KULTURA ORGANIZACYJNA
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Białas Sylwia
(1)
Bieńkowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Bugdol Marek
(1)
Connors Roger
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gitling Maciej
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Morawska Sylwia
(1)
Myjak Teresa
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Smith Tom
(1)
Srokowski Łukasz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wolniak Radossław
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(-)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
JĘZYKI
(103)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
MONOGRAFIA
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kultura organizacyjna
(16)
organizacja
(7)
zarządzanie
(7)
przedsiębiorstwo
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
motywowanie pracowników
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
kompetencje kierownicze
(3)
przywództwo
(3)
strategia
(3)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(2)
etyka biznesu
(2)
inwestycje zagraniczne
(2)
kapitał
(2)
kierowanie
(2)
komunikacja
(2)
konflikt
(2)
kultura organizacji
(2)
praca zespołowa
(2)
przedsiębiorczość
(2)
rozwój regionalny
(2)
struktura organizacyjna
(2)
tożsamość
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zmiana kulturowa
(2)
środowisko pracy
(2)
Lean Management
(1)
Polska
(1)
TQM
(1)
autorytet
(1)
benchmarking
(1)
dopasowanie organizacyjne
(1)
e-komunikacja
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
ergonomia
(1)
etnografia
(1)
fuzja
(1)
globalizacja
(1)
handel międzynarodowy
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
insourcing
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konflikt społeczny
(1)
konkurencyjność
(1)
kreatywność
(1)
kultura narodowa
(1)
kultura sieci
(1)
lojalność
(1)
marka
(1)
marketing bezpośredni
(1)
menedżer
(1)
modele biznesowe
(1)
ocena pracowników
(1)
ochrona środowiska
(1)
organizacja humanitarna
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
osobowość
(1)
otoczenie międzynarodowe
(1)
outsourcing
(1)
patologia pracy
(1)
polityka personalna
(1)
poręczenie bankowe
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
proces pracy
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przełożony
(1)
reengineering
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rolnictwo ekologiczne
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
stres
(1)
struktura formalna
(1)
system nieformalny
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
time based management
(1)
transfer technologii
(1)
uwarunkowania kulturowe
(1)
wartość przedsiębiorstwa
(1)
wizerunek firmy
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zarządzanie międzynarodowe
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
zatrudnienie
(1)
zaufanie
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kulturowe procesy zarządzania / Łukasz Sułkowski. - Warszawa : Difin, 2012. - 335 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 304-335.
Celem monografii jest opisanie wielości perspektyw rozumienia i badania procesów kulturowych w organizacjach, ale jednocześnie wskazanie płaszczyzn ich możliwej integracji. Autor podjął próbę przejścia od analizy teoretycznej do propozycji metodologicznych, a więc oceny możliwości zastosowania przyjętego podejścia do badania kulturowych procesów organizowania oraz zarządzania procesami zmian kulturowych. Książka ta stanowi rozwinięcie kilku tez, które lokują analizy kulturowe w naukach o zarządzaniu na bardzo ogólnej płaszczyźnie dyskursu naukowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12708.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13751.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka stanowi innowacyjną na naszym rynku wydawniczym publikację na temat metod kształtowania kultury organizacyjnej. W poszczególnych rozdziałach skoncentrowano się na badaniu oraz zmianie wartości organizacyjnych, tożsamości organizacyjnej, komunikacji w organizacji, kulturze sieci, roli kultury organizacyjnej w procesie budowania wysokiej jakości środowiska pracy oraz kulturze organizacyjnej opartej na zaufaniu. Opracowanie jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14846.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15644.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cel ogólny pracy to ustalenie związku między poziomem tolerancji niepewności kultury organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach turystycznych współpracujących z przedsiębiorstwami niemieckimi a oceną jakości usług w opinii klientów oraz zweryfikowanie czy istnieje związek między poziomem tolerancji niepewności kultury organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach turystycznych współpracujących z przedsiębiorstwami niemieckimi a oceną jakości usług w opinii klientów. Praca ma charakter teoretyczno - empiryczny. Część teoretyczną tworzy rozdział pierwszy i drugi. Empiryczną zaś dwa kolejne. W rozdziale pierwszym autor pracy stara się przedstawić specyfikę usług turystycznych, przedstawia produkt turystyczny oraz omawia kwestie związane ze sposobem pomiaru jakości usług. Autor podkreśla role menadżera oraz personelu usługowego w procesie świadczenia usług turystycznych. W drugim rozdziale przedstawiono kulturę organizacyjną, jej przejawy oraz doniosłą rolę jaką spełnia w organizacji. Autor wprowadza również w problematykę dotyczącą wysokiej i niskiej tolerancji niepewności w organizacji, oraz jej konsekwencje dla sposobu działania danej firmy. W rozdziale zamieszczono również przegląd modeli analizy kulturowej. W części badawczej przedstawione zostają starania jakie poczynił autor celem dokonania empirycznej weryfikacji hipotez sformułowanych na bazie opracowanych ustaleń. W dalszej kolejności zostanie zamieszczona ich analiza oraz wnioski, które pozwolą również na wskazanie dalszych kierunków poszukiwań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5246 [Magazyn 1], P.5765 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7211.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6456.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej międzykulturowej bazie danych, dzięki czemu Czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10965.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9240.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10916.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 289-312.
W monografii zaprezentowano wyniki badań dotyczących wpływu wymiarów kulturowych polskich organizacji na proces doskonalenia zarządzania jakością. Wychodząc od klasycznych typologii wymiarów kulturowych określono determinanty kulturowe doskonalenia zarządzania jakością oraz projakościowego przywództwa. W wyniku przeprowadzonych badań dokonano autorskiej typologii kultur organizacyjnych na: kulturę projakościową (kulturę sukcesu), kulturę unikania, kulturę konserwatywną (kulturę sztywną), kulturę wymuszonych zmian. Książka stanowi interesującą pozycję dla osób zajmujących się zarządzaniem jakością oraz kulturą organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12279.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13406.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 191-194.
W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiostw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8856.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10412.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej