Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(70)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(5)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(62)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(29)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(63)
Autor
Fisher Roger (1922- )
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Doroba Anita
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Luecke Richard
(2)
Lundén Björn (1944- )
(2)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(2)
Patton Bruce
(2)
Rosell Lennart (1960- )
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Trembowelska Elżbieta
(2)
Ury William
(2)
Watkins Michael
(2)
Baranowski Marian
(1)
Bercoff Maurice A
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Błaut Robert
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Dignen Bob
(1)
Duryasz Wojciech (1940- )
(1)
Eason Adam
(1)
Filarski Paweł
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Folta Maria
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Huebner-Wojciechowska Joanna
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kopiczyński Andrzej (1934- )
(1)
Kosior Katarzyna (1975- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Lyons Carl
(1)
Machulski Jan (1928-2008)
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Munter Mary
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Netzley Michael
(1)
Orzechowski Marek
(1)
Peeling Nic
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piskorska Beata
(1)
Poklel Robert
(1)
Prendecki Krzysztof
(1)
Prosiński Jacek
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Ruciński Jakub
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shapiro Daniel
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Szuster Anna
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tendera-Właszczuk Helena
(1)
Ury William (1953- )
(1)
Verheugen Günter (1944- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Wieloch Justyna
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wujec Paweł
(1)
Zaręba Agnieszka Magdalena
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żaczek Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(70)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(70)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
NEGOCJACJE
(53)
Negocjacje
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
UNIA EUROPEJSKA
(5)
DYSKUSJA
(3)
KONFERENCJE
(3)
KONFLIKT
(3)
MEDIACJA (prawo)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
POLSKA
(3)
PORADNIKI
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
MARKETING
(2)
RETORYKA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Zarządzanie
(2)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Korespondencja
(1)
Kultura
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MEDIACJA (SOCJOL.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Negocjatorzy
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Praca zespołowa
(1)
ROLNICTWO
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sugestia
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UCZUCIA
(1)
UMOWY MIĘDZYNARODOWE
(1)
Uczucia
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Więziennictwo
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
negocjacje
(48)
konflikt
(8)
komunikacja
(5)
komunikacja interpersonalna
(5)
komunikacja niewerbalna
(4)
manipulacja
(4)
negocjacje międzynarodowe
(4)
etyka negocjacji
(3)
komunikacja społeczna
(3)
mediacja
(3)
perswazja
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(3)
wpływ społeczny
(3)
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
autoprezentacja
(2)
dokument elektroniczny
(2)
komunikacja werbalna
(2)
konflikt społeczny
(2)
kłamstwo
(2)
poradnik
(2)
sprzedaż
(2)
zarządzanie
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
argumentacja
(1)
autorytet
(1)
conflict management
(1)
członkostwo
(1)
dowód społeczny
(1)
emocje
(1)
filozofia biznesu
(1)
intercultural communication
(1)
język niewerbalny
(1)
język werbalny
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja ze sprawcą
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logika negocjacji
(1)
marketing
(1)
modele negocjacji
(1)
negocjacje dwustronne TONSS
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjacje kryzysowe
(1)
negocjacje policyjne
(1)
negocjator
(1)
nonverbal communication
(1)
organizacja
(1)
planowanie
(1)
policja
(1)
porozumiewanie się
(1)
problem negocjacyjny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia
(1)
psychologia śledcza
(1)
reguła wzajemności
(1)
różnice kulturowe
(1)
socjotechnika
(1)
sprzedawca
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
strategia
(1)
system oceny ofert negocjacyjnych
(1)
sztuka negocjacji
(1)
transcultural competencies
(1)
verbal communication
(1)
więziennictwo
(1)
współpraca
(1)
wychowanie negocjacyjne
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zachowanie
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 205)
Bibliogr. s. 232-248.
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły negocjacje w przedsiębiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (menedżerów, pracowników funkcjonalnych) zarówno z partnerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi podmiotami. Głównym celem badań było stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji). W pierwszej części pracy omówiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza część książki zawiera omówienie metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie. W trzeciej części pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowiące praktyczną weryfikację wybranych narzędzi szczegółowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12098.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13213.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Bibliogr. s. 105-106. Indeks.
Tolle.pl Katalog tematyczny Promocja wiedzy Biznes Zarządzanie Organizacja spotkań. Przewodnik autor: Mary Munter, Michael Netzley Spotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skutecznego zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy. Celem niniejszego przewodnika jest udzielenie praktycznych rad dotyczących organizowania konstruktywnych i ciekawych spotkań. Przykłady oraz gotowe do wykorzystania techniki, przedstawione w zwięzły i przystępny sposób, przekonają każdego, że organizowania spotkań można się nauczyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7832.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8856.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor na bazie wieloletnich doświadczeń przedstawia w książce podstawowe zasady, którymi powinien się kierować każdy negocjator transakcji międzynarodowej bez względu na kraj. Podkreślił wagę przygotowania się do negocjacji oraz przedstawił metody pokonywania trudności wynikających z różnic kulturowych, ideologicznych, prawnych, politycznych, walutowych, a także z niestabilności rynku walutowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1295 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1294.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 132-138.
Praca składa się z dwóch części - pierwsza dotyczy konfliktów społecznych, druga negocjacji. Pomimo że części te są ze sobą powiązane, możliwe jest korzystanie z nich w sposób niezależny. Celem opracowania jest dostarczenie Czytelnikowi orientacji w kwestiach podstawowych. Na końcu zamieszczono obszerną bibliografię, pozwalającą na samodzielne pogłębianie wiedzy odnoszącej się do problemów prezentowanych w pracy. W opracowaniu starano się unikać stosowania specjalistycznej terminologii z zakresu socjologii i nauk pokrewnych. Nie zawsze jednak było to możliwe bez popadania w zbyt daleko idące uproszczenia. Drugie wydanie pracy Konflikt społeczny i negocjacje ukazuje się w zasadniczo niezmienionym kształcie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14778.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15516.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21718.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17918.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać "wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4655 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4654.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5024.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie każdy w swej karierze zawodowej musi wygłaszać „wielkie" przemówienia. Pewne jest, że każdy musi umieć dyskutować, pertraktować, prowadzić rozmowy służbowe. Na cóż zda się wiedza i dobre pomysły, jeśli nie potrafimy przekonać do nich naszymi wypowiedziami i argumentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1410.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętności miękkie. Równie ważne, a w niektórych negocjacjach nawet ważniejsze, są twarde umiejętności negocjacyjne, obejmujące analizę problemu pod kątem jego ustrukturyzowania oraz wykorzystanie narzędzi wspomagania decyzji zaczerpniętych z teorii gier, metod wielokryterialnych, matematyki i logiki. W książce zaprezentowano wiele użytecznych metod wspomagania negocjacji, które pozwalają na dobór podejścia dopasowanego do struktury problemu, stopnia jego złożoności, zakresu i rodzaju dostępnej informacji, prostoty obliczeniowej algorytmu, a także systemu preferencji i potrzeb negocjatora oraz jego umiejętności. Pokazano też, jak można wspomóc negocjacje za pomocą systemów pozwalających na prowadzenie procesów kontraktowania z wykorzystaniem internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16414.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16413.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s 201.
Książka jest syntezą różnych poglądów i zasad komunikowania się, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. Do minimum zredukowano teorię i często spotykane obszerne rozważania filozoficzne, koncentrując się głównie na stronie praktycznej omawianych zagadnień. Zaprezentowano liczne przykłady z życia codziennego i studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5303.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6590.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i mediacji / Leszek Cichobłaziński. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Częstochowa : Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, 2008. - 98 s. : il. ; 24 cm.
(Monografie / Politechnika Częstochowska ISSN 0860-5017 ; nr 145)
Bibliogr. s. 79-84
Książka przybliża ogólne zagadnienia dotyczące negocjacji i mediacji (definicje, style, zastosowanie), jak również scenariusz negocjacji oparty na arkuszu negocjacji. Książka powstała z myślą o studentach Wydziału Zarządzania, dla których powinna być użyteczną pomocą dydaktyczną do wykorzystania na zajęciach z technik negocjacji, mediacji i negocjacji w biznesie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8229.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7282.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8228.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla pedagogów, mediatorów, negocjatorów i studentów kierunków pedagogicznych
Bibliogr. s. 195-196 oraz przy rozdz.
Zagadnienia związane z mediacją, traktowaną jako proces komunikacyjny, poddawane są nieustannym eksploracjom badawczym. Podejmuje się próby określenia pojęcia ,,mediacja", wyznaczania etapów jej prowadzenia, wskazywania podstawowych jej zasad. Podczas redagowania poradnika metodycznego przyjęto założenie, że efektywność procesu mediacji w znacznej mierze zależy od osoby mediatora. Istotne jest jego przygowanie metodyczne, merytoryczne, kompetencyjne. Autorzy ujmują omawiane kwestie w kontekście rozwiązywania konfliktów oraz psychologii sądowej, pedagogiki resocjalizacyjnej i prawa. Podkreślają znaczenie asertywności, empatii, umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych, prezentacyjnych dla skuteczności rozwiązywania problemów stron w obecności pośrednika. Podejmowane zagadnienia będą dla czytelników - pedagogów, mediatorów, negocjatorów, studentów kierunków nie tylko pedagogicznych, pozycją wartościową poznawczo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7280.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8225.III.10 [Czytelnia B], 8226.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11252.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12342.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9792.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11307.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14850 [Magazyn 1], P.14849.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14752.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15493.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [1] stron : rysunki, tabele; 21 cm.
Książka dostarcza wiedzy o negocjacjach handlowych i uczy ich prowadzenia wraz z wieloma praktycznymi poradami, cennymi wskazówkami i pouczającymi przykładami. Autorzy przedstawili negocjacje handlowe jako wypadkową artyzmu i intuicji ich uczestników oraz pokazali, jak silnie zależą one od warunków, w jakich są prowadzone. Ponieważ każdy jest negocjatorem (albo sprzedającym, albo kupującym) książka z pewnością zainteresuje wiele osób. Szczególnie może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów doskonalenia umiejętności w zakresie negocjacji lub komunikowania się. Mogą z niej również korzystać profesjonalni negocjatorzy w celu doskonalenia warsztatu negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : "Difin", 2010. - 176 s. : il. ; 23 cm.
W książce poddano głębszej analizie dwie ważne (obok motywacji) funkcje skutecznego kierowania, tj. komunikowanie się i prowadzenie negocjacji. Od ich właściwego spełnienia zależy zasadniczo umiejętność postępowania z ludźmi. Intencją jej napisania była chęć pomocy obecnym i przyszłym menedżerom w opanowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. Chcąc dobrze kierować ludźmi i motywować ich do "wielkich czynów", menedżerowie muszą poszerzać swoją wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10323.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8824.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. s. 261-[276] i przy rozdz
W książce przedstawiono prawne, społeczne i psychologiczne uwarunkowania podejmowania negocjacji i mediacji w sferze publicznej, czyli w obszarze działań władzy wykonawczej, jak również sądowniczej i ustawodawczej. Zawiera ona - oprócz analizy przepisów prawa - przegląd klasycznych i najnowszych wyników badań z zakresu psychologii społecznej i socjologii, które powinny być znane osobom zajmującym się prowadzeniem mediacji i negocjacji. Opisane zostały zagadnienia związane z komunikacją interpersonalną i publiczną w negocjacjach i mediacjach oraz uwarunkowania ich prowadzenia wynikające z różnic i podobieństw o charakterze kulturowym. Praktyczną wartością opracowania jest rozdział dotyczący techniki sporządzania dokumentów w procesach negocjacji i mediacji, a także praktyki formalizowania dokonanych ustaleń, oraz rozdział dotyczący autoprezentacji osób biorących udział w sesjach mediacyjnych lub negocjacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8221.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9566.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej