Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(729)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(715)
Publikacje naukowe
(171)
Publikacje dydaktyczne
(94)
Publikacje fachowe
(68)
E-booki
(40)
Poradniki i przewodniki
(7)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Programy komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(718)
tylko na miejscu
(645)
wypożyczone
(33)
nieokreślona
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(308)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(442)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(653)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Autor
Mruk Henryk
(16)
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Kotane L.V
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Dubicka Iwonna
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(4)
Dignen Bob
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Kotler Philip
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Rejman Krzysztof
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rosenberg Marjorie
(4)
Rószkiewicz Małgorzata
(4)
Wołejszo Jarosław
(4)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Barska Anetta
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Doligalski Tymoteusz
(3)
Dutko Maciej
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Galińska Barbara (organizacja i zarządzanie)
(3)
Gołembski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Karyda Maria
(3)
Kauf Sabina
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kusio Tomasz
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazur Jolanta
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(3)
Mazurkiewicz Ludwik
(3)
Michalski Konrad (ekonomia)
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Romanowski Robert
(3)
Rudawska Iga
(3)
Sala Paweł
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Stajniak Maciej
(3)
Styś Aniela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tundys Blanka
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Waniowski Paweł
(3)
Warżała-Wojtasiak Magdalena
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Wojtasiak Wojciech
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Barrall Irene
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartołd Robert
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Cisek Marcin
(2)
Cotton David
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dolot Anna
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Dywański Piotr
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(127)
2010 - 2019
(359)
2000 - 2009
(229)
1990 - 1999
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(245)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(676)
Wielka Brytania
(27)
Rosja
(11)
Anglia
(7)
Nowy Jork (stan) (USA)
(6)
Australia
(4)
Kalifornia (USA)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
nieznany (us)
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(670)
angielski
(54)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(83)
Menedżerowie
(39)
Przedsiębiorcy
(15)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(7)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Logistycy
(4)
Pracownicy naukowi
(4)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Księgowi
(3)
Urzędnicy
(3)
Audytorzy wewnętrzni
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Handlowcy
(2)
Hotelarze
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomiści
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjatorzy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Policjanci
(1)
Politycy
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Programiści
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Temat
MARKETING
(140)
TURYSTYKA
(67)
Zarządzanie
(62)
Marketing
(41)
Przedsiębiorstwo
(39)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(34)
Język angielski
(28)
Logistyka gospodarcza
(26)
MARKETING STRATEGICZNY
(23)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
Język środowiskowy
(19)
MARKETING PARTNERSKI
(19)
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
Łańcuch dostaw
(18)
ZARZĄDZANIE
(17)
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
Logistyka
(16)
USŁUGI
(16)
FIRMA (nazwa)
(15)
Innowacje
(14)
Turystyka
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Język rosyjski
(13)
ZNAKI TOWAROWE
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Nauczanie języków obcych
(12)
SŁUŻBA ZDROWIA
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
PORADNIKI
(11)
BANKI
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(10)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Decyzje
(9)
HOTELARSTWO
(9)
Handel elektroniczny
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie finansami
(9)
INTERNET
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(8)
Otoczenie firmy
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(8)
PUBLIC RELATIONS
(8)
REKLAMA
(8)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
Banki
(7)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencyjność
(7)
OBSŁUGA KLIENTA
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Biznesplan
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Rozwój regionalny
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Finansowanie
(5)
Jakość usług
(5)
Magazynowanie
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacje
(5)
Reklama
(5)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Transport
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Kadry
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Służba zdrowia
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Analiza finansowa
(3)
Audyt
(3)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(3)
Branża TSL
(3)
COVID-19
(3)
Dobre praktyki
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
GLOBALIZACJA
(3)
Temat: czas
2001-
(138)
1989-
(22)
1901-2000
(21)
1989-2000
(20)
1945-1989
(9)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(60)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Azja
(1)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Francja
(1)
Japonia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(105)
Monografia
(74)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
Materiały pomocnicze
(42)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(37)
PODRĘCZNIKI
(30)
Poradnik
(18)
Raport z badań
(11)
PORADNIKI
(10)
Materiały konferencyjne
(6)
Podręczniki akademickie
(5)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MONOGRAFIA
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
BLOGI
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Reportaż
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Wzory dokumentów
(1)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(328)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(63)
Językoznawstwo
(44)
Edukacja i pedagogika
(37)
Transport i logistyka
(36)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Psychologia
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Podróże i turystyka
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Ochrona środowiska
(5)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(211)
zarządzanie
(75)
badania marketingowe
(60)
przedsiębiorstwo
(60)
promocja
(57)
komunikacja marketingowa
(52)
strategia marketingowa
(48)
marka
(47)
produkt
(45)
reklama
(41)
dystrybucja
(40)
konsument
(36)
cena
(35)
logistyka
(32)
Internet
(31)
zarządzanie marketingowe
(28)
turystyka
(24)
marketing terytorialny
(23)
segmentacja rynku
(23)
public relations
(22)
łańcuch dostaw
(22)
marketing-mix
(21)
plan marketingowy
(20)
zachowania konsumenckie
(20)
marketing relacji
(19)
zarządzanie jakością
(18)
e-marketing
(17)
organizacja
(17)
English
(16)
marketing usług
(16)
konkurencyjność
(15)
obsługa klienta
(15)
planowanie marketingowe
(15)
produkt turystyczny
(15)
management
(14)
specialised language
(14)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(14)
business language
(13)
innowacyjność
(13)
marketing bezpośredni
(13)
samorząd terytorialny
(13)
transport
(13)
usługi medyczne
(13)
zarządzanie strategiczne
(13)
sprzedaż
(12)
służba zdrowia
(12)
jakość usług
(11)
marketing elektroniczny
(11)
media społecznościowe
(11)
planowanie strategiczne
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
business English
(10)
finanse
(10)
komunikacja
(10)
marketing międzynarodowy
(10)
rynek
(10)
wizerunek
(10)
zarządzanie kryzysowe
(10)
zarządzanie personelem
(10)
klient
(9)
konkurencja
(9)
marketing strategiczny
(9)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(9)
przedsiębiorczość
(9)
przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(9)
strategia
(9)
zarządzanie finansami
(9)
zarządzanie ryzykiem
(9)
B1 (poziom biegłości językowej)
(8)
analiza SWOT
(8)
e-biznes
(8)
handel elektroniczny
(8)
marketing internetowy
(8)
marketing mix
(8)
marketing partnerski
(8)
marketing społeczny
(8)
psychologia
(8)
rozwój regionalny
(8)
usługi
(8)
zarządzanie relacjami
(8)
znak towarowy
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
banki
(7)
biznes
(7)
cykl życia produktu
(7)
e-commerce
(7)
informacja marketingowa
(7)
kontrola marketingowa
(7)
lojalność konsumentów
(7)
marketing bankowy
(7)
negocjacje
(7)
planowanie
(7)
internacjonalizacja
(6)
marketing mobilny
(6)
marketing szeptany
(6)
miasto
(6)
relacje z klientem
(6)
rozwój zrównoważony
(6)
740 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12542.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w książce nowatorskie podejście do zarządzania i marketingu w szkolnictwie wyższym, jakim jest zarządzanie relacjami. Jest ono propozycją nowoczesnego zarządzania, które z jednej strony może pomóc uczelniom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej zaś nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misją. W książce opisano zarządzanie relacjami z różnymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsiębiorstwami, państwem). Szczególną uwagę zwrócono na relacje uczelni ze studentami. Oparto się zarówno na najnowszej literaturze światowej, jak i wynikach badań własnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzające słuszność wysuwanych tez, a także przykłady praktycznych narzędzi niezbędnych szkołom wyższym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13144.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM relacje z klientami / Jill Dyché ; tłumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie / Artur Jabłoński. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Lublin : Grupa Marketer, 2021. - 307 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22506.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22505.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-339.
Współczesne zarządzanie stwarza wiele różnych wyzwań, w tym związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Autorzy pokazali: istotę elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim, nowe formy zatrudniania pracowników, elastyczność indywidualną pracowników, zmiany w podejściu pracodawców i menedżerów do zatrudniania pracowników, wyzwania dla specjalistów w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim, elastyczne formy zarządzania wynagrodzeniami. Książkę wzbogacają liczne przykłady i wyniki badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16487.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16486.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.122.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 22.)
Bibliogr. s. 114-[115].
Poradnik blogowy pokaże krok po kroku, jak założyć blog, jakie są rodzaje biblioblogów oraz wskaże filary prowadzenia dobrego bloga, które niewątpliwie prowadzą do sukcesu. Poznaj wiele przydatnych wskazówek, pomocnych rad udoskonalania swojego bloga i trików na „oszukanie” platformy blogowej. Ponadto poznaj sposoby na promocje i reklamę bloga, które pomogą zwiększyć ruch czytelniczy i statystyki. Pokaż przez bloga swoją bibliotekę jako instytucję otwartą i przyjazną dla czytelników. Poznaj sekrety bibliotecznego blogowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15710.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców. Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8526.IX.16.2 [Magazyn 1], P.7515.IX.16.2 [Magazyn 1], P.11989 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2362.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16875.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16876.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-241.
Książka pokazuje, jak może być zarządzana jednostka administracji terenowej, aby zrealizowała swoje cele rozwojowe i że to zarządzanie musi opierać się na współpracy i kooperacji ze wszystkimi interesariuszami terytorium oraz musi wykorzystywać zjawiska i procesy rynkowe. Wskazuje również jak władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13613 [Magazyn 1], P.13332 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13331.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14336.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BC Edu Biznes)
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing rynek rynek finansowy
Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis.
Bibliogr. s. 431-436.
Podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, skierowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, lecz przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10240.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: negocjacje konflikt marketing
Podstawowym obszarem badawczym niniejszej rozprawy są negocjacje rozpatrywane w kontekście marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo. Osadzenie rozważań na temat negocjacji w marketingu wskazuje na ich ściśły związek z dyscypliną ekonomia. W pracy podjęto również próbę odpowiedzi na pytania: jak prościej, lepiej i sprawniej wykonywać zadania przedsiębiorstwa. Pytania te związane są jednak z dominującymi w pracy wątkami marketingowymi. Pracę zamyka zakończenie oraz zawarte w nim wnioski końcowe, stanowiące weryfikację tezy głównej rozprawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5128.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej