Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(24)
Rejestracje audio i wideo
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(24)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Gee Jeff
(2)
Gee Val
(2)
Nieżurawski Lech (1949- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Plata Konrad
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bloom Robert H
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Conti Dave
(1)
Dyché Jill
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kasprzyk Ewa (1957- )
(1)
Koleśnik Jan
(1)
Koliński Adam
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Lennecke Kirsten
(1)
Martin William B
(1)
Musiał Maciej
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Owczarek Artur
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Marzena
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Ziemba Marika
(1)
Zięba Magda
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łapiński Jerzy (1940- )
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(25)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
Obsługa klienta
(3)
HOTELARSTWO
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
USŁUGI
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BANKI
(1)
GASTRONOMIA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
LOGISTYKA
(1)
MERCHANDISING
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
Outsourcing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Sieć dystrybucji
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(3)
PORADNIKI
(2)
FILM EDUKACYJNY
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
obsługa klienta
(19)
lojalność konsumentów
(5)
marketing relacji
(5)
klient
(4)
dokument elektroniczny
(3)
logistyka
(3)
marketing
(3)
satysfakcja klienta
(3)
łańcuch dostaw
(3)
dystrybucja
(2)
konsument
(2)
merchandising
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
wartość
(2)
wiarygodność
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
CRM
(1)
apteka
(1)
bankowość detaliczna
(1)
film
(1)
gry
(1)
handel elektroniczny
(1)
hotelarstwo
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
kreatywność
(1)
kredyt bankowy
(1)
kredyt hipoteczny
(1)
marka
(1)
marketing handlowy
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zintegrowany
(1)
narzędzia interpersonalne
(1)
negocjacje
(1)
orientacja na klienta
(1)
pacjenci
(1)
perswazja
(1)
postrzeganie
(1)
potrzeba
(1)
private banking
(1)
rachunkowość
(1)
recepcja
(1)
relacje z klientem
(1)
rentowność
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
segmentacja
(1)
sprzedaż
(1)
szkolenie
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie wartością
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Forma i typ
Słowo kluczowe: obsługa klienta szkolenie
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.65.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3685.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, która w oryginalnej wersji odniosła wielki sukces w Europie Zachodniej i USA, Autor przedstawia kompleksowo nowoczesną strategię obsługi klienta. Książka ma siedem rozdziałów. W każdym z nich Autor omawia jeden z sekretów, które jego zdaniem są kluczem do tego, aby stać się graczem światowej klasy pod względem nastawienia na klienta, obsługi klienta, satysfakcji klienta i jego lojalności. Tylko w ten sposób firma może zdobyć przewagę konkurencyjną na współczesnym rynku. W książce Autor przedstawił, w jaki sposób poznać klientów i zdobyć o nich odpowiednie informacje, tworzyć wartość dla klienta, dostarczać wartości klientom, zarządzać reklamacjami klientów w celu osiągnięcia zysku, budować lojalność klientów, tworzyć odpowiednią strukturę i procesy w firmie nastawionej na klienta oraz kulturę firmy i jej relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4908.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5474.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 209-214.
Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka posiada atuty podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe definicje oraz proponuje metodykę prowadzenia badań w ocenie skuteczności. Jednocześnie publikacja wsparta została weryfikacją zamieszczonej metodyki, prezentując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14491.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15436.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Książka wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania: Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta? Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi? Jak zwiększyć sympatię klientów do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14670.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: The inside advantage : the strategy that unlocks the hidden growth in your business.
Indeks.
Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8764.IX.10 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10234.IX.10 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Szkolenia)
Do płyty CD dołączona jest książka o sygn. P.3685 IX CZYT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.65 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Multimedialne Programy Szkoleniowe)
Dysk w pojemniku 19x14 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.70 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej