Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(38)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(35)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(24)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(19)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(35)
Autor
Penc Józef (1939- )
(4)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Mansfield Edwin
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szymańska Anna
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aftyka Waldemar
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Datko Marek
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Durlik Marek
(1)
Filipek Agnieszka
(1)
Filipek Agnieszka (fundusze strukturalne)
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Głąbiński Stanisław
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Schauz Ewa
(1)
Sobczyk Mieczysław
(1)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
MARKETING
(6)
ZARZĄDZANIE
(5)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
INNOWACJE
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
GOSPODARKA
(2)
PORADNIKI
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FUNDUSZ SPÓJNOŚCI UE
(1)
FUNDUSZE INWESTYCYJNE
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
JAKOŚĆ
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PRACA
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO WSPÓLNOTOWE EUROPEJSKIE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROGNOZY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
ROLNICTWO
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SPONSORING
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TELEKOMUNIKACJA
(1)
WIEŚ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAWÓD
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(8)
przedsiębiorstwo
(8)
zarządzanie
(8)
Internet
(4)
produkcja
(4)
cena
(3)
dystrybucja
(3)
fundusze strukturalne
(3)
produkt
(3)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
public relations
(3)
reklama
(3)
system produkcyjny
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
TQM
(2)
innowacje
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
popyt
(2)
proces produkcyjny
(2)
strategia marketingowa
(2)
towar
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
CRM
(1)
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz Spójności
(1)
KCRM
(1)
Parlament Europejski
(1)
Unia Europejska
(1)
administracja publiczna
(1)
alokacja zasobów
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
czas pracy
(1)
działalność innowacyjna
(1)
e-biznes
(1)
e-logistyka
(1)
e-zarządzanie
(1)
ekonomia
(1)
etyka
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
fundusze inwestycyjne
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel elektroniczny
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość
(1)
jakość życia
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja sieciowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencja doskonała
(1)
kredyt
(1)
kultura
(1)
leasing
(1)
logistyka
(1)
makroekonomia
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing sponsorski
(1)
marketing strategiczny
(1)
matematyka finansowa
(1)
mikroekonomia
(1)
model ekonometryczny
(1)
monopol
(1)
motywacja
(1)
motywowanie
(1)
motywowanie pracowników
(1)
networking
(1)
obsługa klienta
(1)
oligopol
(1)
organizacja pracy
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
organizacje publiczne
(1)
papiery wartościowe
(1)
pieniądz
(1)
podaż
(1)
polityka spójności
(1)
praca zespołowa
(1)
prawo europejskie
(1)
prognozowanie
(1)
projekt inwestycyjny
(1)
projektowanie
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek
(1)
sponsoring
(1)
sport
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia
(1)
system informacyjny
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena. Podstawy zarządzania)
Praca stanowi kompendium współczesnej wiedzy z zakresu teorii i praktyki przygotowania i efektywnego eksploatowania nowych i modernizowanych procesów produkcyjnych. W książce spróbowano połączyć dorobek tradycyjnego nurtu naukowej organizacji produkcji i zarządzania operatywnego ze współczesnymi osiągnięciami High-Technology. Książka ma charakter opracowania monograficznego, jest jednak również praktycznym podręcznikiem dla projektantów. Tom drugi obejmuje zagadnienia projektowania systemów produkcyjnych, oceny projektów i decyzji projektowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7770 [Magazyn 1], P.7769 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7768.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8774.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
W tej publikacji przedstawiona została szeroka gama narzędzi i sposobów motywowania oraz ich znaczenie i wpływ na wykonywaną pracę. Omówiono m.in. motywacyjny charakter systemu płac, organizacji pracy, partycypacji w zarządzaniu, doboru pracowników czy planowania karier. Niniejsza książka systematyzuje wiedzę praktyczną na ten temat - również w obliczu zmian spowodowanych wprowadzaniem nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1346.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka ma przybliżyć, dynamicznie rozwijający się, świat aplikacji technik i technologii informatycznych. Ciągłe propozycje coraz bardziej doskonałych technicznie produktów nasuwają głęboką refleksję - gdzie są granice możliwości rowoju nowych technologii. Poznanie dotychczasowych technik komunikacji pozwala jednak lepiej zrozumieć aktualne tendencje i dostosować do nich decyzje implementowania rozwiązań w przedsiębiorstwie. Układ książki logicznie szereguje istotne i szczegółowe techniki przekazu informacji, niezbędne w zarządzaniu, według wzrastającej częstotliwości przekazu, rozwiązań technologicznych oraz dynamiki ich stosowania i umasowienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3217 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3216.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Indeks.
Ekonomia, chociaż dla wielu studentów przedmiot niełatwy, nie jest ani tak trudna, ani tak sucha, jak to się czasami wydaje. Wielu praktyków nauczania twierdzi, że kluczem do ciekawego wykładu jest przedstawienie studentom bogatego oraz interesującego materiału ilustrującego wykładane zasady i sprawdzającego ich zrozumienie, a także umieszczającego je w kontekście podejmowania interesujących z punktu widzenia studentów decyzji o charakterze politycznym i biznesowym. Ów punkt widzenia, legł u podstaw tej książki. Podstawowe zasady makroekonomii i z reguły trudne do zrozumienia związki między nimi, tu zostały czytelnie ujęte i zilustrowane odpowiednimi przykładami. To co różni tę książkę od innych, to fakt, że większa część materiału została w niej poświęcona różnorodnym pytaniom i testom, aby czytelnicy mogli określić stopień zrozumienia problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1347.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zrozumienie podstawowych zasad mikroekonomii pozwala świadomie patrzeć na rynek i zachodzące na nim zmiany. Dla przedsiębiorców jest to niezbędne abecadło wiedzy o zachowaniach rynkowych pozwalające na dostosowanie działań biznesowych do zmian zachodzących w otoczeniu. Cennym uzupełnieniem teorii są tu obszerne studia zmian w podstawowych gałęziach przemysłu zachodzących pod presją warunków zewnętrznych. Przystępny i zwięzły opis poszczególnych zagadnień kończy się krótkim sprawdzianem zrozumienia ich istoty. Każdy rozdział zakończony jest przypomnieniem poznanych terminów oraz zestawem zadań i ćwiczeń pomagających zrozumieć, sprawdzić i ugruntować zawartą w nim wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12519 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1348.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: zasady działania, warunki sukcesu.
Książka stanowi zbiór wskazówek jak kreować, kierować oraz utrzymywać zmiany w organizacji, aby lepiej przystosować jej własną zmienność do zmienności otoczenia, z którym pozostaje ona w ciągłej i dynamicznej interakcji. Szczególną uwagę zwrócono w niej na projektowanie zmian i kluczowe czynniki ich wprowadzania, aby mogły być one realizowane szybko i skutecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4042 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4040.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zarządzenie jest kluczem do sukcesu i to niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo na rynku ma pozycję wiodącą, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna działalność. Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania: co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu? jak ma się zachowywać nowoczesny menedżer, aby mógł panować nad burzliwym otoczeniem i radzić sobie z coraz trudniejszą przyszłościąw jaki sposób ma tworzyć wygrywające strategie, aby zapewnić swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu? Ta książka pokazuje dobre zarządzanie, zarządzanie dla przyszłości, pobudzające siłę wyobraźni i kreatywność menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2352.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Książka w przystępny sposób opisuje zasady, sposoby budowy i wdrażania konkretnych strategii w poszczególne dziedziny działalności firmy. Taki proces pozwala zwiększyć zdolność adaptacji przedsiębiorstwa do zmieniającego się i niepewnego otoczenia. Autor prezentuje podejście strategiczne do takich dziedzin, jak: marketing i jego wyzwania; kreowanie innowacji; gospodarowanie zasobami pracy; ochrona środowiska. Właśnie te dziedziny są w praktyce zarządzania najważniejsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2353 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1349.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing biznes finanse
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 800 [Magazyn 2], P.268 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.267.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Są książki wymagające na wstępie choćby najbardziej zwięzłych wyjaśnień, i do takich z całą pewnością należy ta właśnie. Otóż trzeba powiedzieć, że trzymasz w ręku, drogi Czytelniku, książkę, którą trudno byłoby zaliczyć do, tak obecnie popularnych, science fiction. Nie jest to powieść prezentująca mrożącą krew w żyłach akcję, walki wojowników różnych ras, kultur, mieszkańców odległych planet. Nic takiego tutaj, drogi Czytelniku, nie znajdziesz. Właściwie fantazji tu niewiele, a autor z całą świadomością starał się, by było jej możliwie jak najmniej. Autor bowiem nie fantazjował, a starał się na podstawie znanej nam rzeczywistości i wydarzeń minionych stuleci domyślać się, a może lepiej byłoby powiedzieć, przewidzieć, jak będzie wyglądał wiek XXI. I dlatego właśnie, właściwie wszystko co autor przewiduje, ma wyraźne korzenie w tym, co działo się w wieku XIX i XX. Zmiany, o jakich mowa, a przede wszystkim zmiany w postawie i w działaniu pokoleń XXI stulecia wywodzące się głównie ze zrozumienia błędów, pomyłek, a nawet głupot popełnionych przez człowieka w dwóch minionych wiekach. Autor przewiduje, że znaczna większość ludzkości błędy te dostrzegła, zrozumiała, przeanalizowała i, na ogół z powodzeniem, szukała dróg i sposobów, by ich nie powtórzyć. Oczywiście naprawa tych błędów niezbyt odległej przeszłości, położenie kresu agresji, stworzenie praw, którym mógłby się podporządkować cały świat nie może być czymś łatwym, i nie może się odbyć bez zmiany postawy, poglądów i poczynań wszystkich narodów. I dlatego właśnie przewidywania autora zawarte w tej książce nie są wcale proste i dalekie od łatwego optymizmu. Można przewidzieć, że wiek XXI generalnie uspokoi świat, ale ludzkości jeszcze nie zmieni. I to też przewiduje autor. Autor nie ma wątpliwości, że nie wszyscy się z nim zgodzą. Dlatego też nie stara się przekonywać do swoich racji, a jedynie skłonić do zastanowienia się, dyskusji nad tym, do czego właściwie zmierzamy w XXI stuleciu. Jeśli książka przyczyni się do upowszechnienia takich rozważań i dyskusji – autor uzna, że osiągnął cel, jaki sobie stawiał pisząc tę książkę, a sama książka okazała się potrzebna i pożyteczna."
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej