Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(26)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Heyde Anke von der
(2)
Koszutska Olga
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Linde Boris von der
(2)
Rzycka Olga
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Brene
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Goebel Urszula
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Haor Beata
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Kabat Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Konieczny Tadeusz (zarządzanie kryzysowe)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Prostak Maciej
(1)
Quain Bill
(1)
Ratyński Władysław
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sołek-Borowska Celina
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Wilcox Mark
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(37)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Psycholodzy
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(28)
KADRY
(7)
PRACA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
MENEDŻEROWIE
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
MENTORING
(3)
Negocjacje
(3)
ORGANIZACJA
(3)
Zarządzanie
(3)
PORADNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Psychologia
(2)
ROZMOWA
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
Asertywność
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kosmetologia
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Menedżer
(1)
Odżywianie
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Przywództwo
(1)
STRES ZAWODOWY
(1)
SUKCES
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZAUFANIE
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
zarządzanie
(11)
psychologia
(8)
motywowanie pracowników
(7)
menedżer
(6)
przywództwo
(5)
motywacja
(4)
ocena pracowników
(4)
organizacja
(4)
wypalenie zawodowe
(4)
zachowania organizacyjne
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
coaching
(3)
kierowanie
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
konflikt
(3)
kultura organizacyjna
(3)
praca
(3)
praca zespołowa
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
satysfakcja zawodowa
(3)
stosunki interpersonalne
(3)
asertywność
(2)
mentoring
(2)
negocjacje
(2)
osobowość
(2)
zarządzanie personelem
(2)
środowisko pracy
(2)
business English
(1)
choroba
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
decyzje
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dobrostan
(1)
dokształcanie
(1)
e-commerce
(1)
efektywność pracy
(1)
emocje
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka pracy
(1)
executive coaching
(1)
filozofia biznesu
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kadra kierownicza
(1)
kadry
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konsument
(1)
kryzys
(1)
kultura organizacji
(1)
leader
(1)
leadership
(1)
lider
(1)
logistyka
(1)
lojalność
(1)
management
(1)
marka
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjator
(1)
ocenianie
(1)
odżywianie
(1)
opieka nad pacjentem
(1)
organization
(1)
outsourcing
(1)
partycypacja
(1)
patologia pracy
(1)
postawa asertywna
(1)
pracownik
(1)
przełożony
(1)
psychologia poznawcza
(1)
psychologia pracy
(1)
psychology
(1)
radzenie sobie
(1)
reputacja przedsiębiorstwa
(1)
rozmowa
(1)
rozmowa kwalifikacyjna
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rozwój zawodowy
(1)
rynek pracy
(1)
samorealizacja
(1)
stres
(1)
stres zawodowy
(1)
sukces
(1)
system okresowej oceny pracowniczej
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
szkolenie
(1)
szkolenie pracowników
(1)
sztuka negocjacji
(1)
słownik
(1)
teacher's book
(1)
testy kompetencyjne
(1)
trening kierowniczy
(1)
trening mentalny
(1)
usługi kosmetologiczne
(1)
wartości
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11293.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin, 2011. - 192 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Interesująca i godna specjalnej uwagi książka dr. Zdzisława Nieckarza w istotny sposób uzupełnia stosunkowo ubogie polskie piśmiennictwo psychologiczne dotyczące problematyki motywowania uczestników organizacji. Nie trzeba przekonywać, że jest to zagadnienie o fundamentalnym znaczeniu nie tylko dla zrozumienia mechanizmów działań człowieka, ale i dla skutecznego rozporządzania zasobami ludzkimi instytucji - a więc ostatecznie stylu funkcjonowania organizacji. (...) pracę czyta się - mimo jej poważnego ciężaru gatunkowego - z łatwością i prawdziwą przyjemnością. (prof. dr hab. Mieczysław Ciosek)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11152.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12151.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Re-energizing the corporation : how leaders make change happen, 2008.
Nowa energia w korporacji to propozycja dla liderów, którzy wiedzą, że zmiany są koniecznością. Pokazuje, jak dodawać energii menedżerom i ich zespołom podczas wprowadzania nowych rozwiązań w firmie, oraz podkreśla, jak ważne jest dobre przywództwo w każdym biznesie. Książka opiera się na praktyce autorów mających bogate doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w środowisku różnych korporacji. Książka zawiera ciekawe pomysły, sugestie, opisy dobrych i złych doświadczeń oraz wiele przykładów radzenia sobie z wprowadzaniem zmian w kontekście codziennego funkcjonowania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10395.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: leader leadership
Includes bibliographical references (pages 277-286) and index.
Leadership is not about titles, status, and wielding power. A leader is anyone who takes responsibility for recognizing the potential in people and ideas, and has the courage to develop that potential. When we dare to lead, we don't pretend to have the right answers; we stay curious and ask the right questions. We don't see power as finite and hoard it; we know that power becomes infinite when we share it with others. We don't avoid difficult conversations and situations; we lean into vulnerability when it's necessary to do good work. But daring leadership in a culture defined by scarcity, fear, and uncertainty requires skill-building around traits that are deeply and uniquely human. The irony is that we're choosing not to invest in developing the hearts and minds of leaders at the exact same time as we're scrambling to figure out what we have to offer that machines and AI can't do better and faster. What can we do better? Empathy, connection, and courage, to start.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21628.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Motivation : Instrumente zur Führung und Verführung, 2007
Indeks.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukces lub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku to właśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogi może stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów. Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10999.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i życie : refleksje coacha / Olga Rzycka. - Warszawa : Difin, 2011. - 278, [1] s. ; 23 cm.
(Engram)
"Olga Rzycka podejmuje wątek dwóch przenikających się wzajemnie rodzajów coachingu - menedżerskiego i życiowego. "Zarządzanie i życie" jest coachingiem "na odległość", w którym bezpośrednia rozmowa coacha z klientem została zastąpiona świetnie napisaną książką. Jeżeli jej czytelnik nie będzie uciekał od refleksji, to ten coaching powiedzie się. Jest to zresztą taki sam warunek, jaki klient powinien wypełnić podczas każdego coachingu. Warto tę książkę nie tylko przeczytać, ale też potem o niej pomyśleć. Autorka, doświadczony coach, świetnie zdaje sobie sprawę z tego, że jeden człowiek nie może zmienić drugiego. Może natomiast dać impuls, dzięki któremu ten drugi zmieni się sam. Książka "Zarządzanie i życie" jest właśnie takim impulsem - nie tylko dla menedżerów". (Andrzej Niemczyk, menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13063.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać, wyrażać własne poglądy i bronić ich, nie bać się krytyki i reagować na nią, bronić się przed agresją, konstruktywnie wyrażać złość, wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania, chwalić innych, prezentować siebie. Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4393.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering people management : build a successful team - motivate, empower and lead people, 2007
Książka jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10790.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zmiany zachodzące w organizacji i ich wpływ na jednostkę stanowią obecnie jedno z najchętniej podejmowanych zagadnień badawczych. Na człowieka w środowisku pracy oddziałuje szereg czynników, a ich wpływ ma charakter symultaniczny. Tylko poprzez dokładną analizę poszczególnych obszarów można określić owe determinanty. Opracowanie tak postawionego problemu badawczego wymaga przeprowadzenia analizy w trzech blokach tematycznych, którym podporządkowany jest układ książki. Celem części pierwszej jest próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zmieniają się organizacje i jednostki oraz jakie ma to konsekwencje dla ich współdziałania. Rozważania zawarte w części drugiej mają charakter bardziej szczegółowy. Analizie poddano wybrane obszary organizacji i przez pryzmat ich ewolucji dokonano charakterystyki zachowań ludzi w organizacjach określanych jako tradycyjne, współczesne i przyszłości. Zawarte w części drugiej charakterystyki organizacji przyszłości stały się podstawą do wyabstrahowania najbardziej symptomatycznych zmian w analizowanych obszarach; na podstawie tej wiedzy opisano zachowania ludzi w organizacji jutra. Część trzecia ma więc cechy projektu, jednak z uwagi na unikatowy charakter należy podkreślić jej walory poznawcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12320.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13467.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zarządzaniu sobą / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 217 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 211-212.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing yourself, 2010.
Żyjemy w czasach, w których oczekiwania wobec pracowników stale rosną. Niejednokrotnie sprostanie im jest możliwe tylko dzięki nagięciu granic własnej wytrzymałości. Zdarza się jednak, że i to nie wystarcza. W "O zarządzaniu sobą" Czytelnik znajdzie narzędzia, które pozwolą mu z nowej perspektywy przyjrzeć się własnemu życiu i kształtować je w sposób jeszcze bardziej świadomy. Dowie się, jak skutecznie zarządzać sobą i wykorzystać nowe szanse, które dają dzisiejsze czasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13443.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypalenie zawodowe : przyczyny i zapobieganie / redakcja naukowa Helena Sęk. - Wydanie II - 7 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 256 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Nowe tendencje w psychologii ; T. 7)
Bibliografia strony: 235-256.
Emocjonalne wyczerpanie, nadmierny dystans wobec osób i spraw, którym się służy, aż do utraty zaangażowania zawodowego – to powszechnie doświadczane przejawy syndromu wypalenia zawodowego. Jego efektem może być przedmiotowe traktowanie klientów, uczniów, pacjentów czy petentów. Temu właśnie zjawisku poświęcony jest kolejny tom serii Nowe Tendencje w Psychologii, stanowiący wybór najbardziej znaczących tekstów autorstwa wybitnych znawców wypalenia zawodowego. Autorzy przedstawiają koncepcje teoretyczne wyjaśniające ten problem oraz pokazują możliwości zastosowania w praktyce wiedzy o mechanizmach i uwarunkowaniach wypalenia zawodowego. Książka adresowana do studentów psychologii, pedagogiki, medycyny, pielęgniarstwa i przedstawicieli zawodów szczególnie narażonych na wypalenie (np. nauczycieli, pracowników społecznych, policjantów) oraz do odpowiedzialnych za kształcenie i przygotowanie do pracy profesjonalistów usług społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.239.III.6 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.237.III.6 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.238.III.6 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.236.III.6 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 257-270.
Kryzys jest pojęciem, które kojarzy się zarówno z problemami osobistymi, jak i organizacyjnymi, państwowymi czy nawet globalnymi. Współczesna rzeczywistość sprzyja powstawaniu kryzysów, a zagrożenie nimi dotyczy wszystkich. Zasadniczym celem publikacji jest analiza zarządzania w warunkach, jakie wywołane są przez sytuacje kryzysowe, zarówno w skali makro, jak i mikro. Zakres opracowania obejmuje zagadnienia, z którymi można spotkać się w różnych sferach życia: w sytuacjach prywatnych, w organizacji, w społeczeństwie, w państwie, dlatego też znajomość tej problematyki wydaje się niezbędna w funkcjonowaniu we współczesnym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22738.X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22737.X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, głównie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiejętność ich niwelowania odzwierciedla istniejący poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia się do jej dysfunkcjonalności. Uniemożliwiając podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozwój więzi społecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne następstwa zmian organizacyjnych i ułatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11104.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 303-314.
Jest to publikacja, która z pewnością może zainteresować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu. Autorka w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z wpływem formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne. Problematyka ta jest o tyle ważna, że zachowania organizacyjne są zagadnieniem w zasadzie niepoznanym do końca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11250.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12338.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11880.IX.4 [Magazyn 1], P.11881 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdolności przywódcze to integralny składnik codzienności. Można je sobie przyswoić. Nie są magicznym darem, z którym trzeba się urodzić. Przysługują nie tylko grubym rybom i postaciom z wielkiego świata. W biznesie są na wagę złota. NLP łączy trzy obszary: "neuro" dotyczy sfery myślenia i odczuwania; "lingwistyczne" odnosi się do obszaru języka: co i jak mówimy oraz w jaki sposób wpływają na nas usłyszane słowa; "programowanie", czyli metody działania prowadzące do określonych rezultatów. Oto początek wędrówki drogą wiodącą ku rozwojowi własnego stylu przywództwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5845.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7237.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 193-199.
Słownik zawiera ponad 1000 haseł napisanych z perspektywy mikroekonomii i podejścia strategicznego do zarządzania kadrami. To próba uporządkowania dyscypliny pod względem terminologicznym, a zarazem pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, podjęte na taką skalę. Zbiór ma charakter interdyscyplinarny, zawiera hasła z pogranicza podstaw zarządzania, psychologii zarządzania, socjologii organizacji, zachowań organizacyjnych, lingwistyki stosowanej, prawa i ekonomii. Uwzględniono również terminologię związaną z problematyką kulturową i komunikowania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4046.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej