Sorting
Source
Books
(77)
Form of Work
Książki
(75)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(81)
only on-site
(71)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(34)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(48)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(71)
Author
Kotler Philip (1931- )
(7)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Armstrong Gary
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Burda Kinga
(1)
Buła Piotr
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Eason Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gołuchowski Jerzy (1953- )
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moszyński Michał
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Reformat Beata
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Rywocki Karol
(1)
Saunders John
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Urbańczyk Edward (1947- )
(1)
Year
2020 - 2025
(6)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(18)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(77)
Language
Polish
(77)
English
(1)
Slovak
(1)
Audience Group
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Subject
MARKETING
(22)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(14)
Komunikacja marketingowa
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
Marketing
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
REKLAMA
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
PUBLIC RELATIONS
(4)
INTERNET
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
INNOWACJE
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Internet
(2)
KOBIETA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
Media społecznościowe
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Browar
(1)
Dobre praktyki
(1)
FUNDRAISING
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Innowacje
(1)
KOSMETYKA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medycyna
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nisza rynkowa
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
PERSWAZJA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Piwowarstwo
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
RYNEK
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek docelowy
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Socjologia
(1)
TELEWIZJA PUBLICZNA
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
USŁUGI
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(5)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODRĘCZNIKI
(9)
Monografia
(4)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(11)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja marketingowa
(77)
marketing
(35)
reklama
(18)
produkt
(17)
dystrybucja
(16)
badania marketingowe
(15)
cena
(14)
konsument
(14)
marka
(12)
segmentacja rynku
(12)
strategia marketingowa
(11)
public relations
(10)
Internet
(9)
promocja
(9)
plan marketingowy
(8)
marketing bezpośredni
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
marketing-mix
(6)
planowanie marketingowe
(6)
e-marketing
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
sprzedaż
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
zarządzanie marketingowe
(5)
cykl życia produktu
(4)
komunikacja społeczna
(4)
konkurencyjność
(4)
marketing terytorialny
(4)
zarządzanie
(4)
Web 2.0
(3)
gender marketing
(3)
handel detaliczny
(3)
handel hurtowy
(3)
klient
(3)
marketing usług
(3)
obsługa klienta
(3)
planowanie strategiczne
(3)
produkt turystyczny
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
satysfakcja konsumentów
(3)
sprzedaż osobista
(3)
turystyka
(3)
usługi medyczne
(3)
wizerunek
(3)
decyzje zakupowe
(2)
działania marketingowe
(2)
e-commerce
(2)
etyka
(2)
franchising
(2)
informacja marketingowa
(2)
innowacyjność gospodarki
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
kampania reklamowa
(2)
kobiety
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
komunikacja elektroniczna
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
kontrola marketingowa
(2)
lobbing
(2)
lojalność konsumentów
(2)
marketing elektroniczny
(2)
marketing społeczny
(2)
marketing szeptany
(2)
marketing zrównoważony
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
media społecznościowe
(2)
negocjacje
(2)
organizacja nonprofit
(2)
organizacje pozarządowe
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
portal społecznościowy
(2)
portfel marek
(2)
postawa
(2)
region turystyczny
(2)
rekreacja
(2)
relacje z klientem
(2)
rozwój regionalny
(2)
serwis społecznościowy
(2)
sponsoring
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
służba zdrowia
(2)
usługi turystyczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Chiny
(1)
Facebook
(1)
administracja publiczna
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza marketingowa
(1)
analiza strategiczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
audyt marketingowy
(1)
badania opinii
(1)
badania rynkowe
(1)
77 results Filter
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 251-260. Indeks.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18664.IX.16.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22518.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22517.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz częściej podstawowy obszar zainteresowań wielu pracowników nauki zajmujących się marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter skłania do refleksji nad rolą i znaczeniem tego obszaru aktywności przedsiębiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodzące procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozwój nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozwój mediów społecznościowych, a także rosnące znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsięwzięć biznesowych i budowaniu relacji na rynku powodują że komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w działalności podmiotów na rynku. Stąd też pojawia się w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnień pozwalające na wyciąganie wniosków i uogólnień dotyczących prawidłowości zachodzących w obszarze procesów i narzędzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa działające na różnych rynkach. Podejmowane przez liczne ośrodki akademickie badania empiryczne dotyczące komunikacji rynkowej owocują coraz większym porządkowaniem pojęć i ustalaniem zależności między różnymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wstęp)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor książki przedstawia podstawowe typy oraz szczegółowe rodzaje efektów uzyskiwanych za pomocą reklamy. Najwięcej miejsca poświęca efektom komunikacyjnym, opisując liczne modelowe ujęcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontekście procesów zarządczych związanych z reklamą, omawiając etap wyznaczania celów w procesie planowania reklamy oraz założenia i przebieg procesu pomiaru wyników inwestycji reklamowych. Podręcznik powstał w oparciu o monografię "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszarów działalności marketingowej uczelni wyższej - komunikacja szkoły wyższej z otoczeniem. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwestię znaczenia marki, jej tożsamości i wizerunku, omawia rolę serwisu www uczelni wyższej oraz sposób wykorzystywania rankingów i programów akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga część publikacji zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych przez Uczelnię w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynikłe z nich wnioski pozwoliły okreslić specyfikę komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szkoły wyższej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym została omówiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania. (ze Wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Sylwetki ekspertów s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16650.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest efektem prac badawczych prowadzonych w ramach projektu Ministerstwa Nauki i Informatyzacji "Ocena procesów komunikowania się na rynku przedsiebiorstw - ujęcie modelowe", w którym autorzy pełnili rolę kierownika (Grzegorz Leszczyński) i głównych wykonawców (Piotr Kwiatek i Marek Zieliński). Realizacja tego projektu była znacznie łatwiejsza dzięki współpracy studentów specjalności Komunikacja w biznesie Uniwersytetu Ekonomcznego w Poznaniu, którym należą się szczególne podziękowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8185.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9525.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewnątrz niej była skuteczna i spójna, firma powinna wykorzystać potencjał zróżnicowanych doświadczeń i umiejętności swoich pracowników. Dlatego harmonijność ich działań w kontaktach osobistych i grupowych, umiejętności negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mogą się okazać pomocne we wzmocnieniu siły komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Zagadnienie właściwego miejsca marketingu w praktyce gospodarczej, a w szczególności docenianie rangi marketingu w kształtowaniu procesów biznesowych przedsiębiorstw, stanowi jeden z ważniejszych współczesnych problemów poznawczych i praktycznych. Niniejsza praca stała się próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6982 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7783.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7782.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych są procesy wyboru rynku docelowego, sposobów postępowania oraz instrumentów działania. Fundamentalną podstawą tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe są składnikiem ogólnych strategii stosowanych na rynku przez przedsiębiorstwa i inne instytucje. W książce Autorzy prezentują: istotę strategii marketingowych oraz proces ich formułowania i wyboru przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w działalności usługowej. Przedstawiony zakres tematyczny podręcznika oraz jego treść pozwalają wyrazić nadzieję, że spełni on pożyteczną funkcję w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2024. - 235, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, aby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18839.IX.16.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23817.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23816.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-352.
Celem głównym monografii jest identyfikacja i enumeracja środków promocji konsumenckiej dedykowanych produktom niszowym na rynku browarniczym w Polsce [ze wstępu].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23669.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki są sercem każdego systemu gospodarczego. Dzięki bankom w gospodarce dokonuje się alokacja zasobów w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwyżki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekształcają się w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przyśpieszają obieg gospodarczy, a umiejętne zarządzanie ryzykiem kredytowym powoduje, że wolne zasoby mogą trafić do firm posiadających najlepsze, najbardziej zyskowne pomysły biznesowe. Podejmowanie przez menedżerów banków optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczególnie gdy uwzględni się dynamikę zmian na rynku usług finansowych oraz w otoczeniu banków. zmiany, jakie zaszły w bankowości światowej w ostatnich latach, są tak duże (dotyczą zarówno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), że zgromadzona dotąd wiedza coraz szybciej się dezaktualizuje, a jednocześnie pojawiają się nowe obszary, wymagające pogłębionych badań naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Połączono w niej dorobek teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu, co umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4851.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja składa sie z sześciu rozdziałów, które mają głównie charakter poglądowy, tzn. prezentują aktualny stan wiedzy dotyczący poruszanych zagadnień. Tematyka podejmowana w poszczególnych rozdziałach koncentruje sie na nastepujących zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w branży kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych, odpowiedzialność cywilna i karna związana ze świadczeniem usług kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta jest pierwszym całościowym ujęciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2962.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik akademicki adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4986.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym / Anna Rogala, Bogna Pilarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 296 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 273-293.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22510.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22509.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again