Sorting
Source
Books
(13)
Form of Work
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(13)
available
(9)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Buko Jacek
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Kossecki Paweł (1976- )
(1)
Levinson Paul (1947- )
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Mucha Janusz (1949- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zawadzka Maria
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(12)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
INTERNET
(4)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
FACEBOOK
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
MULTIMEDIA
(2)
PORTAL INTERNETOWY
(2)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
WIKIPEDIA
(2)
ANOREKSJA
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
CYBERKULTURA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
DZIECKO
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAŁÓG
(1)
PEDOFILIA
(1)
POPYT
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO INTERNETOWE
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
TURYSTYKA
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WOLNOŚĆ SŁOWA
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
YOU TUBE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
portal społecznościowy
(13)
Internet
(5)
blog
(4)
Facebook
(3)
Wikipedia
(2)
You Tube
(2)
cyberprzemoc
(2)
edukacja medialna
(2)
gra komputerowa
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing społecznościowy
(2)
organizacja nonprofit
(2)
portal internetowy
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
serwis społecznościowy
(2)
social media
(2)
sponsoring
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
wizerunek
(2)
Intranet
(1)
MySpace
(1)
Twitter
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
agroturystyka
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza konkurencji
(1)
anoreksja
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
autoprezentacja
(1)
autyzm
(1)
bigoreksja
(1)
branding
(1)
bulimia
(1)
cyberagresja
(1)
cyberbullying
(1)
cyberkultura
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
cyberseks
(1)
dzieci
(1)
e-administracja
(1)
e-commerce
(1)
e-zdrowie
(1)
ekoturystyka
(1)
grooming
(1)
hazard
(1)
homoseksualizm
(1)
hotelarstwo
(1)
kampania społeczna
(1)
klaster technologiczny
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikator
(1)
komunikator internetowy
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
media
(1)
media społecznościowe
(1)
multimedia
(1)
młodzież
(1)
neurodydaktyka
(1)
pedofilia
(1)
pedofilia internetowa
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
popyt turystyczny
(1)
portal aukcyjny
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
religia
(1)
rodzina
(1)
rodzina zastępcza
(1)
ruch turystyczny
(1)
rynek turystyczny
(1)
seksting
(1)
sekta
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
społeczność wirtualna
(1)
strategia komunikacji
(1)
strona WWW
(1)
sztuka
(1)
służba zdrowia
(1)
turystyka
(1)
turystyka kajakowa
(1)
turystyka medyczna
(1)
ubóstwo
(1)
uczeń
(1)
usługi turystyczne
(1)
uzależnienie
(1)
13 results Filter
Book
In basket
(Prace Naukowe PWSFTviT. Rynek Mediów)
Bibliogr. s. 224-[239].
Przedmiotem rozważań autora są przedsiębiorstwa internetowe, definiowane jako przedsiębiorstwa działające w Internecie, których większość dochodów pochodzi z transakcji dokonywanych za pośrednictwem Internetu, bądź też przedsiębiorstwa, których model działania jest oparty na wykorzystaniu technologii internetowych. Szczególną uwagę poświęcono portalom społecznościowym i aukcyjnym. Szeroko zaprezentowana została problematyka wyceny przedsiębiorstw internetowych, z uwzględnieniem specyfiki związanej z dużym wpływem na wycenę wartości kapitału intelektualnego, aktywów niematerialnych i relacji z klientem. Celem niniejszej publikacji jest w szczególności odpowiedź na pytanie, jak wyceniać spółki związane z Internetem w warunkach szybkiego rozwoju branży i wysokiego ryzyka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11206.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12277.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliża zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowiada, jak budować w nich silne marki. Z publikacji dowiadujemy się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22508.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22507.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera publikowane teksty i referaty aut. z lat 2008-2009.
Bibliogr. s. 223-231, netogr. s. 232-237.
Publikacja Magdaleny Szpunar uważam za ciekawą i wartościową. Dostarcza ona wiedzy o medioznawczych i socjologicznych kontekstach nowych mediów, a poszczególne teksty są rzetelnie wykonanymi analizami wybranych wątków i rozwinięciem konkretnych problemów badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9950.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11587.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-313.
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu. Jest to bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9919.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11520.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje problematykę związaną z edukacją medialną i cyberprzestrzenią. We wstępnym tekście uporządkowano pojęcia "wirtualna rzeczywistość" i "cyberprzestrzeń", a także naszkicowano koncepcje, poglądy i stanowiska z nimi związane. W poszczególnych rozdziałach zaprezentowano różne obszary tematyczne ukazujące złozoność zjawisk i procesów wystepujących w przeplatającej się wzajemnie przestrzeni rzeczywistej i wirtualnej. Szczególny nacisk połozono na generalne problemy edukacji medialnej, cyberprzestrzeń a interakcje społeczne, edukację medialną a wychowanie dzieci, szanse edukacyjne i zagrożenia cyberprzestrzenią.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13945 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13943.V.7 [Wypożyczalnia B], P.13942.V.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14057.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka poświęcona jest studiom nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych mediów. Prezentuje m.in. wpływ globalnej Sieci na integrację społeczną, na codzieny język, muzykę, na powstające nowe formy przemocy. Analizuje nowe formy społeczności (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywności publicznej, jak np. dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, tak ważny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad społeczeństwem informacyjnym i społeczeństwem wiedzy. Ukazuje związki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywoływanymi przez nie przemianami w organizacji firm, ż życiem politycznym. Przedstawia zagadnienie relacji między przyrodą a kulturą, między wiedzą humanistyczną a naukami ścisłymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie tu również przykłady badań nad technologiami społecznymi oraz współczesną technokracją.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11162.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12184.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zaletą publikacji (...) jest ponadczasowa wartość zaprezentowanych w niej zagadnień i przystępność treści. Czytelnik szukający odpowiedzi na elementarne pytania: "dlaczego warto stymulować rozwój dzieci i młodzieży?" "jakie jest znaczenie rodziny i innych środowisk wychowawczych dla prawidłowego rozwoju dziecka?" (...], "jakie są determinanty skuteczności pracy edukacyjnej wobec dzieci i młodzieży w normie rozwojowej, ale także wychowanków ze specjalnymi potrzebami?" - z pewnością znajdzie je w książce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17078.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13453.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. [257]-272.
Prezentowana monografia jest pracą interdyscyplinarną łączącą wiedzę pedagogiczną, psychologiczną oraz społeczną. Książka podejmuje w swych treściach nowy obszar, w dużej mierze nie rozpoznany na gruncie środowiska oświatowo-wychowawczego. W szczególności rodzice i nauczyciele nie mają świadomości bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafią diagnozować różnorodnych zagrożeń tam występujących i im przeciwstawiać. W publikacji przedstawione zostały przyczyny, objawy oraz skutki zagrożeń cyberprzestrzeni dla dzieci i młodzieży. Omówiono działania edukacyjne i profilaktyczne w środowiskach oświatowo-wychowawczych w tym obszarze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13808.VI.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14770.VI.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again