Piwnicka Anna
(1)
Sadza Agata
(1)
Skulska Bogusława
(1)
Snopek Jerzy (1952- )
(1)
Williams Kevin (1955- )
(1)
Więczkowska Małgorzata
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
Środki masowego przekazu
(3)
MARKETING
(2)
Dziennikarstwo
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Gatunki medialne
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Publicystyka
(1)
REKLAMA
(1)
TELEWIZJA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Wojtak, Maria (1952- )
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PORADNIKI
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(4)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
prasa
(10)
Internet
(5)
radio
(3)
telewizja
(3)
środki masowego przekazu
(3)
film
(2)
gatunek dziennikarski
(2)
komputer
(2)
media
(2)
Unia Europejska
(1)
aparat fotograficzny
(1)
cyberbullying
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
druk
(1)
dzieci
(1)
dziennikarstwo
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
globalizacja
(1)
hejt
(1)
impreza firmowa
(1)
innowacje
(1)
integracja europejska
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
komunikacja wewnętrzna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konkurencyjność
(1)
książka
(1)
lobbing
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
marketing
(1)
media masowe
(1)
media publiczne
(1)
media relations
(1)
medioznawstwo
(1)
migracje
(1)
mobbing
(1)
młodzież
(1)
polityka medialna
(1)
promocja
(1)
propaganda
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przemoc medialna
(1)
przepływ kapitału
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
rynek mediów
(1)
rynek pracy
(1)
sponsoring
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
system medialny
(1)
sytuacja kryzysowa
(1)
telefon
(1)
telefon komórkowy
(1)
terroryzm
(1)
turystyka
(1)
uzależnienie
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
uzależnienie od komputera
(1)
wizerunek firmy
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
żywność modyfikowana genetycznie
(1)
10 results Filter
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa)
Bibliografia na stronach 149-158. Indeks.
Podręcznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturo-znawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacją wcześniejszej bestsellerowej publikacji Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język autorstwa K. Wol-nego-Zmorzyńskiego, A. Kaliszewskiego oraz W. Furmana (Warszawa 2006, 2010). Obecne wydanie porządkuje wiedzę historyczną i teoretyczną w zakresie genologii dziennikarskiej, jest też nowym ujęciem wielu zagadnień omówionych we wcześniejszej książce. Podręcznik stanowi pierwszą część trylogii: drugą w kolejności będzie książka Gatunki dziennikarskie i formaty w mediach elektronicznych (red. W. Godzic i Z. Bauer). W trzecim podręczniku z tej serii, Gatunki dziennikarskie i prawo, autorstwa Jacka Sobczaka, zostaną omówione przypadki łamania prawa przez dziennikarzy w poszczególnych gatunkach. Nieduża objętość, przystępny język i wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej to godne podkreślenia zalety książek w tej mini-serii wydawniczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17992.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19546.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19545.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Atykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Na stronie tytułowej i okładce: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak. Materiały z konferencji, 4-5 kwietnia 2016 r., Lublin.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Niniejsza książka jest ósmą z serii „Współczesne media”. [...] Trzon publikacji stanowią teksty wygłoszone podczas konferencji „Współczesne media – gatunki w mediach” zorganizowanej w kwietniu 2016 roku przez Zakład Dziennikarstwa Wydziału Politologii z okazji Jubileuszu XL-lecia pracy naukowej Profesor Marii Wojtak. [...] Zarówno konferencja, jak i publikacja powstała na jej bazie zostały przez nas pomyślane jako formy uczczenia Jubileuszu wybitnej badaczki języka mediów, której prace są ważnym punktem odniesienia dla środowiska badaczy gatunków, w tym także gatunków medialnych. (Szczególny charakter tej publikacji sygnalizuje jej podtytuł: Prace dedykowane Profesor Marii Wojtak). [Ze Wstępu Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19568.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19567.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
In basket
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie: Nowa edycja.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Zbiór artykołów, rozpraw i szkiców podejmujących zagadnienia związane z prasą, radiem, telewizją i tzw. nowymi mediami. Teksty te zostały specjlanie napisane do niniejszej publikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.9.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Media.)
Bibliogr. s. 333-346. Indeks.
Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14781.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15520.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
Bibliografia strony: 194-213. Indeks.
Podręcznik zawiera syntezę obrazu mediów, polityki medialnej i dziennikarstwa na obszarze dzisiejszej Europy. Autor objął swymi badaniami również media krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Ukazuje procesy zmian zachodzących we współczesnych mediach i systemach medialnych, a także zmiany sposoby myślenia o mediach, zwłaszcza w krajach postkomunistycznych. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, medioznawstwa, kulturoznawstwa, europeistyki, stosunków międzynarodowych i politologii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19548.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19547.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : "Difin", 2010. - 256 s. : il. ; 23 cm.
Marketing medialny to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10606.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10605.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "A social history of the media from Gutenberg to the Internet".
Bibliogr. s. 417-444. Indeks.
"Społeczna historia mediów" to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno nastepujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11165.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12188.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Nauczenie dzieci i młodzieży rozsądnego korzystania z mediów jest jednym z najważniejszych zadań wychowawczych w rodzinie i w szkole. Do mediów można wychować jedynie przez media. Należy nauczyć dzieci i młodzież odczytywać ich język, ukazywać im sposoby manipulacji, rozmawiać o tym, z czym stykająsię w mediach. Jest to proces długotrwały. Książka jest pomocą dla rodziców i wychowawców. Pozycja składa się z cztery części, z których każda ma inne zadanie. Część pierwsza: Dziecko w świecie mediów, opisuje mechanizmy działania mediów, ich funkcje i cele oraz wpływ, jaki mają na dzieci. Część druga: Kolorowy świat mediów, zawiera charakterystykę poszczególnych środków przekazuoraz sposoby ich oddziaływania na dzieci. Część trzecia: Co wciąga twoje dziecko?, ostrzega przed zagrożeniami, na jakie może być narażone dziecko korzystające z mediów. Część czwarta: Jak chronić swoje dziecko?, zawiera praktyczne porady dotyczące tego, jak wzmocnić odporność medialną dzieci oraz jak przeciwdziałać wcześniej opisanym zagrożeniom. (fragment Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14575.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie - Prace zbiorowe / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Tekst częśc. w jęz. ang., niem.
Globalizacja jest zjawiskiem, które dominuje w opisie obecnej rzeczywistości międzynarodowej dokonanym przez przedstawicieli nauki o stosunkach międzynarodowych, lecz jej zakres znaczeniowy nie jest jednoznacznie określony. Różnorodność sposobów definiowania tego pojęcia dorównuje popularności oraz częstotliwości jego stosowania. Niewątpliwie główną przyczyną jest złożoność, wielowymiarowość globalizacji i brak wyraźnych granic jej zakresu, co w zasadzie uniemożliwia skonstruowanie spójnej, jednoznacznej definicji, uwzględniającej wszystkie istotne elementy. Dlatego też naukowcy, politycy czy dziennikarze publikujący swoje teksty związane z procesami globalizacyjnymi zachodzącymi w sferze stosunków międzynarodowych poruszają szereg kwestii społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i politycznych, a także wiele innych, które podkreślają znaczenie tych procesów w światowej gospodarce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10778.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again