Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(338)
Forma i typ
Książki
(326)
Publikacje naukowe
(33)
Publikacje dydaktyczne
(32)
Publikacje fachowe
(13)
Rejestracje audio i wideo
(10)
Programy komputerowe
(7)
Audiobooki
(5)
E-booki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(303)
dostępne
(168)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(19)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(42)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(150)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(316)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Evans Virginia
(11)
Dooley Jenny
(9)
Kotane L.V
(6)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(6)
Szuścik Urszula
(6)
Antonaros Suzanne
(4)
Chomacki Kate
(4)
Couri Lilika
(4)
Gray Elizabeth
(4)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(4)
Oxenden Clive (1953- )
(4)
Camarda Sylwia
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Dörnyei Zoltán
(3)
Gębal Przemysław (1972- )
(3)
Harmer Jeremy (1947- )
(3)
Makova M.N
(3)
Montessori Maria (1870-1952)
(3)
Ochmański Marian (1936- )
(3)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(3)
Richards Jack C. (1943- )
(3)
Struk Barbara
(3)
Ur Penny
(3)
Uskova O.A
(3)
Żuchowski Marcin (tłumacz)
(3)
Barrett Barney
(2)
Benati Alessandro G
(2)
Bohlke David
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Czekierda Piotr (1976- )
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Dummett Paul
(2)
Dziamska Dorota
(2)
Erofeeva I.N
(2)
Fingas Bartosz
(2)
Gajdzica Zenon
(2)
Gajewska Grażyna
(2)
Gillespie Paula
(2)
Goh Christine Chuen Meng
(2)
Green Catherine
(2)
Grieveson Margaret
(2)
Hyland Ken
(2)
Klinik Anna
(2)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lerner Neal
(2)
Long Michael H
(2)
Mackey Alison
(2)
Mikrut Adam
(2)
Murphy-Judy Kathryn Annette
(2)
Myles Jane
(2)
Oliver Rhonda
(2)
Parker Stephanie
(2)
Philp Jenefer
(2)
Pugliese Chaz
(2)
Russell Victoria (Professor of Spanish)
(2)
Ryan Stephen
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Stephenson Helen
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Szala Marcin
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Tanner Rosie
(2)
Thornbury Scott (1950- )
(2)
Thornbury Scott 1950-
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Waszczuk Joanna (pedagog)
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Acklam Richard (1960- )
(1)
Akšina T.E
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Anderson Marti
(1)
Arnold Jane
(1)
Baines Ed 1969-
(1)
Ball Rhiannon
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Barth Grzegorz
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Batstone Rob
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bednarek Dorota (psycholog)
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bera Ryszard
(1)
Berdondini Lucia
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Białkowski Andrzej (1956- )
(1)
Bider Katarzyna
(1)
Bielak Marlena
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Birsh Judith R
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Bland Janice
(1)
Blatchford Peter
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Boyd Diane
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(189)
2000 - 2009
(77)
1990 - 1999
(17)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(144)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(162)
Wielka Brytania
(48)
Anglia
(44)
Nowy Jork (stan) (USA)
(22)
Rosja
(16)
Kalifornia (USA)
(12)
Massachusetts (USA)
(6)
Kiribati
(5)
Stany Zjednoczone
(4)
Niemcy
(3)
Wirginia (USA)
(3)
Illinois (USA)
(2)
nieznany (us)
(2)
Chiny
(1)
Connecticut (USA)
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
nieznany (f)
(1)
Michigan (USA)
(1)
Holandia
(1)
Pensylwania (USA)
(1)
Szwajcaria
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
angielski
(166)
polski
(151)
rosyjski
(18)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Przedszkola
(14)
Nauczanie początkowe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczyciele
(10)
B2 poziom biegłości językowej
(6)
Poziom średniozaawansowany
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(4)
B1 poziom biegłości językowej
(3)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Nauczyciele języka angielskiego
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Psycholodzy
(3)
Rodzice
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dorośli
(2)
Dziennikarze
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagodzy
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Animatorzy kultury
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Gimnazja
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Politycy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(169)
Język angielski
(94)
Nauczanie
(82)
Metody nauczania
(43)
Nauczanie początkowe
(32)
Język rosyjski
(19)
PEDAGOGIKA
(17)
NAUCZANIE
(14)
Język środowiskowy
(11)
Tutoring
(11)
Wychowanie przedszkolne
(11)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(10)
Pomoce dydaktyczne
(10)
Dwujęzyczność
(9)
Czytanie
(7)
Kształcenie
(7)
Nauczanie na odległość
(7)
Nauczyciele
(7)
Strategie uczenia się
(7)
Gramatyka
(6)
Językoznawstwo
(6)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(6)
NAUCZYCIELE
(6)
Praca zespołowa
(6)
Psychologia nauczania
(6)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(5)
Pisanie
(5)
JĘZYK ANGIELSKI
(4)
Motywacja
(4)
Motywacja uczenia się
(4)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
PEDAGOGIKA KULTURY
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Coaching
(3)
Dzieci
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Kreatywność
(3)
Literatura
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(3)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauka czytania
(3)
Psychologia
(3)
Szkolnictwo
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Technologia
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Uczniowie
(3)
Wychowanie
(3)
Zastosowania multimediów w edukacji
(3)
Badania naukowe
(2)
Cele kształcenia
(2)
DZIECKO
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Efektywność nauczania
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(2)
Gry edukacyjne
(2)
INNOWACJE
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
Innowacje pedagogiczne
(2)
Język
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Korepetycje
(2)
Kultura
(2)
Mentoring
(2)
Metoda projektów
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(2)
PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA
(2)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Program nauczania
(2)
Roboty ręczne
(2)
Różnice indywidualne
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Szkolnictwo podstawowe
(2)
Słownictwo
(2)
Teoria nauczania
(2)
Testy językowe
(2)
UCZNIOWIE
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
ASERTYWNOŚĆ
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Ankieta
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aqua fitness
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(56)
Praca zbiorowa
(20)
Bajki i baśnie
(11)
Opracowanie
(9)
Monografia
(7)
Poradnik
(6)
Sprawdziany i testy
(5)
Scenariusz zajęć
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Program edukacyjny
(2)
Raport z badań
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Film edukacyjny
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Program nauczania
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Synteza
(1)
Słownik angielski
(1)
Wykład
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(295)
Językoznawstwo
(196)
Literaturoznawstwo
(13)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Kultura i sztuka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(91)
teaching
(87)
study and teaching
(54)
learning
(32)
second language acquisition
(26)
writing
(22)
English
(20)
русский язык
(17)
dzieci
(16)
education
(16)
foreign speakers
(16)
reading
(16)
language learning
(14)
edukacja
(13)
language
(13)
nauczanie
(13)
foreign language
(12)
nauczyciel
(12)
storytelling
(12)
pupils
(11)
storytime
(11)
tutoring
(11)
бизнес
(11)
grammar
(10)
language teaching
(10)
learning strategies
(10)
psychology
(10)
B2 (poziom biegłości językowej)
(9)
dydaktyka
(9)
teacher
(9)
group work
(8)
motivation
(8)
language skills
(7)
nauczyciele
(6)
speaking
(6)
study
(6)
szkoła
(6)
teaching approaches
(6)
teaching materials
(6)
wychowanie
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
bilingualism
(5)
classroom managment
(5)
edukacja wczesnoszkolna
(5)
methods of teaching
(5)
nauczanie języków obcych
(5)
pedagogika
(5)
second language
(5)
uczeń
(5)
vocabulary
(5)
тесты
(5)
B1 (poziom biegłości językowej)
(4)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(4)
assessment
(4)
children
(4)
język obcy
(4)
kształcenie
(4)
learner
(4)
listening
(4)
literacy
(4)
literature
(4)
methodology
(4)
przedszkole
(4)
rodzina
(4)
szkolnictwo wyższe
(4)
technology
(4)
tutor
(4)
EFL
(3)
ELT
(3)
English teacher
(3)
Internet
(3)
Japanese speakers
(3)
coaching
(3)
communication
(3)
communication skills
(3)
dziecko niepełnosprawne
(3)
educational technology
(3)
edukacja muzyczna
(3)
games
(3)
język polski
(3)
język rosyjski
(3)
linguistics
(3)
metoda Montessori
(3)
metody nauczania
(3)
nauczanie początkowe
(3)
pedagogy
(3)
rehabilitacja
(3)
song
(3)
special educational need
(3)
specjalne potrzeby edukacyjne
(3)
szkoła specjalna
(3)
testing
(3)
uczenie się
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
CLIL
(2)
FCE
(2)
activity program
(2)
applied linguistics
(2)
cele kształcenia
(2)
338 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Readers and writers in primary grades : a balanced and integrated approach : K-3 / Martha Combs. - Fourth Edition - Boston : Pearson, copyright 2010. - XVI, 560 pages : illustrations, forms, charts ; 26 cm.
Includes bibliographical references and index.
Readers and Writers in Primary Grades: A Balanced and Integrated Approach, K-3 uniquely focuses on the skills and practices reading teachers use to ensure that every child learns to read and write in the primary grades. Each chapter begins with brief but concrete explanations of the theory behind instruction and then thoroughly presents processes and procedures for integrating reading and writing it into daily classroom practice. A model of an integrated framework displayed at the opening of each chapter lays out for readers where reading components fit in a comprehensive reading program. Final chapters illustrate how to use three different instructional approaches--literature based whole/small group, basal reading/language arts program, and content area unit studies--for integrating reading and writing instruction for grades K-3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17695.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on Reading / Esther Geva, Gloria Ramirez. - Oxford : Oxford University Press, copyright 2015. - XIV, 184 pages ; 24 cm.
(Oxford Key Concepts for the Language Classroom)
Includes bibliographical references (pages 129-140) and index.
Aims to help teachers develop a deep understanding of the multiple skills and factors involved in second language reading development for second or foreign language learners aged 5-18. Equips teachers with practical skills for the effective teaching and assessment of second language reading to students with different learning needs. Features key research studies on reading comprehension, considers examples from real classroom practice, and provides activities to help teachers relate the content and objectives to their own teaching context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21416.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21415.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching practices that work)
Includes bibliographical references and index.
This indispensable book presents an accessible, research-driven approach to making content meaningful for English language learners. It enables teachers to put together a differentiated lesson on the run or dig further into proven teaching and learning strategies for non-native speakers. Keep this book on your desk and the sticky notes handy—you'll be marking page after page of useful, effective, and enjoyable additions to your teaching repertoire!—Kristine B. Heim, MA, ELL Teacher, Saint Paul (Minnesota) Public Schools “Standards based, practical, and flexible, this book provides tools for helping ELLs grow in critical areas of literacy. Teachers are guided to select exactly which lessons are most appropriate for the needs of their students and to determine the level of instruction: beginning, intermediate, or advanced. The 'Tech It Out' sections and many website links show how to take learning to the next level in a modern way. Teachers finally have a way to differentiate literacy skills so ELLs can actively participate with their peers. This is a 'must-have' book for every classroom teacher trying to help ELLs succeed! [Jacqueline Wells]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17700.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Książka "Edukacyjne konteksty rozwoju dziecka w wieku wczesnoszkolnym" jest publikacją wielowątkową, o zróżnicowanym materiale merytorycznym. Dotyczy ważnych zagadnień ze społecznego i pedagogicznego punktu widzenia, związanych z edukacją dziecka w początkowych etapach nauki szkolnej. Treść zawartych w niej artykułów mieści się w obszarze przedmiotowym pedagogiki wczesnoszkolnej i współczesnej pedeutologii. Autorzy podejmują w niej wiele problemów istotnych dla teorii i praktyki edukacyjnej nie tylko wieku wczesnoszkolnego, jako szczególnie znaczącego okresu rozwojowego, ale także całożyciowej edukacji człowieka". (z recenzji dr. hab. Agaty Cudowskiej prof. Uniwersytetu w Białymstoku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12015.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13158.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The 39 activities in 'BUILDING BLOCKS for English' provide teachers with a systematic approach to the progression of study skills and language development in 9-11 year olds. Through a series of activities, learners move beyond simple repetition of words to generation of language through recognition of word partners and patterns.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10628.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Task-based language teaching.)
Includes bibliographical references (pages 175-188) and index.
The book examines how task-based language teaching (TBLT) can be carried out with young beginner learners in a foreign language context. It addresses how TBLT can be introduced and implemented in a difficult instructional context where traditional teaching approaches are entrenched. The book reports a study that examined how TBLT can be made to work in such a context. The study compares the effectiveness of TBLT and the traditional “present-practice-produce” (PPP) approach for teaching English to young beginner learners in Japan. The TBLT researched in this study is unique as it employed input-based tasks rather than oral production tasks. The study shows that such tasks constitute an ideal means of inducting beginner learners into listening and processing English. It also shows that such tasks lead naturally to the learners trying to use the L2 in communication. It provides evidence to support the claim that TBLT promotes the kind of naturalistic interaction which is beneficial for the development of both interactional and linguistic competence. The book concludes with suggestions for how to implement TBLT in Japanese school contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17702.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Introducing Second Language Acquisition / Muriel Saville-Troike and Karen Barto. - Third edition. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2017 - X, 232 strony : ilustracje ; 26 cm.
(Cambridge Introductions to Language and Linguistics)
Includes bibliographical references (pages 219-229) and index.
Providing a solid foundation in second language acquisition, this book has become the leading introduction to the subject for students of linguistics, psychology and education, and trainee language teachers. Now in its third edition, the textbook offers comprehensive coverage of fundamental concepts, including second language acquisition (SLA) in adults and children, in formal and informal learning contexts, and in diverse socio-cultural settings, and takes an interdisciplinary approach, encouraging students to consider SLA from linguistic, psychological and social perspectives. Each chapter contains a list of key terms, a summary, and a range of graded exercises suitable for self-testing and class discussion. The third edition has been revised throughout, and features new material on the practical aspects of teaching language, along with updated online resources, including new classroom activities to accompany each chapter, as well as updated references and further reading suggestions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21526.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21525.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Innovative and evidence-based, this introduction to the main concepts and issues in language teaching uses a 'key questions' structure, enabling the reader to understand how these questions have been addressed by researchers previously, and how the findings inform language teaching practices. Grounded in research, theory and empirical evidence, the textbook provides students, practitioners and teachers with a complete introductory course in language teaching. Written in a clear and user-friendly style, and avoiding use of jargon, the book draws upon real-life teaching experiences and scenarios to provide practical advice. A glossary of key terms, questions for discussion and further reading suggestions are included. The book is perfectly suited to language teaching modules on English language, TESOL and applied linguistics courses.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21528.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21527.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 271-284.
Dydaktyka to jedna z najważniejszych nauk pedagogicznych w procesie kształcenia kandydatów na nauczycieli. Przyszły nauczyciel w trakcie studiowania dydaktyki rozumianej jako teoria kształcenia (nauczania – uczenia się i wychowania) powinien zdobyć podstawowe wiadomości i umiejętności dotyczące formułowania celów kształcenia, stosowania zasad, metod, form i środków dydaktycznych. [...] Mając na uwadze ułatwienie studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich nabycia niezbędnych kompetencji ułatwiających start zawodowy, niniejsza publikacja ujmuje podstawową wiedzę dydaktyczną i najważniejsze umiejętności w pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22565.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22564.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
The collection of papers presented in the monograph covers an impres­ sively broad range of topics that possess one common denominator. It is language and communication in action, demonstrated in the tremendous and highly predictable richness of what is encompassed by means of a collective term linguolabourese (see Puppel 2017) , unfolding under the pressures of its highly diversified Environment. The latter concept can be, therefore, viewed both as a necessary 'fellow traveller' and irremovable background of language and communication and as a gigantic igniter responsible for generating an astounding diversity of linguistic and communicative behaviours.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18899.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Elementary : Student's book / David Bohlke, Stephanie Parker. - Andover : National Geographic Learning, 2018. - 166 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączone są dwie płyty DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17965 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17966 XXIV.13 (z 1 płytą CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17678.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Pre-intermediate : Student's book / David Bohlke, Stephanie Parker. - Andover : National Geographic Learning, 2018. - 174 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączone są 2 płyty DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17967 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17968 XXIV.13 (z 1 płytą CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17677.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge handbooks for language teachers)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: writing computer copying
Bibliografia strona 185. Indeks.
Beginning to Write contains over 100 writing activities suitable for elementary and intermediate learners. It shows that it is possible to take the teaching of writing seriously at an early stage in language learning. It also recognises the role writing plays in general language learning. The introduction discusses the differences between speaking and writing, the purpose of writing and the real world uses to which it is put. Process writing is discussed in a particularly clear manner and approaches to teaching writing are considered. There are activities: - to start learners writing with confidence - that practise such mechanics as capitalisation, spelling and punctuation - that focus on the writing process - that show how vaulable computers can be in teaching writing - that focus on outcomes and on the assessment of writing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17489.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge education books)
Includes bibliographical references (p. 233-239) and index.
For the many categories of EFL teachers throughout the world, this book aims to examine the main principles which concern them. By drawing upon their experience the authors have indicated a modern and practical approach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17696.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Now in its fourth edition, this comprehensive, best-selling methodology resource gives both prospective and experienced ESL/ELT teachers the theoretical background and practical applications they need to decide which approaches, materials, and resources can and should be used in their classrooms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21431.XXIV.14 [Czytelnia A], 15687.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing writing / Sara Cushing Weigle - 7th printing. - New York : Cambridge University Press, 2011. - XIV, 268 : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Language Assessment Series)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: writing language learning
Bibliografia strony 245-260.
Writing is one of the central skills a student must master. Why should they be tested? How should they be tested? What tasks should be used? The answers to these questions are provided by this book, which examines the theory behind the practice of assessing a student's writing abilities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17491.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on form in classroom second language acquisition / edited by Catherine Doughty, Jessica Williams. - 10th printing. - New York : Cambridge University Press, 2013. - XIV, 301 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Applied Linguistics Series)
Bibliografia strony 263-258.
This volume examines theoretical foundations, empirical research, and pedagogical implementations of focus on form. Traditional language teaching can result in limited fluency, whereas communicative approaches tend to produce fluency with less accuracy. This book presents a potential solution to this dilemma. The paperback edition respects students' "internal linguistic syllabus" by drawing their attention to problematic linguistic features during communicative activities, thus providing an alternative to methodologies that treat accuracy and fluency separately. This volume examines theoretical foundations, empirical research, and a range of possible pedagogical implementations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17488.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Intermediate : Student's book / Paul Dummett, Helen Stephenson, Lewis Lansford. - Andover : National Geographic Learning, 2016. - 181 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17970 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17969 XXIV.13 (z 2 płytami CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do studentów studiów magisterskich i licencjackich na kierunku pedagogika. Składa się z części teoretycznej, poświęconej skrótowemu omówieniu metodologicznych badań pedagogicznych w aspekcie technologii i metodyki pisania pracy dyplomowej. Omówione są również poszczególne etapy postępowania badawczego od opracowania koncepcji do przeprowadzenia badań. Opisane są syntetyczne typy badań z uwzględnieniem różnych kryteriów podziału, m.in. badania podstawowe i stosowane, diagnostyczne, weryfikacyjne, kompleksowe. W części praktycznej opracowania omówiono niektóre sposoby prowadzenia badań z wykorzystaniem najczęściej stosowanych narzędzi. Podanie są również metody statystycznego opracowania materiału oraz warunki techniczne przygotowania tekstu pracy. Obszerny wykaz literatury umożliwia rozszerzenie wiedzy osób zainteresowanych określonym wycinkiem badań związanych z pisaniem pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.1455 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2891.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej