PLANOWANIE STRATEGICZNE
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brown John Seely
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Cygler Joanna
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Elkin Paul M
(1)
Freedman Lawrence
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Hagel John
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisiński Marek
(1)
Luecke Richard
(1)
Meyer Ron (1962- )
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Styś Aniela
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Wit Bob de (1957- )
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wrońska-Bukalska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(23)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(11)
planowanie strategiczne
(9)
zarządzanie strategiczne
(8)
strategia
(7)
analiza SWOT
(5)
analiza strategiczna
(3)
kultura organizacyjna
(3)
cykl życia produktu
(2)
dywersyfikacja
(2)
integracja pionowa
(2)
internacjonalizacja
(2)
konkurencja
(2)
organizacja
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
strategia marketingowa
(2)
Strategiczna Karta Wyników
(1)
alians strategiczny
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
dywidendy
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
foresight
(1)
franchising
(1)
fuzja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
history
(1)
human civilization
(1)
jakość produktu
(1)
klasyfikacja
(1)
konkurencyjność
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola marketingowa
(1)
marka
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing-mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
misja firmy
(1)
ochrona konkurencji
(1)
oferta produktowa
(1)
offshoring
(1)
opakowanie
(1)
outsourcing
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie marketingowe
(1)
potencjał
(1)
potencjał przedsiębiorstwa
(1)
produkt
(1)
produkt konsumpcyjny
(1)
produkt przemysłowy
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przejęcie
(1)
przywództwo
(1)
resuscytacja
(1)
rynek kapitałowy
(1)
strategia finansowa
(1)
strategia konkurencji
(1)
strategia logistyczna
(1)
strategia personalna
(1)
strategic theory
(1)
strategic thinking
(1)
strategy
(1)
turystyka
(1)
twórcza strategia
(1)
wizja firmy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-379.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego autor książki skoncentrował swoje rozważania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11241.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12327.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang., ros., spis treści także ang., ros.
Bibliogr. przy rozdz.
Strategia produkcji - dóbr materialnych i usług - jest strategią zaliczaną do strategii funkcjonalnych oraz do strategii na poziomie biznesu (jdnostki strategicznej). Wywiera ona olbrzymi wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Od dobrze przygotowanej i wprowadzonej w życie strategii produkcji zależy popyt na wytwarzane produkty. W produkcji na etapie konstrukcji i technologii wykuwane są nie tylko funkcje produktu, ale także jego koszty. Dzięki olbrzymiemu postępowi w konstrukcji produktów i procesach technologicznych wzrosła dostępność dóbr materialnych i usług dla ludności. W rozwoju przedsiębiorstw w ostatnich latach pojawiły się nowe elementy jak: elastyczne systemy produkcyjne, gospodarka oparta na wiedzy, informatyzacja życia gospodarczego, burzliwe zmiany w technologii, organizacji produkcji, systemy innowacyjne, itp. Procesy te stwarzają ważne wyzwania dla zarządzania produkcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7596.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-394.
"Specjaliści od zarządzania proponują wiele zupełnie różnych, a czasami wręcz sprzecznych sposobów rozstrzygania tych paradoksów strategicznych. Niejeden menedżer jest w związku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwiązań, oczekując aż wyłoni się jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak ""jednej słusznej metody"" - sztuka polega na właściwym połączeniu elementów poszczególnych podejść. W Syntezie strategii przybliżono najważniejsze zagadnienia sporne związane z powyższymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopingując menedżerów do stworzenia własnej syntezy mającej zalety obu przeciwstawnych podejść. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8799.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10272.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstwa z punktu widzenia strategicznych decyzji wspierających realizację strategii działania oraz determinujących osiągnięcie przewagi konkurencyjnej podmiotów gospodarczych. Książka zawiera trzy obszary tematyczne: wprowadzenie do zagadnień finansowych wspierających osiągnięcie celów oraz realizacje strategii, charakterystykę przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym oraz rozwój przedsiębiorstwa drogą rozwoju zewnętrznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13376.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14371.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej