Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(71)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(10)
Pliki i bazy danych
(9)
E-booki
(5)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(71)
tylko na miejscu
(55)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(39)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(56)
Autor
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Klementowski Kazimierz
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Warszyńska Jadwiga (1925- )
(2)
Łaciak Jerzy
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Balon-Mroczka Tomasz
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Borne Hanna
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Byszewska-Dawidek Maria
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chadzińska Agata
(1)
Christou Evangelos
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Clarke Alan
(1)
Contestabile Gabriella
(1)
Cope Beulah
(1)
Davidson Rob
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Donne Keith
(1)
Drzewiecki Maciej (1935- )
(1)
French Ylva
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hammitt William E
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jabłoński Janusz
(1)
Jackowski Antoni (1935- )
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Kendziak Anna
(1)
King Rebecca
(1)
Kline Carol
(1)
Kot Tomasz (1966- )
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kulesza Iwona
(1)
Legienis Henryk. Baza agroturystyczna w kraju i w regionach
(1)
Legienis Henryk. Baza turystyczno-wyppoczynkowa dzieci i młodzieży szkolnej w ewidencji kuratoriów oświaty
(1)
Leslie David (1951- )
(1)
Lew Alan A
(1)
Martinka Agnieszka (1961- )
(1)
Mehling Marianne
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Niccolini Federico
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patterson Ian Robert 1945-
(1)
Pięta Jan
(1)
Praski Łukasz
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Sigala Marianna
(1)
Sirakaya-Turk Ercan
(1)
Skalska Teresa
(1)
Slocum Susan L
(1)
Sołjan Izabela
(1)
Stettner-Stefańska Barbara
(1)
Suchanek Michał
(1)
Sutton Carley
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Taff B. Derrick
(1)
Timothy Dallen J
(1)
Toczek-Werner Sylwia
(1)
Tomczyk Anna (tłumaczka)
(1)
Turton Stuart
(1)
Uysal Muzaffer S
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Vaske Jerry J
(1)
Veal Anthony James
(1)
Ware Ruth (1977- )
(1)
Werner Zbigniew T
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Anglia
(10)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(51)
angielski
(20)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Turystyka
(38)
BIURA PODRÓŻY
(7)
Odpoczynek
(6)
Organizacja
(6)
Czas wolny od pracy
(5)
Podróże
(5)
USŁUGI
(5)
Agroturystyka
(4)
Ekoturystyka
(4)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(4)
Zarządzanie
(4)
Hotelarstwo
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Geografia
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Podróżnictwo
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Wycieczki
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Bale kostiumowe
(1)
Biura podróży
(1)
DEKALOG
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomika
(1)
Gastronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
Informacja naukowa
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencyjność
(1)
Lawina
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Martinka, Agnieszka (1961- )
(1)
Martinka, Zdzisław (1927-2007)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Metody badawcze
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obozy pracy
(1)
Obszary chronione
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby zaginione
(1)
PAPIESTWO
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Podróże służbowe
(1)
Podróże w czasie
(1)
Polityka
(1)
Produkt regionalny
(1)
Prognozy
(1)
Przewodnictwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Schroniska turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Tajemnica
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Alpy (góry)
(1)
Europa
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Rosja
(1)
Ural (Rosja ; góry)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(9)
Podręcznik
(4)
Przewodnik turystyczny
(4)
Opracowanie
(2)
Powieść
(2)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Fantastyka
(1)
Kryminał
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(52)
Zarządzanie i marketing
(9)
Hobby i czas wolny
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
tourism
(19)
turystyka
(18)
marketing
(6)
Polska
(5)
management
(5)
ruch turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
biuro podróży
(4)
leisure
(4)
produkt turystyczny
(4)
beletrystyka
(3)
geografia
(3)
organizacja
(3)
organizacja turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
sustainable tourism
(3)
Great Britain
(2)
Jan Paweł II
(2)
London
(2)
agroturystyka
(2)
czas wolny
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
guide
(2)
historia
(2)
information technology
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
leisure industry
(2)
marketing relacji
(2)
planning
(2)
podróże
(2)
popyt turystyczny
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
recreation
(2)
rekreacja
(2)
rural tourism
(2)
service quality
(2)
tourism development
(2)
travel
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
East Asian e-consumers
(1)
English
(1)
Internet
(1)
Paryż
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
badania marketingowe
(1)
baza gastronomiczna
(1)
baza noclegowa
(1)
business environment
(1)
cena
(1)
cudzoziemcy
(1)
customer service
(1)
digital age
(1)
dysfunkcje turystyki
(1)
działalność turystyczna
(1)
ecotourism
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
environmental aspects
(1)
event
(1)
finanse
(1)
funkcje turystyki
(1)
gastronomia
(1)
geography
(1)
global tourism
(1)
government policy
(1)
group package tours
(1)
health
(1)
hospitality
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
independent leisure travellers
(1)
information services
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
jakość życia
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kryminał
(1)
kultura
(1)
marketing communication
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
mass tourism
(1)
mobilność
(1)
młodzież
(1)
natural areas
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność
(1)
obiekt noclegowy
(1)
obszar przygraniczny
(1)
odpoczynek
(1)
okno papieskie
(1)
older tourists
(1)
opowiadanie
(1)
pedagogika
(1)
pedagogika specjalna
(1)
pielgrzymki
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Publikacje znajdujące się na płycie CD dotyczą infrastruktury turystki uzdrowiskowej w Polsce, bazy agroturystycznej oraz bazy tuystyczno-wypoczynkowej dzieci i młodzieży szkolnej. Pierwsza z publikacji obrazuje stan infrastruktury leczniczej i turystycznej w uzdowiskach Polskich w 2001 r., na tle zmian jakie zaszły w latach 1999-2001. Druga zawiera dane z zakresu bazy aroturystycznej w Polsce i wpływu turystyki wiejskiej na jej rozwój. Trzecia okresla wielkość i rodzaj będącej w gestii kuratorów oświaty bazy noclegowej dla dzieci i młodzieży w Polsce, m.in. schronisk młodzieżowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.20 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121.XX.3 [Magazyn 1], P.2458.XX.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 928.XX.3 [Czytelnia B], P.2457.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest adresowana do studentów i nauczycieli, którzy są na etapie poszukiwania wiedzy o na te tematy. Zamiarem autorów było uporządkowanie podstawowej wiedzy o rekreacji i turystyce, biorąc pod uwagę szeroki kontekst jej uwarunkowań oraz przedstawienie tej wiedzy w łatwy sposób. W poszczególnych rozdziałach omówiono m.in. znaczenie rekreacji ruchowej i turystyki, podstawowe formy i metody stosowane w rekreacji ruchowej, zasady organizacji imprez rekreacyjnych i turystyki kwalifikowanej, oraz główne obszary i miejscowości krajoznawcze Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 879.XIX.2 [Magazyn 1], 880.XIX.2 [Magazyn 1], 215.XIX.2 [Magazyn 1], 265.XIX.2 [Magazyn 1] (4 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Ideą opracowania jest dostarczenie aktualnych i najważniejszych informacji o relacjach między podażą i popytem na pracę w sektorze usług turystycznych w Polsce. Po stronie podaży badania objęły analizę stanu, struktury, i poziomu kwalifikacji zatrudnionych, po stronie popytu - analizę chłonności branżowego rynku pracy. Opracowanie składa się z 8 rozdziałów, zakończenia i syntezy. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.79.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The book is arranged as an alphabetical gazetter and hundreds of beautiful photographs and engravings capture the grandeur of forbidding castles, the elegance of stately homes, the fascination of ancient cities and towns and maps of particularly attractive areas of the country appear throughout the book, and there is a selection of specially drawn road maps at the back locating every place in the book. All these ingredients result in a book which is not only a pleasure to look at, but also an extremely practical guide when choosing where to go in Britain.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17037.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-197.
The research material constitutes the statistic data, strategic documents obtained from the administrative authorities of the surveyed cities, the survey conducted among pilgrims and documentation of the solutions obtained from sanctuaries.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17763.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Marketing and management processes across industries can be very similar, but contexts vary where political intervention, public interest and local sustainability are involved. The rural business setting is intricate due to the assortment of different business opportunities, ranging from traditional agriculture, to tourism enterprise and even high-tech business.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17478 [Magazyn 1], P.17477 [Magazyn 1], P.17476 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18184.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18183.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Destinations rely on regional strategies to support and enhance the tourism product through regional partnerships and integration. Integrated tourism is defined as tourism that is explicitly linked to the economic, social, cultural, natural, and human structures of the region in which it occurs. Integrated tourism has evolved to include numerous meanings and definitions but all of which have a vertical approach. The first of its kind, this book moves away from the vertical approach and provides insight into inclusive regional development strategies that support both the needs of urban and rural areas while enhancing the tourist experience, supporting the positive impacts of tourism and mitigating the negative. Regional studies tend to portray either an urban or rural focus without acknowledging that these spaces often constitute joint governance structures, similar historical and cultural roots, and economic dependencies. Sustainable tourism promotes sourcing locally, such as using rural agricultural products in urban tourism experiences. Furthermore, innovative marketing strategies linking tourism heritage, attractions, food and drink trails, and artisans with urban visitors are emerging. Including theoretical and applied research and international case studies, this will be a valuable resource to academics, students, and practitioners working in tourism development and regional policy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17440 [Magazyn 1], P.17439 [Magazyn 1], P.17438 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18160.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18159.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The seven deaths of Evelyn Hardcastle.
O jedenastej wieczorem Evelyn Hardcastle zostanie zamordowana. Masz osiem dni i osiem wcieleń. Pozwolimy ci odejść pod warunkiem, że odkryjesz, kto jest zabójcą. Zrozumiano? W takim razie zaczynamy… Evelyn Hardcastle będzie umierać każdego dnia, aż do momentu, gdy ktoś odkryje, kim jest jej zabójca. Wśród gości zaproszonych do Blackheath jest kilku ludzi, którzy próbują to zrobić. Nie mają równych szans ani równych możliwości. Stale przeżywają ten sam dzień, usiłując rozwiązać zagadkę, lecz każdy wieczór nieubłaganie przeszywa dźwięk wystrzału z rewolweru… Jeśli Aiden Bishop nie zwycięży w wyścigu o odkrycie tożsamości mordercy, nigdy nie opuści posiadłości. Ma osiem szans: każdego ranka przez osiem dni obudzi się w ciele innego gościa... Jeśli nie uda mu się znaleźć zabójcy, cały cykl zacznie się od początku. I znów będzie musiał odkrywać, kim są jego przeciwnicy i który z nich pod eleganckim ubraniem skrywa śmiertelnie ostry nóż…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18346.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turystyczna świata. Część 2 / redakcja Jadwiga Warszyńska. - Wydanie 4 zmienione - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 439 stron : fotografie, mapy ; 25 cm.
Publikacja opisuje Azję, Afrykę, Amerykę, Australię i Oceanię, Antarktydę - przyrodnicze i historyczne podstawy rozwoju turystyki, regiony turystyczne, obszar, ludność, strukturę zatrudnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 305.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Tyt. oryg.: Business travel : conferences, incentive travel, exhibitions, corporate hospitality and corporate travel, 2003.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Turystyka biznesowa to uaktualniona wersja książki z roku 1994 pod tym samym tytułem. Jednak podczas gdy pierwsze wydanie skierowane było do tych, którzy zdobywali taką wiedzę w ramach szkolenia zawodowego, nowa edycja została napisana specjalnie dla studentów szkół wyższych. Ta zmiana odbiorcy widoczna jest w całej książce, nie tylko w zaproponowanym poziomie analizy, lecz także w szerszym zakresie i w sposobie podejścia do tematu oraz w przedstawieniu tych złożonych kwestii, które muszą być znane studentom zajmującym się podróżami służbowymi. Książka podzielona jest na części, każdy rozdział poświęcony jest jednemu z głównych segmentów przemysłu podróży służbowych: podróżom indywidualnym, spotkaniom, wyjazdom motywacyjnym, wystawom i turystyce korporacyjni. Książkę przygotowano z założeniem opisania przede wszystkim rynku brytyjskiego, umieszczono go jednak w kontekście europejskim. Podawane przykłady pochodzą także spoza kontynentu, a ten rynek jest często porównywany z rynkiem amerykańskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4494 [Magazyn 2], P.4036 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7220.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Niniejsza książka pomoże menedżerom i marketerom, praktykom nauczycielom w szkołach średnich i wyższych oraz uczniom i studentom w zdobywaniu wiedzy o rekonstrucji i uruchamianiu alokacyjnej funkcji oraz pokonywaniu innych barier rozwojowych rynków podróży i uzdrowisk Książka adresowana jest również do praktyków gospodarczych czyli przedsiębiorstw instytucji administracji państwowej i komunalnej do samorządów ludzi biznesu związków gospodarczych oraz osób fizycznych które chcą zająć się gospodarką turystyczną Jest to jedna z nielicznych publikacji w Polsce która dotyczy biur podróży i uwzględnia po części także turystykę zdrowotną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4871 [Magazyn 1], 3115 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1854.XX.7 [Czytelnia B], P.1853.XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turyzmu / Andrzej Kowalczyk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 287 stron : ryciny, tabele ; 24 cm.
Bibliografia s.267-287
W książce omówiono zagadnienia związane z geografią turyzmu, m.in. podstawowe pojęcia i główne koncepcje badawcze z tej dziedziny, historię turystyki, walory środowiska przyrodniczego i pozaprzyrodniczego traktowane jako zasoby turystyczne, rodzaje zagospodarowania i ruchu turystycznego w Polsce i na świecie oraz problemy związane z planowaniem rozwoju turystyki i marketingiem turystycznym. Podręcznik przeznaczony dla studentów: uniwersytetów, akademii ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także słuchaczy szkół policealnych o kierunkach organizacja oraz marketing turystyki i wypoczynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 549.XX.1 [Magazyn 1], 113.XX.1 [Magazyn 1], 919.XX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 217.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 918.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Pedagogika czasu wolnego / Jan Pięta. - Wydanie III zaktualizowane. - Warszawa : AlmaMer Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2014. - 278 stron : tabele ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strona 272.
Pedagogika czasu wolnego obejmuje różne aspekty czasu wolnego terminologiczne, historyczne, pedagogiczne, psychologiczne i socjologiczne Niniejszy materiał został opracowany z myślą o maksymalnego przybliżenia jego treści do programu kształcenia studentów z tego przedmiotu w ogólnym zarysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.91.XIX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turystyczna świata. Część 1 / redakcja Jadwiga Warszyńska. - Wydanie 4 zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 401, [1] strona : fotografie, mapy ; 25 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304.XXI.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Publikacja jest zbiorem materiałów pokonferencyjnych i dotyczy turystyki biznesowej szeroko rozumianej i obejmującej: indywidualne podróże służbowe, uczestnictwo w targach lub imprezach konsumenckich, podróże motywacyjne i turystykę korporacyjną. Poruszono w książce m.in. tematy dotyczące: turystyki biznesowej w przekroju problemowym i turystyki biznesowe w przekroju regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6532.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej została napisana z myślą zarówno o tych, którzy stoją na czele firm turystycznych bądź są też współodpowiedzialni za zarządzanie tymi firmami, jak i o tych, którzy posiadają już podstawy wiedzy ekonomicznej a zamierzają w przyszłości zająć się profesjonalnie obsługą turystyki. Turystyka jest najbardziej dochodowym biznesem na swiecie. Jej dynamika rozwoju jest wyższa niż w przemyśle elektronicznym, telekomunikacji czy transporcie. Dzieki efektom mnożnikowym z turystyki żyją nie tylko ci, którzy pracują w tym sektorze, jest ona kołem napędowym całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.373.XX.4 [Magazyn 1], P.370.XX.4 [Magazyn 1], P.368.XX.4 [Magazyn 1], P.364.XX.4 [Magazyn 1], 543.XX.4 [Magazyn 2], P.367.XX.4 [Magazyn 1], P.371.XX.4 [Magazyn 1], P.372.XX.4 [Magazyn 1], P.369.XX.4 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.366.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.365.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej