Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(22)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Johann Maria
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dróżdż Aleksandra
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gałązka Piotr
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Góral Lesław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Janicka-Michalak Teresa
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kopeć Alicja
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Koćwin Julita
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Matuszczak Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michór Andrzej
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Mężyk Anna
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Paweł
(1)
Olszak Marcin
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Payne Adrian
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piotrowska Aldona
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sala Józef
(1)
Sieńko-Kowalska Beata
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sobusiak Agata
(1)
Styś Aniela
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymonik Anita
(1)
Tundys Blanka
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wyżykowski Bartosz
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żak Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(3)
Architekci
(1)
Hotelarze
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
USŁUGI
(16)
TURYSTYKA
(6)
Jakość usług
(5)
Usługi
(3)
INTERNET
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Usługi turystyczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Aptekarstwo
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Branża TSL
(1)
Decyzje
(1)
Farmaceuci
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Konkurencyjność
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka transportowa
(1)
Prawo farmaceutyczne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rynek
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport samochodowy
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Transport i logistyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
marketing usług
(7)
marketing
(6)
cena
(3)
logistyka
(3)
marketing relacji
(3)
usługi logistyczne
(3)
badania marketingowe
(2)
dystrybucja
(2)
e-usługi
(2)
hotelarstwo
(2)
jakość usług
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
strategia marketingowa
(2)
transport samochodowy
(2)
turystyka
(2)
usługi
(2)
usługi finansowe
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Internet
(1)
Polska
(1)
agroturystyka
(1)
apteka
(1)
bank komercyjny
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dezinformacja
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
ekonomika
(1)
eye-tracking
(1)
farmaceuta
(1)
farmakoekonomika
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka światowa
(1)
hotel
(1)
impreza masowa
(1)
informacja
(1)
jakość
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja miejska
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka miejska
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
lojalność konsumentów
(1)
manipulacja
(1)
marketing ekologiczny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
mobilność
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja
(1)
personel
(1)
planowanie marketingowe
(1)
polityka transportowa
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
reklama
(1)
rentowność
(1)
ruch turystyczny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
services
(1)
spedycja
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
strategia
(1)
systemy informatyczne
(1)
służba zdrowia
(1)
tajemniczy klient
(1)
transport
(1)
transport miejski
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
łańcuch dostaw
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing services
Bibliogr. s. 101-103.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur. - Warszawa : "Difin", 2002. - 244 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Autorka przedstawia najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśnia w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi, dokonywana przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7516 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2305.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2306.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8526.IX.16.2 [Magazyn 1], P.7515.IX.16.2 [Magazyn 1], P.11989 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / red. Aniela Styś. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia: współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu-mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14008.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4400 [Magazyn 2], P.3922 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4151 [Magazyn 1], P.4152 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6426 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6429 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6424.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6425.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej