Sorting
Source
Books
(6)
Form of Work
Książki
(5)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bucholc Marta
(1)
Chudziński Edward (1940- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Kudra Barbara
(1)
McQuail Denis (1935- )
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziennikarstwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Słowo kluczowe
komunikowanie masowe
(6)
komunikacja społeczna
(3)
Internet
(2)
media masowe
(2)
edukacja zdrowotna
(1)
etyka biznesu
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikat reklamowy
(1)
komunikowanie polityczne
(1)
kultura masowa
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
media
(1)
negocjacje
(1)
ochrona zdrowia
(1)
prasa
(1)
prezentacje
(1)
profilaktyka
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rynek mediów
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system medialny
(1)
system zarządzania
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
środki masowego przekazu
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Tytuł oryginału: "McQuail's mass communication theory" 2005.
Bibliografia strony: 530-566 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20464.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20463.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu / Tomasz Goban-Klas. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 339 stron : rysunki, tabele ; 24 cm.
Jest to najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka jest syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach; przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne; w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20433.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20432.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
In basket
Na stronie tytułowej, okładce i grzbiecie: Nowa edycja.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Zbiór artykołów, rozpraw i szkiców podejmujących zagadnienia związane z prasą, radiem, telewizją i tzw. nowymi mediami. Teksty te zostały specjlanie napisane do niniejszej publikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.9.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia komunikowania o zdrowiu (healthcommunication) - nowej dziedziny praktyki i nauki, rozwijającej się w wielu krajach. Dziedzina ta wspiera tradycyjne dziedziny, jak oświata zdrowotna i edukacja zdrowotna oraz nowsze strategie działań, jakimi są promocja zdrowia i marketing społeczny. Książka jest zbiorem prac autorów reprezentujących różne dyscypliny - naukowców i praktyków. Może być szczególnie przydatna dla pracowników ochrony zdrowia (lekarzy, stomatologów, farmaceutów), psychologów, osób planujących kampanie społeczne związane ze zdrowiem, bezpieczeństwem, żywieniem oraz profilaktyką AIDS i zachowań ryzykownych dla zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10747.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie? Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę z zakresu różnych zagadnień związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again