Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(123)
Forma i typ
Książki
(123)
Dostępność
tylko na miejscu
(108)
dostępne
(103)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(58)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(110)
Autor
Gołembski Grzegorz
(6)
Mucha-Szajek Ewa
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Siwiński Wiesław (1934- )
(5)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(5)
Jalinik Mikołaj
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Biliński Jacek
(3)
Bosiacki Stefan
(3)
Butowski Leszek (1965- )
(3)
Cynarski Wojciech Jan
(3)
Michałowski Kazimierz
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Obodyński Kazimierz
(3)
Bergier Józef (1952- )
(2)
Borne-Januła Hanna
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Gordon Andrzej
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Krupa Jan (1937- )
(2)
Merski Janusz
(2)
Nałęcka Danuta (1934- )
(2)
Nowakowska Anna
(2)
Przydział Marta
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Szromek Adam R
(2)
Żbikowski Jarosław (1958- )
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bochenek Marcin
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Bonisławski Mieczysław J. (1966- )
(1)
Borowska Agnieszka
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Buczek Teresa
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Cieśliński Ryszard (1940- )
(1)
Czarnecki Witold (1927- )
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domagała Marta (tłumacz)
(1)
Dłużewska Anna
(1)
Feczka Janusz
(1)
Godlewski Grzegorz (1955- )
(1)
Golba Jan
(1)
Grabiszewski Marek
(1)
Grabowska Aleksandra (nauki ekonomiczne)
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Grella Janusz
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Jankowska-Buszta Marzena
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Jaroszewska-Brudnicka Renata
(1)
Jaworska Justyna
(1)
Jerzak Leszek
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Kogut Rafał
(1)
Krupa Jan
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Maik Wiesław (1941- )
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Marciniak Kazimierz
(1)
Midura Franciszek
(1)
Muszkieta Radosław (1964- )
(1)
Mynarski Władysław
(1)
Nadolny Andrzej
(1)
Najda-Janoszka Marta
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Ożdziński Jan
(1)
Piech Krzysztof
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przybyszewska-Gudelis Romana
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rymarczyk-Wajda Katarzyna
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Skalska Teresa
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Staniewska-Zątek Wanda
(1)
Staniewska-Zątek Wanda (1937- )
(1)
Studzieniecki Tomasz (1967- )
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Szubert-Zarzeczny Urszula
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tarnaś Sławoj
(1)
Turek Marian (1945- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(123)
Język
polski
(123)
Temat
TURYSTYKA
(106)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(11)
ODPOCZYNEK
(11)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(10)
UZDROWISKA
(8)
GOSPODARKA TERENOWA
(6)
HOTELARSTWO
(6)
KULTURA FIZYCZNA
(6)
USŁUGI
(5)
GASTRONOMIA
(4)
INNOWACJE
(4)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(4)
POLSKA
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
EUROREGIONY
(3)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
POSTAWY
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
UNIA EUROPEJSKA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
EKOTURYSTYKA
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
PODLASKIE, województwo
(2)
PORADNIKI
(2)
PROGRAMY POMOCOWE UE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
SAMORZĄD GMINNY
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(2)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
EUROPA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
GRUPY NACISKU
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LAS
(1)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLITYKA REGIONALNA UE
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRODUKT GLOBALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SIERADZ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
SYMULACJA
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARTA (dolina)
(1)
WSPÓŁDZIAŁANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZIELONA GÓRA (woj. lubuskie)
(1)
ŁĄCZNOŚĆ
(1)
ŚLĄSK, DOLNY
(1)
ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA
(1)
Temat: czas
1989-
(35)
Temat: miejsce
BADENIA-WIRTEMBERGIA (Niemcy)
(1)
BAŁTYCKI, region
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
POLSKA POŁUDNIOWA
(1)
Gatunek
DANE STATYSTYCZNE
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(32)
gospodarka turystyczna
(10)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
zagospodarowanie turystyczne
(7)
Polska
(5)
produkt turystyczny
(5)
rozwój regionalny
(5)
ruch turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
zagospodarowanie przestrzenne
(5)
agroturystyka
(4)
biuro podróży
(4)
innowacje
(4)
turystyka uzdrowiskowa
(4)
turystyka zrównoważona
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
baza noclegowa
(3)
hotel
(3)
hotelarstwo
(3)
konkurencyjność
(3)
region
(3)
region turystyczny
(3)
rekreacja
(3)
turystyka przyjazdowa
(3)
turystyka zdrowotna
(3)
usługi turystyczne
(3)
zarządzanie
(3)
ekoturystyka
(2)
gastronomia
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
klaster
(2)
marketing
(2)
marketing terytorialny
(2)
marketing turystyczny
(2)
niepełnosprawni
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
podaż turystyczna
(2)
polityka turystyczna
(2)
popyt turystyczny
(2)
rozwój lokalny
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
samorząd terytorialny
(2)
turystyka międzynarodowa
(2)
uzdrowisko
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Natura 2000
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Rosja
(1)
SPA
(1)
Szlak Tatarski
(1)
Tatrzański Park Narodowy
(1)
aktywność ruchowa
(1)
antropologia
(1)
bariery
(1)
biznes turystyczny
(1)
branding
(1)
czas wolny
(1)
dialog międzykulturowy
(1)
dydaktyka
(1)
działalność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
euroregiony
(1)
finanse
(1)
fundusze europejskie
(1)
gleba
(1)
globalizacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
infrastruktura
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość powietrza
(1)
jakość życia
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
konsument
(1)
kształcenie
(1)
kultura
(1)
kultura fizyczna
(1)
las
(1)
marka
(1)
marketing polityczny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
monitoring
(1)
młodzież
(1)
obszar cenny
(1)
odpoczynek
(1)
organizacja
(1)
organizacja turystyczna
(1)
park narodowy
(1)
planowanie marketingowe
(1)
123 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W książce wyróżniono trzy części. Część pierwsza przedstawia uwarunkowania współpracy gospodarczej na obszarach przygranicznych. Znalazło się tu jedenaście prac dających teoretyczne podstawy dla peryferyjności i współpracy transgranicznej, prace przedstawiające różne rozwiązania organizacyjne i instytucjonalne przydatne dla tego typu obszarów, jak też opracowania dotyczące konkretnych przypadków działalności w skali regionalnej i lokalnej. W części drugiej książki obejmującej czternaście prac główną uwagę skupiono na turystyce jako czynniku aktywizacji euroregionu. Część trzecia obejmująca dziesięć prac została przeznaczona na omówienie społeczno-kulturalnych i przyrodniczych uwarunkowań i czynników rozwoju euroregionów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15287 [Magazyn 1], P.15275 [Magazyn 1], P.15283 [Magazyn 1], P.15285 [Magazyn 1], P.15284 [Magazyn 1], P.15288 [Magazyn 1], P.15293 [Magazyn 1], P.15276 [Magazyn 1], P.15274 [Magazyn 1], P.15286 [Magazyn 1], P.15289 [Magazyn 1], P.15272 [Magazyn 1], P.15269 [Magazyn 1], P.15290 [Magazyn 1], P.15282 [Magazyn 1], P.15265 [Magazyn 1], P.15281 [Magazyn 1], P.15280 [Magazyn 1], P.15294 [Magazyn 1], P.15267 [Magazyn 1], P.15270 [Magazyn 1], P.15279 [Magazyn 1], P.15271 [Magazyn 1], P.15292 [Magazyn 1], P.15266 [Magazyn 1], P.15278 [Magazyn 1], P.15277 [Magazyn 1], P.15268 [Magazyn 1], P.15291 [Magazyn 1], P.3548 [Magazyn 1], P.15273 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3547.XII.2 [Wypożyczalnia C], P.3546.XII.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4294.XII.2 [Czytelnia C], 4295.XII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.16.
Rachunek satelitarny turystyki prezentuje wszechstronny obraz polskiej gospodarki turystycznej w ujęciu statystycznym. Opracowanie składa się z zestawu tablic statystycznych, zamieszczonych w jego partii końcowej i części tekstowej. Część tekstowa prezentuje metodologie rachunku, analizę najważniejszych wyników rachunku: spożycie turystyczne, produkcję i wkład turystyki w PKB, wykorzystanie siły roboczej, nakłady na środki trwałe, podatki i dotacje oraz propozycje do dlaszego doskonalenia metodologii rachunku satelitarnego turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.660 [Magazyn 2], B.656.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-371.
Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez rozwój turystyki jest kluczem do bogacenia się przedsiębiorstw, samorządów i lokalnych społeczności. Dlatego niezbędne jest poznanie czynników wpływających na konkurencyjność regionów - analiza zasobów. Umożliwi to określenie sposobów zwiększania konkurencyjności regionów. Z pewnością do najważniejszych z nich należy wzrost przedsiębiorczości firm i samorządów działających w regionach turystycznych. Książka jest efektem badań ekspertów turystyki zaproszonych do uczestnictwa w Gremium Ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8972.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wyniki badań prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich, dotyczących form i roli czynników mających wpływ na różne gałęzie gospodarki turystycznej. Książka jest miejscem prezentacji różnych zagadnień z zakresu branży turystycznej (agroturystyki, ekoagroturystyki, produktu turystycznego, hotelarstwa, instytucji i organizacji wspomagających rozwój turystyki). Należy mieć nadzieję, że publikacja przyczyni się do wzbogacenia wiedzy teoretycznej i praktycznej odnoszącej się do innowacji i innowacyjności w branży turystycznej. Należy podkreślić, że szczególne miejsce odgrywają innowacje i innowacyjność w działalności turystycznej. Każda nowoczesność, wynalazczość, czyli wprowadzanie czegoś nowego, przyciąga turystów i zachęca ich do częstszego odwiedzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9802.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Mozaika narodowościowa, lingwistyczna, religijna, kulturowa nadają Europie Bałtyckiej kolorytu czyniąc z niej jeden z najatrakcyjniejszych, transnarodowych obszarów recepcji turystycznej. książka obejmuje 14 artykułów podzielonych na dwie części: granice i współpraca w Europie Bałtyckiej i turystyka w Europie Bałtyckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10249.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Poruszono w niej rolę kultury fizycznej w życiu osób niepełnosprawnych, w tym głównie sportu z jego pozytywnymi i negatywnymi skutkami uprawiania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1431 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1429.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1428.XIX.1 [Czytelnia B], P.1430.XIX.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X. Biblioteka Ekonomii ; 171)
Bibliogr. s. 252-276.
Przedsiebiorczość i innowacyjność stały się czynnikami przesądzającymi o wzroście gospodarczym zarówno przedsiebiorstw jak i gospodarek poszczególnych krajów. Przyjęta konstrukcja opracowania oraz podjęta tematyka stanowią o oryginalności publikacji, zwłaszcza że tego rodzaju problematyka nie posiada bogatej literatury (poza najnowszymi badaniami OECD). Wprawdzie ostatnie dwie dekady obfitują w liczne opacowania na temat innowacji, jednak zazwyczaj nie mają one kompleksowego charakteru i dotyczą głównie możliwości wprowadzania innowacji technologicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9433.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11072.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-235.
We wzroście atrakcyjności turystycznej Polski najważniejszym aktualnie wyzwaniem jest innowacyjność produktów i firm turystycznych kształtowanej we współpracujących regionach. Książka Innowacje w turystyce adresowana jest do akademików, studentów menadżerskich profilów studiów turystycznych, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemach zarządzania turystyką na poziomie regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14451.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15359.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 295-328, akty prawne s. 328-332.
Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny i dotyczy identyfikacji zakresu turystyki zdrowotnej w uzdrowiskach. W rozdziale I omawiane są koncepcje zdrowia i wellness oraz możliwości, jakie niesie turystyka dla utrzymania, lub poprawy zdrowia. Ponadto w powyższym rozdziale analizowana jest istota turystyki zdrowotnej. Rozdział II poza przedstawieniem zarysu problematyki turystyki uzdrowiskowej pokazuje możliwości badań dwóch najważniejszych społeczno-gospodarczych funkcji uzdrowisk, czyli funkcji turystycznej i leczniczej. W kolejnym rozdziale autor omawia historię uzdrowisk w Polsce i na Świecie oraz uwarunkowania prawne funkcjonowania krajowych miejscowości uzdrowiskowych. Rozdział IV poświęcony jest głównym elementom i źródłom finansowania pobytów uzdrowiskowych. W rozdziale V poddano analizie proces przekształceń w krajowych miejscowościach uzdrowiskowych. Rozdział VI stanowi próbę weryfikacji funkcji turystycznej wybranych obszarów uzdrowiskowych krajowych i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9664.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla osób przygotowujących się do pracy w zakresie obsługi, organizacji i zarządzania turystyką. Może być też wykorzystana na kursach i różnego typu szkoleniach pilotów i przewodników, a także służyć jako specjalistyczna lektura samym turystom, pragnącym rozszerzyć swoją wiedzę o otaczających ich zjawiskach i przyrodzie w czasie turystycznych wypraw. Krótko omówiono ochronę przyrody w Polsce, funkcje turystyki, wpływ przyrody na człowieka i podstawy turystyki wiejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5425.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6744.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozwój wpływają zmiany współczesnego świata, które można analizować z różnych punktów widzenia, właściwych dla różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutków tych zmian w przyszłości wymaga zatem zintegrowania badań różnych ośrodków naukowych. Efektem tych badań jest niniejsza książka poświęcona możliwościom wykorzystania działań z zakresu zarządzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczególności strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14452.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia wyniki i materiały z badań dotyczących miejsca i roli turystyki w strategii społeczno-gospodarczej województw Wschodniej Polski przeprowadzonych przez wiele ośrodków naukowych w kraju i za granicą. Są to prace o charakterze ogólnoteoretycznym i regionalnym, a także przykłady konkretnych rozwiązań organizacyjno-metodycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2144.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Publikacja jest próbą określenia metod umożliwiających odpowiedż na kluczowe pytania dotyczące rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym: gdzie inwestować? kto i jak ma zarządzać procesami w fazie budowy i realizacji projektów inwestycyjnych? Zadaniem książki jest aplikacja dotychczasowej wiedzy do praktyki. Pisana jest z myślą nie tylko o studentach, lecz także inwestorach, a przede wszystkim władzach samorządowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1481 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2915.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest przedstawienie kompleksowej strategii rozwoju rynku turystycznego w Poznaniu, która pozwoli na jednoznaczne określenie miejsca turystyki w rozwoju społeczno-gospodarczym miasta. W publikacji wykorzystano wyniki specjalnych badań ankietowych przeprowadzonych wśród turystyów krajowych i zagranicznych oraz mieszkańców miasta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4864 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4863.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5279.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest zbiorem podstawowych wiadomości dotyczących wiedzy o obsłudze ruchu turystycznego. Zawiera treści uniwersalne jak i zależne od bieżącego ustawodawstwa regulującego usługi turystyczne po wejściu Polski do Unii Europejskiej. Książka przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Publikację uzupełniają załączniki: Światowy kodeks etyki dla turystyki, Praktyczny kodeks postępowania dot. stosunków między hotelami i biurami podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6506.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7250 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współcześnie istotną rolę w rozwoju turystyki odgrywają władze samorządowe. Publikacja porusza zagadnienia dotyczące: miejsca i roli samorządu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem turystyki, zarządzania strategicznego w samorządzie terytorialnym, strategii zrównoważonego rozwoju obszarów turystycznych, marketingu terytorialnego, kreatywności i innowacyjności kadr w branży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16326.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej