Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Kamińska Alfreda
(2)
Albiński Piotr (1969- )
(1)
Angowski Marek
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Janiuk Ireneusz
(1)
Jaworski Jacek (zarządzanie)
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Korol Janusz
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mickiewicz Bartosz
(1)
Misiąg Franciszek
(1)
Mruk Henryk
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Rumiński Robert
(1)
Ruszała Jerzy
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Samul Joanna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczuciński Przemysław
(1)
Szramowski Dawid Adam
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Waniak-Michalak Halina
(1)
Wargacki Marian
(1)
Wojewoda Izabela
(1)
Wojnicka Elżbieta
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(16)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(24)
ZARZĄDZANIE
(3)
INNOWACJE
(2)
POLSKA
(2)
ROLNICTWO
(2)
UNIA EUROPEJSKA
(2)
BANKI
(1)
EKONOMETRIA
(1)
FACTORING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
KREDYT
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POMOC PUBLICZNA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE I ŚREDNIE
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
WIEŚ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
Temat: miejsce
POMORSKIE, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
małe i średnie przedsiębiorstwa
(18)
przedsiębiorstwo
(6)
przedsiębiorczość
(3)
działalność gospodarcza
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
konkurencyjność
(2)
województwo lubelskie
(2)
Unia Europejska
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
analiza strategiczna
(1)
banki
(1)
biznesplan
(1)
doradztwo
(1)
doradztwo rolnicze
(1)
faktoring
(1)
finansowanie
(1)
franchising
(1)
gospodarka
(1)
informacja finansowa
(1)
informacja zarządcza
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola
(1)
kontrola sanitarna
(1)
kredyt
(1)
leasing
(1)
motywacja
(1)
negocjacje
(1)
obszary wiejskie
(1)
organizacja
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podatek
(1)
podatek od towarów i usług
(1)
polityka gospodarcza
(1)
polityka rozwojowa
(1)
pomoc publiczna
(1)
potencjał
(1)
produkt krajowy brutto
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przepływy pieniężne
(1)
region
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój
(1)
rozwój lokalny
(1)
rozwój regionalny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
system ewidencyjny
(1)
system informacji finansowej
(1)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(1)
typologia
(1)
wynik finansowy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zysk
(1)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.666 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie dotyczy obszaru najbardziej rozwojowego i najbardziej wyrazistego z punktu widzenia użyteczności dla zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami w Polsce, szczególnie w miarę zbliżania się czasu wstąpienia do Unii Europejskiej. Kontekst uwarunkowań i wyróżników europejskich pozwala odpowiedzieć na pytania dotyczące potwierdzenia się prawidłowości rozwojowych sektora polskich małych i średnich przedsiębiorstw oraz przygotowania ich do procesu integracji z Unią Europejską. Rozpatrując wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, Autorzy przedstawiają doświadczenia europejskie, stanowiące zasób wiedzy, z którego można w sposób nieograniczony korzystać, ale także zmieniać i dostosowywać do polskich warunków rozwojowych. Istotnym walorem książki jest również fakt, iż opiera się ona na badaniach empirycznych małych i średnich przedsiębiorstw, zrealizowanych przez zespół pracowników Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Szkoły Głównej Handlowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2913.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-205.
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wyników badań, płynących z nich wniosków oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowania procesów innowacji oraz wykorzystania internetu do komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15217 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16653.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16652.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy)
Bibliogr. s. 201-213.
Celem książki jest próba przedstawienia wpływu rozwoju kapitału ludzkiego w grupie mikro i małych przedsiębiorstw na ich funkcjonowanie, a w szczególności osiągany przez nie wynik finansowy. Autor przedstawia istote kapitału ludzkiego, jego rolę i wpływ na funkcjonowanie organizacji. Równocześnie dokonuje próby opisania oraz scharakteryzowania grupy mikro i małych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14972.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15802.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Temat książki dotyczy problematyki bardzo aktualnej i potrzebnej, zwłaszcza że świadomość faktycznych skutków stosowania polityk unijnych jest niewielka i wymaga ciągłego monitorowania. Celem badań jest analiza wybranych polityk UE oraz zbadanie ich wpływu na procesy społeczno-gospodarcze w Polsce. Realizacja takiego celu jest ważna zarówno z punktu widzenia teorii jak i potrzeb praktyki gospodarczej. Praca stanowi interesującą, oryginalną analizę wybranych polityk z punktu widzenia teorii i praktyki jak i ich ciekawą syntezę. Metoda zastosowana do badań pozwala na wszechstronną ocenę omawianych polityk. Analiza prowadzona jest w płaszczyźnie historycznej, prawnonormatywnej i sferze realnej". (z recenzji prof. dr hab. Elżbiety Chrabonszczewskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8274.XI.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9613.XI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej