PUBLIC RELATIONS
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(28)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Olędzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aluchna Maria
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Gregory Anne
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lignar Karolina
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(26)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
PUBLIC RELATIONS
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Słowo kluczowe
public relations
(32)
sponsoring
(8)
komunikacja
(5)
lobbing
(5)
sytuacja kryzysowa
(5)
etyka
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
komunikacja społeczna
(4)
reklama
(4)
wizerunek
(4)
wizerunek firmy
(4)
human relations
(3)
instytucje publiczne
(3)
investor relations
(3)
komunikacja wewnętrzna
(3)
marka
(3)
media
(3)
media relations
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
zarządzanie
(3)
internal relations
(2)
marketing
(2)
portal społecznościowy
(2)
targi
(2)
Facebook
(1)
Internet
(1)
Intranet
(1)
administracja publiczna
(1)
autoprezentacja
(1)
branding
(1)
czarny PR
(1)
e-commerce
(1)
efektywność
(1)
event
(1)
impreza firmowa
(1)
informacja publiczna
(1)
innowacje
(1)
instytucje społeczne
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania promocyjna
(1)
klaster technologiczny
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
leksykon
(1)
marketing społecznościowy
(1)
materiały konferencyjne
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
motywowanie pracowników
(1)
organizacja nonprofit
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
poradnik
(1)
prasa
(1)
promocja
(1)
reklama internetowa
(1)
relacje społeczne
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
savoir-vivre
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
strategia
(1)
turystyka
(1)
wycena
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na s. tyt. rok wyd.: 2008.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Motywem przewodnim publikacji jest partnerska współpraca bibliotek z innymi instytucjami działającymi w najbliższym otoczeniu biblioteki. Poznanie specyfiki tego otoczenia jest ważne, ponieważ, jak w przedmowie pisze Elżbieta Okularczyk, kustosz biblioteki WSH, "znajomość realiów środowiska powinna bezpośrednio determinować kierunki i styl działania na rzecz sprostania rosnącym potrzebom obecnych i przyszłych czytelników". Publikacja "Partnerzy bibliotek" wieloaspektowo i nowatorsko omawia kwestię partnerstwa bibliotek z innymi instytucjami, zarówno tymi istniejącymi fizycznie, jak i tymi wirtualnymi, a teksty uzupełniają streszczenia, słowa kluczowe w języku polskim i angielskim oraz bibliografia załącznikowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10502.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 217-228. Indeks.
Książka zawiera wartościowy zbiór wiadomości do studiowania PR i do jego zastosowania w działalności administracji publicznej. Może być przydatna dla administracji państwowych i samorządowych nastawionych w swojej działalności na orientację marketingową. W świetle zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego naszego kraju oraz procesów dostosowawczych do zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9043 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10624.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10623.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce znajdziesz niezliczone przykłady, które zaczerpnęliśmy z własnego doświadczenia oraz z dokładnie przeanalizowanych doświadczeń naszych kolegów. Dzięki tym przykładom będziesz wiedział, w jaki sposób wykorzystać swoje najlepsze pomysły oraz pomysły swojej firmy, aby interesowała się Tobą prasa, o jakiej marzysz i na jaką zasługujesz. Objaśniamy również, w jaki sposób współpracować z mediami, aby jak najszybciej dokonać decydującej prezentacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6444.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"...Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie. Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia - w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR..." - prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8659.I.2 [Czytelnia C], 8660.I.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4986.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału. Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność. Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6044.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest pokłosiem seminarium zorganizowanego 7 grudnia 2001 r. w Katowicach przez Kolegium Zarządzania i Katedrę Nauk Humanistycznych oraz studencką organizację "Progress". Ze względu na dydaktyczną przydatność i naukową wartość zaprezentowanych podczas seminarium materiałów postanowiono wykorzystać je w przedstawionej niżej formie. Materiały te mają charakter naukowy, są bowiem oparte na obiektywnych i zweryfikowanych, wypracowanych metodami badawczymi przez przedstawicieli dyscypliny PR źródłach. Mogą służyć nie tylko inspiracjom dalszych badań bądź dyskusjom naukowym, ale także dydaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3100.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5042.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5041.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie 26 i 27 kwietnia 2001 roku odbyła się Ogólnopolska Konferencja Naukowa Public Relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Konferencja była bardzo ważnym wydarzeniem naukowym. Stała się bowiem polem wymiany doświadczeń oraz prezentacji wyników badań marketingowych. Przyczyniła się również do propagowania Public Relations jako dziedziny wiedzy oraz funkcji zarządzania organizacją. Współcześnie każda organizacja powinna uwzględnić w swojej strategii działania nie tylko aspekt zysku, ale również kwestię społecznej odpowiedzialności oraz wzajemnego zrozumienia z otoczeniem. Właśnie dlatego Public Relations staje się coraz ważniejszym instrumentem zarządzania organizacją, ale również obszarem badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1602.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4426 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzają się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1071 [Magazyn 1], P.1072 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Książka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR, zasady etyczne; analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przykłady programów PR, pytania i zadania sprawdzające wiedzę i umiejętności czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyków. Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13851.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14297.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C], 7800.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej: istotę puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania; formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej