Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Dostępność
dostępne
(54)
tylko na miejscu
(39)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(32)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(22)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(39)
Autor
Płocka Jadwiga
(5)
Stasiak Andrzej
(4)
Kaczmarek Jacek
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Alejziak Wiesław
(2)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Kurek Artur
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Nowacki Marek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Strugarek Jan
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Burgiel Kazimierz
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dominik Piotr (technologia zywności)
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Helnarska Karolina Julia
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jarosz Edward
(1)
Jurkan Edward
(1)
Kaspar Claude (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Lipska Alicja
(1)
Marciniec Tomasz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Milencki Jan K
(1)
Milewska Mariola
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Rogers Anthea
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Slinn Judy
(1)
Szafranowicz-Małozięć Radosław
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Turkiewicz Edward
(1)
Wandowicz Waldemar
(1)
Yale Pat
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Świątecki Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
TURYSTYKA
(47)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(7)
USŁUGI
(7)
WYCIECZKI
(5)
ODPOCZYNEK
(4)
SPORT
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
KRAJOZNAWSTWO
(2)
PILOCI WYCIECZEK
(2)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
Turystyka
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(13)
zagospodarowanie turystyczne
(7)
marketing
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
zarządzanie
(4)
impreza turystyczna
(3)
produkt turystyczny
(3)
ruch turystyczny
(3)
turystyka wiejska
(3)
usługi turystyczne
(3)
Unia Europejska
(2)
agroturystyka
(2)
baza noclegowa
(2)
dysfunkcje turystyki
(2)
funkcje turystyki
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
klaster
(2)
pilot wycieczek
(2)
rynek turystyczny
(2)
turystyka alternatywna
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka etniczna
(2)
turystyka kongresowa
(2)
turystyka kosmiczna
(2)
turystyka krajoznawcza
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka kwalifikowana
(2)
turystyka lokalna
(2)
turystyka miejska
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
turystyka morska
(2)
turystyka motywacyjna
(2)
turystyka polonijna
(2)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(2)
turystyka socjalna
(2)
turystyka sportowa
(2)
turystyka weekendowa
(2)
turystyka zdrowotna
(2)
turystyka zrównoważona
(2)
biuro podróży
(1)
czas wolny
(1)
e-biznes
(1)
gastronomia
(1)
gry rekreacyjne
(1)
impreza rekreacyjna
(1)
impreza sportowa
(1)
obiekty rekreacyjno-sportowe
(1)
obszar chroniony
(1)
odpoczynek
(1)
organizacja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
psychologia
(1)
rekreacja
(1)
sponsoring
(1)
tereny zielone
(1)
transport
(1)
turystyka konna
(1)
turystyka leśna
(1)
zachowanie
(1)
żywienie
(1)
żywienie turystów
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Podręcznik napisano z myślą o słuchaczach kierunku obsługa ruchu turystycznego Krakowskiej Szkoły Hotelarskiej. Publikacja zawiera wiedzę teoretyczną i w mniejszym stopniu praktyczną. Główne zagadnienia to: programowanie imprez turystycznych, ich kalkulacja, zamawianie i rozliczanie świadczeń. Przydatne dla czytelnika są przykłady kalkulacji imprez krajowych i zagranicznych. Omówiono także podstawowe zagadnienia i definicje dot. ruchu turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.768.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów. Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8032.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku / Wiesław Alejziak. - Wyd. 2. - Kraków : "Albis", 2000. - 316 s. : schem., tab. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Bibliografia
Książka ta ma na celu wprowadzenie czytelników w podstawowe problemy związane z funkcjonowaniem współczesnego rynku turystycznego oraz kierunkami rozwoju turystyki w pierwszych latach XXI wieku. Raporty międzynarodowych organizacji są zgodne co do tego, że w najbliższych dwudziestu latach turystyka będzie najszybciej rozwijającą się, przynoszącą największe dochody, a także stale zwiększającą zatrudnienie gałęzią gospodarki. Znajomość podstawowych uwarunkowań i procesów zachodzących na rynku, a także nowych tendencji i trendów, stanowi podstawowy wyznacznik sukcesów w każdej prowadzonej działalności. Jednak w przypadku tak złożonego zjawiska i tak dynamicznego jak turystyka, wiedza na ten temat jest wręcz niezbędna. Dlatego też, oprócz analizy retrospektywnej, pokazującej trwałe tendencje rozwojowe, wiele uwagi poświęcono kwestii projekcji przyszłych zjawisk. Książka ta powinna być pomocna w procesie kształcenia specjalistów z zakresu turystyki i rekreacji, zarówno na poziomie wyższym, jak i w pomaturalnych szkołach hotelarsko-turystycznych, stanowiąc cenne źródło informacji przy realizacji przedmiotów kierunkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5463 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5461.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5462.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 200-202, wykaz aktów prawnych s. 203-[205].
Publikacja dotyczy organizacji masowych imprez sportowych, rekreacyjnych i turystycznych. Omówione zostały podstawy prawne organizowania imprez o charakterze rekreacyjno-sportowym oraz zasady ich planowania; ekonomiczne przesłanki organizacji imprez; rodzaje oraz zasady organizowania i prowadzenia imprez rekreacyjnych; gry rekreacyjne i sportowe jako elementy aktywności fizycznej w czasie wolnym. Książka powinna zainteresować nie tylko studentów kierunku turystyka i rekreacja, ale także wszystkich zajmujących się na co dzień organizacją tego typu imprez.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12439.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12438.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka jest pierwszą próbą przedstawienia działań państw i organizacji międzynarodowych na rzecz liberalizacji przepisów granicznych i integracji międzynarodowej turystyki na obszarze Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3824.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 481, netogr. s. 482, wykaz aktów prawnych s. 481-482.
Pilot wycieczek to zawód, który daje niesamowite możliwości zwiedzania świata. To pewien styl życia, na walizkach i z biletem w ręce. Możliwości jest wiele, od obsługi grup w Polsce, przez niedalekie kierunki zagraniczne, aż po kraje egzotyczne, dla wielu nieosiągalne – a dla pilota mogące stać się drugim domem. "Podręcznik pilota wycieczek" to kompendium wiedzy na temat pilotażu wycieczek krajowych i zagranicznych. Jego najważniejszym atutem jest opis praktycznego warsztatu pilota wycieczek! Podręcznik składa się z 12 rozdziałów zapoznających kandydata na pilota wycieczek z poszczególnymi fazami realizowanej imprezy turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16280.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje komplementarny sposób patrzenia na marketing turystyczny, kładąc szczególny nacisk na zgodność procesu organizacji imprezy i obsługi ich uczestników z koncepcją marketingu rozumianego instrumentalnie. Książka jest przydatna na wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się organizacją i obsługą imprez turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała w ramach projektu DIADA, w którym uczelnia brała udział jako jedna z 12 organizacji (instytucji pozarządowych, stowarzyszeń, ośrodków badawczych) z 8 krajów europejskich. Publikacja jest swoistym dopełnieniem elektronicznych materiałów szkoleniowych dla audytorów turystyki dostępnej. Autorzy w oparciu o opracowane wspólnie z europejskimi specjalistami zagadnienia, przygotowali wszechstronne kompendium wiedzy na temat turystyki osób niepełnosprawnych. Podręcznik z pewnością okaże się przydatny nie tylko dla uczestników projektu, ale także dla pracowników branży turystycznej oraz studentów i uczniów szkół turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5426.XIX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6747.XIX.6 [Czytelnia B], 6746.XIX.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Książka obejmuje m.in.: charakterystykę celów współczesnej turystyki, charakterystykę usług turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych, zarządzanie turystyczne, działalność biur podróży, badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6639 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2], P.6636 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6640 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5566.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7514.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik napisano z myślą o słuchaczach szkół i uczelni na kierunku obsługa ruchu turystycznego. Zawiera większość podstawowych informacji niezbednych do pracy w biurach podróży. Podręcznik zawiera uregulowania prawne obowiązujące w polskiej turystyce na 2001 rok. Treść publikacji ma charakter praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11845.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych uczelni przygotowujących specjalistyczne kadry dla przedsiębiorstw turystycznych, praktyków działających w tego typu przedsiębiorstwach, a także do osób przygotowujących się do rozpoczęcia działalności gospodarczej w sektorze usług turystycznych. Całość opracowanego materiału zawarto w sześciu rozdziałach, w których omówiono takie zagadnienia, jak: rola małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, proces uruchomienia działalności w małych i średnich firmach turystycznych, wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami turystycznymi, zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych, ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym oraz rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe przedsiębiorstw turystycznych z sektora MSP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4887 [Magazyn 1], P.5758 [Magazyn 1], P.5759 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5319.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5318.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zagadnienia marketingu które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczególności - charakterystykę celów współczesnej turystyki - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych - działalność biur podróży zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Książka przeznaczona jest dla praktyków i managerów turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3590 [Magazyn 1], P.3591 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4312.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4311.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 201-204.
Książka zawiera w części pierwszej - syntetyczne ujęcie problematyki krajoznawstwa - od jego pojęcia, poprzez rozwój, role we współczesnym społeczeństwie do omówienia głównych jego form i kierunków działania. W drugiej części - metodycznej zawarto opis metod i środków stosowanych w krajoznawstwie, ze szczególnym uwzględnieniem krajoznawstwa połączonego z turystyką (programowanie imprez turystycznych, warsztat krajoznawczy pilota wycieczek), inwentaryzacji krajoznawstwa oraz popularyzacji wiedzy krajoznawczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1865.XXI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3128.XXI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krajoznawstwo : zarys teorii i metodyki / Zygmunt Kruczek, Artur Kurek, Marek Nowacki. - Wyd. 3 uzup. i popr. - Kraków : Proksenia, 2007. - 249 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 201-204.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5736 [Magazyn 1], P.5735 [Magazyn 1], P.5742 [Magazyn 1], P.5738 [Magazyn 1], P.5744 [Magazyn 1], P.5741 [Magazyn 1], P.5739 [Magazyn 1], P.5737 [Magazyn 1], P.5743 [Magazyn 1], P.5740 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest zbiorem podstawowych wiadomości dotyczących wiedzy o obsłudze ruchu turystycznego. Zawiera treści uniwersalne jak i zależne od bieżącego ustawodawstwa regulującego usługi turystyczne po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Książka przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Publikację uzupełniają załączniki: Światowy kodeks etyki dla turystyki, Praktyczny kodeks postępowania dot. stosunków między hotelami i biurami podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6506.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7250 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-233.
Książka została napisana przede wszystkim z myślą o studentach kierunku turystyka i rekreacja, niemniej jednak będzie ona przydatna również słuchaczom innych kursów - obejmujących problematykę organizacji turystyki, hotelarstwa, planowania miast czy gospodarki przestrzennej. Szczególnie rozdziały poświęcone zagadnieniom zagospodarowania terenów dla sportu i rekreacji mogą być interesujące dla studentów wychowania fizycznego, a także dla przedstawicieli samorządów lokalnych. Autorka podkreśla konieczność zrównoważonego rozwoju obszarów o funkcji turystycznej i rekreacyjnej, potrzebę przyjęcia takiego kierunku polityki przestrzennej, który będzie kompromisem między zaspokojeniem potrzeb turystów a zasadami ochrony środowiska przyrodniczego, społecznego i kulturowego. Książka powstała w oparciu o materiał wykładów, jakie od wielu lat autorka prowadzi na uczelniach w Polsce i za granicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11440.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej