Panasiuk Aleksander (1965- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(26)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Evans Virginia
(159)
Dooley Jenny
(113)
Zaborowska Joanna
(73)
Rudnicki Bogdan
(70)
Tolstoj Lev Nikolaevič (1828-1910)
(48)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(29)
Bonk Krzysztof
(45)
Kruczek Zygmunt
(45)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(43)
Cruz Christopher sol
(34)
Herrera Mario
(34)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(33)
Oxenden Clive
(32)
Puškin Aleksandr Sergeevič (1799-1837)
(32)
Latham-Koenig Christina
(30)
Gogol' Nikolaj Vasil'evič (1809-1852)
(29)
Jakubaszko Juliusz
(29)
Bergier Józef (1952- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Partycki Sławomir (1951- )
(27)
Mitchell H.Q
(25)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(25)
Harrison Mark (1955- )
(24)
Kokot Franciszek (1929- )
(24)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(23)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(23)
Kenny Nick
(22)
Zarzycka Danuta
(22)
Ślusarska Barbara
(22)
Słowiński Przemysław
(21)
Hrapčenko M.B. (1904-1986)
(20)
Kacprzak Lech
(20)
Kózka Maria
(20)
Kübler Andrzej
(20)
Mruk Henryk
(20)
Bishop Anne
(19)
Gajewski Piotr (medycyna)
(19)
Jarosz Mirosław (1957- )
(19)
Scott Sally
(19)
Siwiński Wiesław (1934- )
(19)
Ciekanowski Zbigniew
(18)
Gołembski Grzegorz
(18)
Newbrook Jacky
(18)
Opul'skaâ L.D
(18)
Rejman Krzysztof
(18)
Taylore-Knowles Steve
(18)
Dmochowska Halina
(17)
Gaździk Tadeusz Szymon (1954- )
(17)
Jones Leo (1943- )
(17)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(17)
Petecki Bohdan
(17)
Scott-Barrett Fiona
(17)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(17)
Szczeklik Andrzej (1938-2012)
(17)
Szuścik Urszula
(17)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(17)
Abbs Brian (1935- )
(16)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(16)
Edwards Lynda
(16)
Freebairn Ingrid
(16)
Gawęcki Jan (1944- )
(16)
Maryniarczyk Andrzej
(16)
McCarthy Michael (1947- )
(16)
Milton James
(16)
Ochmański Marian (1936- )
(16)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(16)
Belczyk Arkadiusz
(15)
Mann Malcolm
(15)
Montessori Maria (1870-1952)
(15)
Mourão Sandie
(15)
Nowak Marian (1955- )
(15)
O'Connell Sue
(15)
Sawicki Jarosław
(15)
Skoczylas Zbigniew
(15)
Stasiak Andrzej
(15)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(14)
Camarda Sylwia
(14)
Francke Barbara
(14)
Grzywacz Jacek
(14)
Halemba Piotr (1966- )
(14)
Jalinik Mikołaj
(14)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Kozubski Wojciech (1955- )
(14)
Maik Wiesław (1941- )
(14)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(14)
May Peter
(14)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(14)
Stanton Alan
(14)
Zbucki Łukasz
(14)
Zenderowski Radosław (1974- )
(14)
Łuczkiewicz Grzegorz
(14)
Ciechaniewicz Wiesława
(13)
Emmerson Paul
(13)
Evans Virginia (1945- )
(13)
Fowler W.S
(13)
Gude Kathy
(13)
Kamiński Bogdan
(13)
Kawalec Wanda
(13)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(13)
Moryś Janusz (1958- )
(13)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
TURYSTYKA
(17)
USŁUGI
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
TURYSTYKA PIELGRZYMKOWA
(3)
HOTELARSTWO
(2)
Turystyka
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
Innowacje
(1)
KADRY
(1)
POLITYKA TURYSTYCZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Uzdrowiska
(1)
ŁĄCZNOŚĆ
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(9)
produkt turystyczny
(5)
gospodarka turystyczna
(4)
marketing
(4)
usługi turystyczne
(4)
pielgrzymki
(3)
polityka turystyczna
(3)
rekreacja
(3)
badania marketingowe
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing relacji
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
podaż
(2)
popyt
(2)
promocja
(2)
region turystyczny
(2)
ruch turystyczny
(2)
rynek turystyczny
(2)
sanktuarium
(2)
strategia marketingowa
(2)
turystyka pielgrzymkowa
(2)
turystyka religijna
(2)
agroturystyka
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
biuro podróży
(1)
controlling
(1)
corporate governance
(1)
ekonomika
(1)
fundusze europejskie
(1)
funkcje turystyki
(1)
gospodarka narodowa
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja turystyczna
(1)
innowacyjność
(1)
jakość usług
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
religia
(1)
samorząd terytorialny
(1)
transport
(1)
turystyka międzynarodowa
(1)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
turystyka zdrowotna
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi hotelarskie
(1)
uzdrowisko
(1)
zagospodarowanie turystyczne
(1)
zarządzanie ceną
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie innowacjami
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kapitałem
(1)
zarządzanie kosztami
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie produkcją
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 400-409. Indeks.
"Ekonomika turystyki i rekreacji" to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki "Ekonomika turystyki" rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Zawartość merytoryczna została podzielona na 13 rozdziałów, które można zgrupować w trzech częściach tematycznych. Pierwsza z nich przedstawia ogólne zagadnienia dotyczące podejmowanej problematyki, zarówno w ujęciu metodycznym, jak i dydaktycznym, wraz z określeniem miejsca turystyki i rekreacji w strukturze gospodarowania. W części drugiej przedstawiono najistotniejsze zagadnienia z ekonomiki turystyki i rekreacji, jakimi są elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych. Część ostatnia dotyczy turystyki międzynarodowej oraz podstaw funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11438 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11437.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12659.XX.3 [Czytelnia B], 12658.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 301-304.
Książka jest obszernym studium teoretyczno-empirycznym dotyczącym szerokiego zakresu podejmowanej tematyki funduszy europejskich w gospodarce turystycznej. W pracy przedstawiono następujące zagadnienia: funkcjonowanie Unii Europejskiej oraz podstawy europejskiej polityki turystycznej; struktury funduszy Unii Europejskiej oddziałujące na rozwój gospodarki turystycznej; funkcjonowanie regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej, w tym analizę poziomu atrakcyjności turystycznej regionów; analizę aplikowania i wykorzystania funduszy europejskich w regionalnej gospodarce turystycznej w perspektywie finansowej na lata 2007-2013; efekty i kierunki wykorzystania funduszy europejskich w gospodarce turystycznej w kolejnej perspektywie finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13811.XII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14776.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podręcznik akademicki zawierający kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęcono aspektom jakości, mającym obecnie decydujące znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Autorzy omawiają kolejno: podstawy teoretyczne i terminologię, problemy jakości w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomię, biura podróży, inne formy obsługi ruchu turystycznego, gospodarkę lokalną i regionalną, jakość produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8898 [Magazyn 1], P.8899 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8897.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.8896.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10452.XX.3 [Czytelnia B], 10451.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 364-367. Indeks.
Zagadnieniom funkcjonowania hotelarstwa na współczesnym rynku turystycznym został poświęcony niniejszy podręcznik. Jest on prawdopodobnie pierwszym tak kompleksowym źródłem dotyczącym tej problematyki na polskim rynku wydawniczym. Celem dydaktycznym podręcznika jest przedstawienie w sposób przekrojowy problematyki hotelarstwa w jednym źródle. Przy czym podręcznik może być pomocą dydaktyczną do wielu przedmiotów, takich jak np. podstawy hotelarstwa, usługi hotelarskie, eksploatacja hotelu, zarządzanie hotelem. Decyzję o wykorzystaniu treści w odniesieniu do poszczególnych przedmiotów powinni podjąć wykładowcy. Treść podręcznika została opracowana przez zespół autorski złożony z pracowników dydaktyczno-naukowych dwóch uczelni wyższych, mających wieloletnie doświadczenie w zakresie prezentowanej problematyki, zarówno teoretyczne, jak i praktyczne. Układ opracowania został oparty na tradycyjnej strukturze podręczników akademickich, co ma czynić go przyjaznym dydaktycznie dla studentów, korzystających także z innych źródeł, w których podział treści przedstawiany jest w zbliżonym układzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5634 [Magazyn 1], P.5633 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7121.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7120.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9913.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9914.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11515.XX.5 [Czytelnia B], 11514.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501)
Nr 429 serii Zeszyty Naukowe i Nr 7 podserii Ekonomiczne Problemy Turystyki
Publikacja prezentuje problematykę badawczą związaną z zagadnieniami informacji turystycznej traktowanej nie tylko jako element struktury oferty turystycznej, wynikającej z obsługi ruchu turystycznego, ale w ujęciu szerszym, związanym z rolą informacji w gospodarce turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5761 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7209.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15192 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1], P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 19)
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej i jest formą uzupełnienia problematyki badawczej ekonomiki i zarządzania turystyką. Tematyka książki dotyczy trzech głównych zagadnień: rynku pracy w sektorze turystyki, kadr w przedsiębiorstwie turystycznym, systemu kształcenia kadr dla turystyki oraz kadr w jednostkach samorządu terytorialnego, których kompetencje dotyczą rozwoju lokalnych rynków turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6713 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6712.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7551.XX.3 [Czytelnia B], 7552.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4400 [Magazyn 2], P.3922 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4151 [Magazyn 1], P.4152 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6426 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6429 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6424.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6425.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest zbiorem artykułów przybliżających problematykę w trzech podstawowych ujęciach: 1. Mega- i makroekonomicznym wskazującym rozwiązania systemowe i instrumenty wykorzystywane w polityce turystycznej w skali krajowej i miedzynarodowej. 2. W ujęciu regionalnym i lokalnym prezentującym formy aktywności jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych. 3. W ujęciu mikroekonomicznym w aspekcie dostosowywania sie podmiotów gospodarki turystycznej do rozstrzygnięć politycznych. Celem monografii jest przegląd problematyki teoretycznej i dyskusja nad modelem polityki turystycznej na poszczególnych poziomach struktury administracyjnej i samorządowej kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3580.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4304.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 53)
Niniejszy Zeszyt Naukowy jest jednym tomów materiałów konferencyjnych, przygotowanych na VI Konferencję Naukową pt. "Potencjał turystyczny", organizowaną przez Katedrę Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego w dniach 19-21 maja 2010 roku w Międzyzdrojach. Niniejszy tom jest próbą prezentacji poglądów naukowych w zakresie ekonomicznych, a zwłaszcza strategicznych zagadnień kształtowania potencjału turystycznego zarówno przez podmioty bezpośredniej gospodarki turystycznej, jak i destynacje turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10856.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 353-373.
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17801 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19150.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19149.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 267-284.
W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdziałach omówiono zagadnienia: - turystyki jako elementu struktury gospodarki, - funkcjonowania rynku turystycznego, - struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodrębnieniem oferentów rynku turystycznego, konsumentów oraz podmiotów polityki turystycznej, - struktury przedmiotowej rynku turystycznego (podaż turystyczna, popyt turystyczny, cena i jakość jakości produktu turystycznego), - procesów strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsiębiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego), - współczesnych aspektów funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynków substytucyjnych, kształtowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14356 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14355.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15260.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2342.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 241-252.
W książce zostały przedstawione zagadnienia związane z innowacyjnością turystyki zdrowotnej, która jest podstawą kształtowania konkurencyjności przez podmioty działające na tym rynku. Problematyka obejmuje między innymi: identyfikację form i przejawów innowacji w turystyce zdrowotnej oraz czynników ją kształtujących, interpretację rodzajową procesów innowacyjnych, wraz z oceną ich efektywności, diagnozę stanu oraz określenie determinant innowacyjności podmiotów turystyki zdrowotnej w Polsce, prezentację najlepszych praktyk w zakresie innowacyjności w każdym z czterech obszarów turystyki zdrowotnej (usługi lecznicze, uzdrowiskowe, wellness & spa oraz w zakresie medycyny estetycznej), koncepcję modelu systemu innowacyjności turystyki zdrowotnej. Publikacja adresowana jest do właścicieli i pracowników obiektów świadczących usługi turystyki zdrowotnej, pracowników jednostek samorządu terytorialnego w gminach uzdrowiskowych, przedstawicieli organizacji turystycznych oraz stowarzyszeń gmin uzdrowiskowych, studentów, doktorantów, a także do pracowników naukowych uczelni w ramach kierunków ekonomicznych, turystycznych, medycznych, o zdrowiu, o ziemi i prawniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17161.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17160.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej