Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(37)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(37)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(20)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Bartkowiak Piotr
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Kołtońska Maja
(2)
Adamczyk Jadwiga Krystyna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Grażyna Barbara (1951- )
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Buczkowski Bogdan
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorożyński Tomasz
(1)
Fel Stanisław
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górska Anna
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Jagodziński Andrzej
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kapias Michał (1971- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Kinelski Grzegorz
(1)
Kisil Aleksander (1960- )
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koszel Maciej
(1)
Kowalski Sławomir (ekonomia)
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Mazurczak Anna
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Paluszek Anna
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok Bolesław
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Serwach Tomasz
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sokołowska Agnieszka (ekonomista)
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Strączkowski Łukasz
(1)
Sypniewska Barbara A. (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wieloch Justyna
(1)
Wierzchosławski Rafał (filozofia)
(1)
Woźniczko Joanna
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Łukasiewicz-Kamińska Agnieszka
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(42)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Farmaceuci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(27)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
EKOROZWÓJ
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ESG
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franczyza
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
INTERNET
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KULTRA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Leki
(1)
Leki bez recepty
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauka
(1)
Niepewność
(1)
Normalizacja
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka farmaceutyczna
(1)
OŚWIATA
(1)
POLSKA
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Raport z badań
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Normy
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
społeczna odpowiedzialność biznesu
(21)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(8)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie
(5)
etyka biznesu
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
marketing
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
ekorozwój
(2)
etyka
(2)
gospodarka
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
ochrona środowiska
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie środowiskowe
(2)
świadomość ekologiczna
(2)
Corporate Social Responsibility
(1)
Internet
(1)
Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
(1)
Web 2.0
(1)
bank komercyjny
(1)
biznes
(1)
business
(1)
corporate governance
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekologia
(1)
emisja dwutlenku węgla
(1)
franczyza
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
innovation economy
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucje finansowe
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał ludzki
(1)
klient
(1)
klient indywidualny
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcjonizm
(1)
korupcja
(1)
kultura
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leki
(1)
lojalność konsumentów
(1)
makromarketing
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
media społecznościowe
(1)
migracje
(1)
motywacja
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
normy
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
odpowiedzialność ekologiczna
(1)
organizacja
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
orientacja proekologiczna
(1)
pandemia
(1)
partnerstwo
(1)
pokolenie Internetu
(1)
praca
(1)
prawa człowieka
(1)
program management
(1)
project management
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przywództwo
(1)
public relations
(1)
relacje z klientem
(1)
rolnictwo ekologiczne
(1)
rozwój
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek kapitałowy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
social responsibility
(1)
socjologia
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu drugiej generacji
(1)
sustainable development
(1)
turystyka
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
wolontariat
(1)
wrażliwość społeczna
(1)
wynagrodzenie
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zaangażowanie interesariuszy
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja wpisuje się w zbiór opracowań, które podejmują refleksję nad społeczną odpowiedzialnością biznesu, ale w istotnym stopniu różni się od nich. Owym wyróżnikiem jest podmiot, który określa społeczna odpowiedzialność - jest nim organizacja. Opisana problematyka została więc nie tylko sprowadzona do wymiarów ekonomicznych - społecznej odpowiedzialności, ale też ujęta w perspektywę społeczną i etyczną. Wszak organizacją są zarówno firmy czy przedsiębiorstwa zajmujące się działalnością stricte biznesową, jak i różnego rodzaju instytucje z tzw. trzeciego sektora, czyli organizacje non profit, które swe działania kumulują wokół realizacji zadań pro publico bono. Odpowiedzialność społeczna stopniowo przestaje być ekstrawagancją czy modą. Zglobalizowana rzeczywistość niejako wymusza, by stała się pewnego rodzaju standardem działań gospodarczych. Dlatego też autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza książka nie tylko przyczyni się do zobrazowania istoty społecznej odpowiedzialności, ale przede wszystkim stanie się "głosem wołającego", który z pełnym zaangażowaniem rozpowszechnia konieczność wdrażania tych postaw w szeroko rozumianej aktywności społeczno-gospodarczej. Ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15355.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-234.
Celem niniejszej publikacji jest identyfikacja czynników, które sprzyjają bądź współwystępują przy podejmowaniu przez poszczególne przedsiębiorstwa działalności odpowiedzialnej społecznie, w obszarze zatrudnienia, a także korzyści jakie wyłaniają się w związku z realizacją tej działalności. Monografia zmierza także do analizy warunków i okoliczności wykształcenia się idei społecznej odpowiedzialności biznesu, ukazując motywy podejmowania działań odpowiedzialnych społecznie zarówno z punktu widzenia jednostki, jednostki w organizacji, jak i jej bardziej ogólnego tła i wymogów, jakie powinna spełniać sama organizacja bądź czynników, które sprzyjają podejmowaniu przez nią działań odpowiedzialnych społecznie. Autorka zaproponowała autorski model CSR, który zweryfikowała na określonych, zróżnicowanych próbach badawczych: omówiła CSR w obszarze zatrudnienia w polskich i francuskich przedsiębiorstwach, przedstawiła postrzeganie przez studentów działań odpowiedzialnych społecznie w średnich przedsiębiorstwach oraz w kontekście poziomu autentycznego przywództwa i dobrostanu pracowników w polskich i francuskich przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11395.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12594.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
äOpracowanie stanowi dobrze przemyślane, wszechstronne i wnikliwe studium. Wyróżnia się kompleksowym ujęciem problematyki, popartym aktualnymi teoriami, wymaganiami legislacyjnymi, bardzo rzetelnym wsparciem prowadzonych wywodów najnowszymi tendencjami zaczerpniętymi z dostępnych źródeł tak polsko-, jak i obcojęzycznych oraz praktycznym omówieniem podjętych zagadnień. [...]Monografia, stanowić będzie wartościową pozycję pogłębiającą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności na tle funkcjonowania przedsiębiorstw i współpracy z sektorem publicznym. [...] Opracowanie ma także istotne walory aplikacyjne dzięki zamieszczeniu w nim wielu przykładów praktycznych i może stanowić bardzo cenną pomoc dydaktyczną w procesach kształcenia studentów oraz stanowić źródło tzw. dobrych praktyk dla kadry menedżerskiejö. (fragment recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11976.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13134.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 342-348.
Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Druga analiza osadza badane zjawisko w kontekście lokalnym, ukazuje kształtowanie się tej instytucji w relacji z interesariuszami zewnętrznymi organizacji. Wreszcie opisuje SOP w zróżnicowanych krajowych kontekstach instytucjonalnych. Najobszerniejsza, czwarta część publikacji zawiera studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12126.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej