Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(261)
Forma i typ
Książki
(238)
Rejestracje audio i wideo
(19)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Programy komputerowe
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(233)
dostępne
(140)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(10)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(54)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(100)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(240)
Autor
Evans Virginia
(35)
Dooley Jenny
(33)
Cruz Christopher sol
(6)
Herrera Mario
(6)
Kotane L.V
(6)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(5)
Edwards Lynda
(5)
Broadbent Paul
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(4)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(4)
Ruddle Mary
(4)
Beatty Ken
(3)
Bogucka Mariola
(3)
Bohlke David
(3)
Chomacki Kate
(3)
Dakowska Maria
(3)
Lansford Lewis
(3)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(3)
Obee Bob
(3)
Oxenden Clive (1953- )
(3)
Perrett Jeanne
(3)
Richardson Karen
(3)
Steinbrich Piotr
(3)
Ur Penny
(3)
Wyczesany Janina
(3)
Yeates Eunice
(3)
Cohen Ulrike
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Dummett Paul
(2)
Fisher Robert (1943- )
(2)
Grandi Nicoletta
(2)
Grundy Peter
(2)
Harmer Jeremy (1947- )
(2)
Hart Claire
(2)
Hyla Marek
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Mietzel Gerd (1936- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Niemierko Bolesław (1935- )
(2)
Okoń Wincenty (1914- )
(2)
Parker Stephanie
(2)
Sheils Colleen
(2)
Stephenson Helen
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Thornbury Scott
(2)
Ubertowska Aleksandra
(2)
Wadsworth Pamela
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Ščukin Anatolij N
(2)
Akšina T.E
(1)
Ambroży Dorota
(1)
Ambroży Tadeusz (1964- )
(1)
Ansel Linnette
(1)
Arends Richard I
(1)
Badora G
(1)
Bailey Stephen
(1)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Bartkowiak Edmund (1935- )
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Becker-Mrotzek Michael
(1)
Bednarek Dorota (psycholog)
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Bociek Hania
(1)
Botwiński Radosław
(1)
Brookes Arthur
(1)
Broomhead Lisa
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Budniak Alina
(1)
Cevik Ben
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Clark Alisha
(1)
Clarke Alan (1952- )
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dakowska Maria (1950- )
(1)
Daloiso Michele
(1)
Dangerfield Les
(1)
Dellar Hugh
(1)
Denisiuk L
(1)
Doff Adrian
(1)
Driggs Colleen
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Ellis Rod
(1)
Erocak Linnette Ansel
(1)
Escobar Linda
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Gajewska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(126)
2000 - 2009
(106)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(167)
Wielka Brytania
(60)
Rosja
(12)
Anglia
(5)
Kiribati
(5)
Kalifornia (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kanada
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (d)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(149)
angielski
(97)
rosyjski
(13)
portugalski
(1)
Odbiorca
Poziom średniozaawansowany
(10)
Szkoły wyższe
(6)
Poziom profesjonalny
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
C1 plus
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
Psycholodzy
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(93)
Język angielski
(47)
Nauczanie
(43)
Nauczanie języków obcych
(29)
NAUCZANIE
(28)
JĘZYKI
(13)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(11)
JĘZYK NIEMIECKI
(9)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(9)
UCZENIE SIĘ
(9)
INTERNET
(7)
PRZYRODA
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
MATEMATYKA
(5)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(5)
CZYTANIE
(4)
Czytanie
(4)
JĘZYK ROSYJSKI
(4)
MULTIMEDIA
(4)
PEDAGOGIKA
(4)
Tutoring
(4)
UCZNIOWIE
(4)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(3)
INFORMATYKA
(3)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(3)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(3)
SZKOLNICTWO
(3)
ĆWICZENIA SIŁOWE
(3)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(2)
JĘZYKOZNAWSTWO
(2)
KOMPUTERY
(2)
KSZTAŁCENIE
(2)
Kreatywność
(2)
MYŚLENIE
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
OCENY SZKOLNE
(2)
PEDAGOGIKA KULTURY
(2)
PEDAGOGIKA SPECJALNA
(2)
PRZEKŁADY
(2)
PSYCHOLINGWISTYKA
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pływanie
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
SZKOLNICTWO SPECJALNE
(2)
Szkolnictwo
(2)
WYCHOWANIE
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Aqua fitness
(1)
BIOLOGIA
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO z ADHD
(1)
DZIECKO z ZESPOŁEM DOWNA
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
EGZAMINY
(1)
EGZAMINY SZKOLNE
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
GRY SPORTOWE
(1)
GRY i ZABAWY RUCHOWE
(1)
Gry edukacyjne
(1)
INTELIGENCJA (psychol.)
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język rosyjski (przedmiot szkolny)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języka angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
KADRY
(1)
KOBIETA
(1)
KOSZYKÓWKA
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
Lermontow, Michaił (1814-1841)
(1)
Literatura rosyjska
(1)
MOODLE
(1)
MOTYWACJA
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
NARZĄD RUCHU
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nurkowanie
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
PEDAGOGIKA WCZESNOSZKOLNA
(1)
PISANIE
(1)
PRACA UMYSŁOWA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
Pisanie
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Scenariusz zajęć
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(85)
PODRĘCZNIKI
(77)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(17)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
Podręczniki akademickie
(2)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Podręczniki
(1)
Program edukacyjny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(53)
Językoznawstwo
(44)
Zarządzanie i marketing
(11)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(97)
English language
(80)
writing
(55)
reading
(47)
speaking
(41)
listening
(37)
grammar
(26)
primary school
(20)
primary school education
(20)
nauczanie
(12)
ELT
(11)
advanced level
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
English
(10)
dydaktyka
(10)
intermediate level
(10)
learning
(8)
elementary level
(7)
pre-intermediate level
(7)
cele kształcenia
(6)
e-learning
(6)
kształcenie
(6)
metody nauczania
(6)
science
(6)
teacher's book
(6)
uczenie się
(6)
zasady nauczania
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
handbook
(5)
język obcy
(5)
nauczyciel
(5)
niepowodzenia szkolne
(5)
study
(5)
EFL
(4)
basic level
(4)
formy kształcenia
(4)
linguistics
(4)
mathematic
(4)
resource book
(4)
study and teaching
(4)
teacher
(4)
tutoring
(4)
upper-intermediate level
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(3)
proces kształcenia
(3)
pływanie
(3)
samokształcenie
(3)
sport
(3)
student's book
(3)
szkoła
(3)
uczeń
(3)
vocabulary
(3)
ćwiczenia
(3)
środki kształcenia
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
aktywność ruchowa
(2)
children
(2)
creative thinking
(2)
czytanie
(2)
edukacja
(2)
edukacja ekologiczna
(2)
edukacja wczesnoszkolna
(2)
elementary education
(2)
fitness
(2)
foreign language
(2)
foreign speakers
(2)
glottodydaktyka
(2)
gry zespołowe
(2)
imagination
(2)
interpreting
(2)
język rosyjski
(2)
komputer
(2)
kształcenie wielostronne
(2)
language
(2)
language teaching
(2)
literacy
(2)
literature
(2)
methodology
(2)
metody uczenia się
(2)
nauczanie języków obcych
(2)
nierówności edukacyjne
(2)
pisanie
(2)
program nauczania
(2)
reading comprehension
(2)
second language
(2)
second language acquisition
(2)
szkolenie pracowników
(2)
szkolny system oceniania
(2)
translating
(2)
trening
(2)
treści kształcenia
(2)
twórczość
(2)
uczeń zdolny
(2)
środki dydaktyczne
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CPE
(1)
261 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Moodle dla nauczycieli i trenerów / Piotr Brzózka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 367-369. Indeks.
Jeżeli zamierzasz spróbować swoich sił w tej młodej, lecz prężnej dziedzinie, książka "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową" przeznaczona jest właśnie dla Ciebie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by szybko przejść do konkretów i zaadaptować Moodleĺa do własnych potrzeb. Dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować tę platformę, zaplanować i założyć nowy kurs, przygotować i opublikować materiały. Poznasz sposoby efektywnej komunikacji z kursantami i możliwości oceniania ich postępów. Zorientujesz się, na czym polega administrowanie systemem, jak dbać o jego bezpieczeństwo i jakie rozszerzenia mogą pomóc Ci w pracy. Krótko mówiąc, przygodę z e-learningiem po prostu musisz zacząć od Moodleĺa!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11939.XV.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13111.XV.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka podejmuje zagadnienia dotyczące pedagogicznej użyteczności technologii informacyjnej. Zapełnia ona lukę w zakresie literatury przedmiotu do zajęć z technologii informacyjnej, edukacji informatycznej i medialnej, technologii kształcenia itp. na nauczycielskich i pedagogicznych kierunkach studiów. Adresatem prezentowanej pracy są słuchacze szkół wyższych, specjalności pedagogicznych i nauczycielskich, a także akademiccy nauczyciele pedagogiki, którym książka ta sugeruje kierunki namysłu naukowego i dobór materiału pożądanego w zawodowym kształceniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4061.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4536.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4275 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
This book brings together 100 highly varied, original, ready to use activities to foster real communication in English trough imaginative response to both artistic images and easy to do creative work. A clear introduction explains how art can be used to stimulate language acquisition in a creative, enjoyable and memorable way and provides advice ow how to get the very best out of this exceptional book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14038.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6547.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju. Publikacja jest doskonałym przewodnikiem dla pracowników firm odpowiedzialnych za wdrożenie e-learningu lub jego skuteczne stosowanie - menedżerów z działu kadr, szkoleń, sprzedaży, obsługi klienta, a także specjalistów zaangażowanych w procesy e-learningowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9166.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10571.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Creative children, imaginative teaching / Florence Beetlestone. - Buckingham ; Philadelphia : Open University Press, 1998. - xviii, 158 p. : illustrations ; 23 cm.
(Enriching the Primary Curriculum: Child, Teacher, Context)
Includes bibliographical references (p. [144]-151) and index.
Creativity is a term often discussed in relation to education, particularly in primary schools. This book sets out to explore what it means in both practical and theoretical terms for children, teachers and the context in which they work. The key areas of planning, resourcing, organizing, managing and assessing creativity are dealt with in an accessible and readable style. Cameos and classroom examples are used in order to indicate effective strategies for promoting creativity within and across curriculum subjects. Creativity is shown to be a powerful force which can be harnessed to increase the learning potential of both teachers and children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16863.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie ma charakter nowatorski, powinno cieszyć się dużym zainteresowaniem ze strony wykładowców przedmiotu „zarządzanie zasobami ludzkimi” oraz studentów i pracodawców. Powstało w okresie adaptacji polskiego szkolnictwa wyższego do standardów tzw. Procesu Bolońskiego. Standardy te wprowadzają elastyczność i etapowy charakter kształcenia oraz wzrost rangi elementów praktycznych, a także wynikających z umiędzynarodowienia gospodarki. Główne zalety publikacji to przede wszystkim: - interesujący zestaw tekstów napisanych przez autorów o wysokim autorytecie naukowym i dydaktycznym w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, - ścisłe powiązanie większości opracowań z ustaleniami Procesu Bolońskiego, nadającymi nowy charakter europejskiemu szkolnictwu wyższemu, - kompleksowe podejście do zagadnień nauczania w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, łączące punkt widzenia pracodawców (właścicieli firm i menedżerów) oraz studentów i nauczycieli akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8822.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10312.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
20 lekcji pływania : już pływam / Edmund Bartkowiak. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Geologiczne, 1974. - 32 s. : il. ; 21 cm.
(Biblioteka Szkolnego Klubu Sportowego)
Specyfika pływania i korzyści, jakie niesie ono dla rozwoju fizycznego dzieci i młodzieży, a także względy bezpieczeństwa, powinny skłaniać człowieka do jak najwcześniejszego opanowania tej umiejętności. Publikacja poświęcona jest opanowaniu umiejętności pływania na poziomie elementarnym przez dzieci w wieku 8-12 lat. Czas trwania kursu ograniczony jest do 20 lekcji, co wystarcza do opanowania przez średnio uzdolnione dziecko umiejętności przepłynięcia 25-50 m i ćwiczeń pływackich we wstępnym etapie nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.644 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogato ilustrowana publikacja, napisana językiem łatwym i przystępnym. Jest wyrazem fascynacji autorki różnymi formami tańca i aktywności ruchowej. Książka zawiera m.in. odpowiedzi na następujące pytania: czy aerobik i fitness oznaczają to samo, co to znaczy być FIT, czy można przedłużyć młodość, dlaczego potrzebujemy ruchu oraz jaki ruch wybrać, aby czuć się zdrowo i młodo?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5049.XIX.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4483.XIX.4 [Czytelnia B], 6138.XIX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., także przy rozdz.
Ta książka - to z jednej strony doskonały podręcznik dla wszystkich kierunków pedagogicznych na wyższych uczelniach, zaś z drugiej -materiał do refleksji, przemyśleń i dyskusji dla nauczycieli. Jak pisze Autor we Wprowadzeniu: tematem tej książki ... jest kompetencja w zakresie dawania sobie rady z klasą. W książce zostały pokrótce przedstawione różne teorie pedagogiczne i zdefiniowane terminy, z którymi Czytelnik - obecny lub przyszły nauczyciel - musi być oswojony. Każdy rozdział kończy się ćwiczeniami, które stanowią dobry materiał dydaktyczny dla studentów, a dla nauczycieli - materiał do refleksji. Autor podaje wzory ankiet służące poznawaniu zespołów uczniowskich, prezentuje wyniki badań na temat systemów szkolnych, przedstawia również swoje refleksje na temat stanu polskiej oświaty i kierunków, jakimi - jego zdaniem - powinno podążać reformowanie systemu. Nie podsuwając gotowych recept, daje bogaty materiał do wniosków i przemyśleń. Ogromna bibliografia podpowiada Czytelnikowi lektury, z którymi, być może, chciałby się zapoznać. Autor jest jednym z najwybitniejszych polskich pedagogów; jest autorem kilkunastu książek i kilkudziesięciu artykułów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1963.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Bibliogr. s. 636-662. Indeksy.
"Książka stanowi kolejną na naszym rynku propozycję zbiorowej, ale jednak odmiennej od dotychczasowych i zróżnicowanej analizy [zagadnień] współczesnej pedagogiki wczesnoszkolnej (...) pojawiają się tu zupełnie nieobecne w dotychczasowych publikacjach pola problemowe, które wyznaczają kierunek koniecznych poszukiwań czy rozstrzygnięć teoretycznych dla tej subdyscypliny pedagogicznej. Każdy z rozdziałów mógłby stanowić odrębna pozycję książkową. (...) [Książka] stanowi oryginalne i nowatorskie podejście do pedagogiki wczesnoszkolnej." (z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12010.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13153.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Setting up the classroom is a fundamental part of a teacher’s job, as a well-planned, aesthetically pleasing environment encourages children to learn and helps with classroom management. However, knowing how to create this environment is not instinctive and teachers are given little guidance, yet are expected to create a stimulating environment that is conducive to learning. The task can often be daunting and time-consuming, and teachers don’t know where to begin. Classroom DIY provides teachers with the answer to these problems. A practical, step-by-step guide, written from firsthand experience, Classroom DIY will enable any primary teacher to make a spectacular job of setting up their room using any materials they have available. Guiding teachers through the process of setting up their space from planning to practice, this book includes advice on: laying out the room: what furniture to use and where best to position it organising areas for specific subjects, including maths, literacy, science and humanities how to create an inspiring classroom on a budget: recycling items for use in the classroom and the homemade approach how the learning environment can inspire and motivate pupils to learn, taking into account multiple intelligences and routines meeting the expectations of senior management teams. With ‘teachers’ tales’ from a range of individuals in different schools and case studies illustrating solutions to teachers’ specific problems with their classrooms, this book is must have for all newly qualified and practising teachers looking to inspire their pupils to learn through their classroom environment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17394.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Young Children: Choices in Theory and Practice / Glenda Mac Naughton Gillian Williams. - 2 nd edition. - Berkshire: McGraw - Hill CompaniesOpen University Press" rel="nofollow">McGraw - Hill CompaniesOpen University Press McGraw - Hill Companies, 2009. - XVI, 432 s. : illustrations; 30 cm.
This book presents early childhood students and staff with a broad and diverse range of teaching techniques to support children's learning. It examines 26 techniques ranging from simple ones, such as describing and listening, to more complex methods, such as deconstruction and scaffolding. The strategies selected are derived from the best current research knowledge about how young children learn. A detailed evaluation of each strategy enables childcare staff, early childhood teachers and students to expand their repertoire of teaching strategies and to critically evaluate their own teaching in early childhood settings. Vignettes and examples show how early childhood staff use the techniques to support children's learning and help to bring the discussion of each technique to life. Revised and updated in light of the latest research, new features include: * Coverage of the phonics debate * Addition of ICT content * Questions for further discussion * Revision to the chapter on problem solving * Updated referencing throughout Teaching Young Children is key reading for students and experienced early childhood staff working in diverse settings with young children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16865.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy publikacji ustosunkowali się do problemów: jakie są współczesne ujęcia twórczości formułowane w teoriach, jakie są jej cechy, przejawy, rodzaje, znaczenie? Jak rozbudzić twórczy potencjał dziecka i nauczyciela? Co sprzyja a co ogranicza edukacje dziecka w zakresie kreatywności? Czy kreatywność zawsze jest konstruktywna? Zmotywowani poszukiwaniem szans rozwojowych dziecka autorzy zaprezentowali swoje przemyślenia, sugestie, pomysły i sposoby modernizowania procesu edukacji dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6528.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: gry zespołowe sport
Treści książki zostały przygotowane pod kątem sportu klasyfikowanego, którego istotą jest dążenie do doskonałości uwarunkowanej wielkością uzdolnień gracza. W opracowaniu zajęto się grą traktowaną jako dyscyplina sportu, w której biorą udział dwie grupy ludzi, działających wielopodmiotowo na rzecz przeciwnego, ale określonego celu, według umownie przyjętych reguł. Dokonano analizy zjawisk zachodzących w zespołowych grach sportowych, analizy dyscyplin najpopularniejszych w Polsce, takich jak: piłka nożna, piłka koszykowa, piłka ręczna, piłka siatkowa. Podręcznik jest rozszerzoną formą ujęcia zagadnień dotyczących działania w czasie gry oraz metod trenowania gracza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 75.XIX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Główną ideą przyświecającą autorom tekstów zebranych w dwóch tomach prezentowanej monografii jest wnikliwe i wszechstronne rozpoznanie potrzeb osób niepełnosprawnych funkcjonujących w ponowoczesnym świecie. W tomie pierwszym opracowania zaprezentowano przegląd zagadnień dotyczących zarówno ogólnospołecznych, jak i jednostkowych potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. takich jak: potrzeba stymulacji rozwoju, rehabilitacji, edukacji, radości życia oraz własnej autonomii, akceptacji w rodzinie, potrzeb zdrowotnych oraz kształceniowych i wychowawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5533.VI.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik obejmuje całokształt problemów dotyczących nowoczesnego nauczania-uczenia się biologii, przyrody i ochrony środowiska. Autorzy przedstawili współczesne światowe tendencje w edukacji biologicznej i środowiskowej. Podręcznik podzielono na 2 części. W części l — ogólnej przedstawiono: - dydaktykę biologii i ochrony środowiska jako naukę i przedmiot studiów - cele nauczania, dobór i układ treści - kształtowanie pojęć i umiejętności - problemy związane z przebiegiem procesu nauczania oraz dokonywaniem innowacji Część 2 - szczegółowa to omówienie: - dydaktyki poszczególnych dziedzin nauczania, od problemów treści przyrodniczych edukacji wczesnoszkolnej przez dydaktykę botaniki, zoologii, fizjologii, anatomii, ekologii, aspektów edukacji środowiskowej do problemów popularyzacji wiedzy biologicznej i środowiskowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11388.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagogika twórczości / Krzysztof J. Szmidt. - Wyd. 2. poszerz. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013. - 734 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 675-714. Indeksy.
Pedagogika twórczości to subdyscyplina pedagogiki zajmująca się rozwijaniem zdolności twórczych i postawy twórczej człowieka. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia związane z twórczością, przedstawia najważniejsze teorie, główne metody badawcze i najnowsze wyniki badań. Opisuje też czynniki wpływające na rozwijanie się procesów twórczych i najważniejsze programy nauczania twórczości. Drugie wydanie doskonałego podręcznika zostało poszerzone o rozdziały dotyczące roli rodziny i środowiska w kształtowaniu twórczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14014.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 294-[295].
To pierwsze w Polsce całościowe wprowadzenie do metodologii badań w glottodydaktyce przydatne będzie zwłaszcza osobom przygotowującym prace magisterskie czy doktorskie ale także np. artykuły i inne opracowania naukowe. Przedstawia szczegółowo główne typy badań i zasady przygotowywania prac naukowych. Przedstawia szczegółowo główne typy badań i zasady przygotowywania prac naukowych - od refleksji teoretycznej, poprzez badanie empiryczne, aż do redakcji tekstu końcowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17997.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej