Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(315)
Forma i typ
Książki
(312)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(12)
E-booki
(5)
Dostępność
dostępne
(312)
tylko na miejscu
(287)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(152)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(171)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(288)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(7)
Sierpińska Maria (1950- )
(7)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(4)
Grzywacz Jacek
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pawlak Zbigniew
(4)
Penc Józef (1939- )
(4)
Sudoł Stanisław
(4)
Blaik Piotr
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(3)
Jachna Tomasz (1950 - )
(3)
Kotowska Beata
(3)
Król Henryk
(3)
Marek Stanisław
(3)
Pomykalska Bożyna
(3)
Pomykalski Przemysław
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Uziębło Aldona (ekonomia)
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Ciesielski Marek
(2)
Czechowski Lucjan
(2)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(2)
Dec Paweł (ekonomia)
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kowalak Robert
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
McCrary Stuart A
(2)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Panfil Marek
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Pietrzak Tomasz
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Rutkowski Andrzej
(2)
Sangajło Ryszard
(2)
Sitko Jacek
(2)
Stolarek Antoni
(2)
Stronka Dariusz
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Tłaczała Agnieszka
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Welsyng Cezary
(2)
Wyszkowska-Kaniewska Olga
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Adamczyk Adam
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Ajdacki Michał
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Aleszczyk Józef
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Aue Wiesława
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bera Anna
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Bernacki Andrzej (1930- )
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bojańczyk Mirosław
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boratyńska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(108)
2000 - 2009
(182)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(314)
Anglia
(1)
Język
polski
(308)
angielski
(6)
sandawe
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Analitycy ekonomiczni
(3)
Menedżerowie
(3)
Ekonomiści
(2)
Księgowi
(2)
Maklerzy giełdowi
(2)
Pracownicy banków
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(228)
ZARZĄDZANIE
(55)
KADRY
(31)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(21)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(20)
Przedsiębiorstwo
(16)
Finanse przedsiębiorstwa
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(13)
RACHUNKOWOŚĆ
(13)
PODRĘCZNIKI
(9)
TURYSTYKA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(8)
INNOWACJE
(7)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(7)
Analiza finansowa
(6)
MARKETING
(5)
OTOCZENIE FIRMY
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
BANKI
(4)
Decyzje
(4)
Działalność gospodarcza
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
Finanse
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
Inwestycje
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
CONTROLLING
(2)
Controlling
(2)
DECYZJE
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
FINANSE
(2)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(2)
INFORMACJA
(2)
INTERNET
(2)
JĘZYK ROSYJSKI
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(2)
Otoczenie firmy
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PODATEK
(2)
PRACA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(2)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(2)
RACHUNEK EKONOMICZNY
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
USŁUGI
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
ARKUSZE KALKULACYJNE
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BENCHMARKING
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BUDŻET
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
Banki
(1)
Biura podróży
(1)
EKONOMETRIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
FACTORING
(1)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Finanse przedsiębiorstw
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Globalizacja
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
Innowacje
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KORESPONDENCJA URZĘDOWA
(1)
KREDYT INWESTYCYJNY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(4)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(83)
Podręcznik
(77)
PODRĘCZNIKI
(32)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Zarządzanie i marketing
(15)
Transport i logistyka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(143)
zarządzanie
(36)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(30)
finanse
(27)
analiza finansowa
(23)
zarządzanie strategiczne
(23)
sprawozdanie finansowe
(22)
finanse przedsiębiorstw
(21)
biznesplan
(14)
strategia
(14)
kapitał obrotowy
(13)
organizacja
(13)
konkurencyjność
(12)
marketing
(12)
analiza ekonomiczna
(11)
leasing
(11)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(11)
motywacja
(11)
motywowanie pracowników
(11)
wartość przedsiębiorstwa
(11)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(11)
kapitał
(10)
planowanie finansowe
(10)
przedsiębiorczość
(10)
płynność finansowa
(10)
wycena
(10)
zarządzanie wiedzą
(10)
faktoring
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
przywództwo
(9)
wynagrodzenie
(9)
zarządzanie jakością
(9)
środki trwałe
(9)
finansowanie
(8)
kredyt
(8)
rentowność
(8)
analiza SWOT
(7)
analiza strategiczna
(7)
controlling
(7)
działalność gospodarcza
(7)
globalizacja
(7)
kapitał ludzki
(7)
kultura organizacyjna
(7)
logistyka
(7)
podatek
(7)
rachunkowość
(7)
restrukturyzacja
(7)
zarządzanie ryzykiem
(7)
Lean Management
(6)
innowacje
(6)
innowacyjność przedsiębiorstw
(6)
kapitał intelektualny
(6)
ocena pracowników
(6)
pieniądz
(6)
planowanie
(6)
produkcja
(6)
prognozowanie
(6)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
rynek finansowy
(6)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(6)
stopa procentowa
(6)
zarządzanie finansami
(6)
etyka biznesu
(5)
fuzja
(5)
inwestycje
(5)
koszty
(5)
menedżer
(5)
ocenianie
(5)
przepływy pieniężne
(5)
rachunek zysków i strat
(5)
reengineering
(5)
sprawozdawczość finansowa
(5)
strategia finansowa
(5)
wynik finansowy
(5)
zarządzanie zapasami
(5)
aktywa obrotowe
(4)
analiza wskaźnikowa
(4)
banki
(4)
cash pooling
(4)
cykl życia przedsiębiorstwa
(4)
inwestycje finansowe
(4)
kadry
(4)
kapitał własny
(4)
kultura organizacji
(4)
kurs walutowy
(4)
marka
(4)
misja firmy
(4)
motywowanie
(4)
obligacje
(4)
przedsiębiorca
(4)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(4)
przychód
(4)
public relations
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
ryzyko finansowe
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
struktura organizacyjna
(4)
szkolenie pracowników
(4)
315 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Zakres tematyczny rozpatrywanych w podręczniku zagadnień obejmuje wszystkie ważniejsze problemy dotyczące metod gospodarowania oraz mechanizmów funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw rynkowych z uwzględnieniem aktualnej wiedzy i szeregu rozwiązań normatywnych, które zostały wprowadzone do przedsiębiorstw po 1990 roku. Dzięki temu podręcznik stanowi syntezę wiedzy specjalistycznej; w pewnej mierze jest ona też podsumowaniem wyników badań własnych autorów [...]. Przedmiot, treść i zakres [...] opracowania powodują, że podręcznik może stanowić odpowiednią pomoc w opanowaniu wiedzy o przedsiębiorstwie dla studentów nie tylko studiów ekonomicznych, ale także uniwersyteckich i politechnicznych. Dodać jednocześnie należy, że może on również być przydatny i wykorzystany przez kadrę kierowniczą przedsiębiorstw".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2550 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczne zmiany w gospodarce, spowodowane szybkim rozwojem technicznym i technologicznym oraz wzrost konkurencji, zmuszają podmioty gospodarcze do nieustannego przystosowywania się do nowych warunków prowadzenia działalności. Przedsiębiorstwo, które zamierza utrzymać lub umocnić swoją pozycję na rynku musi stale dostosowywać się do wciąż zmieniającej się sytuacji rynkowej oraz potrzeb i wymagań konsumentów. Coraz większa konkurencja, zróżnicowanie rynku oraz zmienna sytuacja gospodarcza i związane z tym ryzyko, stanowią imperatywy zmuszające przedsiębiorstwo do podejmowania wciąż nowych wyzwań i dokonywania zmian w jego działaniu. Strategia jest podstawowym instrumentem zarządzania przedsiębiorstwem i odgrywa zasadniczą rolę w jego funkcjonowaniu. Strategia przedsiębiorstwa musi być nastawiona także na ciągły rozwój firmy oraz wprowadzanie innowacji, stąd też ma kluczowe znaczenie w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2804 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4427.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-158.
Książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8344.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9712.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja dotyczy wiodących form (własnego i obcego) zewnętrznego finansowania rozwoju przedsiębiorstwa, począwszy od inwestycji kapitałowych funduszy "venture capital", przez pożyczkę, do emisji akcji w drodze pierwszej oferty publicznej oraz emisji obligacji korporacyjnych. Praca składa się z czternastu rozdziałów zebranych w cztery następujące części, tj.: sprawozdawczość finansowa i struktura kapitału przedsiębiorstwa, zewnętrzne finansowanie własne, zewnętrzne finansowanie obce, szczególne narzędzia finansowania. Książka posiada duży walor praktyczny, ponieważ każdy z rodziałów zawiera analizę przykładu bądź studium przypadku konkretnej spółki, co pomoże Czytelnikom zrozumieć dane źródło finansowania i omawiane wątki teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11289.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12401.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Podręcznik trzech renomowanych profesorów amerykańskich uniwersytetów, omawiająca problemy finansowego funkcjonowania przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem spółek akcyjnych. Książka umiejętnie wiąże teorię z jej empiryczną weryfikacją i praktycznymi zastosowaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6316.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Słowo kluczowe: biznesplan
Tyt. oryg.: Brilliant business plan : what to know and do to make the perfect plan, 2011.
Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak - krok po kroku, szybko i w prosty sposób - stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie. Jesli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12217.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13335.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 343-348.
W przemianach zachodzących we współczesnej gospodarce światowej szczególnie ważną rolę odgrywają korporacje transnarodowe (KTN), będące grupą przedsiębiorstw największych i najbardziej ekspansywnych międzynarodowo. Książka wnosi aktualną i wartościową wiedzę o KTN do trzech akademickich przedmiotów: Międzynarodowe stosunki ekonomiczne, Biznes międzynarodowy oraz Zarządzanie. Będzie bardzo pomocna w studiowaniu tych przedmiotów, przygotowywaniu prac magisterskich i doktorskich, a także w badaniach naukowych międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw. Zainteresują się nią również pracownicy i współpracownicy filii KTN oraz krajowych firm działających za granicą, a także instytucji zajmujących się inwestycjami zagranicznymi w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4700.XI.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5089.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor radzi, jak dostosować styl zarządzania do nowego tempa i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, tak, aby zapewnić właściwe wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Szczegółowo omawia takie kwestie, jak: warunki przetrwania i rozwoju organizacji w burzliwym otoczeniu; metody przekształcania przedsiębiorstwa w organizację uczącą się; zarządzanie zmianami i innowacjami; proces pozyskiwania i kształcenia pracowników oraz kierowania ich karierą; sposoby wpływania na efektywność pracy podwładnych; możliwość kształtowania w firmie orientacji na klienta; sposoby uwzględniania ochrony środowiska naturalnego w strategii firmy; specyfikę zarządzania w warunkach integracji gospodarczej. Książka zawiera nie tylko przegląd modeli teoretycznych, ale również liczne odwołania do konkretnych przykładów z praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7020 [Magazyn 2], P.5565 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7019.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6358.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka należy do poszukiwanych ostatnio podręczników ujmujących w sposób kompleksowy kompendium wiedzy z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem... wyróżniającym walorem jest ujęcie procesów zarządzania przedsiębiorstwem w optyce procesów przechodzenia od stanów kryzysowych do sukcesów oraz popadania w kryzysy po osiągnięciu powodzenia na rynku. Z uwagi na bardzo częste tego typu sytuacje w rozwijającej się i jednocześnie transformowanej gospodarce polskiej praca Elżbiety Urbanowskiej-Sojkin może znaleźć wielu poszukujących wiedzy o tych procesach Czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 542.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-259.
Książka to kompendium wiedzy teoretycznej, obejmującej zasady przeprowadzania analiz i ocen makroekonomicznego, a także sektorowego otoczenia przedsiębiorstw oraz problematykę analiz i ocen działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Ocena działalności przedsiębiorstwa obejmuje między innymi wstępną i wskaźnikową analizę sprawozdań finansowych, zaawansowane metody analizy wskaźnikowej oraz metody analizy i oceny efektywności inwestycji. Oprócz klasycznej problematyki oceny kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw na podstawie sprawozdań finansowych w podręczniku zawarto szereg autorskich rozważań i propozycji między innymi w zakresie wskaźników rentowności, w szczególności wskaźnika nadwyżki finansowej (cash flow) i wartości dodanej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12291.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13415.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. [219]-224.
Jednym z czynników warunkujących sukces procesów fuzji i przejęć jest sprawne zarządzanie zasobami ludzkimi podczas łączenia się przedsiębiorstw. Temu właśnie zagadnieniu jest poświęcona publikacja, w której omówiono m.in. uwarunkowania kulturowe łączenia się przedsiębiorstw, komunikowanie się i zarządzanie stresem w procesach zmian organizacyjnych, zadania pracowników działów personalnych na wszystkich etapach przeprowadzania fuzji i przejęć oraz pomiar efektywności działań służb personalnych podczas fuzji i przejęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6348.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W książce Innowacje i konkurencyjność autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik współpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniający przedsiębiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje też nowe podejście do analizy mechanizmów innowacji i postuluje potrzebę zastosowania nowych zasad modelowania procesów innowacyjnych. Książka przeznaczona jest dla teoretyków i praktyków ekonomii, kadry dydaktycznej wyższych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz studentów ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4590.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ksiażka łączy w sobie teorię procesu analizy z jej praktycznym wykorzystaniem. Autorzy przybliżają wiele zagadnień z zakresu rachunkowości w celu lepszego przeprowadzania procesu analizy finansowej ze zrozumieniem wpływu polityki rachunkowości na ocenę efektów gospodarowania. Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, studentów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń oraz osób, zajmujacych sie na co dzień analizą finansową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5135.VIII.5 [Czytelnia C], 6251.VIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Kolejna książka zespołu redaktorów naukowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie z zakresu zarządzania informacją w przedsiębiorstwie poświęcona jest tym razem roli informacji w zarządzaniu zmianą. Praca zawiera szerokie spojrzenie na problematykę zastosowania informacji w procesach zarządzania zmianami organizacyjnymi. Do poruszanych w pracy zagadnień należą: wykorzystanie informacji w procesach wytwarzania, w relacjach z klientami, w warunkach kryzysu i upadłości przedsiębiorstwa, tworzenie nowych systemów informacyjnych dla potrzeb funkcji kontroli, zarządzania personelem, zarządzania zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa. Rozważania autorów poszczególnych rozdziałów obejmują zarówno treści teoretyczne, jak i przykłady i aplikacje stanowiące tworzywo do zastosowań praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2650 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6302.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Za główny cel tej publikacji uznano "stworzenie usystematyzowanych podstaw pozwalających na rozumienie uwarunkowań złożoności procesów i zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz ich logiki". Autorzy postanowili przybliżyć uwarunkowania wyznaczające istotę przedsiębiorstwa, przyjmując - i słusznie - że jest to materia dostatecznie złożona i bogata, a zarazem niezbędna do poznania w studiach nad przedsiębiorstwem. Formuła książki pozwoliła w znacznej mierze zdyskontować dotychczasowy dorobek naukowy i rezultaty badań zespołu autorskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9037.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10612.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1736.IX.6 [Magazyn 1], P.1252 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej