Nauczanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(117)
Forma i typ
Książki
(105)
Publikacje dydaktyczne
(17)
Programy komputerowe
(9)
Rejestracje audio i wideo
(9)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(106)
dostępne
(37)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(32)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(107)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Evans Virginia
(13)
Dooley Jenny
(10)
Antonaros Suzanne
(4)
Couri Lilika
(4)
Graham Carolyn
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Bohlke David
(3)
Lansford Lewis
(3)
Richardson Karen
(3)
Thornbury Scott (1950- )
(3)
Yeates Eunice
(3)
Byram Michael
(2)
Camarda Sylwia
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dummett Paul
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Hart Claire
(2)
Hyland Ken
(2)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(2)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(2)
Lewis Gordon
(2)
Montessori Maria (1870-1952)
(2)
Oxenden Clive (1953- )
(2)
Parker Stephanie
(2)
Sheils Colleen
(2)
Stephenson Helen
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(2)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Birsh Judith R
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Brady Kathryn
(1)
Brock Annie
(1)
Brookes Arthur
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carreker Suzanne
(1)
Cevik Ben
(1)
Combs Martha
(1)
Coyle Do (1952-)
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Doughty Catherine
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Driggs Colleen
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Dyrda Jolanta
(1)
Edwards Lynda
(1)
Escobar Linda
(1)
Evans Virginia (1945- )
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Forton Mary Beth
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Fu Danling
(1)
Gamble Nikki
(1)
García Mayo María del Pilar
(1)
Gardner Howard
(1)
Geva Esther
(1)
Gopen George D
(1)
Green Catherine
(1)
Greenall Simon
(1)
Groffik Dorota
(1)
Grundy Peter
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gunn Chris
(1)
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Harrison Mike
(1)
Hattie John
(1)
Herda- Płonka Katarzyna
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hird Jon
(1)
Hobsbaum Angela
(1)
Hodan Bohuslav (1931- )
(1)
Hood Philip (1951-)
(1)
Hundley Heather
(1)
Hyland Fiona
(1)
Ianetta Melissa
(1)
Invernizzi Marcia
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Januszka Dana
(1)
Jegier Aneta
(1)
Johnston Francine R
(1)
Juel Connie
(1)
Keddie Jamie
(1)
Keer Hilde Van
(1)
Koselak Jeremy
(1)
Kroll Barbara
(1)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(1)
Krzemień Grażyna
(1)
Lamont William (1934- )
(1)
Leimanis-Wyatt Maija
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Wielka Brytania
(27)
Anglia
(12)
Kalifornia (USA)
(6)
Stany Zjednoczone
(5)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
nieznany (f)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(64)
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Poziom podstawowy
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Poziom profesjonalny
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Animatorzy kultury
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1468)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(478)
ZARZĄDZANIE
(329)
Nauczanie
(117)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
WIELKA BRYTANIA
(123)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
Bezpieczeństwo narodowe
(67)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Historia
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
LUDZIE STARZY
(58)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Scenariusz zajęć
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Bajki i baśnie
(11)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Antologia
(1)
Film edukacyjny
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program edukacyjny
(1)
Słownik angielski
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(82)
Językoznawstwo
(50)
Literaturoznawstwo
(12)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(60)
English language
(47)
learning
(19)
writing
(19)
storytelling
(12)
pupils
(11)
storytime
(11)
reading
(9)
children
(8)
study and teaching
(7)
nauczanie
(6)
English
(5)
education
(5)
teacher
(5)
culture
(4)
grammar
(4)
language
(4)
literacy
(4)
second language
(4)
song
(4)
tutoring
(4)
ELT
(3)
dydaktyka
(3)
educational technology
(3)
language teaching
(3)
motivation
(3)
nauczyciel
(3)
psychology
(3)
szkoła
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
English dictionary
(2)
advanced level
(2)
dzieci
(2)
edukacja
(2)
elementary level
(2)
foreign language
(2)
foreign speakers
(2)
intermediate level
(2)
kształcenie
(2)
language acquisition
(2)
listening
(2)
metoda Montessori
(2)
niepowodzenia szkolne
(2)
pre-intermediate level
(2)
reading comprehension
(2)
second language acquisition
(2)
speaking
(2)
study
(2)
terminological
(2)
uczeń
(2)
uczniowie
(2)
vocabulary
(2)
wychowanie
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
CLIL
(1)
EFL
(1)
ESL
(1)
Internet
(1)
academic achievement
(1)
actions
(1)
activity game
(1)
activity program
(1)
applied linguistics
(1)
aqua fitness
(1)
behavioral strategies
(1)
behawioryzm
(1)
bilingualism
(1)
cele kształcenia
(1)
chants
(1)
classroom activity
(1)
classroom environment
(1)
classroom managment
(1)
cognitive style
(1)
computer
(1)
copying
(1)
creative teaching
(1)
creative thinking
(1)
crossword
(1)
diagnoza psychologiczna
(1)
dictionary
(1)
discipline
(1)
discourse analysis
(1)
drama
(1)
dysfunkcja słuchu
(1)
dziecko zdolne
(1)
educational context
(1)
educational games
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
edukacja muzyczna
(1)
edukacja pozaszkolna
(1)
edukacja szkolna
(1)
effective teaching
(1)
ekonomia
(1)
elementary education
(1)
embriologia
(1)
engagement
(1)
formy kształcenia
(1)
game
(1)
games
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reading reconsidered : a practical guide to rigorous literacy instruction / Doug Lemov, Colleen Driggs, Erica Woolway. - First Edition. - XXII, 416 pages : illustrations (some color) ; 24 cm + 1 computer optical disc (4 3/4 in.)
Includes index.
The world we are preparing our students to succeed in is one bound together by words and phrases. Our students learn their literature, history, math, science, or art via a firm foundation of strong reading skills. When we teach students to read with precision, rigor, and insight, we are truly handing over the key to the kingdom. Of all the subjects we teach reading is first among equals. Grounded in advice from effective classrooms nationwide, enhanced with more than 40 video clips, Reading Reconsidered takes you into the trenches with actionable guidance from real-life educators and instructional champions. The authors address the anxiety-inducing world of Common Core State Standards, distilling from those standards four key ideas that help hone teaching practices both generally and in preparation for assessments. This 'Core of the Core' comprises the first half of the book and instructs educators on how to teach students to: read harder texts, 'closely read' texts rigorously and intentionally, read nonfiction more effectively, and write more effectively in direct response to texts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17403.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bringing technology into the classroom / Gordon Lewis. - Oxford : Oxford University Press ; 2013. - 96 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Don't know your blogs from your wikis? Bringing Technology into the Classroom will help you make educated choices in new technology and its implementation in the classroom. Bringing Technology into the Classroom is the first title of the new Into the Classroom Series. It is a short, practical guide that explains how to use new computer technology, including interactive whiteboards, in the classroom. This title is intended for teachers of students 14-18 years old.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18120.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Learning technology / Gordon Lewis. - Oxford : Oxford University Press ; 2017. - 104 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Explains aspects of learning technology in non-technical language Features over 70 practical classroom ideas and confidence-building tips to get the best from learning technology Shows how to use a range of online tools in an educational setting, including email and instant messaging, blogs, wikis, podcasts, video, and social networks Explores different ways of putting learning technology into practice, including virtual learning environments, social learning platforms, blended learning and the flipped classroom, mobile learning, and adaptive learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18156.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17399.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 4)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Praca zbiorowa Z zagadnień dydaktyki języka polskiego jako obcego - to kontynuacja ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego. Obie pozycje tworzą całość, wzajemnie się uzupełnianjąc. W ABC znalazło sie omówienie zagadnień metodycznych z zakresu nauczania podsysytemów języku, rozwijania sprawności oraz kontroli wyników. Niniejsza praca koncentruje się na szeroko rozumianym kontekście nauczania, uwzględniając m.in. uczącego się, nauczyciela, proces dydaktyczny, kontakty językowe itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.141.V.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Bringing together an international and interdisciplinary team of contributors, this Handbook is a wide-ranging and invaluable reference guide to language teaching. A comprehensive reference work on language teaching, which combines the latest research findings, coverage of core topics, and examples of teaching experience from a variety of languages and settings Provides a unique breadth of coverage, including: the psycholinguistic underpinnings of language learning; social, political, and educational contexts; program design; materials writing and course design; teaching and testing; teacher education; and assessment and evaluation Offers a balanced evaluation of the major positions and approaches, including examining the increasingly important social and political context of language teaching. Written by an international and interdisciplinary group of authors from a dozen different countries; English is only one of the many languages used as examples throughout the volume
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17989.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Young Children: Choices in Theory and Practice / Glenda Mac Naughton Gillian Williams. - 2 nd edition. - Berkshire: McGraw - Hill CompaniesOpen University Press" rel="nofollow">McGraw - Hill CompaniesOpen University Press McGraw - Hill Companies, 2009. - XVI, 432 s. : illustrations; 30 cm.
This book presents early childhood students and staff with a broad and diverse range of teaching techniques to support children's learning. It examines 26 techniques ranging from simple ones, such as describing and listening, to more complex methods, such as deconstruction and scaffolding. The strategies selected are derived from the best current research knowledge about how young children learn. A detailed evaluation of each strategy enables childcare staff, early childhood teachers and students to expand their repertoire of teaching strategies and to critically evaluate their own teaching in early childhood settings. Vignettes and examples show how early childhood staff use the techniques to support children's learning and help to bring the discussion of each technique to life. Revised and updated in light of the latest research, new features include: * Coverage of the phonics debate * Addition of ICT content * Questions for further discussion * Revision to the chapter on problem solving * Updated referencing throughout Teaching Young Children is key reading for students and experienced early childhood staff working in diverse settings with young children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16865.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 102-104.
Niniejszy poradnik ma pomoc nauczycielom w rozwijaniu zainteresowań historycznych i zdolności uczniów. W pierwszej części zawarliśmy krótkie omówienie kwestii teoretycznych dotyczących identyfikacji uczniów zdolnych, starając się zwrócić uwagę na różnorodność charakteryzujących ich cech. Omówiliśmy też najważniejsze zadania, jakie w związku z kształceniem uczniów zdolnych stoją przed nauczycielem i szkołą. Podkreślaliśmy zwłaszcza potrzebę wspierania ich rozwoju poprzez przemyślane i zróżnicowane działania. Należy bowiem pamiętać, że systematyczna i planowa praca z uczniem zdolnym jest obowiązkiem szkoły i każdego nauczyciela z osobna. Druga część poradnika zawiera omówienie metod i sposobów rozwijania zainteresowań historycznych i zdolności uczniów od najmłodszych do najstarszych klas. W przedstawionych propozycjach położyliśmy nacisk na różnorodność form i metod pracy, konieczność różnicowania zadań i dostosowywania ich do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia. Pokazaliśmy również, jak można do pracy z uczniem zainteresowanym historią, wykorzystać potencjał tkwiący w najbliższym otoczeniu. Całość uzupełniliśmy o informacje bibliograficzne, wykazy stron internetowych przydatnych uczniowi i nauczycielowi.
Książka
W koszyku
Focus on Literacy / Danling Fu and Marylou M. Matoush. - Oxford : Oxford University Press, copyright 2015. - XII, 145 pages ; 24 cm.
(Oxford Key Concepts for the Language Classroom)
Includes bibliographical references (pages 129-140) and index.
Focus on Literacy explores research on the second language literacy development of learners aged 5-18. It demonstrates how teachers can interpret such research to facilitate their instructional decision-making and classroom practice. This book examines second language literacy development and identity formation in a globalized world from a sociocultural and sociolinguistic perspective. It discusses the complexity of communicative competence and emphasizes the value of strong learning support through scaffolded activities that encourage students to express their understanding and insights in meaningful contexts. Examples are taken from real classroom practice and key research studies, and activities encourage reflection and interaction. This book promotes an informed stance for teachers seeking to empower learners as well as themselves as they encounter the rapid changes of the 21st century.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21412.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17711.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Association Montessori Internationale. Na stronie redakcyjnej: Publikacja wydana we współpracy z Fundacją Villa Montessori.
Bibliografia prac Marii Montessori na stronach 133-[135].
Dziecko w społeczeństwie i w świecie to wybór tekstów, przemówień i wywiadów udzielonych przez Marię Montessori, pogrupowanych w sześć obszarów tematycznych. Autorka zwraca się do rodziców i nauczycieli, dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat nabywania wiedzy przez dzieci i roli, jaką w tym procesie odgrywają dorośli. Kreśli obraz cech i kompetencji, jakie powinien mieć idealny nauczyciel. Pokazuje, jak nieostrożne działanie dorosłego może przerwać koncentrację dziecka i zniweczyć efekty samodzielnej edukacji. Maria Montessori wyjaśnia także szczegóły swojej metody, zapoczątkowanej w Case dei Bambini – Domach Dzieci, oraz zwraca uwagę na błędy przy próbach jej bezrefleksyjnego powielania. W kolejnych częściach książki autorka dzieli się także swoimi poglądami na sprawy nieco ogólniejsze, jak kształt systemu edukacji czy miejsce człowieka w świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22311.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22310.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Association Montessori Internationale.
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę "dla dziecka" i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę w społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie - dorosłym. Edukacja dla nowego świata to trzynaście krótkich tekstów, w których Maria Montessori przybliża najważniejsze idee dotyczące rozwoju i edukacji dzieci, leżące u podstaw pedagogiki Montessori. Celem niniejszej książki jest objaśnienie i obrona wielkich mocy dziecka, a także pomoc nauczycielom, by zyskali nową perspektywę, która zmieni ich pracę z harówki w radość, z tłumienia - we współpracę z naturą. (...) mamy przed oczami w osobach dzieci istoty psychiczne, grupę społeczną wielkich rozmiarów, prawdziwą światową potęgę (...). Jeśli mają nadejść zbawienie i pomoc, to od dziecka, gdyż ono jest twórcą człowieka, a więc również twórcą społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22313.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22312.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
This exciting new writing methods text offers a contemporary look at teaching writing strategies to 21st century students. The wealth of writing strategies are linked to research and theory and continually ask teachers to use problem solving and creative thinking to respond to the challenges of teaching writing in a global, computer -mediated society. The best practices offered in this book will make it easy for teachers to help their students flourish as creative and proficient writers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17501.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Positive discipline : a teacher's guide A-Z guide / Jane Nelsen, Linda Escobar, Kate Ortolano, Roslyn Duffy, Deborah Owen-Sohocki. - Revised 2nd edition. - New York : Three Rivers Press, 2001. - XV, 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia
Many teachers today are facing problems and discipline issues they never dreamed of when they decided to become teachers. Combine violence, behavioral disorders, and downright defiant attitudes from students with the age-old problems of bullying, poor attendance, and more, and the mix is positively lethal. However, there are effective, positive strategies for restoring order and turning the teacher-student relationship into one of mutual respect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17685.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa / Beniamin Noga, Marian Noga, Agnieszka Dejnaka. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 163, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 155-160.
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastrofalnie niska. Z naszych obserwacji wynika, że niewielką wiedzę ekonomiczną mają również politycy i przede wszystkim parlamentarzyści, którzy przecież mają stanowić prawo, w tym prawo w gospodarce. Dlatego też doszliśmy do wniosku, że warto napisać monografię, która będzie realizowała dwa cele: Cel 1. W sposób prosty i jednocześnie precyzyjny, będziemy opisywać fundamenty teorii ekonomicznej i przedstawimy metody przekazania tej teorii społeczeństwu, co stanowi istotę edukacji ekonomicznej. Cel 2. Ta monografia per se, sui generis stanowić powinna instrument, narzędzie, środek, zdobywania wiedzy ekonomicznej, przez Tych, którzy ją przeczytają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18045.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18044.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Copy Collection)
Forma i typ
Słowo kluczowe: writing
Oprawa spiralna.
Students are led step-by-step to a definite written outcome through a range of motivating activities such as role plays, discussions, games and text analysis. Each activity provides a meaningful context for real-world writing tasks such as writing e-mails, reports, letters, CVs and diaries. The book encourages students to look at the process of writing, thus developing their awareness of structure, content and their target audience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17493.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 472-488.
In an approach unlike most other books in the field, Reading, Writing, and Learning in ESL looks at contemporary language acquisition theory as it relates to instruction and provides detailed suggestions and methods for motivating, involving, and teaching English language learners. Praised for its strong research base, engaging style, and inclusion of specific teaching ideas, the book offers thorough coverage of oral language, reading, writing, and academic content area instruction in English for K-12 English learners. Thoroughly updated throughout, the new edition includes a new chapter on using the Internet and other digital technologies to engage students and promote learning, many new teaching strategies, new and revised activities, and new student writing samples.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17699.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17499.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
ESL 50 engaging role plays for ESL and EFL classes / Larry Pitts. - North Charleston : ECQ Publishing :cop. 2016. - 157 pages : illustrations ; 28 cm
Do you teach English as a foreign or second language? Are your students at an intermediate or advanced level? If so, this book will save you a lot of lesson prep time. With 50 role plays that span a wide variety of topics, you’ll almost always be able to find a role play that will fit your lesson topic. Inside are role plays that cover everything from government regulation to messy roommates. With commonly taught topics like technology, music, job interviews, and movies. As well as more varied topics like color, adoption, and super heroes. The role plays are simple and easy to understand, while still being fun and thought provoking. They are easy to set up, requiring just some copying and cutting. Some role plays require no prep at all besides reading the instructions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17397.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: teaching grammar writing
Bibliografia strona 162.
The ideal springboard to teaching grammar, this book is designed to help teachers of grades four through twelve teach students to learn to recognize, and then consciously use in their writing, 16 essential grammatical elements: seven parts of speech, six phrases, and three clauses. The flexible approach lets teachers tailor lessons based on their students’ particular needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17500.XXIV.14.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This best-selling dictionary is now in its 9th edition. Specifically written for students of language teaching and applied linguistics, it has become an indispensible resource for those engaged in courses in TEFL, TESOL, applied linguistics and introductory courses in general linguistics. Fully revised, this new edition includes over 350 new entries. Previous definitions have been revised or replaced in order to make this the most up-to-date and comprehensive dictionary available.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 248.I.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Editorial Reviews - Energizers! From the Publisher Children need to move at regular intervals throughout their school day. To meet that need, these lively energizers offer two or three playful minutes of moving, breathing deeply, laughing, and singing or chanting together. Easy to do anywhere and anytime, energizers give children movement breaks without disrupting scheduled lessons.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17396.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studies in language testing ; 26)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: writing second language
Bibliografia strony 315-338.
This publication highlights the need for test developers to provide clear explanations of the ability constructs which underpin tests offered in the public domain. An explanation is increasingly required, if the validity of test score interpretation and use are to be supported both logically, and with empirical evidence. The book demonstates the application of a comprehensive test validation framework which adopts a socio-cognitive perspective. The framework embraces six core components which reflect the practical nature and quality of an actual testing event. It examines Cambridge ESOL writing tasks from the following perspectives: Test Taker, Cognitive Validity, Context Validity, Scoring Validity, Criterion-related Validity and Consequential Validity. The authors show how an understanding and analysis of the framework and its components in relation to specific writing tests can assist test developers to operationalise their tests more effectively, especially in relation to criterial distinctions across test levels.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17494.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej