tourism
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Rejestracje audio i wideo
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
tylko na miejscu
(32)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(34)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(24)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Dooley Jenny
(3)
Evans Virginia
(3)
Garza Veronica
(3)
Jones Leo (1943- )
(3)
Laird Elizabeth
(3)
Strutt Peter
(3)
Dubicka Iwona
(2)
Holt Roger
(2)
O'Keeffe Margaret
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Bailey Amanda
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chen Joseph S
(1)
Christou Evangelos
(1)
Clarke Alan
(1)
Cook Roy A
(1)
Donne Keith
(1)
Duckworth Michael
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Hammitt William E
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Hopkins Adam
(1)
Hsu Cathy H. C
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jacob Miriam
(1)
Jamal Tazim
(1)
Kiely Richard
(1)
King Rebecca
(1)
Kline Carol
(1)
Leslie David (1951- )
(1)
Lew Alan A
(1)
Lohmann Gui
(1)
Macphedran Gabrielle
(1)
McCrone David (1945- )
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Morris Angela
(1)
Morris Catrin E
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Niccolini Federico
(1)
Panosso Netto Alexandre ( 1973- )
(1)
Patterson Ian Robert 1945-
(1)
Prebensen Nina K
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Ridler Elinor
(1)
Robinson Mike (1960- )
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Sigala Marianna
(1)
Sirakaya-Turk Ercan
(1)
Slocum Susan L
(1)
Stoott Trish
(1)
Stott Trish
(1)
Sutton Carley
(1)
Taff B. Derrick
(1)
Taylor Lorraine L
(1)
Timothy Dallen J
(1)
Uysal Muzaffer
(1)
Uysal Muzaffer S
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Vaske Jerry J
(1)
Veal Anthony James
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Williams Stephen 1951 May 30-
(1)
Wyatt Rawdon
(1)
Xiang Zheng
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Anglia
(13)
Massachusetts (USA)
(5)
Wielka Brytania
(5)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Kiribati
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(29)
polski
(19)
Odbiorca
Poziom profesjonalny
(3)
Temat
Turystyka
(25)
JĘZYK ANGIELSKI
(14)
Język angielski
(6)
Czas wolny od pracy
(4)
Odpoczynek
(4)
Ekoturystyka
(3)
English language
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Podróże
(3)
TURYSTYKA
(3)
WIELKA BRYTANIA
(3)
Agroturystyka
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja naukowa
(1)
Jakość usług
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauczanie
(1)
Obszary chronione
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Psychologia
(1)
SZKOCJA (Wielka Brytania)
(1)
Socjologia
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wartość
(1)
Wycieczki
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: miejsce
ANGLIA (Wielka Brytania)
(2)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(2)
PRZEWODNIKI TURYSTYCZNE
(2)
Przewodnik turystyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(17)
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(5)
Hobby i czas wolny
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
tourism
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Welcome! : English for the travel and tourism industry : teacher's book / Leo Jones. - 2nd ed., 7 th print. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2012. - 107 p. : ill. ; 28 cm.
(Cambridge professional English.)
Uzupełnieniem kompletu są : Student's book o sygn. 15612 XXIV.13 CZYT. oraz płyty CD o sygnaturze CD.355.
Welcome! is an intermediate level course for people who need to use or who are preparing to use English in their day-to-day work in the tourism, hospitality and travel industries. Welcome! is for people working or planning to work in the tourism, hospitality and travel industries. The core language skills are developed through a wide range of work-related tasks. Particular emphasis is placed on realistic and integrated communication tasks which give students the opportunity to build confidence and improve fluency. The second edition includes updated content, extensive practice in writing emails and further communication activities aimed specifically at busy professionals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15613.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The book is arranged as an alphabetical gazetter and hundreds of beautiful photographs and engravings capture the grandeur of forbidding castles, the elegance of stately homes, the fascination of ancient cities and towns and maps of particularly attractive areas of the country appear throughout the book, and there is a selection of specially drawn road maps at the back locating every place in the book. All these ingredients result in a book which is not only a pleasure to look at, but also an extremely practical guide when choosing where to go in Britain.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17037.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Faces of Britain / Elizabeth Laird. - Ed. 1, 5 im. - Harlow : Longman, cop. 1989. - 80 s. : il. ; 26 cm.
It is an introduction to the people of Great Britain - old and young, rich and poor, black and white - and to their roles in modern British society. Five chapters cover different aspect of British life and institutions, and present the British at work and at leisure. Exercises after each chapter are designed to test and reinforce students' comprehension of the material.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9479 [Magazyn 1], P.9480 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Faces of Britain / Elizabeth Laird. - Ed. 1, 10 im. - Harlow : Longman, 1996. - 80 s. : il. ; 25 cm.
It is an introduction to the people of Great Britain - old and young, rich and poor, black and white - and to their roles in modern British society. Five chapters cover different aspect of British life and institutions, and present the British at work and at leisure. Exercises after each chapter are designed to test and reinforce students' comprehension of the material.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9525 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Faces of Britain / Elizabeth Laird. - Ed. 1, 11 im. - Harlow : Longman, 1998. - 80 s. : fot. ; 25 cm.
It is an introduction to the people of Great Britain - old and young, rich and poor, black and white - and to their roles in modern British society. Five chapters cover different aspect of British life and institutions, and present the British at work and at leisure. Exercises after each chapter are designed to test and reinforce students' comprehension of the material.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1443.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Theories within tourism can be difficult, even confusing areas to understand. Developed from the successful Portuguese textbook Teoria do Turismo, Tourism Theory provides clear and thorough coverage of all aspects of tourism theory for students and researchers of tourism. Consisting of five sections and over fifty entries, this book covers nine of the most important models in tourism study. The first three sections examine general concepts in tourism; disciplines and topics; and the tourist, which includes areas such as demand, gaze, psychology and typologies. A fourth section covers intermediation, distribution and travel, reviewing aspects such as travel agencies, tourist flows and multi-destination travel patterns. The final section encapsulates the tourism destination itself, covering organizations, the destination image, supply, seasonality and more. Encyclopedic cross-referencing between entries makes navigation easy, while in-depth analysis, exercises and further reading suggestions for each of the selected areas provide the context and detail needed for understanding. Entries can be used individually as a reference, or as part of the whole for a complete introduction to tourism theory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17511 [Magazyn 1], P.17513 [Magazyn 1], P.17512 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18208.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18207.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. [220]-227) and index.
Selling Scottish heritage has been a boom industry since the Victorians took their holidays in the highlands. But what effect has this "Balmoralization of Scotland" had on its people and national identity? This work presents a study of the Scottish heritage industry. Asking why heritage is so central to Scotland's definition of itself and to that of others, it accounts for the heritage industry's rise at home and abroad within the context of Scottish culture. It takes a covert look behind the scenes at the drivers of the heritage machine, The National Trust for Scotland, the Scottish Tourist Board and Historic Scotland, and at the powerful lairds who influence the heritage industry directly or indirectly. This work explores the heritage consumers who demand new sources of entertainment and shows how heritage fits into their patterns of leisure, consumption and lifestyle. Written by three sociologists, this is a study of the meanings which consumers apply to their heritage, how heritage differs fundamentally from history and why such political and national importance is attached to a nation's quest for its heritage. This work is intended for use by students of tourism and heritage within sociology, cultural studies, history and tourism.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11257.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Flash on English for tourism / Catrin E. Morris. - Second edition - Recanati : ELI, copyright 2017. - 63 strony : ilustracje kolorowe ; 30 cm + downloadable MP3 Audio Files ; 12 cm.
(ESP Series)
Książka powstała z myślą o osobach pracujących w branży turystycznej w kraju i za granicą, w tym pracowników hoteli, przedsiębiorstw przewozowych, biur podróży, towarzystw ubezpieczeniowych, podmiotów zajmujących się promocją turystyki oraz pilotów wycieczek, a także o studentach na kierunkach związanych z turystyką i hotelarstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1403.XX.1 [Wypożyczalnia B], B.1402.XX.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1401.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17542 [Magazyn 1], P.17543 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18395.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tourism and leisure behaviour in an ageing world / by Ian Patterson. - Wallinford, Oxfordshire ; Boston : CABI, 2018. - IX, 243 pages : illustrations, 24 cm
Includes bibliographical references and index.
Tourism and Leisure Behaviour in an Ageing World, based on Ian Patterson's previously published Growing Older, provides an overview of the latest research concerning tourist behavior and leisure needs of baby boomers, seniors, and older adults. With an increasingly ageing population, industry interest has intensified and there has been a corresponding explosion in related research activity. Covering trends in the marketplace that are attracting the older market, this new edition: - Provides an understanding of the older tourism and leisure market, discussing how to effectively provide for this expanding group; - Discusses growing areas such as independent travel, the leisure experience, cultural and heritage tourism, cruises, and health and wellness tourism; - Supplies case studies of tourism and leisure organizations successfully catering to the needs of the older market. This book is an invaluable resource for researchers and students interested in senior leisure and travel, a section with the money and the time to invest heavily in leisure and tourism activities. It can also be applied by professionals to improve their product offerings for this sector that, while valuable, brings its own unique challenges.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17546 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18399.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18398.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
As the field of tourism grows in maturity and scientific sophistication, it is important to fully understand the breadth and depth of vacation experience value. Current research delivers a multitude of approaches to value creation, represented here as a set of definitions, perspectives, and interpretations of how tourists, as customers, create value alone and with others. Providing an analytical and systematic clarification of the approaches, this book suggests an understanding of the differences, offering new and practical knowledge for tourism scholars and professionals to highlight the relevance of the concept to firms and organizations. Including a framework to distinguish among key resources or antecedents of customer value, this book also considers consumer behaviour and factors affecting value creation from physiological and psychological perspectives. Concluding with a summary of the areas for future research, it is a valuable resource for researchers of tourism, leisure and recreation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17387 [Magazyn 1], P.17388 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18132.XX.1.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18131.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Innovation and technology horizons)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity addresses the growing use and importance of tourism innovation in society. Readers of this book will gain a global perspective on how the tourism industry is changing and taking advantage of emerging technologies, which will help them to foresee potential changes in the industry and plan for the future. Tourism innovation is defi ned as innovating in a cost-effi cient manner by taking into account the available resources. Most of the focus on tourism innovation has been on developing countries but it is also used by companies in other locations. This book explores the way in which tourism innovation differs from other types of innovation and offers a creative solution to issues about sustainability and the circular economy. In this vein, it includes chapters addressing issues related to the following but not limited subjects: co-creation in innovation, social issues in innovation, leadership and innovation, forms of innovation, government innovation and innovation research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.21.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
"English for International Tourism" is the first multi-level series designed specifically for the hotel and tourism industry! This course focuses on the grammar, vocabulary, and skills needed for professional communication in this fast-paced industry. It features contemporary, relevant topics and utilizes a range of authentic materials including Dorling Kindersley s acclaimed "Eyewitness Travel Guides."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4351 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Directions in Tourism Analysis)
Includes bibliographical references and index.
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17489 [Magazyn 1], P.17488 [Magazyn 1], P.17487 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18192.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18191.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
Describing the fundamental elements of research methods for leisure, recreation and tourism, this new edition of a popular textbook is updated throughout. It covers the measurement of variables, sampling, questionnaire design and evaluation methods, and also a wider discussion of writing proposals, communicating research findings, cross-cultural research, and the use of new technologies in conducting research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17471 [Magazyn 1], P.17470 [Magazyn 1], P.17472 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18180.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18179.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Destinations rely on regional strategies to support and enhance the tourism product through regional partnerships and integration. Integrated tourism is defined as tourism that is explicitly linked to the economic, social, cultural, natural, and human structures of the region in which it occurs. Integrated tourism has evolved to include numerous meanings and definitions but all of which have a vertical approach. The first of its kind, this book moves away from the vertical approach and provides insight into inclusive regional development strategies that support both the needs of urban and rural areas while enhancing the tourist experience, supporting the positive impacts of tourism and mitigating the negative. Regional studies tend to portray either an urban or rural focus without acknowledging that these spaces often constitute joint governance structures, similar historical and cultural roots, and economic dependencies. Sustainable tourism promotes sourcing locally, such as using rural agricultural products in urban tourism experiences. Furthermore, innovative marketing strategies linking tourism heritage, attractions, food and drink trails, and artisans with urban visitors are emerging. Including theoretical and applied research and international case studies, this will be a valuable resource to academics, students, and practitioners working in tourism development and regional policy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17440 [Magazyn 1], P.17439 [Magazyn 1], P.17438 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18160.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18159.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESP tourism teacher's book
Essential language practice for tourist industry professionals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.753 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESP tourism
Essential language practice for tourist industry professionals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.752 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.101.
Bring the exciting world of tourism into your classroom with this three-level course which uses authentic materials, including Dorling Kindersleys Eyewitness Travel Guides. Brings the world of work into the classroom. Provides effective communication strategies for workplace situations. Develops language awareness through an integrated syllabus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4345 [Magazyn 1], P.4344 [Magazyn 1], P.4343 [Magazyn 1] (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej