Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Southern Anna
(2)
Bartkowicz Zdzisław (1947- )
(1)
Beddall Fiona
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Białobrzeska Katarzyna (pedagog)
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Braun Katarzyna
(1)
Burrows Phill
(1)
Devitt Matthew
(1)
Dudak Anna
(1)
Duff Alan
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Evans Evans
(1)
Gerngross Günter
(1)
Harbatski Andrei (1956- )
(1)
Heathfield David
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa (1941- )
(1)
Kantowicz Ewa
(1)
Karłyk-Ćwik Anna
(1)
Klimkowska Katarzyna
(1)
Koppett Kat (1965- )
(1)
Korzeniowska Wiesława
(1)
Kurkowski Cezary
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Maley Alan
(1)
Maszke Wojciech (1939- )
(1)
Opora Robert
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Puchta Herbert
(1)
Rynio Alina (1954- )
(1)
Różański Andrzej
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Tomczyszyn Dorota (1971- )
(1)
Wallwork Adrian
(1)
Wawro Franciszka Wanda (1950- )
(1)
Węgliński Andrzej (1955- )
(1)
Łobacz Małgorzata
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(17)
Wielka Brytania
(3)
Kiribati
(2)
Włochy
(1)
Maryland (USA)
(1)
Język
polski
(19)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PEDAGODZY
(7)
Drama (pedagog.)
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(6)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(3)
PEDAGODZY SPECJALNI
(3)
Pedagodzy
(3)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(2)
NIELETNI PRZESTĘPCY
(2)
PEDAGOGIKA
(2)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(2)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
Antropologia pedagogiczna
(1)
Białas, Marcin (pedagog)
(1)
Children
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIECKO TRUDNE
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
English language
(1)
Filozofowie
(1)
HOMPLEWICZ, JANUSZ (1931- )
(1)
KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
Kawula, Stanisław (1939-2014)
(1)
Kunowski, Stefan (1909-1977)
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Macierzyństwo
(1)
Metody nauczania
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
MŁODZIEŻ TRUDNA
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
OŚWIATA
(1)
PEDAGODZY RESOCJALIZACYJNI
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Plays on words
(1)
Psychoterapia
(1)
RODZINA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLENIA WEWNĄTRZZAKŁADOWE
(1)
Stres
(1)
SŁOWNIKI BIOGRAFICZNE
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
UNIWERSYTETY KATOLICKIE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Śliwerski, Bogusław (1954- )
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
LUBLIN (woj. lubelskie)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Słowo kluczowe
English language
(5)
teaching approaches
(4)
communication
(2)
drama
(2)
drama (ped.)
(2)
education
(2)
historia
(2)
language
(2)
learning
(2)
młodzież
(2)
niedostosowanie społeczne
(2)
pedagog
(2)
pedagogika
(2)
pedagogika społeczna
(2)
teaching
(2)
wychowanie
(2)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
agresja
(1)
antropologia pedagogiczna
(1)
biografie
(1)
blog
(1)
children
(1)
człowiek
(1)
dyskurs
(1)
dziecko niepełnosprawne intelektualnie
(1)
dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
fluency
(1)
games
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
kształcenie
(1)
kształcenie pedagogiczne
(1)
kurator sądowy
(1)
matki
(1)
methods of teaching
(1)
monografia
(1)
myśl pedagogiczna
(1)
nauczyciel
(1)
nauczyciel akademicki
(1)
pedagodzy
(1)
pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
pedagodzy specjalni
(1)
pedagodzy szkolni
(1)
pedagogika chrześcijańska
(1)
pedagogika ogólna
(1)
phonetics
(1)
play
(1)
primary school
(1)
przygotowanie zawodowe
(1)
relacja nauczyciel-uczeń
(1)
resocjalizacja
(1)
rynek pracy
(1)
sketches
(1)
socjologia
(1)
sprawcy przestępstw
(1)
story
(1)
stres
(1)
studenci
(1)
study
(1)
szkolenie
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
szkoła specjalna
(1)
słownik
(1)
uniwersytet
(1)
vocabulary
(1)
wykluczenie społeczne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
ćwiczenia
(1)
Śliwerski
(1)
życie
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolności obszernie i ciekawie omówione zostały w pierwszej części książki. Część druga to opisy 50 ćwiczeń i gier improwizacyjnych, których skuteczność jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 287-293.
Niniejsza publikacja nakreśla szkic definicyjny stresu; ukazując jego strukturę, wskazuje na jego źródła wynikające ze specyfiki bycia matką dziecka z niepełnosprawnością intelektualną. Dokumentuje także przykłady wypowiedzi matek, stanowiące ilustrację dla omawianych zagadnień. Jawi się jako fundament nakreślający zarys duchowej terapii przeznaczonej dla matek dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Intencją autora jest jej prezentacja, stanowiąca jeden z wielu sposobów podejścia terapeutycznego do tej grupy osób. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Trzy pierwsze stanowią teoretyczny fundament opracowania. Zawarte w nich informacje odnoszą się zarówno do ogólnych twierdzeń z zakresu doświadczania stresu w życiu człowieka, jak i permanentnego stresu doświadczanego przez matki dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Rozdział czwarty zawiera opis założeń metodologicznych oraz charakterystykę badanej populacji. Piąty rozdział stanowi prezentację uzyskanych wyników badań. Dokonano w nim próby charakterystyki ról badanych matek, jakie przyjmują one na siebie w związku z opieką i wychowaniem swoich dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Rozdział ten zawiera narracje badanych matek oraz ich wieloaspektową analizę w aspekcie doświadczanego stresu. W rozdziale szóstym przedstawiono fundamentalne założenia autorskiej koncepcji terapii dedykowanej matkom dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, wskazując na aspekty warunkujące jej powodzenie. W tym miejscu pragnę serdecznie podziękować osobom, które przyczyniły się do powstania tej monografii. Przede wszystkim matkom, biorącym udział w badaniach, które — pomimo zmiany imion — odnajdą w tekście swoje wypowiedzi. Wolontariuszom, którzy zebrali dane, nanosząc swoje uwagi i spostrzeżenia. Personalnie — dr Elżbiecie Marii Minczakiewicz za inspirację i krytyczną ocenę moich pomysłów oraz panu mgr. Krzysztofowi Stawickiemu za liczne konsultacje, motywowanie do podejmowania wyzwań, pomoc przy rozwiewaniu wielu dylematów oraz wsparcie techniczne. Publikację adresuję do matek dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, zarówno tych, których wypowiedzi cytuję w tekście, jak i tych, które czytając tekst, odnajdą w nim przykłady niemal zaczerpnięte z własnego życia; terapeutów, licząc na to, że zyskają inspirację dla swojej pracy, poszerzą warsztat kompetencji; wszystkich zainteresowanych, mając nadzieję, że niniejsza publikacja stanowić będzie uzupełnienie naukowego dyskursu nad spektrum metod terapeutycznych i ich skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19878.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This lively 96-page resource book contains a variety of graded drama activities to suit a range of levels and abilities. It is aimed at children from 8 years upwards. Activities include action rhymes, games, mimes, jokes and full-class plays, supported by photocopiable cards, masks and puzzles. Step-by-step teacher's notes accompany each activity, with useful ideas for further exploitation. Comprehensive introduction provides useful guidelines on how to introduce drama to primary level classes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14541.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rev. ed. of: Sound Effects. Eau Claire, Wis : Thinking Publications, c1999.
Includes bibliographical references (p. 151-152).
This activity book seeks to help students develop a greater awareness of the relationships among phonology, morphology, syntax, semantics, and pragmatics. Primarily for classroom teachers of students grades 3 through 8, this book features activities, jokes, and riddles to increase students' metaphonological and phonological awareness, as well as enhance their thinking skills and mental associations. "Sound Effects: Activities for Developing Phonological Awareness" is a research based activity book used to increase metaphonological and phonological awareness for students. Its goal is to improve students' comprehension, strengthen understanding, and enhance divergent skills and vocabulary. This book is targeted for classroom teachers of students from grades 3 through 12, but is most appropriate for upper elementary through middle school grades. With clearly written objectives and instructions, it is a great resource for special education teachers, general education teachers, and speech pathologists. "Sound Effects" aims to enhance students' thinking skills and mental associations through demonstrating the relationships among phonology, syntax, semantics, and pragmatics. The activities, jokes, and riddles that are featured throughout the book help enhance skills that are needed to manipulate and demonstrate understanding of the sound system of the English language. It can be used with the entire group or in one-on-one sessions. Activities can be done in any order and educators are provided with answer keys. It is appropriate to use with ELLS, students with learning disabilities, struggling readers, and typical students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej