Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(155)
Forma i typ
Książki
(155)
Dostępność
dostępne
(165)
tylko na miejscu
(144)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(80)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(93)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(145)
Autor
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Grzywacz Jacek
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Jachna Tomasz (1950 - )
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Welsyng Cezary
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Adamczyk Adam
(1)
Adamik Anna
(1)
Ajdacki Michał
(1)
Aleszczyk Józef
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Bernacki Andrzej (1930- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boratyńska Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Cegłowski Bartłomiej
(1)
Chick Anne
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dittmann Iwona
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabowska Magdalena (finanse)
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Johann Maria
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(155)
Język
polski
(149)
angielski
(5)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(128)
ZARZĄDZANIE
(29)
RACHUNKOWOŚĆ
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(9)
KADRY
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(7)
INNOWACJE
(4)
TURYSTYKA
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
BANKI
(3)
MARKETING
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(3)
DECYZJE
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PODATEK
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
RACHUNEK EKONOMICZNY
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
ARKUSZE KALKULACYJNE
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA
(1)
INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NOWY PRODUKT
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PIENIĄDZ
(1)
PRACA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIEBIORSTWO
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
RYZYKO FINANSOWE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
SYMULACJA
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Transfer technologii
(1)
UMOWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
2001-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(83)
Podręcznik
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(81)
finanse
(19)
zarządzanie
(17)
sprawozdanie finansowe
(14)
zarządzanie strategiczne
(13)
analiza finansowa
(12)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(11)
analiza ekonomiczna
(9)
kapitał obrotowy
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
finanse przedsiębiorstw
(8)
konkurencyjność
(8)
organizacja
(8)
przedsiębiorczość
(8)
strategia
(8)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(8)
marketing
(7)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(7)
planowanie finansowe
(7)
podatek
(7)
przywództwo
(7)
wycena
(7)
środki trwałe
(7)
analiza SWOT
(6)
analiza strategiczna
(6)
kapitał
(6)
kredyt
(6)
kultura organizacyjna
(6)
leasing
(6)
motywacja
(6)
płynność finansowa
(6)
stopa procentowa
(6)
biznesplan
(5)
inwestycje
(5)
kapitał ludzki
(5)
rachunkowość
(5)
wartość przedsiębiorstwa
(5)
zarządzanie jakością
(5)
aktywa obrotowe
(4)
analiza wskaźnikowa
(4)
działalność gospodarcza
(4)
faktoring
(4)
finansowanie
(4)
globalizacja
(4)
innowacje
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
marka
(4)
misja firmy
(4)
motywowanie
(4)
pieniądz
(4)
planowanie
(4)
prognozowanie
(4)
przedsiębiorca
(4)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
rentowność
(4)
strategia finansowa
(4)
wynik finansowy
(4)
zarządzanie ryzykiem
(4)
Lean Management
(3)
banki
(3)
cena
(3)
etyka biznesu
(3)
fuzja
(3)
inwestycje finansowe
(3)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(3)
koszty
(3)
kurs walutowy
(3)
model ekonometryczny
(3)
motywowanie pracowników
(3)
ocena pracowników
(3)
outsourcing
(3)
podatek dochodowy
(3)
produkcja
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
reengineering
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko finansowe
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
struktura organizacyjna
(3)
szereg czasowy
(3)
wizja firmy
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie produkcją
(3)
zarządzanie relacjami
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
zarządzanie zapasami
(3)
zatrudnienie
(3)
amortyzacja
(2)
analiza kosztów
(2)
business
(2)
controlling
(2)
corporate governance
(2)
cykl życia przedsiębiorstwa
(2)
e-biznes
(2)
ekonomia menedżerska
(2)
finanse międzynarodowe
(2)
kapitał intelektualny
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konflikt
(2)
155 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C], 10717.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5672.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7177.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. s. 59-[62].
Książka stanowi kompendium wiedzy teoretycznej i faktograficznej z zakresu lokalizacji działalności gospodarczej. Obejmuje zagadnienia: przedsiębiorstwa jako podstawowego podmiotu działalności gospodarczej, podstawowych teorii lokalizacji działalności gospodarczej, czynników lokalizacji, wpływu lokalizacji na środowisko przyrodnicze, atrakcyjności inwestycyjnej regionów oraz rewitalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.998.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współpraca przedsiębiorstwa z bankiem / Jacek Grzywacz. - Wyd. 4. - Warszawa : "Difin", 2003. - 232 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: przedsiębiorstwo banki kredyt
Dana książka to jedyna na polskim rynku publikacja, która w sposób całościowy i przystępny omawia jedno z najważniejszych dla przedsiębiorstw zagadnień. Większość opracowań poświęconych polskiemu systemowi bankowemu adresowana jest do banków, w niewielkim zaś stopniu uwzględnia sią w nich problemy i interesy klienta. Co więcej, zapomina się, że różnego rodzaju procedury bankowe, znane jedynie samym bankowcom, są często swoistą pułapką, narażającą w konsekwencji przedsiębiorstwa na straty finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3277 [Magazyn 2], 3276 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2077.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współpraca przedsiębiorstwa z bankiem / Jacek Grzywacz. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : "Difin", 2004. - 232 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Dana książka to jedyna na polskim rynku publikacja, która w sposób całościowy i przystępny omawia jedno z najważniejszych dla przedsiębiorstw zagadnień. Większość opracowań poświęconych polskiemu systemowi bankowemu adresowana jest do banków, w niewielkim zaś stopniu uwzględnia sią w nich problemy i interesy klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2966.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2967.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 151-161.
Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie płynności finansowej decyduje o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, jego stabilności, a tym samym przetrwaniu. Główne obszary tematyczne poruszane w opracowaniu to: istota i znaczenie płynności finansowej, instrumenty zarządzania płynnością, czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem zapłaty. Treść książki nawiązuje do praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12171 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12170.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-182. Indeks.
W książce omówiono najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstwa, zgodnie z zasadami obowiązującymi obecnie w Unii Europejskiej. Zaletą opracowania jest pokazanie wzajemnych powiązań między podejmowanymi decyzjami finansowymi oraz zwrócenie uwagi na logikę zdarzeń finansowych w gospodarce rynkowej. Szczegółowo omówiono tu następujące zagadnienia: zasay planowania finansowego w przedsiębiorstwie, zdywersyfikowane źródła finansowania, metody badania i oceny sytuacji finansowej przesiębiorstwa, alternatywne źródła finansowania i znaczenie amortyzacji, warunki uzyskiwania kredytu bankowego oraz badanie wiarygodności i zdolności kredytowej, wpływ agencji ratingowych na globalne rynki finansowe. Oprócz wiedzy teoretycznej zawiera przykłady i wyliczenia stanowiące dużą pomoc przy poznaniu praktycznej strony finansów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14007 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14006.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14884.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest przedstawienie najważniejszych metod analizy strategicznej na przykładach oraz wskazanie praktycznych aspektów analizy strategicznej w zakresie wykorzystania przedstawionych metod i narzędzi. Prezentowane w książce przykłady opisują różne problemy strategiczne oraz wskazują na potrzebę doboru właściwych metod analizy, odpowiednich do rozwiązywania problemów. Prezentowane metody analizy oraz przykłady zostały opracowane przez pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na podstawie własnych doświadczeń w pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5389 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 6694.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6693.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opodatkowanie przedsiębiorstw : wybrane zagadnienia / Katarzyna Boratyńska. - Stan prawny na dzień 01.06.2012 r. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2012. - 208 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-193.
Celem podręcznika jest przedstawienie studentom uregulowań prawnych, dotyczących rozliczeń wybranych tytułów podatkowych przedsiębiorstwa. Przedstawione zostały głównie praktyczne zagadnienia dotyczące opodatkowania przedsiębiorstw. Omówiono kilka studiów przypadków. Zagadnienia teoretyczne zostały zilustrowane przykładami. Zwrócono uwagę na wybór optymalnej formy opodatkowania, dostosowanej do konkretnej sytuacji finansowej podatnika. Czytelnicy opracowania nabędą znajomość zagadnień związanych z zasadami opodatkowania przedsiębiorstw, w tym m.in. umiejętność prowadzenia dokumentacji podatkowych oraz wypełniania wybranych deklaracji podatkowych. Publikacje wzbogacono o treści i interpretację wybranych tez orzeczeń sądów w sprawach podatkowych przedsiębiorstw. Publikacja zawiera omówienie podstawowych rodzajów podatków rozliczanych w przedsiębiorstwach, w podziale na pośrednie i bezpośrednie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16667.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16666.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem opracowania jest przedstawienie istotnych, wybranych elementów opodatkowania przedsiębiorstwa. Ich znajomość jest niezbędna do minimalizacji ryzyka podatkowego. Publikacja skierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i prawnych, którzy specjalizują się w problematyce podatkowej, słuchaczy studiów doktoranckich. Adresatami monografii są przedsiębiorcy, podatnicy, dla których nieznajomość zagadnień podatkowych, brak działań optymalizacyjnych jest stratą kapitału, a także osoby profesjonalnie zajmujące się podatkami – doradcy podatkowi. Monografia może być przyczynkiem do dalszych badań naukowych, a także być inspiracją do zmiany prawa podatkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15222 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16669.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16668.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. s. 93-[95].
Książka prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których tematem wiodącym jest wykorzystanie sieci www w praktyce marketingowej. Jak zauwża sam autor "nastały czasy marketingu internetowego, dlatego konieczną staje się znajomość pryncypiów komunikacji internetowej, metody oceny i przesłanki zastosowania domen internetowych i hostingu. Koniecznie trzeba znać pewne metody i tajniki budowy i wykorzystania witryny www. Książka zapoznaje z metodami i praktycznymi efektami stosowania Social Marketingu, wskazuje, jak tworzyć i wykorzystać blog w działalności gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13831.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Przedsiębiorstwo)
Książka stanowi oryginalne opracowanie zawierające narzędzia i sposoby rozwiązywania problemów finansowych. Dotyczą one zarówno decyzji krótko-, jak i długoterminowych. Autorzy wykorzystują swoje doświadczenia praktyczne i różne przypadki firm, w których zastosowane zostały narzędzia finansowe do przeprowadzenia rachunku efektywności podejmowanych działań i przedsięwzięć. W książce zawarto około 200 zadań, przykładów i studiów przypadków zaczerpniętych z praktyki gospodarczej, przy czym część z nich jest rozwiązanych, część zaś do samodzielnego rozwiązania. Przykłady odnoszą się do polskiej rzeczywistości gospodarczej i dotyczą zarówno problemów cząstkowych, jak i kompleksowych oraz ich wpływu na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Struktura każdego rozdziału obejmuje: krótkie wprowadzenie teoretyczne, rozbudowane przykłady liczbowe stanowiące ilustrację omawianych zagadnień, zadania do samodzielnego rozwiązania wraz z podanymi na końcu rozdziału wynikami, pozwalającymi Czytelnikowi sprawdzić, czy opracowane samodzielnie rozwiązanie jest poprawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5140.VIII.4.4 [Magazyn 1], P.12144 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12143.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6263.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C], 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia problemy aliansów strategicznych, które są formą strategicznego międzynarodowego współdziałania firm. Ma ono coraz większe znaczenie wobec nasilającego się dążenia dużych firm do jednoczesnego lokowania się na rynkach wielu krajów i w różnych regionach świata. Wiąże się to jednak z wieloma barierami i z dużym ryzykiem, dlatego firmy często preferują współdziałanie z miejscowymi firmami z tej samej lub pokrewnej branży, wchodząc z nimi właśnie w alianse strategiczne. Książka zawiera nie tylko precyzyjne wyjaśnienie istoty takiej formy współdziałania łącznie ze światowymi przykładami, ale także opis dotychczasowych doświadczeń firm polskich w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2365 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2366.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej