Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(70)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(5)
Rejestracje audio i wideo
(3)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(62)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(29)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(63)
Autor
Fisher Roger (1922- )
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Doroba Anita
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Luecke Richard
(2)
Lundén Björn (1944- )
(2)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(2)
Patton Bruce
(2)
Rosell Lennart (1960- )
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Trembowelska Elżbieta
(2)
Ury William
(2)
Watkins Michael
(2)
Baranowski Marian
(1)
Bercoff Maurice A
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Błaut Robert
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Dignen Bob
(1)
Duryasz Wojciech (1940- )
(1)
Eason Adam
(1)
Filarski Paweł
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Folta Maria
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Huebner-Wojciechowska Joanna
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kopiczyński Andrzej (1934- )
(1)
Kosior Katarzyna (1975- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Kuna-Marszałek Anetta
(1)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(1)
Lewicka Agnieszka
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Lyons Carl
(1)
Machulski Jan (1928-2008)
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Munter Mary
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Netzley Michael
(1)
Orzechowski Marek
(1)
Peeling Nic
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piskorska Beata
(1)
Poklel Robert
(1)
Prendecki Krzysztof
(1)
Prosiński Jacek
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Ruciński Jakub
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shapiro Daniel
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Szuster Anna
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tendera-Właszczuk Helena
(1)
Ury William (1953- )
(1)
Verheugen Günter (1944- )
(1)
Wachowicz Tomasz
(1)
Wieloch Justyna
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Wujec Paweł
(1)
Zaręba Agnieszka Magdalena
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żaczek Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(70)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(70)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
NEGOCJACJE
(53)
Negocjacje
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
UNIA EUROPEJSKA
(5)
DYSKUSJA
(3)
KONFERENCJE
(3)
KONFLIKT
(3)
MEDIACJA (prawo)
(3)
MEDIACJA (socjol.)
(3)
POLSKA
(3)
PORADNIKI
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
MARKETING
(2)
RETORYKA
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Zarządzanie
(2)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Korespondencja
(1)
Kultura
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MEDIACJA (SOCJOL.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Negocjatorzy
(1)
PRAWO PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Praca zespołowa
(1)
ROLNICTWO
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sugestia
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UCZUCIA
(1)
UMOWY MIĘDZYNARODOWE
(1)
Uczucia
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Więziennictwo
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
negocjacje
(48)
konflikt
(8)
komunikacja
(5)
komunikacja interpersonalna
(5)
komunikacja niewerbalna
(4)
manipulacja
(4)
negocjacje międzynarodowe
(4)
etyka negocjacji
(3)
komunikacja społeczna
(3)
mediacja
(3)
perswazja
(3)
rozwiązywanie konfliktów
(3)
wpływ społeczny
(3)
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
autoprezentacja
(2)
dokument elektroniczny
(2)
komunikacja werbalna
(2)
konflikt społeczny
(2)
kłamstwo
(2)
poradnik
(2)
sprzedaż
(2)
zarządzanie
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
argumentacja
(1)
autorytet
(1)
conflict management
(1)
członkostwo
(1)
dowód społeczny
(1)
emocje
(1)
filozofia biznesu
(1)
intercultural communication
(1)
język niewerbalny
(1)
język werbalny
(1)
kierowanie
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja ze sprawcą
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logika negocjacji
(1)
marketing
(1)
modele negocjacji
(1)
negocjacje dwustronne TONSS
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjacje kryzysowe
(1)
negocjacje policyjne
(1)
negocjator
(1)
nonverbal communication
(1)
organizacja
(1)
planowanie
(1)
policja
(1)
porozumiewanie się
(1)
problem negocjacyjny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia
(1)
psychologia śledcza
(1)
reguła wzajemności
(1)
różnice kulturowe
(1)
socjotechnika
(1)
sprzedawca
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
strategia
(1)
system oceny ofert negocjacyjnych
(1)
sztuka negocjacji
(1)
transcultural competencies
(1)
verbal communication
(1)
więziennictwo
(1)
współpraca
(1)
wychowanie negocjacyjne
(1)
wywieranie wpływu
(1)
zachowanie
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-201.
Autorka koncentrując się na problemach dotyczących negocjacji w biznesie, przedstawiła sylwetkę negocjatora, scharakteryzowała konflikty i sposoby ich rozwiązywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rolę psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych. Na uwagę zasługują wyniki badań własnych z zakresu identyfikacji i zmian procesów negocjacyjnych w polskich przedsiębiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu się z partnerami zagranicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka systematyzuje problematykę związaną z negocjacjami. Czytelnik znajdzie w niej wiele praktycznych wskazówek i konkretnych przykładów postępowania w sytuacjach konfliktowych. Pozna zasady przygotowywania procesu negocjacji, wyboru miejsca oraz określania ich właściwej strategii. Krok po kroku dowie się, na czym polegają tzw. negocjacje pozycyjne i integracyjne, jak zorganizować negocjacje międzynarodowe, jak unikać nieczystych taktyk przeciwnika. Co decyduje o wyborze miejsca, jakie są wady i zalety negocjowania u siebie, na terenie kontrpartnera, na gruncie neutralnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6074 [Magazyn 1], 7319.IX.15 [Magazyn 1], P.6073 [Magazyn 1], P.6075 [Magazyn 1], P.3145 [Magazyn 1], P.6076 [Magazyn 1], P.3144.IX.15 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 2314.IX.15 [Wypożyczalnia C], 2313.IX.15 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7318.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale wiekszość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. W książce autor przedstawił drogę, jak stać się dobrym negocjatorem. Omówił najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, pokazał jak opanować stres i nie okazywać emocji, jak unikać najczęściej popełnianych błędów, w jaki sposób ustanawiać relacje z drugą stroną oraz jak osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczopna dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną i znajomymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9860.IX.15 [Magazyn 1], P.8462 [Magazyn 1], P.11457 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8461.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9861.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: negocjacje organizacja
Autor przedstawił model procesu negocjacji, umożliwiający interpretowanie i zrozumienie zdarzeń zachodzących w czasie negocjacji. Stworzony model został zastosowany do przedstawienia, jak negocjuje organizacja z innymi podmiotami znajdującymi się w jej otoczeniu. W celu opisania sytuacji negocjacyjnych (sytuacja przeciwnika, partnera handlowego i wspólnika) autor posłużył się analizą przypadków. Uzupełnieniem rozważań jest analiza zmian zachodzących w sposobie postrzegania sytuacji negocjacyjnej i w procesach negocjacji w warunkach gospodarki cyfrowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2918 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1491.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Znajdziesz w nim wskazówki, jakich użyć metod, jaką przyjąć postawę negocjacyjną i jak wykorzystać słabości drugiej strony, aby odnieść sukces w negocjacjach. Dzięki tej książce dowiesz się: jak przygotować się do negocjacji, jak wykorzystać mowę ciała podczas prowadzenia negocjacji, jakie stosować środki taktyczne i sztuczki negocjacyjne, jak negocjować przez telefon, jak negocjować z zagranicznymi partnerami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5550.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7002.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: negocjacje
"Przełomowe negocjacje w biznesie" to przewodnik po sztuce negocjowania, której znajomość jest pomocna w każdej sytuacji biznesowej. Autor książki - wykładowca i trener technik negocjacyjnych pokazuje w niej, jak zdiagnozować sytuację, tworzyć koalicje i przekonywać innych do swoich racji. Michael Watkins przedstawia również sposoby unikania i rozwiązywania sytuacji kryzysowych oraz kierowania przebiegiem negocjacji. W oparciu o zawarte w książce wiadomości można wypracować własny zestaw narzędzi negocjacyjnych przydatnych podczas wszystkich rozmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4459.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 244-247.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania – w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego – i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10202.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8733.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocje mają ogromne znaczenie. Dzięki książce dowiesz się, jak wykorzystać emocje do przekształcenia konfliktu wielkiego lub małego, zawodowego lub osobistego w sytuację korzystną dla obu stron. Książka dostarcza prostych, a jednocześnie skutecznych wskazówek dotyczących radzenia sobie z emocjami podczas najtrudniejszych negocjacji, np. z uciążliwym kolegą lub zagniewanym współmałżonkiem. Dzięki niej odkryjesz pięć "istotnych elementów" stanowiących sedno większości wyzwań natury emocjonalnej. Co ważniejsze, nauczysz się, jaką postawę przyjąć wobec nich, aby poprawić związki z ludźmi i osiągnąć upragnione rezultaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8982.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 113-115.
Skrypt, w którym zawarte są zagadnienia dotyczące komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22831.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.72 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do płyty CD o sygn. CD.300 dołączona jest książka o sygn. 12802 IX.15 CZYT., do płyty CD.301 - książka o sygn. P.11560 WYP.
Publikacja prezentuje osiem praktycznych scenariuszy negocjacyjnych do wykorzystania w praktyce szkoleniowej i biznesowej. Każdy został opatrzony komentarzem merytorycznym dotyczącym technik, taktyki i przebiegu rozgrywki, co pozwala dokładnie poprowadzić trening własnych umiejętności negocjacyjnych. Książka ma charakter praktyczny, każdy scenariusz jest przygotowany do rozegrania w rzeczywistości. Potrzebne do tego materiały, punktacje i arkusze dla grających znajdują sie na płycie CD. Dodatkowo zawiera ona multimedialne materiały szkoleniowe i aplikacje ułatwiające przeprowadzenie i ocenę rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.301 [Czytelnia C], CD.300 [Czytelnia C] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Negocjacje czyli jak zmienić nieufność we współpracę - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju; 5)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.246 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do ksiązki dołączony jest "Mały słownik quasi-nieracjonalny".
Bibliogr.
Problemy negocjacji i mediacji nabrały wyjątkowego znaczenia w ostatnim dziesięcioleciu. Książka Marii Folty wprowadza nas w gąszcz najróżniejszych problemów filozoficznych, socjologicznych, psychologicznych, kulturowych, które łączą się ze sztuką negocjacji. Jest to przejrzyście napisany podręcznik szczegółowo omawiający warunki, jakie powinny być spełnione, aby negocjacje lub mediacje zakończyły się powodzeniem; charakteryzujący te cechy osobowości i charakteru, które winni mieć prowadzący negocjacje, a także dokładnie opisujący rolę, jaką mogą oni przyjmować w zależności od spraw, które przyjdzie im prowadzić. A dzięki odwołaniu do przemyśleń wybitnych filozofów, polityków, pisarzy, uczonych itp. książka zmusza do refleksji nad naturą ludzką i samym życiem, którego istotą są przecież rozmaite sprzeczności i antynomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9836.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 205)
Bibliogr. s. 232-248.
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły negocjacje w przedsiębiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (menedżerów, pracowników funkcjonalnych) zarówno z partnerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi podmiotami. Głównym celem badań było stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji). W pierwszej części pracy omówiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza część książki zawiera omówienie metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie. W trzeciej części pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowiące praktyczną weryfikację wybranych narzędzi szczegółowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12098.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13213.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Bibliogr. s. 105-106. Indeks.
Tolle.pl Katalog tematyczny Promocja wiedzy Biznes Zarządzanie Organizacja spotkań. Przewodnik autor: Mary Munter, Michael Netzley Spotkania biznesowe powinny być okazją do owocnej wymiany myśli i ułatwiać podejmowanie decyzji, a tym samym stać się istotnym elementem skutecznego zarządzania we współczesnym świecie. Z pozoru proste zadanie zorganizowania zebrania wymaga jednak profesjonalnego podejścia i odpowiedniej wiedzy. Celem niniejszego przewodnika jest udzielenie praktycznych rad dotyczących organizowania konstruktywnych i ciekawych spotkań. Przykłady oraz gotowe do wykorzystania techniki, przedstawione w zwięzły i przystępny sposób, przekonają każdego, że organizowania spotkań można się nauczyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7832.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8856.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor na bazie wieloletnich doświadczeń przedstawia w książce podstawowe zasady, którymi powinien się kierować każdy negocjator transakcji międzynarodowej bez względu na kraj. Podkreślił wagę przygotowania się do negocjacji oraz przedstawił metody pokonywania trudności wynikających z różnic kulturowych, ideologicznych, prawnych, politycznych, walutowych, a także z niestabilności rynku walutowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1295 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1294.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 132-138.
Praca składa się z dwóch części - pierwsza dotyczy konfliktów społecznych, druga negocjacji. Pomimo że części te są ze sobą powiązane, możliwe jest korzystanie z nich w sposób niezależny. Celem opracowania jest dostarczenie Czytelnikowi orientacji w kwestiach podstawowych. Na końcu zamieszczono obszerną bibliografię, pozwalającą na samodzielne pogłębianie wiedzy odnoszącej się do problemów prezentowanych w pracy. W opracowaniu starano się unikać stosowania specjalistycznej terminologii z zakresu socjologii i nauk pokrewnych. Nie zawsze jednak było to możliwe bez popadania w zbyt daleko idące uproszczenia. Drugie wydanie pracy Konflikt społeczny i negocjacje ukazuje się w zasadniczo niezmienionym kształcie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14778.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15516.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21718.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej