Rodzice
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(20)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(24)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(23)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Camarda Sylwia
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(2)
Montessori Maria (1870-1952)
(2)
Armstrong Nicky
(1)
Baise Monique
(1)
Benda-Schäfer Brigitte
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Chatizow Joanna (1964- )
(1)
Cieślikowska-Ryczko Angelika
(1)
Correll Johannes
(1)
Dobińska Gabriela
(1)
Dzięcioł Katarzyna
(1)
Eberhardt Oliver (1968- )
(1)
Eugster Gabi
(1)
Faber Adele (1928- )
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Fita Aneta
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Grąbczewska-Różycka Katarzyna
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Hrynyszyn Katarzyna
(1)
Izdebski Zbigniew (1956- )
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kowalewska Anna (pedagog)
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Liwo Helena
(1)
Mazlish Elaine
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Olczak Agnieszka
(1)
Ołdakowska-Żyłka Barbara
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Parsch Klausdieter
(1)
Piasta-Siechowicz Joanna (1965-2021)
(1)
Plandowska Magdalena
(1)
Pohlig Kurt
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata (pedagogika)
(1)
Rola Beata (pedagog)
(1)
Rödl Robert
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Siara Olga
(1)
Steede Kevin
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Stepulak Marian Zdzisław (1957- )
(1)
Stihler Jörg
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Sunderland Margot
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Woynarowska-Sołdan Magdalena
(1)
Zielińska Ewa (pedagog)
(1)
Zukunft-Huber Barbara
(1)
Łukawska Maria
(1)
Święcicka Joanna (pedagog)
(1)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(748)
Lekarze
(150)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(101)
Poziom zaawansowany
(70)
Menedżerowie
(55)
Rodzice
(27)
C1 poziom biegłości językowej
(54)
Fizjoterapeuci
(54)
B2 poziom biegłości językowej
(53)
Nauczyciele
(47)
Poziom średniozaawansowany
(44)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(37)
Psycholodzy
(37)
Technikum
(30)
Przedsiębiorcy
(28)
C2 poziom biegłości językowej
(26)
B1 poziom biegłości językowej
(25)
C1 (poziom biegłości językowej)
(24)
Położne
(24)
Poziom podstawowy
(23)
Pedagodzy
(20)
Ratownicy medyczni
(20)
Dietetycy
(19)
Prawnicy
(19)
Programiści
(19)
Przedszkola
(17)
Studenci
(17)
Szkoły średnie
(17)
Szkoły branżowe I stopnia
(16)
Dzieci
(15)
Pediatrzy
(15)
Poziom niższy średniozaawansowany
(15)
Urzędnicy
(15)
Ekonomiści
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Poziom profesjonalny
(13)
B2 (poziom biegłości językowej)
(12)
Księgowi
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Neurolodzy
(12)
Ortopedzi
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Chirurdzy
(11)
Ginekolodzy
(11)
Lekarze rodzinni
(11)
Onkolodzy
(11)
Dorośli
(10)
Logopedzi
(10)
Rehabilitanci
(10)
Zawody medyczne
(10)
Adwokaci
(9)
Radcy prawni
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(8)
Nauczyciele akademiccy
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Szkoły zawodowe
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
A2 poziom biegłości językowej
(7)
Lekarze specjaliści
(7)
Pracownicy samorządowi
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie budownictwa
(6)
Kardiolodzy
(6)
Pielęgniarki
(6)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(6)
Psychiatrzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Specjaliści zdrowia publicznego
(6)
Aplikanci
(5)
Chorzy
(5)
Diabetolodzy
(5)
Doradcy podatkowi
(5)
Informatycy
(5)
Interniści
(5)
Inżynierowie
(5)
Logistycy
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Pracownicy banków
(5)
Pracownicy służby zdrowia
(5)
Szkoły ponadgimnazjalne
(5)
Sędziowie
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
A1 poziom biegłości językowej
(4)
Architekci
(4)
C1 plus
(4)
C2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(4)
Farmaceuci
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 2.
(4)
Mikrobiolodzy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele języka angielskiego
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(4)
Ogrodnicy
(4)
Opiekunowie medyczni
(4)
Politycy
(4)
Temat
Dzieci
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Wychowanie
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(3)
Młodzież
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Metody nauczania
(2)
Nauczanie
(2)
Uczniowie
(2)
Wspomaganie rozwoju
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Żłobki
(2)
Chorzy na depresję
(1)
Depresja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dziecko głuche
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fizjoterapia
(1)
Fizjoterapia dziecięca
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Głuchota
(1)
Higiena szkolna
(1)
Implanty ślimakowe
(1)
Integracja społeczna
(1)
Komunikacja
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Motywacja
(1)
Mutyzm
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Odżywianie
(1)
Ontogeneza
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podologia
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Program nauczania
(1)
Prozodia
(1)
Psycholodzy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzice
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samobójstwo
(1)
Samodzielność
(1)
Socjalizacja
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stopa
(1)
Surdopedagogika
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szulc, Wita (1941-2021)
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Terapia dydaktyczna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczenie się przez odkrywanie
(1)
Wady postawy
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zachowania samobójcze
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zdrowotność
(1)
Zwyczaje żywieniowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(16)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Antologia
(1)
Monografia
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Psychologia
(11)
Medycyna i zdrowie
(8)
Kulinaria
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
dzieci
(13)
wychowanie
(8)
integracja sensoryczna
(4)
młodzież
(4)
rodzina
(4)
terapia
(4)
edukacja
(3)
rodzice
(3)
depresja
(2)
konflikt
(2)
kształcenie
(2)
metoda Montessori
(2)
nauczyciel
(2)
nauczyciele
(2)
pedagogika
(2)
psychologia
(2)
rozwój dziecka
(2)
rozwój fizyczny
(2)
samobójstwo
(2)
szkoła
(2)
wspomaganie rozwoju
(2)
zespół Aspergera
(2)
żłobek
(2)
adaptacja
(1)
biblioterapia
(1)
diagnoza
(1)
dydaktyka
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
dziecko niepełnosprawne intelektualnie
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
emocje
(1)
geloterapia
(1)
gimnastyka korekcyjna
(1)
głuchota prelingwalna
(1)
implant ślimakowy
(1)
instytucjonalne formy opieki
(1)
klub dziecięcy
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kończyna dolna
(1)
kreatywność
(1)
metody terapeutyczne
(1)
motywacja
(1)
mutyzm
(1)
narząd słuchu
(1)
nastolatkowie
(1)
niepełnosprawni
(1)
odżywianie
(1)
pedagogika przedszkolna
(1)
pedagogika wczesnoszkolna
(1)
polityka oświatowa
(1)
pomoc psychologiczna
(1)
pomoce do ćwiczeń
(1)
praca terapeutyczna
(1)
problemy zdrowotne
(1)
promocja zdrowia
(1)
prozodia
(1)
przedszkole
(1)
przedszkole ekologiczne
(1)
przemoc
(1)
reakcja stresowa
(1)
relaksacja
(1)
rozwój biologiczny
(1)
rozwój motoryczny
(1)
rozwój mowy
(1)
rozwój osobowości
(1)
rozwój psychoruchowy
(1)
rozwój ruchowy
(1)
samoocena
(1)
scenariusze
(1)
socjalizacja
(1)
stopa
(1)
stopa końsko-szpotawa
(1)
stopa piętowa
(1)
stopa płasko-koślawa
(1)
stopa serpentynowa
(1)
stopa sierpowata
(1)
stres
(1)
stymulacja sensoryczna
(1)
terapia manualna
(1)
terapia pedagogiczna
(1)
trening
(1)
trudności w nauce
(1)
trudności wychowawcze
(1)
uczeń
(1)
uczniowie
(1)
upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
zabawa
(1)
zaburzenia komunikacyjne
(1)
zaburzenia koncentracji
(1)
zaburzenia mowy
(1)
zaburzenia rozwoju
(1)
zaburzenia społeczne
(1)
zespół nadpobudliwości psychoruchowej
(1)
ćwiczenia
(1)
żywienie dzieci
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich – diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy – negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia. Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22571.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22570.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 135-144.
Dzieci powinny wzrastać w miłości, w poczuciu, że są akceptowane i szanowane, że są wyjątkowe takie, jakie są. Zapewnienie przez rodziców odpowiednich wzorców zachowań oraz wsparcia, konieczne jest do utrwalenia pozytywnych postaw. To daje im siłę, umiejętność radzenia sobie z trudnościami, stabilne poczucie własnej wartości. Dzieci z niską samooceną, czują się nieważne, nie lubią siebie, wciąż mają poczucie, że nie są „wystarczająco dobre”, są samokrytyczne, nieustannie spodziewają się kolejnych porażek lub rozczarowań. Dzieci, które są odpychane, zawstydzane, krytykowane, którym daje się odczuć, że są niechciane lub niepotrzebne - rozwijają w sobie szereg toksycznych, destrukcyjnych zachowań. Pozwalają się źle traktować, uważając, że nie zasługują na nic lepszego lub gnębią innych, ponieważ czują się bezwartościowe. Unikają konfrontacji, zaniżają znaczenie własnych osiągnięć, wycofują się z zamierzonych działań. Mogą być też bardziej podatne na zaburzenia psychiczne, w tym depresję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18580.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18579.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody terapeutyczne stosowane w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością : ruch i rozwój / redakcja naukowa: Jacek Szmalec. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 234 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Książka przedstawia metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami, instruktaże prawidłowego wykonania zabiegów oraz cele, jakie można osiągnąć, stosując daną metodę w terapii. Walorem publikacji jest opis instruktażu masażu Shantala Specjal Care, ćwiczenia na stymulację układu wzrokowego, na postawę, równowagę, motorykę dużą, a także na obustronną koordynację wzrokowo-ruchową. W publikacji przedstawiono metody terapeutyczne dotyczące: – integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością; – nieprawidłowego rozwoju ruchowego dziecka (dogoterapia); – diagnozy i metodyki pracy z dzieckiem z uszkodzeniem mózgu; – wspierania nieprawidłowego rozwoju psychomotorycznego dziecka (metoda Peto); – narzędzi diagnostyczo-terapeutycznych do oceny dzieci z jednostronnym dziecięcym porażeniem mózgowym (test Aha); – terapii zajęciowej i metod psychomotorycznych w pracy z dzieckiem z przepukliną oponowo-rdzeniową; – wspomagania terapii dziecka z zaburzeniami mowy i komunikacji (arteterapia z elementami sensoplastyki); – umiejętności komunikacyjnych z dzieckiem z niepełnosprawnością, m.in. z autyzmem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21576.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21575.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Publikacja ma charakter poradnika zawierającego konkretne, bardzo proste i przejrzyście sformułowane wskazówki dotyczące pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. Jest skierowana do wszystkich nauczycieli, zwłaszcza szkół ogólnodostępnych, ale i integracyjnych lub specjalnych, którym przyszło pracować z tym jakże fascynującym, wymagającym, zaskakującym, inteligentnym, ale i czasami trudnym dzieckiem. Odbiorcami mogą być również inni specjaliści: pedagodzy, psycholodzy i logopedzi, którzy nie mają do czynienia na co dzień z dzieckiem cierpiącym na zaburzenie ze spektrum autyzmu, ale są ciekawi, jak ono funkcjonuje. Odbiorcami mogą być również rodzice dziecka ze zdiagnozowanym zespołem Aspergera, którzy potrzebują konkretnego pokierowania i wsparcia. Oprócz typowej charakterystyki i sposobów funkcjonowania ucznia cierpiącego na zespół Aspergera zaprezentowane są w tej książeczce osiowe objawy tego zaburzenia z kręgi autyzmu oraz metody terapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1451.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1450.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 83-87 i bibliografie przy rozdziałach.
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju. Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21309.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21308.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biomedyczne podstawy rozwoju i edukacji / Barbara Woynarowska, Anna Kowalewska, Zbigniew Izdebski ; współpraca Magdalena Woynarowska. - Wydanie drugie. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 395, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 363-378. Indeksy.
Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania to podręcznik stanowiący kompendium wiedzy na temat: Rozwoju biologicznego człowieka. Czytelnik znajdzie tu charakterystykę rozwoju fizycznego, motorycznego oraz psychicznego i psychoseksualnego człowieka. W tej części opisano także potrzeby biologiczne człowieka i sposoby ich zaspokajania, opisano przebieg rytmów biologicznych. Zdrowia i wybranych problemów zdrowotnych dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. Autorzy przedstawili tu zagadnienia zdrowia oraz czynników je warunkujących, scharakteryzowali sytuację zdrowotną dzieci i młodzieży, opisali wybrane problemy zdrowotne na wczesnych etapach życia oraz możliwości podejmowania działań profilaktycznych. Stanu zdrowia oraz ochrony i promocji zdrowia nauczycieli. W tej części podano charakterystykę społeczno-demograficzną nauczycieli w Polsce oraz specyficzne wyzwania i zagrożenia dla zdrowia, które wiążą się z wykonywaniem tego zawodu. Szczegółowo opisano wybrane problemy zdrowia fizycznego i psychicznego oraz działania podejmowane dla ochrony i promocji zdrowia nauczycieli. Środowiska i organizacji pracy szkoły. Autorzy opisali w tej części środowisko społeczne szkoły, wybrane elementy środowiska fizycznego oraz organizację pracy i życia szkoły w tych aspektach, które mają związek ze zdrowiem. Profilaktyki oraz promocji zdrowia w szkole i przedszkolu. Ostatnią część podręcznika poświęcono możliwościom przeciwdziałania problemom zdrowotnym i zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży oraz działaniom w zakresie promocji zdrowia, w tym tworzeniu przedszkola i szkoły promującej zdrowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22537.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22536.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału i równoległy: "Der kleine Fuß ganz groß : Dreidimensionale manuelle Fußtherapie bei kindlichen Fußfehlstellungen".
Na stronie tytułowej: wydanie 3. oryginału. W książce także ISBN oryginału.
Bibliografia na stronach 259-262. Indeks.
Niniejsza publikacja Trójwymiarowa manualna terapia wad stóp u dzieci pokazuje, jak niezwykle ważne znaczenie dla postawy całego ciała i prezentowanych wzorców ruchu ma budowa i funkcja stopy oraz jednocześnie, jak bardzo istotne dla rozwoju stóp są postawa ciała i wzorce ruchowe, z których dziecko korzysta. Są to wzajemnie sprzężone, wpływające na siebie elementy, dlatego autorka bardzo wyraźnie podkreśla, iż lecząc dziecięce stopy, nie powinno się tego robić w sposób izolowany. Tym samym przedstawia zarówno diagnostykę, jak i terapię poszczególnych wad stóp u niemowląt i dzieci w kontekście całego rozwoju ruchowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22230.XVIII.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22229.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej