Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(18)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Błeszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Firlit Elżbieta
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Hampden-Turner Charles (1934- )
(1)
Jacek Anna
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kuś Agnieszka (ekonomia)
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Miaskowska-Daszkiewicz Katarzyna (1979- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sarnacka Emilia
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Stocki Ryszard (1960- )
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Łodzińska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ORGANIZACJE
(10)
ZACHOWANIE
(5)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(4)
KADRY
(3)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
ORGANIZACJA
(2)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(2)
PRZEDSIĘBIORCY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ADOPCJA
(1)
BLOGI
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
COVID-19
(1)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Chorzy
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
EKONOMIA
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
Epidemie
(1)
Finansowanie
(1)
GOOGLE
(1)
INNOWACJE
(1)
ISLAM
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Koronawirusy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Medycyna
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Nauki społeczne
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ORGANIZACJE CHARYTATYWNE
(1)
ORGANIZACJE RELIGIJNE
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
POLITYKA WYZNANIOWA
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
RELIGIA
(1)
RELIGIJNOŚĆ
(1)
RODZINA ADOPCYJNA
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
Warunki pracy
(1)
Wolontariat
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
ŻYDZI
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
zachowania organizacyjne
(6)
organizacja
(5)
komunikacja interpersonalna
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
kultura organizacji
(3)
kultura organizacyjna
(3)
motywacja
(3)
pracownik
(3)
przywództwo
(3)
Internet
(2)
człowiek
(2)
kierowanie
(2)
komunikacja
(2)
konflikt
(2)
praca
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zespół pracowniczy
(2)
Google
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
bezrobocie
(1)
biznes
(1)
blog
(1)
dom pomocy społecznej
(1)
działalność gospodarcza
(1)
emocje
(1)
ergonomia
(1)
etnografia
(1)
finanse
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
grupa
(1)
innowacje
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
jakość życia
(1)
kariera zawodowa
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
kompetencje przedsiębiorcze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
koszty
(1)
koło naukowe
(1)
marketing bezpośredni
(1)
motywowanie pracowników
(1)
nadciśnienie tętnicze
(1)
nadzór
(1)
negocjacje
(1)
obrót gospodarczy
(1)
organizacja humanitarna
(1)
organizacje non-profit
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
osobowość
(1)
pandemia
(1)
personel
(1)
pielęgniarki
(1)
pielęgniarze
(1)
pierwsza pomoc
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
postawa
(1)
prawo
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rośliny genetycznie modyfikowane
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
stres
(1)
struktura organizacyjna
(1)
teorie potrzeb
(1)
tożsamość
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
typologia
(1)
wartości
(1)
wolontariat
(1)
współpraca
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
wywieranie wpływu
(1)
władza
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zadowolenie z pracy
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zespół
(1)
zespół roboczy
(1)
zysk
(1)
świadczenia zdrowotne
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-344.
Każdy rozdział zaczyna się od studium przypadku - opisu jednej z powszechnie wystepujących patologii, ze szczególnymi propozycjami interwencji w organizacji. Książka jest lekturą obowiązkową dla konsultantów i trenerów zarządzania, może być również przydatna dla wszystkich, którzy podejrzewają, że w organizacji, z którą mają do czynienia jako menedżerowie, pracownicy, kandydaci do pracy lub kontahenci, występują patologie organizacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10392.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 468)
Bibliogr. s. 357-367.
Książka ta ukazuje złożone problemy zachowań ludzi w sytuacjach społecznych ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ludzi w organizacji. Można w niej znaleźć informacje o indywidualnych różnicach w zakresie osobowości, cech temperamentalnych, inteligencji, zdolności, o sposobach motywowania ludzi do pracy oraz funkcjonowaniu zespołów w organizacji, ich roli w osiąganiu celów osobistych, jak i przydatnych dla organizacji, a także konfliktach w środowisku pracy. Przedstawia rolę kierownika w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi i skuteczność różnych stylów kierowania. Treści w niej zawarte pozwolą zrozumieć wiele mechanizmów zachodzących w środowisku pracy i przyczynić się do wzbogacenia kultury organizacyjnej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12300.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13436.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aut. poprz. wyd.: Stephen P. Robbins.
Tyt. oryg.: Essentials of organizational behavior, 2010.
Indeks.
Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi: jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji, w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników, co to jest inteligencja emocjonalna, jak zbudować efektywny zespół pracowników, co to jest organizacja wirtualna, na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji, jakie są współczesne poglądy na przywództwo, które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze, w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji, jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych, co to jest kultura organizacji, jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian. Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13509.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14482.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi: oczekiwania organizacji wobec jej uczestników, rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników, najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych, kluczowe zagadnienia dotyczące komunikacji, kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację, rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników, wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12150 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12149.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13273.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej