foreign speakers
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(30)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(48)
Autor
Doff Adrian
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Miller Judy L
(4)
Acklam Richard (1960- )
(3)
Burgess Sally
(3)
Klippel Friederike
(3)
Cohen Robert
(2)
Cohen Robert F
(2)
Feunteun Anne
(2)
Hogue Ann
(2)
Oshima Alice
(2)
Vale David
(2)
Anderson Marti
(1)
Bailey Stephen
(1)
Barone Diane M
(1)
Bernhardt Elizabeth Buchter (1954- )
(1)
Bilbrough Nick
(1)
Bland Janice
(1)
Brookes Gay
(1)
Broughton Geoffrey
(1)
Broughton Geoffrey 1927-
(1)
Brumfit Christopher
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Cummings Martha Clark
(1)
Curtis Jane
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Datesman Maryanne Kearny
(1)
De Oliveira Luciana C
(1)
Downing Angela
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Flavell Roger
(1)
Fu Danling
(1)
Gerngross Günter
(1)
Geva Esther
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hall Joan Kelly
(1)
Harding Keith 1956-
(1)
Harmer Jeremy
(1)
Haycraft John
(1)
Hill Peter
(1)
Hockly Nicky
(1)
Holme Randal (1948- )
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Kearny Edward N
(1)
Lapp Diane
(1)
Lewis Gordon
(1)
Locke Philip
(1)
Matoush Marylou M
(1)
Matthews Candance (1950- )
(1)
Mitchell Keith (1938- )
(1)
Nation I. S. P
(1)
Nation Paul
(1)
Numrich Carol
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Philp Jenefer
(1)
Pincas Anita
(1)
Puchta Herbert
(1)
Ramirez Gloria
(1)
Ravitch Lara
(1)
Rosow La Vergne
(1)
Schleppegrell Mary
(1)
Smith Lorraine C
(1)
Talbot Fiona
(1)
Wallace Michael J
(1)
Wallwork Adrian
(1)
Webb Stuart Alexander
(1)
Withrow Jean (1937- )
(1)
Xu Shelley Hong (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Anglia
(12)
Kiribati
(12)
Polska
(11)
Nowy Jork (stan) (USA)
(10)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(3)
nieznany (us)
(2)
Connecticut (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Wirginia (USA)
(1)
Język
angielski
(31)
polski
(25)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(26)
Nauczanie języków obcych
(26)
Język angielski
(13)
Czytanie
(4)
Metody nauczania
(3)
Pisanie
(3)
CAE (certyfikat językowy)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Badania naukowe
(1)
CZYTANIE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyskusja
(1)
JĘZYKI
(1)
Język specjalistyczny
(1)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Krytyka tematyczna
(1)
Literatura
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
RETORYKA
(1)
Radio społeczne
(1)
Słownictwo
(1)
Testy językowe
(1)
nauka czytania
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(4)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(28)
Edukacja i pedagogika
(19)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
foreign speakers
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Essentials of SLA for L2 Teachers: A Transdisciplinary Framework presents an accessible and comprehensive account of current understandings of second language acquisition (SLA) geared towards those studying to become L2 teachers. Grounded in the pragmatic and problem-oriented transdisciplinary framework of SLA, this textbook draws connections between SLA research and practices for L2 teaching. It aims to build L2 teacher expertise by strengthening teachers’ understandings of the many facets of L2 learning and their skills for designing transformative learning environments in their teaching contexts. The author includes pedagogical implications and inquiry-based activities in each chapter that engage readers in further explorations of the topics covered in the chapter. Short and straightforward, Essentials of SLA for L2 Teachers is the ideal main resource for SLA courses taught at undergraduate and graduate-level teaching programs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20493.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for specific purposes / Keith Harding. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2007. - XIII, 170 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Resource Books fo Teachers)
Includes index.
Over 80 generic classroom activities. Needs analysis helps teachers design a course that covers what students need for their working environment. Adaptable activities are transferable across different vocations. Suitable for teachers, teacher trainers, and new teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21403.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Practice of English Language Teaching / Jeremy Harmer. - New edition. - London ; New York : Longman, 1991. - 296 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Includes bibliographical references (p. 285-288) and index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18264.XXIV.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
An Introduction to English language teaching / John Haycraft. - Revised impression. - Harlow : Longman, cop. 1992. - VII, 139 s. : il. ; 22 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
John Haycraft's four week intensive training course for EFL teachers at IH became the foundation for all modern teacher training in this field. This book, based on the four week course, became a bible for English language teachers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11171.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on learning technologies / Nicky Hockly. - Oxford : Oxford University Press, 2016. - XII, 143 stron : illustrations ; 24 cm.
(Lightbrown & Spada. Oxford key concepts for the language classroom series)
Focus on Learning Technologies helps teachers understand the role of digital technologies in supporting language learning for second or foreign language learners aged 5–18. Drawing on research with school-age learners, the book equips teachers with the knowledge necessary to make effective and principled decisions about choosing and using learning technologies in their own language classes. The book provides an accessible overview of key research studies on learning technologies, considers examples from real classroom practice, and provides activities to help teachers relate the content to their own teaching contexts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21411.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21410.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Talking Texts : innovative recipes for intensive reading / Randal Holme. - Ed. 1, 2 im. - Harlow : Longman, 1992. - XVI, 106 s. : il. ; 25 cm.
(Pilgrims Longman Resource Books)
Presenting a range of easy-to-use classroom activities, this teacher's resource book seeks to show how the use of text can improve students' reading skills. It also aims to get students involved in a text, by doing interesting things with it, and to get them talking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11170.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching practices that work)
Includes bibliographical references and index.
This indispensable book presents an accessible, research-driven approach to making content meaningful for English language learners. It enables teachers to put together a differentiated lesson on the run or dig further into proven teaching and learning strategies for non-native speakers. Keep this book on your desk and the sticky notes handy—you'll be marking page after page of useful, effective, and enjoyable additions to your teaching repertoire!—Kristine B. Heim, MA, ELL Teacher, Saint Paul (Minnesota) Public Schools “Standards based, practical, and flexible, this book provides tools for helping ELLs grow in critical areas of literacy. Teachers are guided to select exactly which lessons are most appropriate for the needs of their students and to determine the level of instruction: beginning, intermediate, or advanced. The 'Tech It Out' sections and many website links show how to take learning to the next level in a modern way. Teachers finally have a way to differentiate literacy skills so ELLs can actively participate with their peers. This is a 'must-have' book for every classroom teacher trying to help ELLs succeed! [Jacqueline Wells]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17700.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This is a practical guide to communication activities in the language classroom, suitable for use with students from elementary to advanced level. Part I contains instructions for over 100 different exercises, including interviews, guessing games, jigsaw tasks, problem solving, values clarification techniques, mime, role play and story telling. For each activity, notes are also provided on the linguistic and educational aims, the level, organisation, time and preparation required. Part II contains the accompanying worksheets, which can be copied, making many of the activities instantly available for use in class. A comprehensive table of activities and an index are included for ease of reference.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9520 [Magazyn 1], P.9519 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This is a practical guide to communication activities in the language classroom, suitable for use with students from elementary to advanced level. Part I contains instructions for over 100 different exercises, including interviews, guessing games, jigsaw tasks, problem solving, values clarification techniques, mime, role play and story telling. For each activity, notes are also provided on the linguistic and educational aims, the level, organisation, time and preparation required. Part II contains the accompanying worksheets, which can be copied, making many of the activities instantly available for use in class. A comprehensive table of activities and an index are included for ease of reference.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4281.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This is a practical guide to communication activities in the language classroom, suitable for use with students from elementary to advanced level. Part I contains instructions for over 100 different exercises, including interviews, guessing games, jigsaw tasks, problem solving, values clarification techniques, mime, role play and story telling. For each activity, notes are also provided on the linguistic and educational aims, the level, organisation, time and preparation required. Part II contains the accompanying worksheets, which can be copied, making many of the activities instantly available for use in class. A comprehensive table of activities and an index are included for ease of reference.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
This book provides a practical overview of the most important methods in the field. Readers are drawn into classrooms where various teaching methods and approaches are being used. They are encouraged to reflect on their own beliefs and to develop their own approach to language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9677 [Magazyn 1], P.9710 [Magazyn 1], P.9709 [Magazyn 1], P.9708 [Magazyn 1], P.9678 [Magazyn 1] (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
This book provides a practical overview of the most important methods in the field. Readers are drawn into classrooms where various teaching methods and approaches are being used. They are encouraged to reflect on their own beliefs and to develop their own approach to language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9786 [Magazyn 1], P.9785 [Magazyn 1], P.9780 [Magazyn 1], P.9779 [Magazyn 1], P.9782 [Magazyn 1], P.9783 [Magazyn 1], P.9784 [Magazyn 1], P.9781 [Magazyn 1], P.9778 [Magazyn 1] (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman. - Ed. 2. - Oxford : Oxford University Press, [2002]. - XV, 189, [1] s. : rys. ; 23 cm.
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
This book provides a practical overview of the most important methods in the field. Readers are drawn into classrooms where various teaching methods and approaches are being used. They are encouraged to reflect on their own beliefs and to develop their own approach to language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2050.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2048.XXIV.14 [Czytelnia A], 2049.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Techniques and Principles in Language Teaching / Diane Larsen-Freeman, Marti Anderson. - Third edition - Oxford : Oxford University Press, 2019. - XIX, 252, [1] stron. : rysunki ; 23 cm.
NEW discussion on the political dimensions of language teaching; NEW digital technology chapter; NEW extended coverage of content-based and task-based approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17691.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teenagers / Gordon Lewis. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2016. - X, 114 pages: illustrations ; 25 cm.
(Resource Books for Teachers)
Includes bibliographical references (p. 111) and index.
Provides advice and activities to make working with teenagers a rewarding and enriching experience. Teenagers encourages learners to notice how language works, promotes cultural awareness, develops creative thinking and problem-solving skills, and appeals to teenagers' curiosity beyond the confines of media-driven popular culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17990.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on Literacy / Danling Fu and Marylou M. Matoush. - Oxford : Oxford University Press, copyright 2015. - XII, 145 pages ; 24 cm.
(Oxford Key Concepts for the Language Classroom)
Includes bibliographical references (pages 129-140) and index.
Focus on Literacy explores research on the second language literacy development of learners aged 5-18. It demonstrates how teachers can interpret such research to facilitate their instructional decision-making and classroom practice. This book examines second language literacy development and identity formation in a globalized world from a sociocultural and sociolinguistic perspective. It discusses the complexity of communicative competence and emphasizes the value of strong learning support through scaffolded activities that encourage students to express their understanding and insights in meaningful contexts. Examples are taken from real classroom practice and key research studies, and activities encourage reflection and interaction. This book promotes an informed stance for teachers seeking to empower learners as well as themselves as they encounter the rapid changes of the 21st century.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21412.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17711.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Incorporating a learning-through-doing approach, this student-centered text is designed to develop the oral communication skills needed in academic and professional settings. Task-based listening activities, conversations, small group discussions, and individual presentations are based on real-life situations including getting acquainted, interacting in class, maintaining a conversation, speaking to a group, and developing a presentation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10336.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11598.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
The Longman Academic Reading Series is a five-level series that prepares English language learners for academic work. The aim of the series is to make students more effective and confident readers by providing high-interest readings on academic subjects and by teaching them skills and strategies for effective reading, vocabulary building, note-taking, and critical thinking. The series also encourages students to discuss and write about the ideas they discovered in the readings, making them better speakers and writers of English as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18264.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18263.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11298.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(NorthStar / ed. Frances Boyd, Carol Numrich)
"NorthStar" is an innovative five-level, integrated-skills series for learners of English as a Second Language or English as a Foreign Language. The series is divided into two strands: listening/speaking and reading/writing. There are four books in each strand, taking students from Basic to Advanced. The two books at each level explore different aspects of the same contemporary themes such as the effect of food on mood, experimental punishments for juvenile offenders, the role of cars in modern life, privacy in the workplace, and alternative medicine. The parallel books in each strand are linked by grammar and vocabulary as well, providing the opportunity to recycle and reinforce the language while the content remains fresh and exciting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11299.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej