Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(236)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(235)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(214)
dostępne
(197)
wypożyczone
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(98)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(105)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(214)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(7)
Penc Józef (1939- )
(6)
Blaik Piotr
(5)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Raich Mario
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Bełz Grzegorz
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Klimek Jan
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Witczak Hubert
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Ciesielski Marek
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Sankowska Anna
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skalik Jan
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Żemigała Marcin
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Alman Tomáš
(1)
Aluchna Maria
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Barbara (ekonomia)
(1)
Barabasz Adela
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbachowska Bożenna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Batorski Jarema
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Rafał Marcin
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dec Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duraj Agnieszka Natasza
(1)
Duraj Jan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Elkin Paul M
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Francik Anna
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(90)
2000 - 2009
(131)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(238)
Język
polski
(236)
angielski
(1)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(194)
ZARZĄDZANIE
(83)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(31)
INNOWACJE
(20)
KADRY
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(12)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(11)
TURYSTYKA
(9)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
OTOCZENIE FIRMY
(5)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
GLOBALIZACJA
(4)
MARKETING
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
Organizacja
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
USŁUGI
(4)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(4)
CONTROLLING
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
INTERNET
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
HOTELARSTWO
(2)
INFORMACJA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
POLSKA
(2)
PORADNIKI
(2)
PRACA ZESPOŁOWA
(2)
PRAWO GOSPODARCZE
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(2)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
GOOGLE
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASYFIKACJA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencja
(1)
LIKWIDACJA PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
NORMY ISO 9001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODATEK
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRACOWNICY SAMORZĄDOWI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRYWATYZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE I ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
PŁACA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
Temat: czas
1989-
(8)
2001-0
(8)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(23)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(11)
PORADNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Podróże i turystyka
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(111)
zarządzanie
(53)
zarządzanie strategiczne
(26)
organizacja
(22)
strategia
(16)
zarządzanie jakością
(16)
zarządzanie wiedzą
(16)
innowacyjność przedsiębiorstw
(15)
restrukturyzacja
(15)
innowacje
(13)
przedsiębiorczość
(13)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(13)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(11)
konkurencyjność
(10)
kultura organizacyjna
(10)
marketing
(10)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(10)
przywództwo
(10)
motywowanie pracowników
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
controlling
(8)
globalizacja
(8)
logistyka
(8)
motywacja
(8)
biznesplan
(7)
ocena pracowników
(7)
outsourcing
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(7)
Lean Management
(6)
analiza SWOT
(6)
działalność gospodarcza
(6)
reengineering
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
zarządzanie zmianą
(6)
zatrudnienie
(6)
alians strategiczny
(5)
e-biznes
(5)
etyka biznesu
(5)
finanse
(5)
kapitał intelektualny
(5)
kapitał ludzki
(5)
menedżer
(5)
misja firmy
(5)
rekrutacja pracowników
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zarządzanie ryzykiem
(5)
benchmarking
(4)
fuzja
(4)
jakość
(4)
klaster
(4)
komunikacja
(4)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(4)
kryzys
(4)
kultura organizacji
(4)
organizacja ucząca się
(4)
organizacja wirtualna
(4)
planowanie
(4)
public relations
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
system logistyczny
(4)
wizja firmy
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
zarządzanie logistyczne
(4)
zarządzanie procesami
(4)
zarządzanie projektami
(4)
analiza strategiczna
(3)
finansowanie
(3)
firma
(3)
gospodarka oparta na wiedzy
(3)
innowacyjność
(3)
kierowanie
(3)
organizacja procesowa
(3)
podatek
(3)
praca zespołowa
(3)
prawo
(3)
produkcja
(3)
prywatyzacja
(3)
przedsiębiorca
(3)
przedsiębiorczość akademicka
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
reklama
(3)
rozwój regionalny
(3)
rynek turystyczny
(3)
sieci przedsiębiorstw
(3)
spółka cywilna
(3)
system produkcyjny
(3)
system zarządzania
(3)
szkolenie pracowników
(3)
transfer technologii
(3)
turystyka
(3)
wartość przedsiębiorstwa
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie produkcją
(3)
zarządzanie łańcuchem dostaw
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
ISO 9000
(2)
Internet
(2)
238 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejszy zbiór artykułów dotyczy zagadnień konceptualizowania i wdrażania zmian organizacyjnych. Opierają się one na badaniach, których celem było rozpoznanie praktyk podejmowania decyzji o wprowadzeniu zmiany, struktury i nasilenia powstających na tym tle różnych obaw i oczekiwań pracowniczych, a wreszcie metod stosowanych w preparacyjnej i wdrożeniowej fazie procesu zmiany. Zgromadzony materiał układa się w wewnętrznie spójny, ale i zarazem, niestety, dość pesymistyczny w swojej wymowie obraz typu case study.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12900.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14020.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 192-199, netogr. s. 199-200.
Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż - odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15102.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16005.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13353.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14358.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11469.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz podpowiada, jak kształtować instrumenty marketingu na rynku międzynarodowym. Autor uświadamia korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsiębiorstw chcących wejść z sukcesem na rynki zagraniczne, a zwłaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewnętrzny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7745.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7744.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zespołowa jest ciekawym i rozwijającym doświadczeniem, przeplatanym chwilami przyjemności i zniechęcenia. Z jednej strony towarzyszy jej poczucie sensu wspólnego działania, z drugiej członkowie zespołu przeżywają frustrację z powodu trudności w ułożeniu wzajemnych relacji. Jednak naprawdę efektywne i dobrze zarządzane grupy są w stanie osiągnąć rezultaty przekraczające możliwości wynikające z pracy jednostek. W psychologii społecznej zjawisko to nosi nazwę "efektu synergii" - jest to sytuacja, w której efekt zespołowy przekracza prostą sumę wkładów indywidualnych. Autorzy tej książki podjęli trud odszukania w polskiej rzeczywistości przykładów zespołów biznesowych, których menedżerowie z dużym sukcesem praktykują promowanie w swoich firmach (Skanska, Nestlé, Danone, Intel, At Media) pracy zespołowej. Pokazują udane działania zespołów, ale i wskazują hipotetyczne zagrożenia. Podają także metody tworzenia skutecznych zespołów, sposoby zarządzania nimi oraz modele wdrażania pracy zespołowej w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12124.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce omówiono wiele nowych metod i systemów wspomagających zarządzanie różnymi sferami działalności przedsiębiorstwa. Opracowane rozwiązania metodyczne i informatyczne obejmują cztery grupy zagadnień: wspomaganie decyzji logistycznych przedsiębiorstwa w zarządzaniu łańcuchem dostaw; metody i systemy komputerowe wspomagające planowanie produkcji; zarządzanie jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstwach produkcyjnych; operacyjne prognozowanie popytu na rynkach docelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8808 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10282.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-248.
„Restrukturyzacja przedsiębiorstw. Przesłanki i procedury”, to praca prezentująca tematykę związaną z projektowaniem i wprowadzaniem zmian w przedsiębiorstwie. Podręcznik zawiera podstawowe zagadnienia z teorii i praktyki zmian restrukturyzacyjnych. Podręcznik ukazuje przy pomocy jakich metod i technik restrukturyzacyjnych przedsiębiorstwa mogą doprowadzić do poprawy swojej efektywności ekonomicznej w sferze finansowej, majątkowo-produkcyjnej, organizacyjnej oraz decyzyjno-własnościowej. Przedstawiono również powiązania przeprowadzonych zmian w jednej sferze działalności z pozostałymi obszarami funkcjonowania podmiotu. Publikacja składa się z dziewięciu rozdziałów, w których przedstawiono zagadnienia dotyczące : istoty przedsiębiorstwa, zmian restrukturyzacyjnych, restrukturyzacji poszczególnych obszarów działania podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8889.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe WSPA)
Publikacja zawiera teksty referatów pozytywnie ocenionych przez Radę Programową Konferencji w Nałęczowie w dn. 30-31 maja 2005 r. Składa się z trzech części, poświęconym trzem głównym obszarom tematycznym konferencji. Część pierwsza obejmuje przede wszystkim problemy współzależności występujące pomiędzy postępem globalizacji, a rozwojem regionalnym. Część druga zawiera opracowania koncentrujące się na zagadnieniach związanych z korporacjami międzynarodowymi i rynkami globalnymi. Część trzecia dotyczy szeroko rozumianej problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5133.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Ksiązka wpisuje się w problematykę wpływu nowych technologii na funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw i określających je modeli biznesu. Czy dokonamy przełomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kształtowało się przez lata, i sformułujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwałego, odnawialnego, zdolnego przetrwać różne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy też wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiających się technologii do przyjętego w przeszłości modelu biznesu? Publikacja stanie się przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiające się wciąż nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniają współczesne modele biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7462 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7464 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2848 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej