Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(89)
dostępne
(78)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(35)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(90)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Kachniewska Magdalena
(3)
Witakowski Piotr (1942- )
(3)
Bugdol Marek
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(2)
Lisiński Marek
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mantura Władysław (1947- )
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szarucki Marek
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Ciesielska-Maciągowska Dorota
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Elst Gilles Ver
(1)
Gajda Lesław
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Głowacka Ewa (1959- )
(1)
Haffer Rafał
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kanholm Jack
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lewandowski Jerzy (1926- )
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lipka Anna
(1)
Maleyeff John 1955-
(1)
Martin William B
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Miedziarek Sławomir Arkadiusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Mężyk Anna
(1)
Nowicka Julia
(1)
Obora Hubert
(1)
Ochyra Irena
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Piasecka Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Reformat Beata
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Schauz Ewa
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Strychalska-Rudzewicz Anna
(1)
Suterski Hieronim
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szpitter Agnieszka A
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Szymanowski Wacław (1945- )
(1)
Słowiński Bronisław
(1)
Tkaczyk Stanisław (1944- )
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(98)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(96)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(70)
Zarządzanie jakością
(12)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
Jakość usług
(5)
KADRY
(5)
TURYSTYKA
(5)
USŁUGI
(5)
ZARZĄDZANIE
(4)
BUDOWNICTWO
(3)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
BHP
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
Jakość produktu
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Aptekarstwo
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Błędy medyczne
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
ERGONOMIA
(1)
Farmaceuci
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
HUTNICTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość życia
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola techniczna
(1)
Kryzys
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka miejska
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
Polityka transportowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
PŁACA
(1)
Rynek
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Szpitale
(1)
Służba zdrowia
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TRANSMISJA DANYCH
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Materiały pomocnicze
(7)
Opracowanie
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
PORADNIKI
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie jakością
(63)
TQM
(20)
jakość
(12)
ISO 9000
(9)
przedsiębiorstwo
(8)
normy ISO 9000
(6)
benchmarking
(5)
jakość produktu
(5)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(5)
kultura organizacyjna
(5)
zarządzanie
(5)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(5)
ISO 9001
(4)
jakość usług
(4)
organizacja
(4)
produkt
(4)
przywództwo
(4)
reengineering
(4)
służba zdrowia
(4)
usługi turystyczne
(4)
administracja publiczna
(3)
klient
(3)
marketing
(3)
motywacja
(3)
outsourcing
(3)
samorząd terytorialny
(3)
szkolnictwo wyższe
(3)
usługi medyczne
(3)
ISO 14000
(2)
ISO 14001
(2)
Lean Management
(2)
QFD
(2)
audyt wewnętrzny
(2)
bhp
(2)
budownictwo
(2)
efektywność ekonomiczna
(2)
innowacje
(2)
instytucje publiczne
(2)
jakość kształcenia
(2)
logistyka
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie
(2)
produkt turystyczny
(2)
quality management
(2)
samoocena
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
strategia
(2)
system zarządzania
(2)
system zarządzania jakością
(2)
systemy zarządzania
(2)
usługi publiczne
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
ISO 10000
(1)
ISO 18000
(1)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
Open Access
(1)
RFID
(1)
Six Sigma
(1)
TBM
(1)
TQC
(1)
agroturystyka
(1)
akredytacja
(1)
apteka
(1)
audyt
(1)
badania laboratoryjne
(1)
badania marketingowe
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
bezpieczeństwo żywnościowe
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
controlling
(1)
cykl życia produktu
(1)
czasopismo
(1)
dobrostan
(1)
doskonałość biznesowa
(1)
dystrybucja
(1)
działalność innowacyjna
(1)
efektywność
(1)
ekonomika jakości
(1)
evaluation
(1)
eye-tracking
(1)
farmaceuta
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
historia
(1)
hutnictwo
(1)
informacja turystyczna
(1)
inżynieria jakości
(1)
jakość opieki
(1)
jakość pracy
(1)
jakość żywności
(1)
kapitał ludzki
(1)
karty kontrolne
(1)
klasyfikacja
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
99 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Providing clear guidance for anyone servicing internal or external customers, this book offers a framework for analyzing and managing quality using a comprehensive closed-loop approach. This book cuts through the complexities of the mantra ‘better, cheaper, faster’ (BCF) and offers procedures for the evaluation of customer needs, the determination of performance metrics, and the design of effective customer satisfaction surveys. It details basic statistical techniques and packages the framework, procedures, and methods into a management construct that includes external quality certification systems and internal performance management systems. Importantly, the book also describes how these systems can be implemented in a virtual workplace. This quality management book will be essential to service-oriented firms (financial, government, healthcare, hospitality, etc.), as well as any firm with internal customer service processes such as human resource management, purchasing, and accounting. Professionals at all levels, corporate trainers, and students will welcome this book’s common set of principles and tools, accompanied by many case studies that illustrate how they are applied in various environments.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21544.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11542.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12775.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 251-252, wykaz norm strony: 248-250.
W podręczniku szczegółowo omówiono instrumentarium statystycznego sterowania procesem, w szczególności sposób konstruowania, zasady interpretacji i zastosowanie kart kontrolnych dla cech ocenianych liczbowo i alternatywnie. Przedstawiono również rozwój zarządzania jakością oraz tradycyjne i nowe narzędzia stosowane w kontroli jakości procesu produkcyjnego bądź pomiarowego. Scharakteryzowano także metody badania zdolności jakościowej procesu, analizę stabilności i zdolności systemu pomiarowego, metody zapewnienia jakości analiz laboratoryjnych oraz metody statystycznej kontroli odbiorczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19624.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19623.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proces TQM jest pewnym rozwinięciem polityki przedsiębiorstwa od koncentracji na zyskach i ilości do oparcia się na potrzebach i zadowoleniu klientów nie zapominając jednocześnie o ogólnych sprawach społecznych. Takie ukierunkowanie zapewni przedsiębiorstwu sukces oraz korzyści dla wsystkicch jego pracowników. TQM składa się z trzech istotnych elementów: koncentracji działalności przedsiębiorstwa na potrzebach klienta, kompleksowego stylu myślenia oraz współdziałania wszystkich pracowników przedsiębiorstwa.TQM jest to przede wszystkim rodzaj kultury przedsiębiorstwa, bazującej na umiejętności pracy zespołowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.685.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-299.
Świadomość autorki dotycząca występowania ograniczeń w wyczerpaniu omawianych zagadnień przełożyła się na różnorodność zakresu prezentowanych treści, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej zaś budzić może niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane współczesne podejście do zagadnień jakości wskazuje na możliwość identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencjału tkwiącego wewnątrz przedsiębiorstwa, który na ogół nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spożytkowany przez organizację i jej członków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12415.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16932.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 4)
Bibliogr. s. 156-157.
Niniejsze opracowanie stanowi syntetyczne ujęcie problematyki projektowania i zastosowania jej przy wdrożeniu systemów zarządzania jakością. Równolegle z przekazaną tu wiedzą teoretyczną wyodrębniono materiał służący praktycznemu "podejściu" do projektowania. Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunku eksploatacja i diagnostyka maszyn studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, którzy w programach nauczania mają przedmiot inżynieria jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7440.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-215.
W książce autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych i inżynierskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12316.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13460.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-190.
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje, jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7715.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8722.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9894 [Magazyn 1], P.9893 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. s. 221-226. Indeks.
"Autorzy książki (...) podejmują próbę uporządkowania terminologii w zakresie doskonalenia sformalizowanych systemów zarządzania i dostarczają użytecznych informacji o zestawie możliwości w tym zakresie. Niezwykle cenne mogą być dla Czytelników przedstawione w tym opracowaniu wyniki badań empirycznych, ponieważ ich analiza zapewne ułatwi znalezienie odpowiedzi na pytania często pojawiające się w praktyce funkcjonowania sformalizowanych systemów zarządzania dotyczące m.in. tego, czy polityka jakości jest wystarczająco często poddawana przeglądowi, czy mamy odpowiednią liczbę auditorów wewnetrznych? (..) Ważnym atutem książki jest to, że jej treść nie ogranicza się wyłącznie do wymagań norm ISO 9001, ISO 14001 oraz PN 18001, lecz dodatkowo uwzględnia bogaty zestaw możliwych do wykorzystania w praktyce koncepcji, metod i narzędzi." (z recenzji prof. dr hab. Macieja Urbaniaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12982.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ISSN 1233-6408)
Książka składa się z pięciu rozdziałów, treść każdego z podrozdziałów może być przedmiotem bardziej szczegółowych opracowań, oddzielnej ksiązki. Wiedza, którą zgromadzono w tej pracy, jest w pełni wystarczająca z punktu widzenia praktyki działania. Książka ta bowiem powstała z myślą o pracownikach działów zapewnienia jakości, działów personalnych oraz przełożonych wszystkich szczebli zarządzania. Praca adresowana jest także do studentów kierunków: zarządzanie i marketing, ekonomia, socjologia i pedagogika pracy, którzy uczęszczają na zajęcia z przedmiotów: zarządzanie jakością, podstawy TQM, systemy zapewnienia jakości oraz metodyka pracy służb pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4094.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 91-96.
Książka składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym scharakteryzowano przyjęty sposób rozumienia terminów "metoda" i "TQM". Rozdział drugi obejmuje prezentację metod zidentyfikowanych w trakcie kształtowania się koncepcji TQM. W trzecim rozdziale zaprezentowano tradycyjne klasyfikacje metod TQM, a także własną opartą na historii metod. Rozdział ostatni poświęcono rozważaniom o aktualności metod TQM z perspektywy współczesnej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12499.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy w sposób syntetyczny przedstawiają zagadnienia związane z jakością, historią problemu i podstawowe zasady kompleksowego zarzadzania jakością. Prezentują próbę połączenia doświadczeń japońskich z doświadczeniami europejskimi. Część o charakterze podręcznikowym uzupełniona jest opisem przypadków dwóch firm duńskich, ukazującym pełne systemowe podejście do budowy i wdrożenia polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3373.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiązanie problemu dobrej jakości nie leży w zaostrzeniu kryteriów kontroli jakości, lecz w odpowiednim zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zapewnienie wymaganej jakości w firmie ułatwia wdrożony sformalizowany np.: System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a następnie poprzez włączenie wszystkich zatrudnionych (pracowników), a także dostawców na spełnienie oczekiwań klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwiększenie efektywności działań przedsiębiorstwa na każdym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 159-167.
Problematyka badawcza niniejszej monografii dotyczy analizy porównawczej efektywności działaności organizacji, posiadających wdrożony i funkcjonujący, sformalizowany system zarządzania jakością według normy ISO 9001 i organizacji, w których funkcjonuje niesformalizowany system zarządzania jakością. Za główny cel pracy przyjęto zbadanie wpływu sformalizowanego systemu zarządzania jakością, zgodnego ze standardami ISO 9000 na efektywność przedsiębiorstw zarówno w wymiarze ekonomicznym jak i organizacyjnym. Niniejsza monografia posiada charakter teoretyczny i metodyczno - empiryczny. Część teoretyczna pracy oparto na wnikliwych studiach krajowej i zagranicznej literatury przedmiotu (desk research). Wykorzystano również publikacje zawarte w czasopismach branżowych i specjalistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16968.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik to niezbędnik kdary menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12160.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej