Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(22)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Ajdacki Michał
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Lehman Dale
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piocha Stanisław
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Tłaczała Agnieszka
(1)
Walczyna Borys
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
RACHUNKOWOŚĆ
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
DECYZJE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
TURYSTYKA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręcznik
(3)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(14)
analiza ekonomiczna
(8)
marketing
(5)
sprawozdanie finansowe
(4)
środki trwałe
(4)
analiza SWOT
(3)
analiza finansowa
(3)
analiza strategiczna
(3)
konkurencyjność
(3)
ekonomia menedżerska
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
koszty
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
produkcja
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
aktywa obrotowe
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
benchmarking
(1)
bilans finansowy
(1)
cena
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
deficyt budżetowy
(1)
e-biznes
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
elastyczność
(1)
finanse
(1)
fuzja
(1)
inflacja
(1)
innowacje
(1)
inwestycje
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał zakładowy
(1)
kondycja finansowa
(1)
konkurencja
(1)
koszt kapitału
(1)
koszty produkcji
(1)
kurs walutowy
(1)
majątek
(1)
majątek obrotowy
(1)
marketing strategiczny
(1)
monopol
(1)
myślenie strategiczne
(1)
nadwyżka finansowa
(1)
oligopol
(1)
otoczenie organizacji
(1)
podatek
(1)
podaż
(1)
polityka pieniężna
(1)
popyt
(1)
prognozowanie
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo wielozakładowe
(1)
przepływy pieniężne
(1)
przychód
(1)
rachunek zysków i strat
(1)
rentowność
(1)
rezerwy
(1)
rynek konkurencyjny
(1)
rynek niedoskonały
(1)
rynek pracy
(1)
rynek turystyczny
(1)
równowaga rynkowa
(1)
spółka giełdowa
(1)
stopa procentowa
(1)
strategia
(1)
turystyka
(1)
ubezpieczenie gospodarcze
(1)
wartość dodana
(1)
wczesne systemy ostrzegania
(1)
wydajność ekonomiczna
(1)
wynik finansowy
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zysk
(1)
zysk ekonomiczny
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W książce Innowacje i konkurencyjność autor omawia wybrane aspekty procesów innowacji, traktowanych jako wynik współpracy służb ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniający przedsiębiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje też nowe podejście do analizy mechanizmów innowacji i postuluje potrzebę zastosowania nowych zasad modelowania procesów innowacyjnych. Książka przeznaczona jest dla teoretyków i praktyków ekonomii, kadry dydaktycznej wyższych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz studentów ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4590.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 113-[114].
Ekonomikę przedsiębiorstwa można uznać za interdyscyplinarną dziedzinę nauczania, w której ma miejsce szerokie zastosowanie teorii i praktyki rachunkowości, analizy ekonomicznej, statystyki, techniki i technologii procesów produkcji, prawa, polityki itp. W pracy zawarto najistotniejsze elementy ekonomiki przedsiębiorstw, w tym przedsiębiorstw turystycznych, przydatne w sprawnym prowadzeniu działalności. Przedstawiono także treści związane z potencjałem przedsiębiorstw turystycznych oraz z oceną efektywności ich działania. Szczególną uwagę zwrócono na efekty ekonomiczne i mierniki oceny efektywności finansowej, poprzedzając je charakterystyką celów działalności i zasobów przedsiębiorstw turystycznych. Osobny rozdział poświęcono także kosztom działalności przedsiębiorstw, których wysokość w gospodarce rynkowej często przesądza o sukcesie firmy. Opracowanie jest kierowane do osób studiujących zagadnienia ekonomiki przedsiębiorstw turystycznych i nauki o przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7379 [Magazyn 1], P.7380 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8347.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8346.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 440-448. Indeks.
Książka zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych komponentów sprawozdania finansowego, a także aspekty przekrojowej ich analizy, a mianowicie płynności w ujęciu statycznym i dynamicznym, zadłużenia i zdolności do jego obsługi oraz oceny aktywności i rentowności działalności przedsiębiorstwa. Zaprezentowano również wskaźniki i wzorce oceny pozycji przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym oraz badania jego zagrożenia upadłością. Uwzględnione też zostały zagadnienia związane z prognozowaniem potrzeb finansowych podmiotu oraz analizą jego wartości, a także regulacje nadzoru korporacyjnego. Rozważania teoretyczne wzbogacone zostały przykładami liczbowymi, a ostatni rozdział stanowi przykład kompleksowej analizy finansowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14754.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15495.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych komponentów sprawozdania finansowego, a także aspekty przekrojowej ich analizy, a mianowicie płynności w ujęciu statycznym i dynamicznym, zadłużenia i zdolności do jego obsługi oraz oceny aktywności i rentowności działalności przedsiębiorstwa. Zaprezentowano również wskaźniki i wzorce oceny pozycji przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym oraz badania jego zagrożenia upadłością. Uwzględnione też zostały zagadnienia związane z prognozowaniem potrzeb finansowych podmiotu oraz analizą jego wartości, a także regulacje nadzoru korporacyjnego. Rozważania teoretyczne wzbogacone zostały przykładami liczbowymi, a ostatni rozdział stanowi przykład kompleksowej analizy finansowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2942.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowadzenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej zawsze się wiąże z podejmowaniem ryzyka, że osiągnięte rezultaty będą odbiegać od założonych. Decydującą rolę w procesie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie odgrywa rachunkowość, która jest najważniejszym elementem systemu informacyjnego jednostki gospodarczej. Głównym celem autorów jest właśnie przedstawienie rachunkowości jako źródła informacji o ryzyku przedsiębiorstwa oraz omówienie różnych instrumentów rachunkowości jako sposobów zabezpieczenia przed ryzykiem działalności i szacowania jego skutków. Poszczególne problemy autorzy ukazali od strony teoretycznej, regulacji prawnych z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej, rozwiązań metodycznych i zastosowań praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8748.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10221.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Treść książki pozwala zapoznać odbiorcę z podstawowymi problemami ekonomiki przedsiębiorstw prowadzących działalność na małą i średnią skalę, które w okresie zmian systemowych stworzyły dynamicznie rozwijający się sektor polskiej gospodarki. Szczególny akcent położono na praktyczną stronę rozwiązywania zagadnień ekonomiczno-organizacyjnych tych przedsiębiorstw, stąd też przedmiotem analizy są takie zagadnienia jak: ekonomika procesów wytwórczo-usługowych, gospodarowanie środkami trwałymi, ekonomika majątku obrotowego, gospodarowanie zasobami ludzkimi, koszty własne i wynik finansowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3275 [Magazyn 2], 3274 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2076.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza finansowa jest praktyczną metodą oceny firmy - pomiarem jej efektywności i kondycji. W księżce omówiono szeroki krąg zagadnień z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa działającego w warunkach gospodarki rynkowej. Zrozumienie i opanowanie treści ułatwia materiał ilustracyjny -- tablice, schematy i załączniki. Podręcznik wyczerpuje tematykę przedmiotu wykładanego na wyższych uczelniach. Może być także użyteczny dla praktyków gospodarczych oraz słuchaczy specjalistycznych studiów podyplomowych i kursów doskonalących kwalifikacje zawodowe pracowników ekonomicznych, finansowo-księgowych, menedżerów i biegłych rewidentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1777 [Magazyn 2], 1778 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza finansowa jest praktyczną metodą oceny firmy - pomiarem jej efektywności i kondycji. W najnowszym zaktualizowanym wydaniu książki omówiono szeroki krąg zagadnień z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa działającego w warunkach gospodarki rynkowej. Zrozumienie i opanowanie treści ułatwia materiał ilustracyjny -- tablice, schematy i załączniki. Podręcznik wyczerpuje tematykę przedmiotu wykładanego na wyższych uczelniach. Może być także użyteczny dla praktyków gospodarczych oraz słuchaczy specjalistycznych studiów podyplomowych i kursów doskonalących kwalifikacje zawodowe pracowników ekonomicznych, finansowo-księgowych, menedżerów i biegłych rewidentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.2481.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2480.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-280.
Podręcznik jest adresowany do szerokiego kręgu Czytelników, jednak szczególnie przeznaczony jest dla studentów na kierunkach ekonomicznych oraz na kierunku zarządzanie. Jego treść zawiera zagadnienia objęte minimum programowym oraz pewne kwestie uzupełniające. W publikacji znajdują się informacje o materiałach źródłowych oraz charakterystyka i klasyfikacja metod, a także technik badawczych stosowanych w analizach ekonomicznych. W pozostałej części skoncentrowano się na metodach analizy podstawowych kategorii ekonomicznych w przedsiębiorstwie: produkcji, przychodów, kosztów, zysku, środków trwałych i kapitału ludzkiego. Książka jest napisana w bardzo przystępnej formie, a teorie są wzbogacone przykładami zadań wraz z ich rozwiązaniami, pytaniami sprawdzającymi przyswojenie materiału, testami wyboru oraz zadaniami do samodzielnego rozwiązania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11526 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11525.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12754.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 266-273.
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe, był jak najlepszy. Do tworzenia tego finansowego obrazu są wykorzystywane techniki, których pełne omówienie znajduje się w podręczniku (z uwzględnieniem polskich standardów rachunkowych). Ich znaczenie jest tym większe, że stanowią podstawę do budowy planów strategicznych i systemów motywacyjnych dla zarządu, a przez to służą też do budowy planów operacyjnych i systemów motywacyjnych dla wszystkich pracowników w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8796.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10269.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 193-195.
Celem, jaki postawił sobie autor książki, było przedstawienie podstawowych informacji z zakresu analizy matematyczno-finansowej, mających istotne znaczenie w ocenie przedsiębiorstw działających na konkurencyjnym rynku. W książce skoncentrowano się na ocenie sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw przez pryzmat ich sprawozdań finansowych prezentowanych na zewnątrz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11149 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11148.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12145.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5229 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ksiażka łączy w sobie teorię procesu analizy z jej praktycznym wykorzystaniem. Autorzy przybliżają wiele zagadnień z zakresu rachunkowości w celu lepszego przeprowadzania procesu analizy finansowej ze zrozumieniem wpływu polityki rachunkowości na ocenę efektów gospodarowania. Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, studentów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń oraz osób, zajmujacych sie na co dzień analizą finansową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5135.VIII.5 [Czytelnia C], 6251.VIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni sie posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Czytelnik znajdzie w książce wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12162.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1736.IX.6 [Magazyn 1], P.1252 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża wiele ważnych aspektów funkcjonowania MSP przy zachowaniu odpowiednich proporcji między zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi. Jej walorem jest położenie akcentu na takie istotne w działalności MSP zagadnienia, jak m.in. podejmowanie decyzji i ich optymalizacja, zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz wykorzystanie informacji i wiedzy w procesie podejmowania decyzji menedżerskich. Książkę tę można polecić jako lekturę obowiązkową zarówno studentom uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i praktykom gospodarczym, w tym szczególnie menedżerom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7796.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6989.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej