Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(276)
Forma i typ
Książki
(275)
Publikacje naukowe
(75)
Publikacje dydaktyczne
(45)
Publikacje fachowe
(22)
E-booki
(4)
Dostępność
dostępne
(304)
tylko na miejscu
(258)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(105)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(215)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(259)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Szczypa Piotr
(9)
Zenderowski Radosław (1974- )
(9)
Borcuch Artur (1977- )
(7)
Opolski Krzysztof
(7)
Karski Jerzy Bohdan ( - 2009)
(5)
Kotowska Beata
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(4)
Sitko Jacek
(4)
Szelągowska Anna
(4)
Uziębło Aldona
(4)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Bukowski Sławomir I. (1956- )
(3)
Dejnaka Agnieszka
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gawłowski Robert
(3)
Iwański Rafał (1982- )
(3)
Kordel Zdzisław (1950- )
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Nowak Maciej Jacek
(3)
Pszczółka Ireneusz
(3)
Sokół Aneta (ekonomia)
(3)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(3)
Zimon Dominik
(3)
Ziółko Monika
(3)
Bukowska Grażyna
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Hońko Stanisław
(2)
Klimowicz Monika
(2)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(2)
Krzyżanowski Julian T
(2)
Leowski Jerzy
(2)
Michalski Konrad (ekonomia)
(2)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(2)
Miler Ryszard (ekonomia)
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Noga Marian (1946- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Nowakowska Aleksandra
(2)
Przybylska Joanna (ekonomia)
(2)
Przygodzki Zbigniew
(2)
Skolimowska Anna (1984-)
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(2)
Witczak Izabela
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(2)
Wyszkowska-Kaniewska Olga
(2)
Łuczyszyn Andrzej
(2)
Świecka Beata
(2)
Anuszewska Izabella
(1)
Bagiński Paweł
(1)
Banaszewska Monika
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartoszewicz Anna (ekonomia)
(1)
Bednarczyk J.L
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bielecka Małgorzata
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bokajło Wiesław (1946- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bołoz Mariusz
(1)
Brodniewicz Teresa (biolog)
(1)
Bromber Piotr
(1)
Brzozowska Krystyna (1952- )
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Buliński Leszek (1961- )
(1)
Bąk Iwona
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cheba Katarzyna
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Ciak Jolanta
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubak Wawrzyniec
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dolan Paul (1968- )
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Dołzbłasz Sylwia
(1)
Drejerska Nina
(1)
Drygas Mirosław
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dyr Tadeusz (1964-2019)
(1)
Dziubińska-Michalewicz Małgorzata
(1)
Długosz Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(169)
2000 - 2009
(52)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(276)
Język
polski
(275)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(47)
Menedżerowie
(8)
Księgowi
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły średnie
(3)
Lekarze
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Urzędnicy
(2)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Epidemiolodzy
(1)
Farmaceuci
(1)
Hotelarze
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Logistycy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(25)
Przedsiębiorstwo
(10)
SŁUŻBA ZDROWIA
(10)
RACHUNKOWOŚĆ
(9)
TURYSTYKA
(9)
Logistyka gospodarcza
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
ZARZĄDZANIE
(8)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(8)
Służba zdrowia
(7)
BANKI INTERNETOWE
(6)
INNOWACJE
(6)
Logistyka
(6)
RYNEK FINANSOWY
(6)
ZDROWIE PUBLICZNE
(6)
Zarządzanie
(6)
FINANSE
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
GLOBALIZACJA
(5)
PRACE DYPLOMOWE
(5)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(5)
ROZWÓJ REGIONALNY
(5)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
Turystyka
(5)
WZROST GOSPODARCZY
(5)
Finanse publiczne
(4)
KADRY
(4)
POLSKA
(4)
PROMOCJA ZDROWIA
(4)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(4)
RYNEK KAPITAŁOWY
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Transport
(4)
Unia Europejska (UE)
(4)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(4)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(3)
EKOROZWÓJ
(3)
GOSPODARKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(3)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KRYZYS GOSPODARCZY
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
LEKI
(3)
LUDZIE STARZY
(3)
MARKETING
(3)
PIENIĄDZ
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
Polityka pieniężna
(3)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
Administracja publiczna
(2)
Analiza finansowa
(2)
BANKI
(2)
BUDŻETY TERENOWE
(2)
Bank centralny
(2)
Banki
(2)
Branża TSL
(2)
Budżety terenowe
(2)
COVID-19
(2)
DOSTĘP do ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
(2)
EURO (pieniądz)
(2)
FINANSE PUBLICZNE
(2)
Finanse
(2)
Finansowanie
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
KULTURA
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencyjność
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
Marketing
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(2)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA UE
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
Partycypacja społeczna
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Praca licencjacka
(2)
Praca magisterska
(2)
Prace dyplomowe
(2)
Promocja zdrowia
(2)
REGIONY (adm.)
(2)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(2)
RYNEK
(2)
Temat: czas
2001-
(57)
1901-2000
(17)
1989-2000
(15)
2001-0
(10)
1989-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(41)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
POLSKA
(3)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
EUROPA
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
ŚLĄSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(31)
Monografia
(26)
Opracowanie
(23)
Materiały pomocnicze
(18)
PODRĘCZNIKI
(15)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(14)
Praca zbiorowa
(12)
PORADNIKI
(7)
Raport z badań
(6)
Poradnik
(5)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(51)
Zarządzanie i marketing
(31)
Transport i logistyka
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Medycyna i zdrowie
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Edukacja i pedagogika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Nauka i badania
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(32)
zarządzanie
(21)
zarządzanie jakością
(17)
Unia Europejska
(16)
Polska
(13)
samorząd terytorialny
(13)
logistyka
(11)
marketing
(11)
turystyka
(10)
zdrowie publiczne
(10)
finanse publiczne
(9)
globalizacja
(9)
polityka zdrowotna
(9)
służba zdrowia
(9)
bankowość elektroniczna
(8)
kapitał ludzki
(8)
rozwój gospodarczy
(8)
sprawozdanie finansowe
(8)
sprawozdawczość finansowa
(8)
transport
(8)
łańcuch dostaw
(8)
finanse
(7)
finanse przedsiębiorstw
(7)
gospodarka
(7)
opieka zdrowotna
(7)
polityka pieniężna
(7)
usługi medyczne
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(7)
Internet
(6)
administracja publiczna
(6)
finansowanie
(6)
kapitał intelektualny
(6)
kapitał społeczny
(6)
konkurencyjność
(6)
organizacja
(6)
rachunkowość
(6)
rentowność
(6)
rozwój regionalny
(6)
system opieki zdrowotnej
(6)
giełda papierów wartościowych
(5)
innowacyjność przedsiębiorstw
(5)
kapitał obrotowy
(5)
karta płatnicza
(5)
komunikacja
(5)
komunikacja marketingowa
(5)
kryzys finansowy
(5)
kultura organizacyjna
(5)
podatek
(5)
praca licencjacka
(5)
praca magisterska
(5)
projekt inwestycyjny
(5)
przedsiębiorczość
(5)
przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
rozwój lokalny
(5)
rynek kapitałowy
(5)
rynek pracy
(5)
system logistyczny
(5)
wartość przedsiębiorstwa
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
środki pieniężne
(5)
świadczenia zdrowotne
(5)
analiza finansowa
(4)
audyt wewnętrzny
(4)
bank spółdzielczy
(4)
bankowość
(4)
biznesplan
(4)
budżetowanie
(4)
deficyt budżetowy
(4)
jakość usług
(4)
konsument
(4)
leki
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
pieniądz
(4)
promocja zdrowia
(4)
płatności zbliżeniowe
(4)
płynność finansowa
(4)
rachunkowość finansowa
(4)
rachunkowość zarządcza
(4)
restrukturyzacja
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
rynek finansowy
(4)
rynek turystyczny
(4)
technologia informacyjna
(4)
wynik finansowy
(4)
wzrost gospodarczy
(4)
zarządzanie projektami
(4)
zarządzanie zapasami
(4)
Światowa Organizacja Zdrowia
(4)
Narodowy Bank Polski
(3)
audyt
(3)
bezpieczeństwo społeczne
(3)
bilans finansowy
(3)
budżet
(3)
dystrybucja
(3)
dzieci
(3)
ekonomika
(3)
gospodarstwo domowe
(3)
handel międzynarodowy
(3)
innowacje
(3)
innowacyjność
(3)
276 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Unia Europejska jest ugrupowaniem państw rozwiniętych, zainteresowanych zrównoważonym rozwojem ludzkości, w tym postępem w krajach rozwijających się. Dlatego też przez ostatnie pół wieku procesowi integracji europejskiej towarzyszyło stopniowe kształtowanie się europejskiej polityki rozwojowej, rozumianej jako całościowej koncepcji wspierania przez UE rozwoju krajów słabiej rozwiniętych. W planowaniu i realizacji tej polityki uczestniczyły zarówno poszczególne państwa członkowskie Wspólnot Europejskich (a następnie Unii Europejskiej), jak i instytucje wspólnotowe. Wraz z pogłębianiem integracji i kolejnymi etapami rozszerzenia, zjednoczona Europa w coraz większym stopniu angażowała się w rozwiązywanie problemów rozwojowych państw Południa, obejmując programami i projektami pomocowymi rosnącą liczbę krajów należących do uboższej części świata. Jednocześnie zacieśnieniu ulegała współpraca między krajowymi i wspólnotowymi instytucjami odpowiedzialnymi za przekazywanie pomocy dla zagranicy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8345.XII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9713.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest próbą nawiązania do wielowątkowej dyskusji, jaka toczy się w literaturze światowej oraz polskiej na temat uwarunkowań wzrostu gospodarczego. Czy na obecnym etapie rozwoju, gospodarka rynkowa może funkcjonować bez bieżącej polityki ekonomicznej? Czy rządy i banki centralne powinny skoncentrować się na tworzeniu podażowych warunków dla długookresowego wzrostu gospodarczego, czy też powinny prowadzić aktywną politykę ekonomiczną w krótkim okresie, opartą na próbach sterowania popytem? Kiedy i jaka polityka ekonomiczna może stymulować wzrost gospodarczy lub tworzyć bariery dla tego wzrostu? Prezentowana książka stanowi próbę odpowiedzi na powyższe pytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6987.XI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7792.XI.3 [Czytelnia C], 7791.XI.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-242.
Książka poświęcona jest miejscu i roli Komitetu Regionów w procesie jednoczenia Europy. Komitet Regionów jest najmłodszą instytucją Unii Europejskiej. Powołany Traktatem z Maastricht w 1992 r., rozpoczął działalność w marcu 1994 r. Od samego początku miał zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Dla pierwszych był on ucieleśnieniem „,,subsydiarności??, gwarantem udziału samorządów terytorialnych w tworzeniu Europy opartej na zasadach demokracji obywatelskiej. Przeciwnicy poddawali w wątpliwość celowość jego istnienia, argumentując, iż sprawy samorządu należą do wyłącznych kompetencji państw członkowskich, natomiast regiony nie mogą uzurpować sobie praw do udziału w polityce zagranicznej. Ostatecznie o powołaniu Komitetu Regionów przesądził nacisk rządu niemieckiego, popieranego przez Komisję Europejską. Ta ostatnia gotowa była przyznać nowej instytucji stosunkowo duże kompetencje. W efekcie utworzono jednak organ o dość ograniczonych kompetencjach. Udział Komitetu Regionów w procesie decyzyjnym Unii Europejskiej ogranicza się do wydawania opinii. Są one publikowane w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9714.XII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psy­chicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo inter­netowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10934.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9975.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11626.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-159.
Wśród licznych opracowań dotyczących poszczególnych aspektów działalności zakładów opieki zdrowotnej przedstawiona praca ujmuje możliwie cało­ściowo proces rozwoju rynku niepublicznych zakładów opieki zdrowotnych w Polsce. Autor wyznaczył sobie trudne zadanie zaproponowania kolejnej pozycji literatury, która ma wyjaśnić możliwości i trudności rozwoju sektora prywatnego w opiece zdrowotnej wobec aktualnego stanu prawnego, orga­nizacyjnego i finansowego oraz subiektywnych odczuć pacjentów. Praca może stanowić kompendium wiedzy potrzebnej do sprawnego poruszania się w realiach systemu ochrony zdrowia w Polsce przydatne osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę ale również osobom które tę wiedzę zechcą wykorzystać w swoich niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10943.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpośrednim następstwem zmian zachodzących w otoczeniu współczesnego przedsiębiorstwa, w tym w szczególności procesów globalizacyjnych jest: zmiana struktury potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa na korzyść zasobów niematerialnych, wzrost ryzyka prowadzonej działalności, jak również międzynarodowa migracja kapitału w celu poszukiwania nowych źródeł wartości. Dla zarządzania finansowego oznacza to konieczność: rozszerzenia horyzontów poznawczych, wychodzenia poza tradycyjne ujęcia, tworzenie nowych paradygmatów, a co za tym idzie poszukiwania nowych metod, instrumentów i narzędzi zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7711.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8717.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5606 [Magazyn 2], 5605 [Magazyn 2], P.4979 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Książka zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6680.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10209 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-265.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11618.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-181 i przy rozdz.
Podręcznik jest on mocno osadzony w dziedzinie ekonomii, a jednocze¬śnie zawiera precyzyjne omówienie dystrybucyjnych konsekwencji wyboru różnych modeli ekonomicznych oraz uzasadnienie konieczności udziału systemu publicznego w rynku opieki zdrowotnej. W książce przedstawiono dystrybucyjne aspekty przepływów pieniężnych w finansowaniu i realizacji świadczeń opieki zdrowotnej oraz wskazano „wygranych " i „przegranych " w różnych systemach finansowania. Zostały w niej omówione techniki, które są coraz powszechniej wykorzystywane do wspomagania w procesie podejmowania decyzji o dystrybucji opieki zdrowotnej. Oprócz parametrów, zawartych w technikach ekonomicznej ewalu¬acji, takich jak analiza kosztu-korzyści i analiza kosztu-efektywności, przedstawiono kluczowe zagadnienia etyczne, mające znaczenie dla decyden¬tów, którzy wyznaczają priorytety w opiece zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9978 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11629.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11628.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Warszawa : "CeDeWu", 2010. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 217-222.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, metod i narzędzi stosowanych w audycie, miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym a także stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9890.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11483.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269-278.
Książka została poświęcona zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania przedsiębiorstw we współczesnym świecie gospodarczym. Jest to opracowanie kompleksowo traktujące o wpływie otoczenia na przedsiębiorstwa, a także czynnikach konkurencyjności. W publikacji ukazano zasady gospodarowania składnikami majątkowymi oraz źródła ich finansowania. Zaprezentowano również jak ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych odgrywają procesy inwestycyjne, konsolidacyjne i restukturyzacyjne. Ponadto poruszono zagadnienia wartości przedsiębiorstwa, a także współdziałania gospodarczego podmiotów zarówno w ramach form kooperacji, jak i koncentracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12142.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11147.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12141.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Typologia przedsiębiorstw / Juliusz Engelhardt. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 155 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 153-155.
Przedmiotem opracowania jest prezentacja podstawowych zasad ustrojowych wszelkich form przedsiębiorstw funkcjonujących w polskiej gospodarce po ich uprzednim zaklasyfikowaniu do poszczególnych grup rodzajowych. Tak rozumiany opis przedsiębiorstw można określić jako ich typologię przeprowadzoną na bazie ich podstawowej klasyfikacji. Warto bowiem wstępnie wyjaśnić, że klasyfikacja naukowa jest sposobem porządkowania rzeczy lub zjawisk z punktu widzenia wybranych kryteriów, którymi mogą być wspólne cechy ilościowe lub jakościowe. Wyodrębnione klasy rzeczy lub zjawisk dzieli się w ramach klasyfikacji na podklasy, grupy czy podgrupy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8846.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10367.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rubinum)
Przestrzeń jako dobro ograniczone powinna być kształtowana w odpowiedni sposób przez władze lokalne. Kluczowe znaczenie w zarządzaniu przestrzenią ma prowadzona polityka przestrzenna, która dzięki swoim instrumentom możliwe jest osiąganie celów założonych przez władze samorządowe. Odpowiednie wykorzystanie dostępnych narzędzi planowania przestrzennego na poziomie lokalnym może przyczyniać się do kreowania lepszych warunków konkurencyjności gminy. Ma to szczególne znaczenie w przypadku gmin wiejskich, które mają stawać się miejscem wysokiej jakości życia i efektywnej działalności gospodarczej. Powiązane jest to również z promowaniem rozwoju wielofunkcyjnego tych obszarów, a co za tym idzie implementacji na terenach wiejskich innych funkcji niż rolnicze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14798 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8347.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9717.XIII.5 [Czytelnia C], 9507.XIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 443-452.
Autorzy przedstawili podstawy finansów ( wstęp do finansów ) w skondensowanej, zrozumiałej, usystematyzowanej formie. Studiującym finanse potrzebna jest na wstępie znajomość ich struktury teoretycznej , swoistego kodu pojęciowego . Trzeba widzieć pojedyncze drzewa, ale i cały las .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7710.VIII.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8715.VIII.4 [Czytelnia C], 8716.VIII.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-208.
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność gospodarcza odbywa się nie tylko w warunkach określonych ekonomicznie, lecz także wiąże się z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji społecznych, które stają się nośnikiem kapitału społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10363.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej