Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(22)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Ajdacki Michał
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bławat Franciszek
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Lehman Dale
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piocha Stanisław
(1)
Png Ivan (1957- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Tłaczała Agnieszka
(1)
Walczyna Borys
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
RACHUNKOWOŚĆ
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
DECYZJE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
TURYSTYKA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Podręcznik
(3)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(14)
analiza ekonomiczna
(8)
marketing
(5)
sprawozdanie finansowe
(4)
środki trwałe
(4)
analiza SWOT
(3)
analiza finansowa
(3)
analiza strategiczna
(3)
konkurencyjność
(3)
ekonomia menedżerska
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
koszty
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
produkcja
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
aktywa obrotowe
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
benchmarking
(1)
bilans finansowy
(1)
cena
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
deficyt budżetowy
(1)
e-biznes
(1)
ekonomia
(1)
ekonomika
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
elastyczność
(1)
finanse
(1)
fuzja
(1)
inflacja
(1)
innowacje
(1)
inwestycje
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał zakładowy
(1)
kondycja finansowa
(1)
konkurencja
(1)
koszt kapitału
(1)
koszty produkcji
(1)
kurs walutowy
(1)
majątek
(1)
majątek obrotowy
(1)
marketing strategiczny
(1)
monopol
(1)
myślenie strategiczne
(1)
nadwyżka finansowa
(1)
oligopol
(1)
otoczenie organizacji
(1)
podatek
(1)
podaż
(1)
polityka pieniężna
(1)
popyt
(1)
prognozowanie
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo wielozakładowe
(1)
przepływy pieniężne
(1)
przychód
(1)
rachunek zysków i strat
(1)
rentowność
(1)
rezerwy
(1)
rynek konkurencyjny
(1)
rynek niedoskonały
(1)
rynek pracy
(1)
rynek turystyczny
(1)
równowaga rynkowa
(1)
spółka giełdowa
(1)
stopa procentowa
(1)
strategia
(1)
turystyka
(1)
ubezpieczenie gospodarcze
(1)
wartość dodana
(1)
wczesne systemy ostrzegania
(1)
wydajność ekonomiczna
(1)
wynik finansowy
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zysk
(1)
zysk ekonomiczny
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ksiażka łączy w sobie teorię procesu analizy z jej praktycznym wykorzystaniem. Autorzy przybliżają wiele zagadnień z zakresu rachunkowości w celu lepszego przeprowadzania procesu analizy finansowej ze zrozumieniem wpływu polityki rachunkowości na ocenę efektów gospodarowania. Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, studentów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń oraz osób, zajmujacych sie na co dzień analizą finansową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5135.VIII.5 [Czytelnia C], 6251.VIII.5 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oyg.: Managerial economics, 2007.
Indeks.
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni sie posługiwać. Autorzy kładą nacisk na praktyczne przedstawienie tematu. Podają przykłady i opisują rzeczywiste sytuacje z różnych zakątków świata. Do teorii odwołują się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne. Czytelnik znajdzie w książce wykaz najważniejszych pojęć, testy i pytania kontrolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12162.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3879 [Magazyn 1], P.3885 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1] (10 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1736.IX.6 [Magazyn 1], P.1252 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża wiele ważnych aspektów funkcjonowania MSP przy zachowaniu odpowiednich proporcji między zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi. Jej walorem jest położenie akcentu na takie istotne w działalności MSP zagadnienia, jak m.in. podejmowanie decyzji i ich optymalizacja, zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz wykorzystanie informacji i wiedzy w procesie podejmowania decyzji menedżerskich. Książkę tę można polecić jako lekturę obowiązkową zarówno studentom uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i praktykom gospodarczym, w tym szczególnie menedżerom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7796.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6989.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej