Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(38)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(39)
tylko na miejscu
(35)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Penc Józef (1939- )
(4)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Mansfield Edwin
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szymańska Anna
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Datko Marek
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Durlik Marek
(1)
Filipek Agnieszka
(1)
Filipek Agnieszka (fundusze strukturalne)
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Głąbiński Stanisław
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Schauz Ewa
(1)
Sobczyk Mieczysław
(1)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
MARKETING
(6)
ZARZĄDZANIE
(5)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
INNOWACJE
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
GOSPODARKA
(2)
PORADNIKI
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FUNDUSZ SPÓJNOŚCI UE
(1)
FUNDUSZE INWESTYCYJNE
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
JAKOŚĆ
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PRACA
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO WSPÓLNOTOWE EUROPEJSKIE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROGNOZY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
ROLNICTWO
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SPONSORING
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TELEKOMUNIKACJA
(1)
WIEŚ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(8)
przedsiębiorstwo
(8)
zarządzanie
(8)
Internet
(4)
produkcja
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
fundusze strukturalne
(3)
produkt
(3)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
public relations
(3)
reklama
(3)
system produkcyjny
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
TQM
(2)
innowacje
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
popyt
(2)
proces produkcyjny
(2)
strategia marketingowa
(2)
towar
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
CRM
(1)
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz Spójności
(1)
KCRM
(1)
Parlament Europejski
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
alokacja zasobów
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
czas pracy
(1)
działalność innowacyjna
(1)
e-biznes
(1)
e-logistyka
(1)
e-zarządzanie
(1)
ekonomia
(1)
etyka
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
fundusze inwestycyjne
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość
(1)
jakość życia
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja sieciowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencja doskonała
(1)
kredyt
(1)
kultura
(1)
leasing
(1)
logistyka
(1)
makroekonomia
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing sponsorski
(1)
marketing strategiczny
(1)
matematyka finansowa
(1)
mikroekonomia
(1)
model ekonometryczny
(1)
monopol
(1)
motywacja
(1)
motywowanie
(1)
motywowanie pracowników
(1)
networking
(1)
obsługa klienta
(1)
oligopol
(1)
organizacja pracy
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
organizacje publiczne
(1)
papiery wartościowe
(1)
pieniądz
(1)
podaż
(1)
polityka spójności
(1)
praca zespołowa
(1)
prawo europejskie
(1)
prognozowanie
(1)
projekt inwestycyjny
(1)
projektowanie
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek
(1)
sponsoring
(1)
sport
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia
(1)
system informacyjny
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Prezentowane w książce metody i techniki zarządzania powinny być przydatne w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Ich wykorzystanie zaś powinno zaowocować wzrostem produktywności zasobów, a w rezultacie poprawą wyników ekonomicznych przedsiębiorstw. Książka uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1742.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-207
W książce omówiono rozwój systemów informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerową integrację przedsiębiorstwa, zastosowanie Internetu w działalności przedsiębiorstwa, w tym w zarządzaniu marketingiem, co stanowi istotę organizacji wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14668 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14669 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14660.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15474.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarządzania)
Praca stanowi kompendium współczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych procesów produkcyjnych. W książce spróbowano połączyć dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarządzania operatywnego ze współczesnymi osiągnięciami High-Technology. Książka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak również praktycznym podręcznikiem dla projektantów. Tom pierwszy obejmuje zagadnienia strategii planowania oraz podstaw wytwarzania, organizacji i zarządzania produkcją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5482.IX.6 [Magazyn 1], P.5483 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6879.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6878.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarządzania)
Praca stanowi kompendium współczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych procesów produkcyjnych. W książce spróbowano połączyć dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarządzania operatywnego ze współczesnymi osiągnięciami High-Technology. Książka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak również praktycznym podręcznikiem dla projektantów. Tom pierwszy obejmuje zagadnienia strategii planowania oraz podstaw wytwarzania, organizacji i zarządzania produkcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3597 [Magazyn 2], P.2351 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań (zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze), stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w nim ludzi, tak zaplanować ich działania, aby realizacja tego procesu była możliwa przy najmniejszych nakładach środków rzeczowych i pracy żywej (cele ekonomiczne) oraz zaspokoić oczekiwania pracowników (cele społeczne). Tym zagadnieniom poświęcone jest niniejsze opracowanie. Prezentuje ono przedsiębiorstwo jako system pracy, jako środowisko dla samego procesu pracy. Określa zadania i funkcje ludzi w systemie pracy, stawiane im wymagania. Podkreśla szczególną rolę kierowników w osiąganiu sukcesów w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1981 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1980.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-270.
W książce przedstawiono aktualny stan wiedzy i tendencje wykorzystywania w naszej rzeczywistości teorii i koncepcji zarządzania publicznego oraz doświadczeń zdobytych przez kraje Unii Europejskiej. W części jest to więc podręcznik dla studentów kierunku zarządzanie i marketing oraz praktyków. W pracy zawarto też pokaźny materiał badawczy z dwóch województw, co pozwoli praktykom zorientować się w jakim stopniu wdrożyli już zasady zarządzania publicznego i co mogą natychmiast poprawić, a co należy wprowadzić w późniejszym okresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6230 [Magazyn 2], P.4417 [Magazyn 1], P.5124 [Magazyn 1], P.4418 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4872.X.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4871.X.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności opanowania i stosowania zasad strategicznego myślenia i działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1751.IX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy „czują”, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Menedżer zależnie od własnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsiębiorstwa sam musi dobrać zestaw pasujący do jego sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1755.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 246-247. Indeks.
Wszyscy mamy świadomość jak bardzo potrzebne jest wsparcie naszym gminom, miasteczkom, wsiom. Bardzo często nie zdajemy sobie sprawy, że te pieniądze czekają na dobre programy. Jak je sporządzić? Dlaczego i czy naprawdę jest to takie skomplikowane ? W okresie 2007-2013 specjalnie dla wsi stworzona dwa fundusze: Europejski Fundusz Rolny Rozwoju Obszarów Wiejskich, Europejski Fundusz Rybacki. Jakie obszary będą dofinansowane z tych i z innych funduszy. Co i jak zrobić, zby z nich skorzystać dowiecie się z tej książki. Tu znajdziecie kompendium, zwykle rozproszonej, wiedzy na temat konkretnych programów, działań i wymagań przez nie stawianych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6686.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piszę akademicką pracę promocyjną : licencjacką, magisterską, doktorską / Krystyna Wojcik. - Wyd. 7 zm. i rozszerz. - Warszawa : Placet, 2005. - 135 s. : tab. ; 24 cm.
Książka jest praktycznym poradnikiem zawierającym wskazówki dla autorów prac licencjackich, magisterskich i doktorskich w zakresie prawidłowego tworzenia prac akademickich. Autorka w sposób przystępny i przejrzysty wskazuje rozwiązania problemów, jakie może napotkać autor w ciągu całego procesu przygotowywania pracy - poczynając od wyboru tematu i promotora aż do stworzenia czystopisu odpowiadającego wszelkim wymaganiom. Czytelnik znajdzie tu m.in. odpowiedzi na pytania: jakie są wymagania ustawowe w stosunku do prac promocyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem prac doktorskich, jak powoływać się na cudze myśli, by nie popełnić plagiatu oraz zachować zgodność z intencją i istotą tych myśli, jak tworzyć strukturę pracy, by zachować cechy rządzące konstrukcją tekstu naukowego (prostotę, przejrzystość, kondensację, metodyczność, harmonię), jak oznaczać części struktury, by zachować układ hierarchiczny zagadnień, jak i gdzie szukać materiałów źródłowych, oceniać ich wartość i przydatność do opracowania pracy promocyjnej, jak zachować podstawowe cechy tekstu naukowego (logiczny tok rozumowania, dostateczne udowadnianie twierdzeń i obiektywizm), jak prowadzić badania empiryczne, jakie są powszechnie zalecane zasady edytorskie. W poradniku przedstawiono również podstawowe różnice w zasadach dotyczących tworzenia prac licencjackich, magisterskich i doktorskich. Zawiera on ponadto wiele praktycznych przykładów, schematów i wzorów, w tym wzory notek bibliograficznych, przypisów, stron tytułowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4870.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej