Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(12)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Włodarski Ziemowit
(3)
Johnson Robert L
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Balkemore Sarah-Jayne
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Brock Annie
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Colman Andrew M
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Frith Uta
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Hankała Andrzej (1952- )
(1)
Hundley Heather
(1)
Kubanyiova Magdalena 1977-
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Matuszkiewicz-Górska Maria
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Robinson Peter (1956- )
(1)
Sadowski Bogdan
(1)
Siara Olga
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Ubertowska Aleksandra
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Śliwowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
Kiribati
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(18)
angielski
(3)
portugalski
(1)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
UCZENIE SIĘ
(16)
NAUCZANIE
(5)
Uczenie się
(4)
JĘZYKI
(3)
PAMIĘĆ
(3)
Pamięć
(3)
MOTYWACJA
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
MÓZG
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Układ nerwowy
(2)
Autonomy (Psychology)
(1)
BEHAWIORYZM
(1)
CZYTANIE
(1)
DZIECKO
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Etologia
(1)
Genetyka
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Neurobiologia
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
Odruchy
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PSYCHOFIZYKA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PSYCHOPATOLOGIA
(1)
Poznanie
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychomotoryka
(1)
Psychopatologia
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
SPOSTRZEGANIE
(1)
STRES
(1)
Samodzielność
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZUCIA
(1)
UKŁAD NERWOWY
(1)
Uczenie się przez odkrywanie
(1)
Uczucia
(1)
WRAŻENIA
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wrażenia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZAWÓD
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Zachowanie
(1)
Zootechnika
(1)
Zwierzęta
(1)
ŚWIADOMOŚĆ
(1)
Świadomość
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(2)
Biologia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Słowo kluczowe
uczenie się
(5)
pamięć
(4)
psychology
(4)
emocje
(3)
dzieci
(2)
inteligencja emocjonalna
(2)
motivation
(2)
motywacja
(2)
myślenie
(2)
rodzice
(2)
teaching
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
wspomnienia
(2)
academic achievement
(1)
autonomy
(1)
badania psychologiczne
(1)
biopsychologia
(1)
brain
(1)
ból
(1)
cognition
(1)
czynności fizjologiczne
(1)
czynności ochronne
(1)
czynności rozrodcze
(1)
czynności ruchowe
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dziedziczenie cech
(1)
education
(1)
edukacja
(1)
homeostaza wewnątrzustrojowa
(1)
individual differences
(1)
inteligencja
(1)
language
(1)
language acquisition
(1)
learning
(1)
learning strategies
(1)
metoda Montessori
(1)
modern English
(1)
mowa
(1)
mózg
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
neuropsychology
(1)
procesy poznawcze
(1)
przekaźnictwo synaptyczne
(1)
psychologia
(1)
psychologia nauczania
(1)
psychologia poznawcza
(1)
psychologia społeczna
(1)
psychologia zdrowia
(1)
psychopatologia
(1)
research
(1)
rozwój osobowości
(1)
spostrzeganie
(1)
strategie poznawcze
(1)
study
(1)
study and teaching
(1)
teoria Piageta
(1)
terapia
(1)
układ nerwowy
(1)
układ słuchowy
(1)
układ wzrokowy
(1)
wrażenia
(1)
zachowania popędowe
(1)
zachowanie
(1)
zmysły
(1)
zmysły chemiczne
(1)
życie społeczne
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 211-216
In this groundbreaking book, two leading authorities in the field review what we really know about how and when the brain learns, and consider the implications of this knowledge for educational policy and practice. Pioneering book in emerging field from two leading authorities. Reviews in an accessible style what we know about how and when the brain learns. Draws out the implications of this knowledge for educational policy and practice. Covers studies on learning during the whole of development, including adulthood. Looks at what we can learn from brain research about children with learning difficulties, and how this can inform remedial education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8387.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9768.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest szeroko rozumianej problematyce uczenia się widzianej z perspektywy neurobiologii, psychologii i pedagogiki. Autor w ciekawy sposób omawia zagadnienia dotyczące neurologicznych podstaw uczenia się, opierając się na najnowszych badaniach nad mózgiem. Stara się przekonać czytelnika, że z badań nad mózgiem można wyprowadzić wnioski praktyczne istotne dla szkoły, uniwersytetu i społeczeństwa. Szczegółowo przedstawia proces uczenia się w ciągu życia, także w okresie prenatalnym. Wyjaśnia dlaczego dzieci przejawiają trudności w uczeniu się (np. czytanie, matematyka). Omawia procesy uczenia się w świetle różnych zagadnień i problemów społecznych (kooperacja, wartości, przemoc). Prezentuje wnioski dotyczące nauczania szkolnego, np. wyniki międzynarodowych badań nad poziomem osiągnięć szkolnych (PISA) przeprowadzonych także w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6260.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej