benchmarking
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(2)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Drewnowski Arkadiusz
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duraj Agnieszka Natasza
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gitling Maciej
(1)
Gozdek Agnieszka (transport)
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuciaba Emilia
(1)
Kuźmicz Katarzyna Anna
(1)
Kwarciński Tomasz
(1)
Kłos-Adamkiewicz Zuzanna
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Milewski Dariusz (ekonomia)
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pieloch-Babiarz Aleksandra
(1)
Rącka Izabela
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Szymańska Katarzyna (nauki o zarządzaniu)
(1)
Tomaszewski Adam
(1)
Turyna Jan
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Weiss Elżbieta (1950- )
(1)
Wydymus Stanisław
(1)
Zawadzki Janusz (politologia)
(1)
Załoga Elżbieta (1950- )
(1)
Zimniewicz Kazimierz
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
KADRY
(3)
BENCHMARKING
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Benchmarking
(1)
DECYZJE
(1)
Dostępność komunikacyjna
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
POLSKA
(1)
PŁACA
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
Regionalny transport pasażerski
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
benchmarking
(-)
beletrystyka
(304)
dzieci
(295)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
finanse
(157)
sport
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
writing
(154)
English literature
(153)
historia
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
reading
(145)
młodzież
(141)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
zarządzanie jakością
(129)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
bezpieczeństwo
(125)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
otyłość
(101)
culture
(100)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
thriller
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
projektowanie
(90)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
stres
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
terroryzm
(87)
ochrona środowiska
(86)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to wydanie uaktualnione, poszerzone między innymi o najnowszą, innowacyjną koncepcję pt: Zarządzanie jutra, Prakseologiczną teorię zarządzania, Koncepcję kreatywnej kontroli czy Partnerstwo publiczno-prywatne oraz uzupełnione nowymi pozycjami literatury. Książka jest rezultatem aktywności pracowników i współpracowników skupionych wokół ówczesnego Zakładu Metod i Technik Zarządzania Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Menedżerskiej SIG w Warszawie. Katedrą od początku jej powstania kieruje prof. zw. dr hab. Stanisław Sudoł dr hc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8943.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10511.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zatytułowana Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem pod red. Nataszy Duraj i Aleksandry Pieloch-Babiarz dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno z rozwojem przedsiębiorczości, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W monografii zawarto wyniki badań autorów z różnych ośrodków naukowych, które odnoszą się do analizy szeregu czynników wpływających na kreowanie przedsiębiorczości, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami, funkcjonującymi w warunkach zmiennego i niestabilnego otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16178.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313-324.
Współczesne organizacje składają się z wzajemnie ze sobą połączonych części (systemów), w których czynnik ludzki jest najważniejszy, bowiem realizuje wspólne określone cele dla powodzenia organizacji jako całości. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest człowiek. Praca przedstawia organizację jako system społeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji procesów pracy, zagadnienie stosunków międzyludzkich i konfliktów w pracy, władzy i przywództwa w organizacji, odnosi się do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarządzania organizacjami. Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12883.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13992.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 236-239
Praca ma na celu zapoznanie czytelnika z systemami klasy MRP, MRP II, ERP oraz z kryteriami, metodami wyboru i wdrażania tych systemów w praktyce gospodarczej. Podstawowe zagadnienia omówione w pracy to: doskonalenie zarządzania jakością; Business Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji; zarządzanie relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management); Just-in-Time; Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania; Lean Management jako metoda projektowania zarządzania; Outsourcing jako metoda projektowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8818 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10294.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest monografią napisaną przez autorów zajmujących się problematyką zarządzania z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w sposób skondensowany rekomendowanych problemów projektowania i zastosowania Decyzyjnych Systemów Zarządzania (DSZ). Dobór materiału podporządkowano kryterium praktycznej użyteczności dla jak najszerszego obszaru zastosowań. Omówiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniejących doświadczeń jak i przewidywanych kierunków rozwoju zastosowań współczesnych metod i narzędzi wspierających procesy podejmowania decyzji. Ta interdyscyplinarna książka składa się z sześciu części: pojęcia, projektowanie i procesy decyzyjne, informacyjne wspomaganie DSZ, narzędzia tego wspomagania, otoczenie DSZ i wreszcie ocenę i doskonalenie DSZ. W prezentacji materiału zastosowano podejście projektowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13338.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono instrumentarium zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Omówiono klasyfikację instrumentów zarządzania oraz dokonano przeglądu współczesnych koncpecji i metod zarządzania. Szczególną uwagę zwrócono na wykorzystanie informacji jako instrumentu wspomagającego podejmowanie decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla zarządzania przedsiębiorstwem i służy pogłębieniu wiedzy o procesach i instrumentach zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. Może także służyć jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunków zarządzania i informatyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8820 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10300.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 227-238, netografia 238-240. Indeks.
Książka może być interesującą pozycją dla menedżerów zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego, a zwłaszcza menedżerów szkolnictwa wyższego, oraz pracowników uczelni. Benchmarking jest z powodzeniem stosowany w szkołach wyższych na świecie. W Polsce do tej pory nie został wprowadzony do praktyki zarządczej. Podjęcie przez autorkę problematyki benchmarkingu jako narzędzia doskonalącego zarządzanie uczelnią stanowi zatem nowatorskie przedsięwzięcie. Celem publikacji jest usystematyzowanie wiedzy na temat inicjatyw benchmarkingowych w szkolnictwie wyższym na świecie. W książce szczegółowo omówiono między innymi: pojęcia związane z zarządzaniem uczelnią, rolę koncepcji organizacyjnego uczenia się oraz organizacji uczącej się w kontekście uczelni, definicję oraz ewolucję pojęcia benchmarkingu, cele benchmarkingu, jego bariery i korzyści z wdrożenia, autorską klasyfikację benchmarkingu z uwzględnieniem kryterium przedmiotowego, podmiotowego, rodzaju danych i ochrony danych, wsparcia i relacji z partnerami, przesłanki podejmowania benchmarkingu w szkołach wyższych, referencyjną metodykę benchmarkingu procesowego w uczelni, opartą na koncepcji spirali benchmarkingowej A. Kelly‘ego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17680.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest napisana i uporządkowana w taki sposób, by była możliwie łatwa w użyciu dla każdego, kto chce znaleźć i nauczyć się nowych metod zarządzania jakością bez konieczności odbycia szkolenia z tego zakresu. Poza tym książka ma charakter instruktażowy. Czytelnik może się nuczyć nowych narzędzi lub odkryć wariacje i nowe zastosowania już znanych. Jest to zarazem poradnik uporządkowany w taki sposób, aby wstępnie zapamiętane narzędzie mogło być łatwo znalezione i przypomniane oraz by czytelnik mógł szybko zidentyfikować odpowiednie narzędzie do rozwiązania określonego problemu czy osiagnięcia szczególnego celu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5043.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6129.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie przedstawiono w formie dialogów, scenariuszy, prezentacji procesów oraz studiów przypadków decyzyjnych i opisów sytuacyjnych: metody analizy dotychczasowego potencjału przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania wiedzą, projektowanie i akcelerację wdrożeń zarządzania wiedzą w organizacjach gospodarczych i pozagospodarczych. Książka składa się z części metodologicznej, opisu przypadków decyzyjnych oraz scenariuszy. Wiodącą ideą opracowania jest pokazanie i propagowanie stanu ciągłego uczenia się organizacji poprzez rozwiązywanie problemów zarządzania wiedzą przez pracowników i menedżerów. Przedstawione instrumenty zarządzania wiedzą adresowane są do kadry menedżerskiej i pracowniczej akceptującej nowe rozwiązania ze świata organizacji i zarządzania. Kolejną grupą adresatów są agenci, menedżerowie i pracownicy wiedzy swobodnie przemieszczający się w różnych sieciach gospodarczych, społecznych, kulturowych i politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10843.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-230 i przy rozdz.
Podręcznik dotyczy szeroko pojętego zarządzania organizacjami. Zawiera materiały dotyczące podstaw zarządzania, a w poszczególnych rozdziałach skupia się na: stylach i funkcjach zarządzania, współczesnych metodach zarządania, zarządzaniu wiedzą, zarządzaniu czasem, zarządzaniu przez komunikowanie, zarządzaniu przez cele, zarządzaniu przez konflikt i teorii motywacji. Na końcu każdego rozdziału, oprócz podstawowej literatury, znajduje się zestaw pytań kontrolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15138.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Książka - poprzez analizę zjawisk i liczne przykłady - ilustruje rzeczywiste przejście procesu zmian w polskiej gospodarce w etap jakościowy, w którym do wzrostu i rozwoju nie wystarcza przywrócenie elementarnego porządku w gospodarce i uruchomienie rezerw prostych w przedsiębiorstwach. Zarządzanie staje się uniwersalnym wyzwaniem na poziomie najwyższego profesjonalizmu, wymagającym od menedżerów równoczesnego czerpania z narosłych doświadczeń, głębokiej wiedzy i - jak zawsze niezbędnej - intuicji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8815 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10289.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 403-421. Indeks.
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, Just in Time, Lean Management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsoursing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, startegiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14906.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15715.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [481]-485.
Książka zawiera podstawową i powszechnie użyteczną wiedzę z obszaru zarządzania współczesnymi organizacjami. Zgromadzone w niej informacje nawiązują do wielu wartościowych opracowań autorów polskich i zagranicznych, które ukazały się na rynku wydawniczym w ostatnich latach. W wielu fragmentach prezentuje również wyniki badań i poglądy autora. Czytelnik nie znajdzie w tej książce dogłębnych analiz i obszernych rozważań, napotka natomiast zwarty system wiedzy podstawowej, niezbędnej do zrozumienia zależności między współczesną organizacją a jej dynamicznym otoczeniem oraz sposobami zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13524.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14488.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 212-226.
Wydawnictwo Naukowe PWN mają zaszczyt zaprezentować publikację, która kompleksowo ujmuje tematykę PASAŻERSKIEGO TRANSPORTU REGIONALNEGO. Istotność tego obszaru tematycznego wynika m.in. ze skutków liberalizacji rynku usług transportowych i deregulacji (głównie regionalizacji transportu pasażerskiego wraz z usamorządowieniem kolei) wynikające z tego faktu liczne problemy dotyczą sfery regulacyjnej i realnej transportu – organizacji, nadzoru, finansowania, kształtowania oferty usługowej itd. W książce tej Czytelnik znajdzie zagadnienia związane m.in. z: - aspektami organizacyjno-prawnymi funkcjonowania transportu regionalnego, - dostępnością transportową, - systemem pasażerskiego transportu regionalnego w Polsce (w ujęciu gałęziowym), - systemem pasażerskiego transportu regionalnego za granicą itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20884.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 109-113.
"Według mojego rozeznania jest to pierwsze w Polsce opracowanie dydaktyczne na temat koncepcji zarządzania. Trudno wyobrazić sobie zatem inne ujęcie, skoro Autor od lat zajmuje się tą problematyką i jest w tym zakresie specjalistą". (z recenzji prof. dr hab. Tadeusza Mendla)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7685.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8688.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-155.
Autor poddał analizie teorie najczęściej wyrażana w nauce o zarządzaniu i zaprezentował własną ocenę praktycznej przydatności tej nauki. Uwaga została skupiona na: przednaukowych badaniach nad organizacją i zarządzaniem (w tym polskim dorobku w tej dziedzinie), istocie nauki o zarządzaniu (w tym naukowości zarządzania i jego funkcji), ofercie nauki o zarządzaniu dla praktyki, najpopularniejszych koncepcjach zarządzania, podejściu holistycznym w zarządzaniu jako sposobie łagodzenia słabych stron nauki o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13600.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14620.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-179.
Podręcznik obejmuje wiedzę o nowoczesnych koncepcjach i metodach zarządzania oraz możliwościach i efektach ich zastosowania w praktyce. Autor przedstawił najpopularniejsze z tych koncepcji i metod, jak benchmarking, outsourcing, lean management, wewnętrzna konkurencja, time based management, organizacja oparta na wiedzy, organizacja wirtualna, organizacja sieciowa, reengineering. Ponieważ od wyboru konkretnej metody zarządzania może zależeć pozycja firmy na rynku oraz jej zdolność do wygrywania w walce konkurencyjnej, ważne jest posiadanie wiedzy pozwalającej właściwie dobrać metody zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7748.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12673.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Głównym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podejść teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najważniejszych metod badawczych używanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczególności w jego specjalności badawczej zarządzanie marketingowe. Z uwagi na to, że podstawowymi obiektami badań tej specjalności czy inaczej subdyscypliny marketingu są systemy marketingowe przedsiębiorstwa oraz organizacji non-profit, a ściślej podsystemy zarządzania marketingowego tych podmiotów gospodarczych, rozpoznanie nasze musiało objąć przede wszystkim metodykę badań tych obiektów, a więc koncepcji zarządzania marketingowego, strategii marketingowych, programów operacyjnych realizacji tych strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej