JĘZYKI
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(103)
Forma i typ
Książki
(103)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(71)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(50)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(100)
Autor
Komorowska Hanna
(8)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(5)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(3)
Dakowska Maria
(3)
Bielak Marlena
(2)
Cohen Andrew D
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Komorowska Hanna (1946- )
(2)
Kramsch Claire
(2)
Lewicki Roman (1953- )
(2)
Rinvolucri Mario (1940- )
(2)
Skehan Peter
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Anisimowicz Barbara
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
August Diane
(1)
Bachman Lyle F. (1944- )
(1)
Baker Judith
(1)
Balcerkiewicz Magdalena
(1)
Bandura Ewa
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Brzeziński Jerzy (1923-1990)
(1)
Bygate Martin
(1)
Campbell Stuart (1950- )
(1)
Corbett Greville
(1)
Czyżewska Urszula
(1)
Damm Krystyna
(1)
Dawes Lyn
(1)
Deller Sheelagh
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Ehrman Madeline
(1)
Ellis Rod
(1)
Figarski Władysław
(1)
Florczak Jacek
(1)
Fortescue Sue
(1)
Gajewska Elżbieta
(1)
Gorbacz-Pazera Jolanta
(1)
Grugeon Elizabeth
(1)
Hubbard Lorraine
(1)
Hudson Thom
(1)
Hurd Stella
(1)
Iluk Jan
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Johnson Keith
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Kaczmarski Stanisław P
(1)
Kaczorowski Bartłomiej (1960- )
(1)
Khurshid Ahmad (1948- )
(1)
Kiewra Kenneth A
(1)
Koda Keiko (1954- )
(1)
Kormos Judit (1970- )
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Lantolf James P
(1)
Lantolf James P. author
(1)
Leaver Betty Lou
(1)
Lee W. R
(1)
Lewicka Grażyna
(1)
Lewis Tim Dr
(1)
Llinares Ana (1968- )
(1)
Lynch Tony
(1)
Lyster Roy
(1)
Macaro Ernesto
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Malinowska Urszula
(1)
Mamet Piotr
(1)
McCarthy Michael (1947- )
(1)
McKay Penny
(1)
Mikusińska Aldona
(1)
Mocarz-Kleindienst Maria
(1)
Morton Tom (1958- )
(1)
Mrózek Alicja
(1)
Nosowicz Jan Franciszek
(1)
Ortega Lourdes
(1)
Painter Lesley
(1)
Palmer Adrian S. (1940- )
(1)
Pamuła Małgorzata
(1)
Pavičić Takač ViÚsnja (1969- )
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Peltz William H
(1)
Pfeiffer Waldemar (1938- )
(1)
Pieklarz Magdalena
(1)
Pinter Annamaria
(1)
Piotrowska Maria
(1)
Poehner Matthew E
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Prodromou Luke
(1)
Puchta Herbert
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Rodgers S. Theodore
(1)
Rogers Margaret
(1)
Ruszkiewicz Dominika
(1)
Seliger Herbert W
(1)
Shanahan Timothy
(1)
Shekhtman Boris
(1)
Shohamy Elana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(65)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(3)
Kraj wydania
Polska
(71)
Kiribati
(16)
Anglia
(6)
nieznany (us)
(3)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(86)
angielski
(17)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(1469)
TURYSTYKA
(578)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(491)
Język angielski
(477)
ZARZĄDZANIE
(329)
JĘZYKI
(103)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(260)
PODRĘCZNIKI
(245)
Nauczanie języków obcych
(229)
JĘZYK NIEMIECKI
(205)
KADRY
(202)
POLSKA
(198)
DZIECKO
(189)
PEDAGOGIKA
(160)
PIELĘGNIARSTWO
(157)
JĘZYK ROSYJSKI
(154)
Pielęgniarstwo
(154)
UNIA EUROPEJSKA
(146)
INNOWACJE
(145)
POWIEŚĆ ROSYJSKA
(144)
MARKETING
(140)
RODZINA
(139)
MŁODZIEŻ
(132)
NAUCZANIE
(128)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(126)
WIELKA BRYTANIA
(124)
WYCHOWANIE
(124)
INTERNET
(123)
Nauczanie
(117)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(116)
OPOWIADANIE ROSYJSKIE
(112)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(109)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(108)
JĘZYKOZNAWSTWO
(107)
FILOZOFIA
(104)
SOCJOLOGIA
(104)
SŁUŻBA ZDROWIA
(101)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(100)
ROLNICTWO
(100)
SPORT
(99)
PORADNIKI
(96)
ZDROWIE PUBLICZNE
(94)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(93)
KULTURA FIZYCZNA
(93)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(92)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(91)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(91)
EKOROZWÓJ
(89)
PROMOCJA ZDROWIA
(89)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(89)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(88)
RACHUNKOWOŚĆ
(87)
GLOBALIZACJA
(84)
BUDOWNICTWO
(83)
ODPOCZYNEK
(82)
Zarządzanie
(82)
GOSPODARKA
(81)
Język rosyjski
(81)
POEZJA ROSYJSKA
(81)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(80)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(78)
Turystyka
(77)
HOTELARSTWO
(76)
KULTURA
(75)
UCZNIOWIE
(72)
FINANSE
(71)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(71)
POLITYKA SPOŁECZNA
(71)
SZKOLNICTWO
(70)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
USŁUGI
(69)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(68)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(67)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(67)
STATYSTYKA
(67)
BANKI
(66)
Bezpieczeństwo narodowe
(66)
FIZYKOTERAPIA
(66)
Rehabilitacja medyczna
(66)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(65)
CZYTANIE
(64)
GOSPODARKA TERENOWA
(64)
Anatomia człowieka
(63)
EGZAMINY
(63)
Przedsiębiorstwo
(63)
Historia
(62)
KONSUMENCI (ekon.)
(62)
ROZWÓJ REGIONALNY
(62)
STANY ZJEDNOCZONE
(62)
Dzieci
(61)
MEDYCYNA
(61)
ODŻYWIANIE
(61)
WIEŚ
(61)
EKONOMIA
(60)
OPIEKA SPOŁECZNA
(60)
PSYCHOLOGIA
(60)
Gramatyka
(59)
PRACA
(59)
BIBLIOTEKARSTWO
(58)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(58)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
PORADNIKI dla RODZICÓW
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(27)
language
(22)
linguistics
(14)
second language acquisition
(10)
English language
(9)
język obcy
(9)
language acquisition
(9)
nauczanie
(9)
applied linguistics
(6)
EFL
(5)
SLA
(5)
learning
(5)
learning strategies
(5)
foreign language
(4)
reading
(4)
research
(4)
study
(4)
study and teaching
(4)
ELT
(3)
culture
(3)
kompetencje językowe
(3)
methodology
(3)
assessment
(2)
authentic text
(2)
bilingualism
(2)
communication
(2)
computer
(2)
context of speech
(2)
discourse
(2)
education
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
glottodydaktyka
(2)
listening
(2)
literary text
(2)
psycholinguistics
(2)
psychology
(2)
story
(2)
tests
(2)
uczenie się
(2)
vocabulary
(2)
young learners
(2)
CLIL
(1)
ESL
(1)
SpLD
(1)
United States
(1)
ability testing
(1)
academic achievement
(1)
autonomia
(1)
autonomy
(1)
childhood
(1)
collocation
(1)
communicative competence
(1)
constructions
(1)
content-based classroom
(1)
conversation
(1)
czytanie
(1)
didactics
(1)
drama (ped.)
(1)
dydaktyka
(1)
dysleksja
(1)
dyslexia
(1)
e-learning
(1)
educational games
(1)
edukacja kulturalna
(1)
efficiency
(1)
fonetyka
(1)
foreign speakers
(1)
games
(1)
glottodidactic
(1)
gramatyka
(1)
grammar
(1)
homework
(1)
individual differences
(1)
intercultural studies
(1)
intercultural teaching
(1)
język
(1)
język angielski
(1)
językoznawstwo
(1)
kompetencje interkulturowe
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie językowe
(1)
kultura
(1)
language assessment
(1)
language learning
(1)
language pedagogy
(1)
language skills
(1)
learner
(1)
learning difficulty
(1)
leksykon
(1)
literacy
(1)
literature
(1)
media
(1)
metody nauczania
(1)
metodyka
(1)
mother tongue
(1)
multilingualism
(1)
naród
(1)
nauczanie języków specjalistycznych
(1)
neuro-linguistic programming
(1)
103 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategies in learning and using a second language / Andrew D. Cohen. - 2nd ed. - Harlow, England ; New York : Pearson/Longman, c2011. - XIV, 425 s. : ill. ; 24 cm.
(Longman applied linguistics)
Includes bibliographical references and index.
Strategies in Learning and Using a Second Language examines what it takes to achieve long-term success in languages beyond the first language. Distinguishing language learning from language-use strategies, Andrew D. Cohen disentangles a morass of terminology to help the reader see what language strategies are and how they can enhance performance. In this fully revised and substantially rewritten second edition, every chapter has been reworked, with material either updated or replaced. Entirely new material has also been developed based on examples of specific strategies supplied by actual learners, mostly drawn from a website featuring these strategies in the learning of Spanish grammar.Strategies in Learning and Using a Second language will be an invaluable resource for language teachers and researchers, as well as for administrators of second language programmes and for students of applied linguistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.14813.XXIV.14.11 [Czytelnia A], 15603.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL teaching didactics
Bibliogr.
W książce są omówione podstawowe zagadnienia teorii dydaktyki języków obcych, m.in.: pojęcie komunikacji językowej wraz z jej uwarunkowaniami mentalnymi jako procesami, znaczenie poprawności językowej, status błędu popełnianego przez uczących się języka, jego przyczyny i interpretacje, problem nauczania gramatyki języka obcego oraz rozwoju wiedzy metajęzykowej. Książka może służyć naukowcom glottodydaktykom, a także jako podręcznik nauczycielom języków obcych i studentom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8487 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9883.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9882.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4915 [Magazyn 1], 5484 [Magazyn 2], 5483 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9967.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9966.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1762.I.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
A recipe style book, with lots and lots of ideas for using the mother tongue in the classroom to everyone's advantage. Probably aimed primarily at monolingual classes with a teacher who has at least a working command of their students' language, however there are also many activities which could be used by a teacher teaching a multi-lingual class.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9054.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Second Language Acquisition Research : Theoretical and Methodological Issues / ed. Susan M. Gass, Jacquelyn Schachter, Alison Mackey)
Forma i typ
Słowo kluczowe: psychology SLA learner
Index s. 264-270
Research results over the past decades have consistently demonstrated that a key reason why many second language learners fail--while some learners do better with less effort--lies in various learner attributes such as personality traits, motivation, or language aptitude. In psychology, these attributes have traditionally been called "individual differences." The scope of individual learner differences is broad--ranging from creativity to learner styles and anxiety--yet there is no current, comprehensive, and unified volume that provides an overview of the considerable amount of research conducted on various language learner differences, until now.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8385.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9765.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: research questionnaire
Bibliogr. s.137-143. Indeks.
The book is motivated by very practical purposes, namely to help researchers to increase the efficiency of their questionnaires and to avoid possible pitfalls. Accordingly, special care has been taken to avoid unnecesary jargon, to make the text accessible, and to relate everything to real-life situations. Illustrated by concrete examples, the book offers a thorough but accessible overview of the theory of questionnaire design, and administration and processing, with a special view on second language research applications. The conclusion summarizes the main points of questionnaire theory in a straightforward checklist that offers an easy-to-use tool for researchers. Researchers and students in TESOL and second-language programs and applied linguistics, with secondary markets in other language research (e.g., child language) will find this book useful.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8384.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9764.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This book explores the relationship between research, teaching, and tasks, and shows how research and task-based teaching can mutually inform each other and illuminated the areas of task-based course design, methodology, and assessment.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7639.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.6834.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8124.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9478.V.8 [Czytelnia A], 9477.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łódzkiego)
Bibliogr. s. 399-407.
Niniejsza praca jest poświęcona przełożeniu zdobyczy lingwistyki na potrzeby glottodydaktyki. Wprowadzenie wiedzy o języku do nauki języka obcego ma na celu optymalizację procesu jego nauczania / uczenia się. Samo wykorzystanie językoznawstwa w glottodydaktyce ma charakter pośredni i bezpśredni, co odzwierciedla podział pracy. Jej jedna część kładzie nacisk na językoznawcze własności procesu nauki języka obcego, które w opisach ukierunkowanych na aspekty dydaktyczne mogą być uwypuklane w sposób niewystarczający. Druga część pokazuje, jak wykorzystać wybrane narzędzia językoznawcze, przekształcając je w konkretne techniki nauczania w ramach tzw. kognitywno-językoznawczej metody nauki języka obcego (MCL). Jej zastosowanie ilustrują przykłady nauczania języka francuskiego na poziomie zaawansowanym, ukierunkowane na kształcenie tych aspektów, które mogą sprawiać Polakowi najwięcej kłopotów. Cała praca podkreśla nie tylko ważną rolę wiedzy o języku w nauce języka obcego, ale także podaje konkretne sposoby jej wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11404 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12617.I.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 131-135.
Podstawowym zadaniem publikacji jest wzbogacenie i urozmaicenie warsztatu początkującego nauczyciela poprzez dostarczenie mu narzędzi, czyli technik, jakie może wykorzystać w planowaniu pracy lekcyjnej. W celu łatwiejszego korzystania z zebranych propozycji zostały one podzielone według przyświecających im celów. Poszczególne rozdziały przybliżają organizację jednostki dydaktycznej, jak również zajęć poświęconych podsystemom językowym oraz rozwijaniu sprawności. Rozpoczynające je ogólne zalecenia są jedynie hasłowym przypomnieniem zagadnień wnikliwie rozwiniętych w wielu innych publikacjach. Następujące po nich omówienie faz pracy nad danym zagadnieniem ma za zadanie ukierunkować i usystematyzować planowanie działań dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12752.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13840.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9113.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10741.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Gives you a thorough overview of theory and research relating to second-language reading. Includes practical suggestions for teaching reading in different contexts. Presents a variety of strategies for reading and teaching reading and discusses how to use them in appropriate contexts. Sets the skill of reading in a wider psychological and social context Can be used as a textbook or self-study text for trainee teachers or as a reference guide for practising teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7905.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A], 9196.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9195.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second language acquisition ; 33)
Includes bibliographical references and index.
In recent years traditional, classroom-based language tuition has been increasingly overshadowed by innovative approaches, such as distance learning, supported independent learning and blended learning (with an online component). This timely volume examines the use of language learning strategies in a range of independent settings, and addresses key issues for independent learners such as autonomy, strategic awareness and self-regulation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14809.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15588.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1096.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sygnały / "Wiedza Powszechna")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5104.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Learning about Language / ed. Geoffrey Leech, Mick Short)
"An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching" presents an engaging, student-friendly guide to the fields of foreign language learning and teaching. For students beginning their study of these fields, the book provides essential background information, dealing with language learning and teaching in a clear and comprehensible way. An Introduction will also be of value to teachers in training and those already working in the field, providing an up-to-date overview which focuses on contemporary issues while at the same time providing an important historical perspective.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9048 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10630.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10629.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Using computers in the language classroom / Christopher Jones, Sue Fortescue. - 3 im. - London, New York : Longman, 1991. - [4], 152 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Bibliogr., indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11282.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1248.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej