Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(584)
Forma i typ
Książki
(582)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje dydaktyczne
(28)
Publikacje fachowe
(14)
Rejestracje audio i wideo
(4)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(633)
tylko na miejscu
(538)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(286)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(367)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(539)
Autor
Sawicki Jarosław
(15)
Nowak Edward (1951- )
(10)
Czarny Bogusław (1957- )
(8)
Ehrlich Andrzej
(8)
Fierla Irena (1933- )
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Łuczkiewicz Grzegorz
(8)
Begg David K. H
(7)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(7)
Budnikowski Adam (1948- )
(6)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(6)
Podgórski Jarosław
(6)
Blaik Piotr
(5)
Czarny Elżbieta
(5)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(5)
Fischer Stanley (1943- )
(5)
Justyna Marlena
(5)
Jędrysiak Tadeusz
(5)
Owsiak Stanisław (1946- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Dąbkowski Grzegorz
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kall Jacek
(4)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(4)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Mankiw N. Gregory
(4)
Mruk Henryk
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Rymarczyk Jan (1944- )
(4)
Skawińska Eulalia (1943- )
(4)
Taylor Mark P. (1958- )
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Włodarczyk Bogdan
(4)
Bański Jerzy (1960- )
(3)
Bożyk Paweł (1939- )
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939- )
(3)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Górska Grażyna
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(3)
Justyna Stanisław
(3)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lisiński Marek
(3)
Misala Józef (1950- )
(3)
Poskrobko Bazyli
(3)
Rapacki Ryszard
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Stasiak Andrzej
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Winiarska Kazimiera
(3)
Witczak Hubert
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Zalewski Romuald I
(3)
Ajdacki Michał
(2)
Bardi Edward J. (1943- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bee Frances
(2)
Bee Roland
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borg James
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Coyle John Joseph (1935- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Domiter Małgorzata
(2)
Dorosz Andrzej (1943- )
(2)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Durska Małgorzata
(2)
Dyduch Alina
(2)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Dębski Maciej
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(231)
2000 - 2009
(316)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(584)
Język
polski
(584)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(4)
Pracownicy naukowi
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Księgowi
(1)
Logistycy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Politycy
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(90)
ZARZĄDZANIE
(54)
KADRY
(43)
MARKETING
(27)
PODRĘCZNIKI
(18)
TURYSTYKA
(17)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(16)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(13)
RACHUNKOWOŚĆ
(12)
FINANSE
(10)
POLSKA
(10)
USŁUGI
(10)
HANDEL ZAGRANICZNY
(9)
INNOWACJE
(9)
NEGOCJACJE
(9)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
BANKI
(8)
STATYSTYKA
(8)
GLOBALIZACJA
(7)
HOTELARSTWO
(7)
MAKROEKONOMIA
(7)
ORGANIZACJE
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(7)
INTERNET
(6)
KONKURENCJA
(6)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(6)
PORADNIKI
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
EKONOMIA
(5)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(5)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(5)
GOSPODARKA
(5)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
MIKROEKONOMIA
(5)
NAUKI EKONOMICZNE
(5)
Organizacja
(5)
PUBLIC RELATIONS
(5)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Banki
(4)
DECYZJE
(4)
FIRMA (nazwa)
(4)
Finanse
(4)
GASTRONOMIA
(4)
KULTURA
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
PRACA ZESPOŁOWA
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
REKLAMA
(4)
SPOŻYCIE
(4)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(4)
Statystyka
(4)
UNIA EUROPEJSKA
(4)
ZAWÓD
(4)
Zarządzanie
(4)
Analiza finansowa
(3)
BADANIA OPERACYJNE
(3)
BUDŻETY TERENOWE
(3)
CONTROLLING
(3)
EKONOMETRIA
(3)
FINANSE PUBLICZNE
(3)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(3)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
KRYZYS FINANSOWY 2007 r.
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
Makroekonomia
(3)
Marketing
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
PRACA
(3)
PRODUKCJA
(3)
ROLNICTWO
(3)
Rachunkowość
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Rynek finansowy
(3)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(3)
WZROST GOSPODARCZY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zatrudnienie
(3)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
Crowdfunding
(2)
DEMOGRAFIA
(2)
Demografia
(2)
ENCYKLOPEDIE
(2)
ETNOPSYCHOLOGIA
(2)
EURO (pieniądz)
(2)
Temat: czas
2001-
(29)
1901-2000
(10)
1989-
(7)
1989-2000
(7)
2001-0
(7)
1945-1989
(2)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
POLSKA
(4)
Europa
(2)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(133)
Podręcznik
(113)
PODRĘCZNIKI
(32)
PORADNIKI
(14)
Monografia
(12)
Opracowanie
(10)
Materiały pomocnicze
(8)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
Praca zbiorowa
(3)
ENCYKLOPEDIE
(2)
Poradnik
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Monografie
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Oopracowanie
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Zarządzanie i marketing
(29)
Transport i logistyka
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Matematyka
(3)
Psychologia
(3)
Nauka i badania
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(87)
marketing
(41)
zarządzanie
(35)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(30)
handel międzynarodowy
(26)
strategia
(22)
sprawozdanie finansowe
(21)
finanse
(20)
globalizacja
(19)
organizacja
(18)
zarządzanie strategiczne
(17)
handel zagraniczny
(16)
konsument
(16)
rynek pracy
(16)
badania marketingowe
(15)
konkurencyjność
(14)
logistyka
(14)
makroekonomia
(14)
negocjacje
(14)
pieniądz
(14)
przywództwo
(14)
rachunkowość
(14)
Unia Europejska
(13)
gospodarka światowa
(13)
kultura organizacyjna
(13)
marka
(13)
turystyka
(13)
zarządzanie wiedzą
(13)
bilans płatniczy
(12)
motywowanie pracowników
(12)
ekonomia
(11)
gospodarka
(11)
polityka handlowa
(11)
produkt
(11)
promocja
(11)
reklama
(11)
rekrutacja pracowników
(11)
rozwój gospodarczy
(11)
rynek finansowy
(11)
transport
(11)
wynagrodzenie
(11)
łańcuch dostaw
(11)
analiza SWOT
(10)
banki
(10)
komunikacja marketingowa
(10)
kryzys finansowy
(10)
kurs walutowy
(10)
ludność
(10)
rolnictwo
(10)
rynek
(10)
rynek walutowy
(10)
wzrost gospodarczy
(10)
zachowania konsumenckie
(10)
zarządzanie projektami
(10)
Internet
(9)
Polska
(9)
analiza finansowa
(9)
bezrobocie
(9)
inflacja
(9)
innowacje
(9)
integracja gospodarcza
(9)
komunikacja interpersonalna
(9)
konsumpcja
(9)
kultura organizacji
(9)
międzynarodowe stosunki gospodarcze
(9)
ocena pracowników
(9)
planowanie strategiczne
(9)
polityka pieniężna
(9)
pracownik
(9)
produkcja
(9)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
public relations
(9)
struktura organizacyjna
(9)
cło
(8)
finanse przedsiębiorstw
(8)
inwestycje
(8)
kapitał
(8)
koszty
(8)
kredyt
(8)
mikroekonomia
(8)
popyt
(8)
przedsiębiorczość
(8)
przemysł
(8)
strategia marketingowa
(8)
wynik finansowy
(8)
zarządzanie ryzykiem
(8)
analiza ekonomiczna
(7)
analiza strategiczna
(7)
cena
(7)
dystrybucja
(7)
kierowanie
(7)
konflikt
(7)
konkurencja
(7)
marketing bezpośredni
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
migracje
(7)
motywacja
(7)
organizacja wirtualna
(7)
otoczenie przedsiębiorstwa
(7)
polityka fiskalna
(7)
584 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Turystyka muzealna / Izabela Wyszowska, Tadeusz Jędrysiak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 247, [1] strona : ilustracje, fotografie, mapy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 238-[248].
We współczesnym świecie miliony ludzi zwiedzają placówki muzealne. Powstanie Muzeum zwykle oznacza „wpisanie” go na turystyczną mapę kraju, a nawet Europy, dzięki czemu w przewodnikach turystycznych pojawiają się nowe miejsca czy miejscowości. Muzea należą do najważniejszych dóbr kultury, stanowiąc znaczącą atrakcję turystyczną, dzięki posiadanym zbiorom, realizowanym wystawom, podejmowanym działaniom edukacyjnym i popularyzatorskim oraz często samej siedzibie. Książka stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy o muzealnictwie, muzeach w turystyce i turystyce muzealnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18481.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Total global strategy II" 2002.
Bibliogr. Indeks.
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytania problemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8816.XII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10290.XII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-181.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w międzynarodowych korporacjach, funkcjonujących w świecie gospodarki opartej na wiedzy i wielokulturowości, jest złożone i wielowymiarowe. Stąd rodzi się potrzeba wypracowania efektywnych metod rozwiązywania występujących w nich problemów społecznych (personalnych, interpersonalnych, kulturowych) oraz organizacyjnych. W tym celu poszukuje się m.in. wzorca menedżera i specjalisty międzynarodowego (przyszłego ekspatrianta), aby zapewnić spójność kultury organizacyjnej i efektywność zarządzania zasobami ludzkimi w grupach kapitałowych. W książce Autor zwraca szczególną uwagę na: problematykę lokalizacji funkcji personalnej w strukturach grup kapitałowych, koncepcję strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w warunkach wielokulturowości występującej w międzynarodowych grupach kapitałowych, metody i narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi, które mogą być wykorzystywane w grupach kapitałowych, kompetencje i postawy menedżerów międzynarodowych oraz metody oceny ich pracy, identyfikację problemów specyficznych dla zarządzania zasobami ludzkimi w grupach kapitałowych. Książka ukazuje również wątki teoretyczne i koncepcyjne, które mogą stanowić inspiracje do bardziej pogłębionych badań prezentowanej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11886.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13069.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowią dziedzinę wiedzy, która podlega nieustannym zmianom. W książce autor przedstawia podstawową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, niezbędną do prawidłowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a także zrozumienia preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe pojęcia związane z konsumpcją, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wpływ różnych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowań konsumentów na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13492.IX.16.6 [Magazyn 1], P.12333 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12236.IX.16.6 [Wypożyczalnia C], P.12332.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13360.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-153.
W książce została pokazana koncepcja nowego zarządzania publicznego, którego istotą jest wprowadzanie mechanizmów rynkowych do sektora administracji publicznej. Autor, Marcin Zawicki, przedstawił, czym są sektor publiczny i administracja publiczna, czym jest nowe zarządzanie publiczne i jakie są jego instrumenty, jakie są doświadczenia z wdrażania nowego zarządzania publicznego w krajach wysoko rozwiniętych (np. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Holandii) oraz jakie mogą być efekty wdrażania elementów nowego zarządzania publicznego w samorządzie lokalnym w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11515.X.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12749.X.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne)
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik akademicki składa się z dwóch części: w pierwszej zostały przybliżone podstawy teoretyczne oraz metodologia nauki o polityce publicznej. Zostały w niej równiez omówione typowe etapy procesu polityki publicznej, tj. analiza, implementacja, ewaluacja. W części drugiej podręcznika autorzy zapoznają czytelników z charakterystykami wybranych polityk publicznych, czyli politykami: rynku pracy, innowacyjną, edukacyjną, ochrony zdrowia oraz gospodarowania odpadami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13604 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13603.VII.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14625.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-[197].
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14398.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15299.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzyście, na temat aspektów wyboru i funkcjonowania nazw firm i produktów. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddziaływanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo ważne - językowe nazw firm i produktów będących elementem brandingu oraz promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11377.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta, ze względu na przystępność i przemyślaną konstrukcję, umożliwia Czytelnikom zdobycie oraz samodzielne doskonalenie umiejętności stosowania metod statystycznych. Zawiera bowiem wiele cennych wskazówek przydatnych w analizowaniu różnych zjawisk społeczno-gospodarczych. Każdy rozdział rozpoczyna sie od krótkiego omówienia zagadnień statystyki, a następnie prezentowane są przykłady, które w treści nawiązują do różnorodnych problemów współczesnego świata i Europy (Unii Europejskiej), a także do polskich realiów. Podręcznik ten polecany szczególnie studentom kierunków ekonomicznych, zarówno w ramach studiów dziennych, jak i zaocznych, a także praktykom zainteresowanym stosowaniem metod statystycznych w swojej działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4857.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5255.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2548 [Magazyn 1] (1 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-155.
Autor poddał analizie teorie najczęściej wyrażana w nauce o zarządzaniu i zaprezentował własną ocenę praktycznej przydatności tej nauki. Uwaga została skupiona na: przednaukowych badaniach nad organizacją i zarządzaniem (w tym polskim dorobku w tej dziedzinie), istocie nauki o zarządzaniu (w tym naukowości zarządzania i jego funkcji), ofercie nauki o zarządzaniu dla praktyki, najpopularniejszych koncepcjach zarządzania, podejściu holistycznym w zarządzaniu jako sposobie łagodzenia słabych stron nauki o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13600.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14620.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 174-179.
Podręcznik obejmuje wiedzę o nowoczesnych koncepcjach i metodach zarządzania oraz możliwościach i efektach ich zastosowania w praktyce. Autor przedstawił najpopularniejsze z tych koncepcji i metod, jak benchmarking, outsourcing, lean management, wewnętrzna konkurencja, time based management, organizacja oparta na wiedzy, organizacja wirtualna, organizacja sieciowa, reengineering. Ponieważ od wyboru konkretnej metody zarządzania może zależeć pozycja firmy na rynku oraz jej zdolność do wygrywania w walce konkurencyjnej, ważne jest posiadanie wiedzy pozwalającej właściwie dobrać metody zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7748.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12673.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7747.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [181]-193.
Celem monografii jest ukazanie zmian w funkcjonowaniu rynków finansowych w warunkach oddziaływania czynników niefinansowych i kreowanego przez nie ryzyka. W poszczególnych rozdziałach zaprezentowano wpływ kwestii ESG na działalność podmiotów rynku finansowego oraz scharakteryzowano procesy dostosowawcze, jakim podlegają rynki finansowe, transformując się w kierunku tzw. zrównoważonych rynków finansowych, czyli rynków włączających w swoją działalność ryzyko czynników niefinansowych, zwłaszcza uwzględniających w decyzjach konsekwencje oddziaływania czynników ESG.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18446.VIII.4.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21076.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21075.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 343-348.
W przemianach zachodzących we współczesnej gospodarce światowej szczególnie ważną rolę odgrywają korporacje transnarodowe (KTN), będące grupą przedsiębiorstw największych i najbardziej ekspansywnych międzynarodowo. Książka wnosi aktualną i wartościową wiedzę o KTN do trzech akademickich przedmiotów: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne, Biznes międzynarodowy oraz Zarządzanie. Będzie bardzo pomocna w studiowaniu tych przedmiotów, przygotowywaniu prac magisterskich i doktorskich, a także w badaniach naukowych międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw. Zainteresują się nią również pracownicy i współpracownicy filii KTN oraz krajowych firm działających za granicą, a także instytucji zajmujących się inwestycjami zagranicznymi w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4700.XI.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5089.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-258.
Dzięki postępowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywców finalnych intensywnie rozwija się nowa generacja produktów zlożonych - produkty systemowe. Stanowią one poziom działań konkurencyjnych i współpracy przedsiębiorstw i ich interesariuszy. Przez zwiększenie atrakcyjności i konkurencyjności całej gospodarki działania te mogą też wywołać zainteresowanie państwa i przyczynić się do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjności. Wreszcie innowacyjny charakter produktów systemowych wpływa na konieczność zmiany koncepcji działań marketingowych, a nawet modelu biznesu. Książka omawia sferę produktów systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej i komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12301.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzia public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami public relations. Omówiono w niej: istotę puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania; formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Decyzje menedżerskie z Excelem - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm.
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 10288 IX.11 CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.241 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Handel zagraniczny : poradnik dla praktyków. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 1 dysk optyczny (CD ROM) ; 12 cm.
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 4975 XI CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.107 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leksykon finansów. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 368 s. ; 24 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: finanse leksykon
Leksykon zawiera informacje dotyczące bardzo szeroko rozumianej dziedziny finansów. Zamiarem autorów było jak najpełniejsze i najbardziej wszechstronne zaprezentowanie finansów. Osiągnięciu tego celu służy m.in. uwzględnienie przydatnych haseł z takich dziedzin, jak prawo czy rachunkowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1988.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej