Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(29)
Autor
Górczyński Robert
(5)
Meryk Radosław
(5)
Piwko Łukasz
(4)
Martin Robert C
(3)
Walczak Tomasz
(3)
Albahari Joseph
(2)
Freeman Adam (1972- )
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Moch Wojciech
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Ahmad Imran (1977- )
(1)
Albahari Ben
(1)
Alls Jason
(1)
Atanasov Emil
(1)
Bhargava Aditya Y
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bost Kevin
(1)
Bullington-McGuire Richard
(1)
Callaway John
(1)
Dennis Andrew K
(1)
Freeman Adam
(1)
Gamma Erich
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gugger Sylvain
(1)
Guido Sarah
(1)
Gundecha Unmesh
(1)
Hanchett Erik
(1)
Helm Richard
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Howard Jeremy (informatyk)
(1)
Hunt Andrew (1964- )
(1)
Hunt Clayton
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Janusz Jacek
(1)
Johannsen Eric
(1)
Johnson Ralph E. (1955- )
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Khorikov Vladimir
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Lang Grzegorz (programista)
(1)
Lippert Eric
(1)
Listwon Benjamin
(1)
Michaelis Mark
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Müller Andreas C
(1)
Neuburg Matt
(1)
Nicholas Stuart
(1)
Noble Elizabeth
(1)
Perry Greg M
(1)
Prata Stephen
(1)
Rajca Piotr
(1)
Schwartz Michael (informatyk)
(1)
Sternik Michał
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Thomas David (1956- )
(1)
Vlissides John (1961-2005)
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Włodarz Marek
(1)
Yitbarek Saron
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(19)
Analitycy danych
(1)
Informatycy
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(20)
C# (język programowania)
(8)
Aplikacja internetowa
(4)
Algorytmy
(3)
Programy komputerowe
(3)
C (język programowania)
(2)
Java (język programowania)
(2)
Języki programowania
(2)
Python (język programowania)
(2)
Swift (język programowania)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
ASP.NET
(1)
Angular (framework)
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Data science
(1)
Deep learning
(1)
Dobre praktyki
(1)
Docker (oprogramowanie)
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Framework (platforma programistyczna)
(1)
Kod źródłowy
(1)
Kontener (struktura danych)
(1)
PL/SQL (język programowania)
(1)
Programiści
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Programowanie zwinne
(1)
SQL Server
(1)
Sieci neuronowe
(1)
TDD
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
Vue.js 2 (środowisko programistyczne)
(1)
WPF
(1)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(1)
XAML
(1)
iOS (Apple)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(32)
Edukacja i pedagogika
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(19)
C#
(8)
języki programowania
(5)
algorytm
(4)
test jednostkowy
(3)
C (język programowania)
(2)
Java
(2)
Swift
(2)
Xcode
(2)
aplikacja internetowa
(2)
framework
(2)
projektowanie
(2)
struktura danych
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
uczenie maszynowe
(2)
.NET Core
(1)
ASP.NET
(1)
Angular
(1)
Arduino
(1)
Cocoa
(1)
Docker
(1)
Internet
(1)
JavaScript
(1)
Python
(1)
SQL
(1)
Selenium WebDriver
(1)
T-SQL
(1)
TDD (technika tworzenia oprogramowania)
(1)
TypeScript
(1)
VirtualBox
(1)
Vue.js
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja fastai
(1)
aplikacja mobilna
(1)
architektura oprogramowania
(1)
asertywność
(1)
czysty kod
(1)
dane tekstowe
(1)
deep learning
(1)
electronics
(1)
etyka danych
(1)
filozofia pragmatyczna
(1)
iOS
(1)
klasy
(1)
kodowanie
(1)
kody
(1)
komponenty
(1)
metodyka programowania
(1)
oprogramowanie
(1)
paradygmat
(1)
platforma iOS
(1)
profesjonalizm
(1)
programiści
(1)
programming
(1)
programowanie funkcyjne
(1)
programowanie obiektowe
(1)
programowanie strukturalne
(1)
projekt
(1)
projekty
(1)
reguły projektowe
(1)
rekurencja
(1)
sortowanie
(1)
struktury danych
(1)
synchronizacja
(1)
systemy
(1)
testy
(1)
współbieżność
(1)
wyszukiwanie binarne
(1)
wzorce
(1)
zarządzanie czasem
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Algorytmy sztucznej inteligencji : ilustrowany przewodnik / Rishal Hurbans ; przekład: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - XXIII, [1], 335 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
To praktyczny przewodnik po algorytmach sztucznej inteligencji. Skorzystają z niego programiści i inżynierowie, którzy chcą zrozumieć zagadnienia i algorytmy związane ze sztuczną inteligencją na podstawie praktycznych przykładów i wizualnych wyjaśnień. Książka pokazuje, jak radzić sobie z takimi zadaniami programistycznymi jak wykrywanie oszustw bankowych czy sterowanie pojazdem autonomicznym. Pierwsze rozdziały dotyczą podstawowych koncepcji i algorytmów i stają się punktem wyjścia do bardziej złożonych tematów: wydajnych algorytmów przeszukiwania oraz poszukiwania rozwiązań w środowisku konkurencyjnym. Przedstawiono tu zagadnienia uczenia maszynowego, w tym proces przygotowania danych, modelowania i testowania. Omówiono też zasady uczenia przez wzmacnianie za pomocą algorytmu Q-learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21081.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21080.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. W książce także ISBN oryginału.
Bibliografia na stronach 357-362. Indeks.
W książce „Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku” opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21157.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21156.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Learn Swift by building applications : explore Swift programming trough iOS development.
Na książce także ISBN oryginału.
Indeks.
Jeśli jesteś początkującym programistą i postanowiłeś nauczyć się rzetelnego programowania aplikacji mobilnych dla iOS, to książka dla Ciebie. Znajdziesz w niej przystępne wprowadzenie do koncepcji programowania oraz podstawy języka Swift. Przećwiczysz tworzenie aplikacji mobilnych na platformie iOS. Dowiesz się, jak tworzyć interfejs użytkownika za pomocą plików typu storyboard w Xcode, a także jak pobierać i wyświetlać obrazy oraz zapisywać i wczytywać informacje w trakcie różnych sesji pracy z aplikacją. Nauczysz się korzystać z menedżera zależności CocoaPods i przekonasz się, jak bardzo jest użyteczny. Poznasz kilka przydatnych bibliotek open source do szybkiego tworzenia oprogramowania, dowiesz się też, jak opracowywać aplikacje pobierające informacje i zasoby z chmury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21283.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21282.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : podstawy / Cay S. Horstmann ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 872 strony : ilustracje ; 25 cm.
Wydanie 10. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Książka Java. Podstawy od lat jest uznawana za najważniejszy praktyczny poradnik i podręcznik dla doświadczonych programistów dążących do doskonalenia swoich umiejętności w zakresie posługiwania się językiem Java. W wydaniu dziesiątym wprowadzono liczne uzupełnienia, które wiążą się z pojawieniem się bardzo oczekiwanej Javy SE. Przepisane i zmodyfikowane rozdziały obejmują swoim zakresem tematycznym nowe elementy platformy, idiomy i najlepsze praktyki. Znajdziesz w nich setki przykładowych programów, a wszystkie tak napisane, aby były łatwe do zrozumienia i wykorzystania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18679.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 3. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Dołącz do świata prawdziwych programistów — jeśli przeczytasz tę książkę, zrobisz spory krok w tym kierunku. Znajdziesz tu informacje na temat kluczowych elementów języka C: zmiennych, pętli, instrukcji warunkowych. To podstawowe konstrukcje, które pozwolą Ci napisać Twój pierwszy program. Następnie przejdziesz do poznawania bardziej zaawansowanych zagadnień, takich jak tablice, wskaźniki oraz operacje na plikach. Na sam koniec dowiesz się, jak optymalnie wykorzystać dostępną pamięć, alokować oraz zwalniać miejsce na stercie oraz przechowywać dane w strukturach. Najnowsze wydanie książki zostało wzbogacone i zaktualizowane o informacje na temat nowego standardu C11. Ta książka jest pozycją, która sprawdzi się w rękach każdego adepta programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21267.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21266.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka stanowi przemyślane, przejrzyste i wnikliwe wprowadzenie do języka C. Czytelnie wyjaśnia zasady programowania, zawiera opisy licznych rozwiązań programistycznych, setki przykładów kodu oraz ćwiczenia do samodzielnego wykonania. Dzięki takiemu układowi treści wiele osób nauczyło się C właśnie z tej książki, a kolejne jej wydania są przyjmowane z entuzjazmem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21265.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21264.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Practical Test-Driven Development using C# 7 : unleash the power of TDD by implementing real world examples under .NET environment and JavaScript.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Packt publishing.
Na książce także ISBN oryginału: 9781788398787.
Indeks.
To książka przeznaczona dla tych, którzy chcą dogłębnie zrozumieć istotę TDD. Omówiono tu wszystkie aspekty TDD, włączając w to podstawy, dzięki którym średnio zaawansowany programista komfortowo rozpocznie budowę aplikacji zgodnie z tym paradygmatem. Przedstawiono zasady definiowania i testowania granic, a także pojęcie abstrahowania kodu zewnętrznego. W książce pojawiają się też - wprowadzane stopniowo - bardziej zaawansowane koncepcje, takie jak szpiedzy, imitacje i fałszywki. Pokazano w niej, w jaki sposób za pomocą TDD można przekształcić wymagania i historie użytkownika w funkcjonującą aplikację. Sporo miejsca poświęcono pisaniu różnych rodzajów testów, również integracyjnych. Poszczególne koncepcje zostały zilustrowane praktycznymi fragmentami kodu napisanego w C# i JavaScripcie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21151.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21150.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21307.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21306.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21153.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21152.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
iOS 12 : wprowadzenie do programowania w Swifcie / Matt Neuburg. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 606, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Zgodne z iOS 12, Xcode 10 i Swift 4.2.
Wydanie V dotyczy oryginału.
Indeks.
Podstawy Swifta, Xcode i Cocoa Język Swift poznaliśmy w 2014 roku. Został on opracowany przez Apple specjalnie dla platormy iOS z uwzględnieniem takich założeń, jak przejrzystość, bezpieczeństwo, prostota, łatwość stosowania, zorientowanie obiektowe. Kod w tym języku sam zarządza pamięcią i zapewnia ścisłą kontrolę typów. Swift od początku wzbudził ogromne zainteresowanie programistów, którzy prędko docenili jego zalety. Dziś jest uważany za łatwe do opanowania i bardzo wygodne narzędzie dla profesjonalistów, zwłaszcza że od pewnego czasu Apple dostarcza wraz z Swiftem aplikację Xcode oraz framework Cocoa. To wszystko sprawiło, że Swift stał się bardzo atrakcyjną alternatywą dla Objective-C. Ta książka zawiera bardzo solidne wprowadzenie do tworzenia aplikacji na platformie iOS. Znalazły się tu systematycznie przedstawione informacje na temat Swifta, Xcode i frameworka Cocoa. Podstawy języka wyjaśniono w najużyteczniejszej kolejności, koncentrując się na najczęściej stosowanych i najpraktyczniejszych aspektach Swifta. Sporo miejsca poświęcono środowisku Xcode, w którym odbywa się programowanie na platformie iOS. Omówiono, czym jest projekt, jak zmienić go na aplikację, jak tworzyć, uruchamiać i debugować kod źródłowy, a także jak zgłosić aplikację do sklepu App Store. Bardzo ważną częścią książki jest wprowadzenie do Cocoa Touch, który zapewnia najważniejsze klasy podstawowe, kategorie, protokoły, mechanizmy delegowania i powiadamiania, a także zarządzanie pamięcią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21261.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21260.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Projektuj i pisz prosty i wydajny kod T-SQL w środowisku SQL Server 2019 i późniejszych. Tworzenie kodu T-SQL, wydajnie zwracającego właściwe wyniki może stanowić wyzwanie. Książka ta pomoże w tworzeniu takiego kodu, który działa szybko i jest łatwy w utrzymaniu. Dowiesz się również, jak implementować kontrolę wersji, testowanie i strategie wdrożenia. Przykłady i ćwiczenia do samodzielnego wykonania pokazują nowoczesne praktyki T-SQL wraz z jednoznacznymi wyjaśnieniami. Uwaga skupiona jest na wyborze właściwych typów danych i obiektów przy projektowaniu rozwiązań. Autorka Elizabeth Noble pokazuje, jak usprawnić wydajność kodu T-SQL dzięki stosowaniu dobrych praktyk projektowych, które ułatwiają pracę programistów i ostatecznie zapewniają korzyści użytkownikom aplikacji. Poznasz również typowe pułapki związane z tworzeniem kodu T-SQL i sposoby unikania ich w codziennej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20837.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20836.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i grzbiecie podtytuł: podręcznik dobrego programisty.
Bibliografia, netografia przy większości rozdziałów. Indeksy.
W książce „Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty” szczegółowo omówione zostały zasady, wzorce i najlepsze praktyki pisania czystego kodu. Podręcznik zawiera także kilka analiz przypadków o coraz większej złożoności, z których każda jest doskonałym ćwiczeniem porządkowania zanieczyszczonego bądź nieudanego kodu. Z tego podręcznika dowiesz się m.in., jak tworzyć dobre nazwy, obiekty i funkcje, a także jak tworzyć testy jednostkowe i korzystać z programowania sterowanego testami. Nauczysz się przekształcać kod zawierający problemy w taki, który jest solidny i efektywny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21101.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21100.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vue.js w akcji / Erik Hanchett, Benjamin Listwon ; przekład Piotr Rajca. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 315 stron : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Vue.js in Action.
Vue.js jest lekkim, nowoczesnym frameworkiem rozwijanym przez informatyków, projektantów, inżynierów i osoby, które zawodowo interesują się wrażeniami użytkowników. Służy do tworzenia reaktywnych i atrakcyjnych wizualnie klienckich aplikacji internetowych. Pozwala na budowanie zarówno dość prostych, jak i bardzo złożonych systemów. Udostępnia powiązania dwukierunkowe, reaktywny interfejs użytkownika oraz logiczną strukturę projektów. Vue.js umożliwia pisanie czytelnego i zwięzłego kodu. Tworzenie aplikacji z użyciem Vue w języku JavaScript i z biblioteką do zarządzania stanem Vuex jest czystą przyjemnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21305.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21304.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej