ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(91)
Forma i typ
Książki
(91)
Dostępność
tylko na miejscu
(86)
dostępne
(81)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(34)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(47)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(86)
Autor
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(5)
Banaszyk Piotr
(3)
Kall Jacek
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pierścionek Zdzisław
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Klasik Andrzej (1943- )
(2)
Klin Lidia
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Krupski Rafał
(2)
Moszkowicz Mieczysław (1946- )
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aluchna Maria
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Caslione John A
(1)
Chick Anne
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fisher Alan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Ginter Peter M
(1)
Gordon William
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Hajdas Monika
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Phil (1958- )
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kutner Julian
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Lundy Olive
(1)
Malek William
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mayo Andrew
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Morgan Mark (1954- )
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Potoczek Andrzej
(1)
Pringle Hamish
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(91)
Język
polski
(90)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-0
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie strategiczne
(45)
przedsiębiorstwo
(28)
strategia
(25)
konkurencyjność
(12)
planowanie strategiczne
(10)
zarządzanie
(10)
analiza strategiczna
(9)
analiza SWOT
(7)
wizja firmy
(6)
marka
(5)
misja firmy
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
kontrola strategiczna
(4)
otoczenie przedsiębiorstwa
(4)
przedsiębiorczość
(4)
zarządzanie jakością
(4)
biznesplan
(3)
cykl życia produktu
(3)
fuzja
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
marketing
(3)
modele biznesowe
(3)
outsourcing
(3)
portfel marek
(3)
produkcja
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
decyzje
(2)
franchising
(2)
globalizacja
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
innowacje
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
klaster
(2)
kultura organizacyjna
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
motywowanie pracowników
(2)
organizacja
(2)
organizacja ucząca się
(2)
otoczenie organizacji
(2)
plan strategiczny
(2)
poradnik
(2)
proces produkcyjny
(2)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
przywództwo
(2)
rozwój
(2)
rozwój lokalny
(2)
sieci przedsiębiorstw
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
system produkcyjny
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Lean Management
(1)
alians strategiczny
(1)
audyt
(1)
audyt strategiczny
(1)
benchmarking
(1)
budżet
(1)
cel strategiczny
(1)
cloud computing
(1)
competitiveness
(1)
controlling
(1)
dobra sieciowe
(1)
doradztwo personalne
(1)
doradztwo strategiczne
(1)
dywersyfikacja
(1)
dywidendy
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
efektywność pracy
(1)
ekologia
(1)
etyka biznesu
(1)
finanse
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
firma
(1)
foresight
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka
(1)
handel międzynarodowy
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał
(1)
kapitał społeczny
(1)
kariera zawodowa
(1)
klasyfikacja
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konflikt
(1)
konkurencyjność regionalna
(1)
konsument
(1)
korporacja ponadnarodowa
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne myślenie w firmie / Franciszek Krawiec. - Warszawa : "Difin", 2003. - 228 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
Książka ta napisana została dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za całokształt biznesu firmy i studentów zarządzania strategicznego, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego firmą. W niniejszej pracy pod pojęciem firmy w gospodarce rynkowej rozumie się strategiczna jednostkę biznesową lub przedsiębiorstwo, które nabywa zasoby niezbędne do wytwarzania produktów i/lub świadczenia usług w celu zaspokojenia priorytetowych potrzeb odbiorców po cenach zapewniających zysk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8758.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-264
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Ma realistyczny, doradczy i praktyczny charakter. Wiele jej wątków poparte jest przykładami z życia gospodarczego. Dużą wartość poznawczą mają rozważania na temat transformacji przedsiębiorstwa do gospodarki sieciowej, odbiorcy końcowego oraz marketingu relacji. W Polsce nie ma takiej pozycji bibliograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwszy podrozdział, autorstwa Rafała Krupskiego, poświęcono najnowszym koncepcjom współczesnych ujęć strategii organizacji. Autor przedstawia dziesięć różnych koncepcji, prezentowanych na łamach "Przeglądu Organizacji", których bronił w dyskusjach na konferencjach naukowych. Drugi podrozdział dotyczy współczesnych koncepcji organizacji i zarządzania w ogóle, w tym m.in. organizacji procesowej, organizacji wirtualnej, sieciowej, uczącej się oraz zarządzania na krawędzi chaosu. Każda z tych koncepcji jest przedstawiona przez innego autora, wszystko to jednak spaja w pewną całość wizja redaktora naukowego pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5493 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6896.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6895.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1780 [Magazyn 2], 1779 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
O strategii / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 300 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 289-290.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on strategy, 2011.
Indeks.
"O strategii" to wiedza podana w bardzo atrakcyjnej formie. Ciekawe przykłady, interesujący sposób pisania sprawiają, że niniejsza książka to pasjonująca lektura o tym, jak z menedżera stać się strategiem doskonałym. To pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy wiedzą, że w dzisiejszych czasach nie wystarczy bycie menedżerem - to tylko początek sukcesu." (Grzegorz Poręcki, dyrektor generalny Sofrecom Polska)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13375.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109-115.
Koncepcja zarządzania dynamicznego pozwala menedżerom sformułować właściwy sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa, który na bieżąco dostosowuje się do zmian na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Wdrażanie tej koncepcji w organizacjach umożliwia kadrze kierowniczej: - identyfikację poszczególnych czynników determinujących rozwój firmy w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej, - całościową analizę działalności firmy i jej otoczenia, - zapewnienie stałego dostępu do syntetycznej, bieżącej i rzetelnej wiedzy niezbędnej menedżerom w procesie podejmowania decyzji, - szybką reakcję na zmiany zachodzące wewnątrz i zewnątrz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10321.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Strategic human resource management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Książka ukazuje genezę, istotę i zakres strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Prezentuje aktualny stan wiedzy oraz wyniki badań w tej dziedzinie w celu analizy najistotniejszych zagadnień: pojęcie strategii, przegląd rodzajów i ewolucja zarządzania strategicznego; zależności między procesem strategicznym a zarządzaniem zasobami ludzkimi; wykorzystanie wiedzy i narzędzi z zakresu zarządzania strategicznego w procesie planowania i tworzenia strategii zasobów ludzkich; formułowanie podstawowych kryteriów efektywności zarządzanie strukturą organizacji, jej kulturą oraz zmianami; integracja działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi dla stworzenia programu strategicznego, wspomagana przez koncepcję uczenia się organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2906.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-269.
Rozwój gospodarczy Polski w coraz większym stopniu stymulują przedsiębiorstwa wkraczające i skutecznie konkurujące na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynników zdobywania przewagi konkurencyjnej umożliwiających stabilny rozwój przedsiębiorstwa w warunkach intensywnej konkurencji. Dlatego też bardzo ważnym zagadnieniem staje się poznanie, w jaki sposób wyłaniająca się nowa klasa polskich przedsiębiorstw skutecznie konkurujących na rynkach europejskich tworzy i rozwija źródła swojej przewagi konkurencyjnej. Wiedza na temat procesów i mechanizmów tworzenia i rozwoju konkurencyjnych zasobów i umiejętności stanowiących źródło przewagi konkurencyjnej może pomóc w procesie dalszego zwiększania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jej posiadanie staje się obecnie warunkiem koniecznym do prawidłowego stosowania nowoczesnych metod i narzędzi umożliwiających tworzenie i rozwijanie konkurencyjnych zasobów i umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11110.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12084.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Bibliogr. Indeks.
W książce opisano, jak opracować plan rozwoju kapitału intelektualnego, nie ograniczający sie tylko do określenia potrzeb szkoleniowych, ale zajmujący ważne miejsce w strategii firmy. Teoretycy zarządzania zasobami ludzkimi znajdą w niej nie tylko interesujące ujęcia podstawowych pojęć - takich jak kapitał intelektualny, zarządzanie wiedzą, uczenie się, edukacja, szkolenia i rozwój - ale przede wszystkim szczegółowy opis planowania i realizacji zadań przez dział rozwoju zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6332.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 261-299.
Książka odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13595.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Tyt. oryg.: Executing your strategy : how to break it down and get it done, 2007.
Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów na złożony problem realizacji strategii. Tylko 10% strategii przedsiębiorstw jest realizowanych z sukcesem, najczęstszą zaś przyczyną porażek na tym polu są błędy popełniane na etapie ich wdrażania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autorów innowacyjny model wdrażania strategii - SEF (Strategic Execution Framework), którego podstawą jest właściwe zarządzanie portfelem projektów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11358.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera następujący główny spis treści: Rozdział I : Zarządzanie strategiczne- strukturalne i metodologiczna ramy strategii. Rozdział II : Strategie w przekroju procesów decyzyjnych przedsiębiorstwa. Rozdział III : Konceptualne podstawy strategii przedsiębiorstwa. Rozdział IV : Przedsiębiorstwo jako podmiot procesu transformacji gospodarczej. Rozdział V : Model strategii przedsiębiorstwa i kierunek jej zmian. Rozdział VI : Strategiczne implikacje otoczenia przedsiębiorstw- wybrane zagadnienia. Rozdział VII: Z warsztatu analizy strategicznej- problemy i doświadczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3550 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3549.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-323.
W podręczniku przedstawiono usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego. Do analizy zarządzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarządzania oraz prezentacji procesu opracowania strategii przedsiębiorstwa zastosowano podejście systemowe, dzięki czemu łatwiej zrozumieć zarządzanie strategiczne jako dziedzinę podlegającą ciągłej ewolucji w burzliwym otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10273.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zarządzenie jest kluczem do sukcesu i to niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo na rynku ma pozycję wiodącą, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna działalność. Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania: co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu? jak ma się zachowywać nowoczesny menedżer, aby mógł panować nad burzliwym otoczeniem i radzić sobie z coraz trudniejszą przyszłościąw jaki sposób ma tworzyć wygrywające strategie, aby zapewnić swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu? Ta książka pokazuje dobre zarządzanie, zarządzanie dla przyszłości, pobudzające siłę wyobraźni i kreatywność menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2352.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Książka w przystępny sposób opisuje zasady, sposoby budowy i wdrażania konkretnych strategii w poszczególne dziedziny działalności firmy. Taki proces pozwala zwiększyć zdolność adaptacji przedsiębiorstwa do zmieniającego się i niepewnego otoczenia. Autor prezentuje podejście strategiczne do takich dziedzin, jak: marketing i jego wyzwania; kreowanie innowacji; gospodarowanie zasobami pracy; ochrona środowiska. Właśnie te dziedziny są w praktyce zarządzania najważniejsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2353 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1349.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzyć odpowiedni model funkcjonowania przedsiębiorstwa, wiążący bieżącą efektywność z działaniami strategicznymi i pozwalający zachować integrację systemu ze strukturami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4591.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 365-377. Indeks.
Planowanie strategiczne to dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorcze wykorzystywać szansę. Dostosowywanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości.Takie podejście da funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9239.IX.6 [Magazyn 1], P.14397 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14396.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10964.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej