Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(5)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Bachman Dorota
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Błaszczak Dawid
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Piech Łukasz
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymborska Marta (filolożka)
(1)
Szymula Łukasz
(1)
Tomaszewski Wojciech (menedżer)
(1)
Wójcik Grzegorz (menedżer)
(1)
Zagórski Marek (1967- )
(1)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(1)
Year
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
English
(1)
Russian
(1)
Ukrainian
(1)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
FinTech
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Banki
(1)
Ekonomia
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMATYKA
(1)
Izba Gospodarki Elektronicznej
(1)
Marketing
(1)
Model biznesowy
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Nadzór finansowy
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Platforma internetowa
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
gospodarka cyfrowa
(8)
FinTech
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
Bank Centralny
(1)
banki
(1)
bankowość
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-gospodarka
(1)
e-learning
(1)
ekonomia
(1)
era cyfrowa
(1)
finanse cyfrowe
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
internacjonalizacja
(1)
kryzys energetyczny
(1)
marketing
(1)
marketing relacji
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
model biznesu
(1)
myślenie systemowe
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
obsługa klienta
(1)
operacje bankowe
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja wirtualna
(1)
outsourcing
(1)
platforma cyfrowa
(1)
polityka pieniężna
(1)
rozmowa
(1)
rynek
(1)
rynek pieniężny
(1)
ryzyko bankowe
(1)
sieciowość
(1)
system bankowy
(1)
szkolenie e-learningowe
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
technologia cyfrowa
(1)
usługi cyfrowe
(1)
współpraca transgraniczna
(1)
wykluczenie cyfrowe
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22969.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 183-196.
Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i bardzo interesującą zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania biznesowego skupiona na koncepcjach konstrukcji modeli biznesu oraz perspektyw i kierunków ich rozwoju analizowanych i ocenianych z punktu widzenia podejścia strukturalnego, a także celu i intencji zarządczych jest dojrzałym, oryginalnym i interesującym wyborem eksploracji naukowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22480.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22479.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17440.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 291-320.
Autor wykorzystuje dorobek teoretyczny i praktyczny z zakresu prawa i ekonomii, interdyscyplinarnej analizy prawa, orzecznictwa i praktyki compliance oraz innowacji regulacyjnych w wiodących technologicznie krajach świata. Głównym przedmiotem badań są ekosystemy platform cyfrowych. Nacisk kładziony jest również na ocenę skutków regulacji, eksperymenty (takie jak piaskownice regulacyjne lub huby technologiczne) często poprzedzające głębsze reformy regulacyjne, a także w szczególności na regulacje dotyczące konkurencji. Autor omawia również podejmowane próby regulacji Big Techów. Inne ważne wątki to operacyjna odporność cyfrowa sektora finansowego, rynek kryptoaktywów opartych na technologii blockchain oraz systemy płatności (pakiet regulacji finansów cyfrowych), a także zarządzanie datafikacją (regulacja dostępu do danych w kontekście ochrony prywatności). Książka nawiązuje do poprzednich publikacji autora dotyczących FinTechów, technologii blockchain, zarządzania przez algorytmy oraz gospodarki współdzielenia i platform cyfrowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22971.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
W monografi zaprezentowano zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją, cyfrową gospodarką, kryzysem energetycznym, branżą FinTech, cyfrowym pracownikiem, rewolucją przemysłową 4.0, dochodem podstawowym, systemem zabezpieczeń społecznych i wykluczeniem cyfrowym.
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16815.VI.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16814.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 281-286.
W czterech częściach podręcznik omawia: najistotniejsze obszary działalności banków i uwarunkowania zewnętrzne ich działalności, rozwój produktów i operacji bankowych, zarządzanie bankiem, zarządzanie ryzykiem bankowym.Ze względu na zakres zagadnień i poziom szczegółowości ich prezentacji w poszczególnych rozdziałach, a także zawartość programów nauczania, podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów studiów licencjackich. Szeroki przegląd problematyki bankowości jako nauki o przedsiębiorstwie bankowym, jego otoczeniu i oddziaływaniu zjawisk o charakterze globalnym sprawia, że podręcznik jest również polecany studentom na poziomie magisterskim oraz praktykom, którym będzie pomocny w porządkowaniu, aktualizowaniu i poszerzaniu wiedzy o bankowości w gospodarce cyfrowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18733.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22949.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22948.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podjęto próbę zaprezentowania niektórych aspektów zarządzania wykorzystującego technologię teleinformatyczną. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych układów gospodarczych i przekształcenia zasad działania różnych organizacji. Szczególną uwagę zwrócono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarządzania, handel i marketing elektroniczny, kształtowanie się nowych rozwiązań organizacyjnych, problemy przywództwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty działań w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again