Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(43)
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
E-booki
(43)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Małecka-Ziembińska Edyta
(3)
Bartkowiak Piotr
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kańduła Sławomira
(2)
Przybylska Joanna
(2)
Warchlewska Anna
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Ankiel Magdalena
(1)
Błaszczyk Paweł
(1)
Chodakowska Aneta
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Dobska Monika
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzelak Aleksander
(1)
Górska Anna
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Iwańczuk-Kaliska Anna
(1)
Jancz Anna
(1)
Jurczak Marcin
(1)
Kaczmarski Marek
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kluzek Marta
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Malewska Kamila
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Mikołajczak Paweł
(1)
Misiejko Adrian
(1)
Mizerka Jacek
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Obrzeżgiewicz Dawid
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Remlein Marzena
(1)
Romanowski Robert
(1)
Sajdak Maja
(1)
Stefańska Magdalena
(1)
Strączkowski Łukasz
(1)
Szulczewska-Remi Aleksandra
(1)
Szutowski Dawid
(1)
Szymusiak Henryk
(1)
Tarka Piotr
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wiszumirska Karolina
(1)
Wiśniewska Dorota
(1)
Wojciechowska Patrycja
(1)
Wojtkowiak Grzegorz
(1)
Wojtkowiak Marcin
(1)
Włosik Katarzyna
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Ziomek Agnieszka
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(42)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Biznesplan
(1)
Innowacje
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
biznesplan
(1)
ceny
(1)
dystrybucja
(1)
finansowanie
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
komercjalizacja
(1)
komunikacja
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
model biznesu
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
proces innowacyjny
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorczość
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 372)
Bibliografie przy rozdziałach.
Skrypt składa się z siedmiu rozdziałów zawierających wprowadzenie teoretyczne wraz z odnośnikami do literatury i źródeł internetowych, pytania testowe, problemowe oraz zadania dostosowane do specyfiki zagadnień i opisywanych koncepcji. Pierwsze cztery rozdziały dotyczą roli przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym, stopnia innowacyjności sektora MŚP, zasad tworzenia biznesplanu oraz modeli biznesu (zgodnie z business model canvas), a także aspektów formalnoprawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w otoczeniu instytucjonalnym (formalnym i nieformalnym). Kolejne trzy rozdziały dotyczą innowacyjności przedsiębiorstw – komercjalizacji wiedzy i technologii, zarządzania procesem innowacyjnym oraz finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22485.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22484.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej