Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Weiner Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MUZYKA
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Słowo kluczowe
edukacja wczesnoszkolna
(1)
kompetencje muzyczne
(1)
muzyka
(1)
nauczanie początkowe
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 359-378. Indeks.
Książka stanowi próbę empirycznego poznania determinant kompetencji muzycznych, istotnych w procesie wczesnoszkolnego nauczania i uczenia się muzyki (oraz muzycznego rozwoju). Praca została podzielona na dwie części - teoretyczną i empiryczną. Część pierwsza prezentuje pojęcie kompetencji muzycznych i ich uwarunkowania, przegląd teorii i światowych badań nad wyznacznikiem kompetencji muzycznych oraz sytuację wczesnoszkolnej edukacji muzycznej w perspektywie międzynarodowej wraz z analizą podstaw programów szkolnych w tym zakresie. Część empiryczną wypełnia prezentacja rezultatów badań własnych nad konstrukcją autorskiego modelu uwarunkowań kompetencji muzycznych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w perspektywie dynamicznego interakcjonizmu. Książkę kończy próba umiejscowienia empirycznego modelu predyktorów kompetencji muzycznych na tle uniwersalnych mechanizmów rozwojowych człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12016.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13159.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again